Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Stanowisko do spraw gospodarki odpadami komunalnymi
Sztutowo
Wygasła: 16.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie:
https://sztutowo.bipgmina.pl/wiadomosci/540/wiadomosc/750711/ogloszenie_o_zatrudnieniu_na_wolne_stanowisko_urzednicze_d_s_gos
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55
82- 110 Sztutowo.
Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw gospodarki odpadami komunalnymi.
Wymiar czasu pracy 1/1 etat.
Umowa na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym. Przewidywany termin zatrudnienia
01 czerwiec 2024 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Naliczanie wymiaru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
2. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności
rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne
3. Prowadzenie rejestru odpisów i przypisów
4. Przyjmowanie deklaracji
5. Prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
6. Przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami
odroczeń
zwolnień
7. Prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji
8. Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja
9. Współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości i windykacji za odpady komunalne
10. Przygotowanie informacji
analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków
11. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku
12. Prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
13. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi
14. Obsługa Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami
15. Sporządzenie sprawozdań
analiz i planów dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi
16. Realizacja ustawy Prawo zamówień Publicznych
w tym opracowywanie materiałów do
przetargu oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych
17. Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań
18. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
19. Pełnienie zastępstwa pracownika ds. księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne
20. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy
wykonywanie prac porządkowych na terenie Gminy Sztutowo
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko do spraw ochrony środowiska
Sztutowo
Wygasła: 15.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie:
https://www.sztutowo.pl/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-15/
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.
Stanowisko do spraw ochrony środowiska.
Wójt Gminy Sztutowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55
82- 110 Sztutowo.
Wymiar czasu pracy 1 etat.
Komórka organizacyjna Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa.
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy ochronie zwierząt
wydawanie zezwoleń na działalność w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.
2. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierząt i ich części
3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach poprzez:
a) Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych
b) Prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków
c) Kontroli częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych
d) Kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych
e) Prowadzenie ewidencji i wydawania zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców
działalności związanej z opróżnieniem zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
f) Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością związaną z działalnością w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
g) Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4.Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska i przepisów wykonawczych w tym:
a) Prowadzenie ewidencji kotłów grzewczych na terenie gminy
b) Prowadzenie spraw i udział w kontroli sposobu spalania w kotłach grzewczych.
5.Realizacja zagadnień wynikających z ustawy o odpadach w tym likwidacja nielegalnych wysypisk.
6. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie środowiska
ustawy prawo energetyczne oraz ustawy o ochronie przyrody a w szczególności:
a) inicjowanie i nadzór nad opracowaniem i aktualizacją programów gospodarki
niskoemisyjnej dla Gminy Sztutowo
b) prowadzenie spraw w zakresie opracowywanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło
energię elektryczną i paliwa gazowe.
c) Inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych
nadzór nad zalesianiem.
d) Prowadzenie spraw w zakresie usuwania drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu.
e) Wykonywanie czynności kontrolnych wynikających z ustawy o ochronie środowiska ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy prawo energetyczne.
7. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach związanych z realizacją przedsięwzięć.
8. Współpraca ze stanowiskiem ds. komunikacji społecznej w zakresie promocji ochrony środowiska .
9. Koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami
t.j. programu usuwania azbestu oraz prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu.
10. Prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej:
b) obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
c) kontakty z klientami zewnętrznymi
d) wyjazdy na teren Gminy.
Proponowany termin zatrudnienia od 02 października 2023 roku
Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa
Sztutowo
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://www.sztutowo.pl/?p=29228
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
umowami i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania
zlecanie zastępstwa inwestorskiego i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji
modernizacji i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych
koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy
realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi
a w szczególności: prowadzenie ewidencji
opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów
opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej
prowadzenie rozliczeń finansowo
rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg
ulic
placów
chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg
ulic
placów
chodników i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw
skwery itp
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tymzakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych
Wymiar czasu pracy 3/4 etatu.
Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony.
Miejsce wykonywania pracy- Świetlica w Kątach Rybackich.
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie:
https://www.sztutowo.pl/?p=29135
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie zajęć z dziećmi zgodnie z przygotowanym programem:
a) praca ze stałymi grupami dzieci
b) praca z dziećmi w kontaktach indywidualnych
2) przygotowanie i realizacja indywidualnych programów rozwojowo- terapeutycznych dla dzieci
3) prowadzenie dokumentacji pracy zgodnie z charakterem placówki (dokumentacja diagnozy
planów oraz realizacji indywidualnych i grupowych zajęć z dziećmi wraz z osiągnięciami)
4) współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Zespołem Szkół w Sztutowie
Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sztutowie
Biblioteką Publiczną Gminy Sztutowo
Poradnią Psychologiczno Pedagogiczną w Nowym Dworze Gdańskim
które mogą pomóc rodzinie w rozwiązywaniu jej problemów
a zwłaszcza w zakresie interwencji wobec osób uzależnionych i współuzależnionych
5) współpraca z sołtysem wsi i radą sołecką
6) współpraca ze świetlicami działającymi na terenie gminy w celu wymiany doświadczeń
7) prowadzenie dziennika zajęć w świetlicy wraz z listami obecności dzieci na zajęciach
8) opracowanie rocznych planów pracy świetlicy
9) po zakończeniu m-ca przekazywanie dzienników zajęć prowadzonych w świetlicy do zatwierdzenia
Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa
Sztutowo
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie:
https://www.sztutowo.pl/?p=28893
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
umowami i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania
zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji
modernizacji i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych
koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku Zarządcy
realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi
a w szczególności: prowadzenie ewidencji
opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów
opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej
prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg
ulic
placów
chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg
ulic
placów
chodników i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw
skwery itp
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony
na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków
zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów.
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych
Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa
Sztutowo
Wygasła: 13.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów
w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców
robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na
zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
umowami
i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej
w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów
komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz
sporządzanie sprawozdań z ich wykonania
zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji
modernizacji
i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem
zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz
remontów obiektów komunalnych
koordynowanie realizowanych inwestycji
i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich
urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy
realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych
nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi
i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego
po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego
Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi
a w szczególności: prowadzenie
ewidencji
opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych
i bieżących ulic i mostów
opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów
dokumentacji techniczno projektowej
prowadzenie rozliczeń finansowo
rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg
ulic
placów
chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg
ulic
placów
chodników
i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego
przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw
skwery itp
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na
lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony
na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań
analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków
zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym
zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych
Stanowisko urzędnicze do spraw wymiaru zobowiązań podatkowych
Sztutowo
Wygasła: 28.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie
https://sztutowo.bipgmina.pl/wiadomosci/540/oferty_pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych podatku rolnego
podatku leśnego
łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości dla osób fizycznych i prawnych
2. Prowadzenie rejestru odpisów i przypisów zobowiązań pieniężnych
podatku rolnego
podatku leśnego oraz podatku od nieruchomości osób fizycznych i prawnych
3. Prowadzenie spraw z zakresu zwolnień i ulg podatkowych
4. Prowadzenie postępowania podatkowego
5. Przygotowywanie decyzji z zakresu umorzeń i odroczeń podatkowych (podatek rolny
podatek od nieruchomości)
6. Prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie zgodności składanych informacji w sprawie podatku od nieruchomości ze stanem faktycznym
7. Prowadzenie bieżącej analizy składanych informacji w sprawie podatku od nieruchomości
podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego z posiadaną w tym zakresie dokumentacją
8. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej
10. Przygotowywanie opinii dotyczącej ulg podatkowych i opłat stanowiących dochód gminy
a pobieranych przez Urząd Skarbowy
11. Wydawanie zaświadczeń wynikających z ustaw podatkowych
12. Przygotowywanie projektów uchwał podatkowych
13. Realizacja postanowień ustawy o podatku akcyzowym
14. Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy publicznej
Stanowisko do spraw bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego
i ochrony informacji niejawnych
Sztutowo
Wygasła: 17.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie
https://www.sztutowo.pl/?p=26755
od 1 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko do spraw komunikacji społeczne
Sztutowo
Wygasła: 17.03.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie https://www.sztutowo.pl/?p=26750
Zatrudnienie na okres - 2 lat z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony ( stały).
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1.Nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie
kultury
sportu i turystyki i promocji .
2. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury
oświaty sportu i ekologii.
3. Czuwanie nad prawidłową realizacją uchwał w działaniu kultury
sportu
turystyki i promocji.
4. Opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS.
5. Inicjowanie
organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury
i sztuki
kultury fizycznej
turystyki i promocji.
6. Organizowanie imprez kulturalnych
uroczystości
obchodów.
7. Planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy
a w szczególności :
a) wydawanie folderów i innych wydawnictw
b) przygotowywanie materiałów i udział w tragach turystycznych i wystawach gospodarczych
8. Prowadzenie spraw z zakresu turystyki
a w szczególności:
a) prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli
w Gminie Sztutowo
b) ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater
c) opłat przystaniowych i pasażerskich
d) zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie
gminy
e) organizacji informacji turystycznej
f) wspierania działalności w zakresie kultury
9. Prowadzenie spraw z zakresu sportu.
10. Współpraca z pracownikami świetlic gminnych w zakresie promocji i organizacji imprez
okolicznościowych.
11. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia realizacja programów
prowadzenie
dokumentacji
statystyki
nadzór nad ośrodkami zdrowia działającymi na terenie Gminy Sztutowo.
12. Bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej.
13. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo.
14. Prowadzenie spraw związanych z obchodami Dnia Rybaka oraz innymi imprezami i
uroczystościami organizowanymi przez gminę.
15. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej związków i organizacji