Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Poszukujemy przewoźnika z własnym autem (samochód dostawczy do 3,5t z odkrytą skrzynią) do realizacji dostaw gazu w butlach w mieście Włocławek i okolicach. Mile widziana znajomość lokalnego rynku. Udostępniamy miejsce magazynowe skąd będą odbywały się rozładunki i załadunki, jeśli jednak posiadasz plac lub wiesz gdzie taki znaleźć, chętnie rozpatrzymy taką propozycję
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez realizację dostaw
Wymiana butli LPG w punktach sprzedaży gazu lub u klientów GASPOLU
Załadunek i rozładunek transportowanych produktów
Rozliczenie dokonanych transakcji
Rodzaj pracy: mobilna Rodzaj współpracy: B2B - umowa o usługę transportową, własna działalność gospodarcza
Poszukujemy przewoźnika z własnym autem (samochód dostawczy do 3,5t z odkrytą skrzynią) do realizacji dostaw gazu w butlach w mieście Włocławek i okolicach. Mile widziana znajomość lokalnego rynku. Udostępniamy miejsce magazynowe skąd będą odbywały się rozładunki i załadunki, jeśli jednak posiadasz plac lub wiesz gdzie taki znaleźć, chętnie rozpatrzymy taką propozycję
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez realizację dostaw
Wymiana butli LPG w punktach sprzedaży gazu lub u klientów GASPOLU
Załadunek i rozładunek transportowanych produktów
Rozliczenie dokonanych transakcji
Rodzaj pracy: mobilna Rodzaj współpracy: B2B - umowa o usługę transportową, własna działalność gospodarcza
Organizacja, jakość, bezpieczeństwo oraz prawidłowy przebieg operacji przy bezpośredniej obsłudze maszyn i urządzeń przeładunkowych LPG w Gdańskim Terminalu Gazowym
Nadzór, obsługa i utrzymanie sprawności technicznej urządzeń
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/t-ka ds. operacyjnych
Pleszew
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
zarządzanie obrotem materiałowym
nadzór i koordynacja procesów technologicznych. Monitorowanie i kontrola realizowanych procesów
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator / koordynatorka ds komunikacji zewnętrznej i PR
aleja Jana Pawła II 80, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
- przygotowanie i wdrożenie strategii zrównoważonego rozwoju - koordynacja procesu powstawania raportu we współpracy z agencjami zewnętrznymi
- budowanie świadomości wśród klientów o nowych praktykach w obszarze zrównoważonego rozwoju (redukcji CO2, rozwiązań hybrydowych/BIO, dofinasowań)
- przygotowywanie kampanii edukacyjnych (w kanałach online i offline)
- udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji zewnętrznej
- opracowywanie i wdrażanie projektów specjalnych np. z zakresu dofinasowań do wymiany źródła ogrzewania
- działania PR w ramach współpracy z działem sprzedaży
- organizacja konferencji i webinarów
- monitoring rynku, mediów, trendów, przygotowywanie i edycja materiałów prasowych, strony internetowej
Walidacja danych finansowych: sprawdzanie poprawności wszelkich danych finansowych związanych z projektami, obejmujących koszty operacyjne, inwestycyjne i inne aspekty budżetowe, identyfikacja i eliminacja wszelkich błędów, nieścisłości lub nieprawidłowości w danych finansowych
Współpraca z zespołem projektowym: aktywna współpraca z zespołem projektowym w celu zrozumienia potrzeb finansowych i dostarczania odpowiednich informacji
Procesy zamówień i umów: monitorowanie zgodności procesów związanych z zamówieniami i umowami w kontekście budżetu projektowego, monitorowanie faktur, płatności, oraz zobowiązań finansowych
Dokumentacja finansowa: prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej finansów projektów, zapewniającej transparentność i dostępność informacji
Kontrola i analiza budżetów projektów: monitorowanie budżetów projektów, analiza odchyleń
Identyfikacja ryzyk projektowych: identyfikacja i ocena potencjalnych ryzyk, w tym w szczególności finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na budżet i osiągnięcie celów projektowych
Raportowanie finansowe: przygotowywanie raportów zarządczych dotyczących postępu projektów uwzględniających analizę kosztów, prognozy budżetowe i ewentualne odchylenia od planów
Przygotowywanie prognoz finansowych: tworzenie prognoz finansowych dla projektów, uwzględniając zmiany w zakresie, czasie lub kosztach
Opracowywanie analiz rentowności: przeprowadzanie analiz rentowności projektów, identyfikacja obszarów optymalizacji i sugestie poprawy efektywności kosztowej
Sugerowanie optymalizacji: Aktywne proponowanie środków optymalizacyjnych w obszarze finansowym projektów w celu zwiększenia efektywności i rentowności
Samodzielne prowadzenie w roli Project Managera projektów i inicjatyw związanych z wdrożeniem rozwiązań cyfrowych, zwłaszcza z obszarów samoobsługi, e-commerce oraz automatyzacji procesów (praca projektowa stanowi ok. 70% całkowitego czasu pracy)
Kierowanie pracą zespołów projektowych w zgodzie z przyjętymi w Gaspol oraz SHV Energy metodologią i standardami, zwłaszcza w zakresie czasu, budżetu, komunikacji, organizacji pracy oraz egzekucji zadań
Budowanie koncepcji i harmonogramu projektu, analiza sytuacji biznesowej i ryzyk, planowanie zasobów, a także za tworzenie wymagań i modeli biznesowych
Koordynowanie portfolio projektów i inicjatyw dot. rozwiązań cyfrowych w obszarze Sprzedaży i Marketingu w celu zapewnienia współpracy, komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy Product Ownerami
Czynny udział w tworzeniu oraz operacjonalizacji strategii Gaspol, m.in. poprzez rekomendowanie kierunków rozwoju firmy w zgodzie z trendami i zmieniającymi się potrzebami użytkowników
Prowadzenie procesów badawczych na potrzeby realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za proces mierzenia i raportowania NPS
Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz oraz bieżąca współpraca z interesariuszami oraz partnerami biznesowymi Gaspol (np. dostawcy IT, agencje badawcze, firmy konsultingowe)
Prowadzenie warsztatów, szkoleń i prezentacji związanych z promocją i rozwojem CX i innowacji
Dla kandydatów spoza Warszawy jest możliwość pracy zdalnej
Organizacja, jakość, bezpieczeństwo oraz prawidłowy przebieg operacji przy bezpośredniej obsłudze maszyn i urządzeń przeładunkowych LPG w Gdańskim Terminalu Gazowym
Nadzór, obsługa i utrzymanie sprawności technicznej urządzeń
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/ asystentka dyrektora finansowego
aleja Jana Pawła II 80, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie zestawień i analiz na potrzeby Dyrektora Finansowego
Wsparcie w procesie planowania, przygotowywania i monitorowania budżetu
Tworzenie prezentacji biznesowych
Współpraca z instytucjami finansowymi, audytorskimi i ubezpieczeniowymi
Współpraca z wewnętrznym Działem Kontrolingu i Księgowości
Koordynacja i monitorowanie wykonania zadań zleconych przez Dyrektora Finansowego
przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby działu finansowego, zarządu oraz grupy w zakresie działalności operacyjnej oraz rekomendacje dalszych działań
współpraca przy zamykaniu okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
wsparcie procesu przygotowywania raportów rocznych
wsparcie procesu zarządzania wybranymi ryzykami finansowymi
Specjalista / specjalistka ds. Kontroli Wewnętrznej i Zarządzania Ryzykiem
aleja Jana Pawła II 80, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
tworzenie/opiniowanie procedur i polityk firmowych
przegląd i opis procesów biznesowych
rozwijanie programów wspierających Business Continuity Management (m.in. przygotowywanie, przegląd i koordynowanie wdrażania procedur zarządzania kryzysowego oraz planów awaryjnych)
identyfikacja i analiza ryzyka biznesowego
uczestnictwo w programach oceny kontroli wewnętrznych oraz wdrażaniu systemu kontroli wewnętrznej w całej organizacji
Organizacja, jakość, bezpieczeństwo oraz prawidłowy przebieg operacji przy bezpośredniej obsłudze maszyn i urządzeń przeładunkowych LPG w Gdańskim Terminalu Gazowym
Nadzór, obsługa i utrzymanie sprawności technicznej urządzeń
Koordynator / Koordynatorka Sprzedaży i Obsługi Klienta
Gazowa 9, Lubartów
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Nadzór nad realizacją strategii firmy w zakresie sprzedaż gazu
Nadzór nad procesami realizowanymi w Centrum Obsługi Klienta (procesy związane z obsługą klienta, negocjacjami warunków handlowych i zakończeniem współpracy)
Raportowanie KPI i wdrażanie działań usprawniających procesy
przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby działu finansowego, zarządu oraz grupy w zakresie działalności operacyjnej oraz rekomendacje dalszych działań
współpraca przy zamykaniu okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
wsparcie procesu przygotowywania raportów rocznych
wsparcie procesu zarządzania wybranymi ryzykami finansowymi
Aktywny udział w prowadzeniu komunikacji zewnętrznej, w kraju i na szczeblu europejskim, wspierającej cele biznesowe firmy
Definiowanie i wdrażanie realizacji strategii komunikacji obejmującej komunikację zewnętrzną, media relations, media społecznościowe, CSR, public affairs i wsparcie w zakresie komunikacji legislacyjnej (regulatory communications)
Rozwój strategii i zarządzanie komunikacją społecznościową w firmie
Budowanie reputacji marki i firmy na zewnątrz organizacji
Wsparcie organizacji w zakresie zarządzania marką i stosowania zasad identyfikacji wizualnej
Organizacja, jakość, bezpieczeństwo oraz prawidłowy przebieg operacji przy bezpośredniej obsłudze maszyn i urządzeń przeładunkowych LPG w Gdańskim Terminalu Gazowym
Nadzór, obsługa i utrzymanie sprawności technicznej urządzeń
Kierownik Sprzedaży ds. Klientów Indywidualnych Region Południe
dolnośląskie
Wygasła: 17.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie siecią sprzedaży (10 doradców handlowych pracujących w terenie) w regionie Polski południowej
Wyznaczanie celów podległym pracownikom i ocena ich realizacji
Realizacja planów sprzedażowych, monitoring, analiza i prognozowanie wyników
Monitoring pracy doradców – przychód, polityka rabatowa, zgodność z cennikiem, rozwój kanałów sprzedaży (marketing, kanał rekomendacyjny – punkty partnerskie, istniejący klienci – praca własna), efektywność sprzedaży (podnoszenie konwersji z kanałów sprzedaży)
Coaching i podnoszenie kompetencji sprzedażowych podległego zespołu
Współpraca z zespołem sprzedaży zdalnej oraz działem marketingu w podnoszeniu efektywności zespołu sprzedaży
Prowadzenie rozwojowych projektów sprzedażowych we wszystkich segmentach rynku (nowe kanały sprzedaży, formy sprzedaży, nowe produkty i usługi)
Prowadzenie spójnej komunikacji zewnętrznej, w kraju i na szczeblu europejskim, wspierającej cele biznesowe firmy
Definiowanie i wdrażanie realizacji strategii komunikacji obejmującej komunikację zewnętrzną, media relations, media społecznościowe, CSR, public affairs i wsparcie w zakresie komunikacji legislacyjnej (regulatory communications)
Rozwój strategii i zarządzanie komunikacją społecznościową w firmie
Budowanie reputacji marki i firmy na zewnątrz organizacji
Wsparcie organizacji w zakresie zarządzania marką i stosowania zasad identyfikacji wizualnej
przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby działu finansowego, zarządu oraz grupy w zakresie działalności operacyjnej oraz rekomendacje dalszych działań
współpraca przy zamykaniu okresów sprawozdawczych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych),
wsparcie procesu przygotowywania raportów rocznych
wsparcie procesu zarządzania wybranymi ryzykami finansowymi
Nadzór nad realizacją strategii firmy w zakresie sprzedaży gazu do klientów komercyjnych i instytucjonalnych
Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów
Nadzór nad procesami realizowanymi w Dziale Sprzedaży, związanymi z obsługą klienta, negocjacjami warunków handlowych, reklamacjami i zakończeniem współpracy