Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (17)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 17 )
Asystent / Asystentka dyrekcji
Antoniego Józefa Madalińskiego 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
prowadzenie rejestru i zbioru umów Zespołu (w tym Centralnego Rejestru Umów)
prowadzenie rejestru wydanych zarządzeń Dyrektora Zespołu
prowadzenie zbioru aktów wewnętrznych Zespołu
przygotowywanie projektów aktów i pism wewnętrznych, zewnętrznych oraz pełnomocnictw na polecenie bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora
przygotowywanie zarządzeń według projektów sporządzanych przez inne osoby odpowiedzialne
prowadzenie zmian związanych z rejestrem Zespołu w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, GUS, KRS, Statutu
opracowywanie projektów zmian regulaminów obowiązujących w Zespole, w szczególności Regulaminu Organizacyjnego
obsługa Rady Społecznej (min. organizacja spotkań Rady Społecznej, przeprowadzanie glosowań on-line, przygotowywani wniosków oraz projektów uchwał, zaproszeń, sporządzanie protokołów itp.)
udostępnianie dokumentacji medycznej pacjentom i innym uprawnionym podmiotom zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami i procedurami
współpraca z osobami odpowiedzialnymi w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków, przeprowadzania postępowania wyjaśniającego oraz sporządzania projektów odpowiedzi
przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli oraz kontroli doraźnych zleconych przez Dyrektora
udział w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez podmioty zewnętrzne oraz przygotowywanie odpowiedzi na pisma (NFZ, Biuro Audytu, UM, BPZ, Sanepid i inne) na polecenie bezpośredniego przełożonego
współpraca z koordynatorem ds. ryzyka w zakresie funkcjonowania systemu zarządzania ryzykiem w Zespole
organizowanie spotkań zleconych przez Dyrektora m.in. ze związkami zawodowymi, kolegia z kierownikami, kolegia dyrektorskie i inne oraz protokołowanie posiedzeń
śledzenie zmian w przepisach dotyczących działalności Zespołu i umieszczanie ich treści w Intranecie
śledzenie informacji dotyczących działalności Zespołu na stronach internetowych właściwych instytucji (NFZ, MZ, RCL, Urząd m.st. Warszawy)
zamieszczanie w Intranecie zarządzeń oraz umów i informacji związanych z realizacją zadań przez BD
sporządzanie analiz i sprawozdań (monitoring, skargi, związki zawodowe)
sporządzanie zapotrzebowani na materiały biurowe dla Działu i Sekretariatu Dyrekcji zgodnie z obowiązującymi procedurami
przygotowywanie, prowadzenie oraz zakończenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznym Regulaminie udzielania zamówień, które obowiązują w SZPZLO,
sporządzanie raportów z procesu realizacji zamówień, projektów Umów, protokołów wymaganych ustawą oraz udzielanie odpowiedzi do KIO,
zamieszczanie wymaganych ogłoszeń i informacji w Biuletynie ZP lub Dzienniku Urzędowym UE,
obsługa platformy zakupowej „Market Planet”,
uczestnictwo w komisjach przetargowych,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców,
przygotowanie i modyfikacja treści SWZ,
weryfikacja prawidłowości i kompletności ofert składanych w postępowaniach,
przeprowadzanie działań związanych ze zwrotem wadium i ZNWU, zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie prawo zamówień publicznych,
koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych przez SZPZLO we współpracy z komórkami merytorycznymi,
Antoniego Józefa Madalińskiego 13, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wycena procedur medycznych zg. z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców,
monitorowanie ujęcia kosztów w miejscach ich powstawania,
alokacja kosztów na odpowiednie OPK rozdzielnikiem kosztów,
alokacja kosztów pośrednich, wynikająca z kosztów OPK działalności pomocniczej na rzecz innych OPK,
alokacja pozostałych kosztów pośrednich, wynikająca z kosztów OPK działalności podstawowej, w tym kosztów OPK proceduralnych na rzecz OPK, dla których realizowały usługi,
rozliczanie kosztów zarządu,
Kalkulacja kosztów jednostkowych różnych typów usług świadczonych w jednostce,
sporządzanie analiz i raportów kosztowych,
czynny udział w zamknięciu okresów rozliczeniowych
przygotowywanie, prowadzenie oraz zakończenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznym Regulaminie udzielania zamówień, które obowiązują w SZPZLO,
sporządzanie raportów z procesu realizacji zamówień, projektów Umów, protokołów wymaganych ustawą oraz udzielanie odpowiedzi do KIO,
zamieszczanie wymaganych ogłoszeń i informacji w Biuletynie ZP lub Dzienniku Urzędowym UE,
obsługa platformy zakupowej „Market Planet”
uczestnictwo w komisjach przetargowych,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców,
przygotowanie i modyfikacja treści SWZ,
weryfikacja prawidłowości i kompletności ofert składanych w postępowaniach,
przeprowadzanie działań związanych ze zwrotem wadium i ZNWU, zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie prawo zamówień publicznych,
koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych przez SZPZLO we współpracy z komórkami merytorycznymi,
prowadzenie rejestru zawieranych umów ,
sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielanych zamówień
przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zwalnianiem oraz trwaniem stosunku pracy pracowników oraz innych wniosków w sprawach pracowniczych
prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie ewidencji czasu pracy, list obecności, planów urlopów oraz przestrzegania dyscypliny pracy, w tym bieżąca ich kontrola
aktualizowanie na bieżąco wszystkich informacji pracowniczych w systemach: kadrowo – płacowym,
wystawienie skierowań na badania lekarskie,
załatwianie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub uzyskaniem rent, oraz uzyskiwaniem świadczeń rehabilitacyjnych
systematyczne prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej i umów cywilno-prawnych w sposób przewidziany przepisami prawa oraz uregulowaniami wewnętrznymi
wycena procedur medycznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców
monitorowanie ujęcia kosztów w miejscach ich powstania
alokacja kosztów na odpowiednie OPK rozdzielnikiem kosztów
alokacja kosztów pośrednich, wynikająca z kosztów OPK działalności pomocniczej na rzecz innych OPK
alokacja pozostałych kosztów pośrednich, wynikająca z kosztów OPK działalności podstawowej, w tym kosztów OPK proceduralnych na rzecz OPK, dla których realizowały usługi
rozliczanie kosztów zarządu
kalkulacja kosztów jednostkowych różnych typów usług świadczonych w jednostce
sporządzanie analiz i raportów kosztowych
czynny udział w zamknięciu okresów rozliczeniowych
- naliczać wynagrodzenia, zgodnie z przepisami prawa pracy i regulaminem wynagradzania, świadczenia pracownicze, składki ZUS, zaliczki na podatek dochodowy,
- sporządzać listy płac,
- administrować i monitorować system wynagrodzeń w firmie,
- sporządzać oraz przesyłać deklaracje i sprawozdania do ZUS, US, PFRON, GUS,
- wspierać proces tworzenia lub usprawniania systemów płacowych
Wykonywanie zabiegów z zakresu fizjoterapii zgodnie z zaleceniami merytorycznymi i metodycznymi;
Współpraca z lekarzami kierującymi Pacjentów do zespołu fizjoterapii
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog – Psychoterapeuta
Belgijska 4, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.04.2022
część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie terapii indywidualnej,poradnictwa psychologicznego zgodnie z postawioną diagnozą lekarza psychiatry oraz posiadanymi uprawnieniami
Prowadzenie dokładnie i czytelnie obowiązującej, indywidualnej dokumentacji medycznej pacjenta zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami NFZ lub innych płatników
Postępowanie zgodnie z Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa Polskiego Towarzystwa Psychologicznego
Współpraca ze specjalistą psychiatrą w zależności od stanu psychicznego pacjenta
Wykonywanie innych czynności i prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub jego zastępców
Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich nieprawidłowości w pracy poradni
Przestrzeganie praw pacjenta wynikających z ustawy o prawach pacjenta i rzecznika praw pacjenta
Uczestniczenie i realizacja profilaktycznych programów zdrowotnych finansowanych przez NFZ, w zakresach i zgodnie z zasadami określonymi, wykonywanie zadań wynikających z umów z NFZ i programów zdrowotnych
Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Ścisłe przestrzeganie procedur i standardów obowiązujących Zespole