Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Informatyk – konsultant wsparcia technicznego Help Desk -specjalista wsparcia technicznego / IT Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie / lokalnie u klientów
Praca na tym stanowisku dotyczy wsparcia informatycznego dla pracowników naszych klientów oraz całej infrastruktury IT w zakresie tzw. I/II linia Help Desk oraz współdziałania z wewnętrznym działem administratorów IT
Najważniejsze zadania:
• wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych zdalnie oraz lokalnie poprzez przyjmowanie zgłoszeń/incydentów i ich dalsze kategoryzowanie, bieżące rozwiązywanie wg ustalenia, pilnowanie statusów SLA i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach (m.in. Service Desk) oraz współdziałanie w okolicznościach awarii, wsparcie użytkowania aplikacji biznesowych ERP;
• przygotowywanie konfiguracji sprzętu komputerowego oraz drukarek, z możliwością rozszerzenia na urządzenia infrastruktury sieciowej wg ustalenia;
• współdziałanie przy usługach w zakresie zarządzania prawami dostępu (AD);
• wsparcie techniczne dla urządzeń infrastruktury IT w tym infrastruktury serwerowej i sieciowej lokalnie oraz zdalnie poprzez przyjmowanie zgłoszeń/incydentów i ich dalsze kategoryzowanie, bieżące rozwiązywanie wg ustalenia, reinstalacje / aktualizacje, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń oraz współdziałanie w okolicznościach awarii;
• opracowywanie i wdrażanie instrukcji korzystania z systemów oraz urządzeń wg potrzeb,
• bieżąca pomoc przy zapewnieniu ciągłości pracy dla użytkowników końcowych;
• kontakt z dostawcami usług internetowych w przypadku awarii i nowych instalacji;
• ewidencjonowanie ruchów sprzętu IT u klientów z wykupioną usługą oraz pomoc w inwentaryzacji (1x/rok);
• możliwe rozszerzenie zadań wg uzgodnienia o obszar wsparcia rozwiązywania podstawowych problemów sieciowych, związanych z konserwacją i eksploatacją sieci LAN u klientów
Informatyk – pracownik wsparcia technicznego Help Desk
Praca na tym stanowisku dotyczy wsparcia informatycznego dla klientów i ich pracowników oraz infrastruktury IT w zakresie tzw. I/II linia tzw. Help Desk oraz współpracy z działem sieci LAN/WAN
Najważniejsze zadania:
• wsparcie techniczne dla użytkowników końcowych lokalnie oraz zdalnie poprzez przyjmowanie zgłoszeń/incydentów i ich dalsze kategoryzowanie, bieżące rozwiązywanie wg ustalenia, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach (m.in. Service Desk) oraz współdziałanie w okolicznościach awarii, wsparcie użytkowania aplikacji biznesowych ERP;
• wsparcie techniczne dla urządzeń infrastruktury IT w tym infrastruktury sieciowej lokalnie oraz zdalnie poprzez przyjmowanie zgłoszeń/incydentów i ich dalsze kategoryzowanie, bieżące rozwiązywanie wg ustalenia, reinstalacje / aktualizacje, pilnowanie statusów i eskalacji zgłoszeń oraz współdziałanie w okolicznościach awarii;
• tworzenie i utrzymanie rejestrów i monitoringów urządzeń infrastruktury IT, licencji, dokumentacji technicznej oraz wewnętrznej bazy wiedzy wg procedury;
• przygotowywanie konfiguracji sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury sieciowej wg procedury;
• współdziałanie przy usługach w zakresie zarządzania prawami dostępu (AD);
• współdziałanie przy diagnozowaniu i naprawie urządzeń infrastruktury sieciowej (Ubiquity, Stormshield), kontakt z dostawcami, operatorami w zakresie dostępności sieci
• administracja sprzętową infrastrukturą serwerową Klientów (m.in. aktualizacje sprzętowe, modernizacja komponentów, rozwiązywanie problemów, planowanie i konfiguracja nowych środowisk);
• administracja infrastrukturą serwerową Windows Server (m.in. aktualizacje, bieżące rozwiązywanie problemów infrastruktury, planowanie i konfiguracje, zarządzanie prawami dostępu);
• utrzymanie i rozwój infrastruktury serwerowej, w tym kopii zapasowych oraz środowisk testowych;
• wsparcie dla aplikacji serwerowych (m.in. aktualizacje, konfiguracje, wdrażanie, odnawianie licencji);
• wirtualizacja Hyper-V (planowanie, wdrażanie i utrzymywanie środowisk wysoko dostępnych);
• współadministrowanie przydzielonymi aplikacjami biznesowymi lub systemami ERP klientów;
• zaawansowana identyfikacja, diagnozowanie problemów / błędów / wydajności systemów, aplikacji oraz kontakt z dostawcami / partnerami / dystrybutorami w celu optymalizacji procesów IT;
• dbanie o rozwój wewnętrznej infrastruktury monitoringu dla zapewnienia ciągłości działania, bezpieczeństwa i bezawaryjności;
• przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej, szczególnie w zakresie części technicznej i w zakresie harmonogramów projektowych oraz dalsza realizacja zadań projektowych wg ustaleń;
• ścisła współpraca z administratorami w ramach zespołu i organizacji;
• zaangażowanie w bezpośrednie procesy operacyjne przy wdrożeniach wg potrzeb; tworzenie zapytań handlowych o charakterze technicznym;
• nadzór i utrzymanie dokumentacji technicznej infrastruktury informatycznej
administracja infrastrukturą serwerową Windows Server (m.in. aktualizacje, bieżące rozwiązywanie problemów infrastruktury, konfiguracje, zarządzanie prawami dostępu);
utrzymanie i rozwój systemu zarządzania danymi, w tym kopii zapasowych oraz środowisk testowych;
wsparcie dla aplikacji serwerowych (m.in. aktualizacje, konfiguracje, wdrażanie, odnawianie licencji);
wirtualizacja Hyper-V;
współadministrowanie przydzielonymi aplikacjami biznesowymi lub systemami ERP klientów;
identyfikacja, diagnozowanie problemów / błędów / wydajności systemów, aplikacji oraz kontakt z dostawcami / partnerami / dystrybutorami w celu optymalizacji procesów IT;
dbanie o rozwój wewnętrznej infrastruktury monitoringu dla zapewnienia ciągłości działania, bezpieczeństwa i bezawaryjności;
odnawianie, konfiguracja i utrzymanie domen, hostingów, niezbędnych certyfikatów;
przygotowywanie dokumentacji projektowej, szczególnie w zakresie części technicznej i w zakresie harmonogramów projektowych oraz dalsza realizacja zadań projektowych wg ustaleń;
ścisła współpraca z administratorami w ramach zespołu i organizacji;
zaangażowanie w bezpośrednie procesy operacyjne przy wdrożeniach wg potrzeb; tworzenie zapytań handlowych o charakterze technicznym;
nadzór i utrzymanie dokumentacji technicznej infrastruktury informatycznej;