Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kogo szukamy: Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta to nowa rola w naszej organizacji. Na tym stanowisku będziesz wspierać dział sprzedaży w codziennej współpracy z naszymi klientami – firmami handlowymi i produkcyjnymi B2B
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć:
Kontakt w klientami w celu potwierdzenia zamówień poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, chat)
Obsługa zamówień od klientów (praca w systemach ERP i CRM)
Wystawianie faktur dla klientów
Monitorowanie spływu należności i przypominanie o zaległych płatnościach
Przygotowanie dokumentacji do wysyłki towarów (np.: dokumenty przewozowe)
Obsługa reklamacji
Bieżący kontakt z klientami związany z obsługą ich zamówień oraz współpracy z nimi (np.: dostępność towarów, możliwości zamówienia towarów, obsługa dostaw etc.)
Współpraca z działem zakupów w zakresie zapewnienia dostępności towarów dla klientów
Realizowanie celów sprzedażowych wśród klientów (B2B) w branży rolniczej na terenie całej Polski i rynkach zagranicznych (Europa zachodnia, kraje skandynawskie),
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B ( firmy producenci maszyn rolniczych, maszyn leśnych, maszyn budowalnych i górniczych ) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów
Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki EXPARTO oraz produktów firmy
Negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z klientami
Prowadzenie spotkań w siedzibie klienta (podróże służbowe 4 dni w tygodniu)
Rozwój sprzedaży nowych produktów i projektów handlowych
Bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych dla klientów
Zarządzanie obiegiem dokumentacji sprzedażowej w firmie
Obsługa istniejącej bazy Klientów
Doradztwo techniczne w ramach oferowanego asortymentu
Udział w tworzeniu materiałów promocyjnych
Udział w targach, konferencjach i eventach branżowych
Praca z CRM Livespace - budowa bazy danych klientów
Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (m. in. do Chin)
Raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży
Ścisła współpraca z działami wsparcia sprzedaży, marketingu i zakupów
Realizowanie celów sprzedażowych wśród klientów (B2B) w branży rolniczej na terenie całej Polski
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B ( firmy producenci maszyn rolniczych, maszyn leśnych, maszyn budowalnych i górniczych ) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów
Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku marki EXPARTO oraz produktów firmy
Negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z klientami
Prowadzenie spotkań w siedzibie klienta (podróże służbowe 4 dni w tygodniu)
Rozwój sprzedaży nowych produktów i projektów handlowych
Bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań
Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych dla klientów
Zarządzanie obiegiem dokumentacji sprzedażowej w firmie
Obsługa istniejącej bazy Klientów
Doradztwo techniczne w ramach oferowanego asortymentu
Udział w tworzeniu materiałów promocyjnych
Udział w targach, konferencjach i eventach branżowych
Praca z CRM Livespace - budowa bazy danych klientów
Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (m. in. do Chin)
Raportowanie do Kierownika Działu Sprzedaży
Ścisła współpraca z działami wsparcia sprzedaży, marketingu i zakupów
Aktywne pozyskiwanie Klientów B2B ( firmy producenci maszyn rolniczych, maszyn leśnych, maszyn budowalnych i górniczych ) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych
Docieranie do klientów z sektora dystrybucji części zamiennych
Organizowanie wideokonferencji, wideo spotkań z potencjalnymi klientami
Identyfikowanie Buyer Person w komitetach zakupowych w firmach potencjalnych klientów
Ścisła współpraca z działem DWS, marketingiem i zakupami
Analizowanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz przygotowywanie ofert szytych na miare
Opracowywanie i negocjowanie warunków handlowych i operacyjnych z klientami
Praca z CRM Livespace - budowa bazy danych klientów
Odbywanie spotkań w terenie u klientów ¬- podróże służbowe 4 dni w tygodniu
Sprzedaż części zamiennych i maszyn z produkcji własnej
Rozwój sprzedaży nowych produktów i projektów specjalnych
Udział w targach, na konferencjach i eventach branżowych
Prowadzenie wideo konferencji, webinarów, publikowanie treści na Linkedin