Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1) Sporządzanie i przedstawianie Dyrektorowi KCS okresowych (rocznych) ocen i analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i występowanie z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
2) Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów bhp oraz ppoż. na poszczególnych stanowiskach pracy;
3) Podejmowanie działań zapobiegających występowaniu niepożądanych zdarzeń (zagrożeń) związanych z wykonywaną pracą, w szczególności poprzez ocenę i dokumentowanie ryzyka zawodowego, wprowadzanie środków mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i poprawy zdrowia pracowników podczas pracy i zmniejszających ryzyko zawodowe oraz przeprowadzanie okresowej oceny ryzyka zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
4) Informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną przez nich pracą oraz o zasadach ochrony przed zagrożeniami;
5) Udział w przejmowaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów przeznaczonych do korzystania przez pracowników KCS;
6) Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
7) Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, a w szczególności przy organizowaniu wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich;
8) Przygotowywanie we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych KCS szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy;
9) Wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i zapewnieniem odpowiedniego poziomu szkoleń bhp oraz zapewnieniem właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych pracowników;
10) Prowadzenie rejestru, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków i chorób zawodowych zgodnie z wymogami ustawowymi;
11) Udział w Zespole powypadkowym oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, formułowanie wniosków i zaleceń i kontrola ich realizacji;
12) Doradztwo w zakresie obowiązujących zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony ppoż., jak i w zakresie doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;
13) Współpracę z organami Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz laboratoriami środowiskowymi w zakresie organizowania badań i pomiarów czynników szkodliwych lub uciążliwych dla zdrowia, oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami;
14) Sporządzanie wniosków mających na celu poprawę warunków pracy, w tym w szczególności:
▸ podejmowanie działań mających na celu zapewnienie przestrzegania przepisów i zasad bhp;
▸ opracowywanie listy stanowisk pracy, na których obowiązkowa jest odzież robocza, a na których można dopuścić do wykonywania prac w odzieży własnej spełniającej wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy;
▸ opracowywanie listy koniecznej odzieży ochronnej na wytypowanych stanowiskach pracy;
1. Nadzór na prowadzeniem gospodarki finansowej KCS, zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości
3. Organizowanie oraz usprawnianie sporządzania, przyjmowania, obiegu oraz kontroli dokumentów, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia KCS, prawidłowe prowadzenie księgowości, sporządzanie sprawozdawczości finansowej
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki
5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki – terminowe przekazywanie rzetelnych informacji
6. Nadzór nad prawidłowym ustalaniem stanu majątkowego zgodnie z faktycznym stanem aktywów i pasywów
7. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym:
a. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych oraz zapewnieniu należytej ochrony wartości pieniężnych,
b. Zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań
8. Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem
9. Kierowanie pracą komórki organizacyjnej księgowości oraz nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne jednostki
10. Kontrola i nadzorowanie prac inwentaryzacyjnych składników majątkowych i zobowiązań oraz końcowe jej rozliczenie
11. Opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian
12. Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego )
13. Informowanie Dyrektora o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach, a w szczególności mogących mieć wpływ na efekty finansowe KCS
14. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych
15. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad w dokonywania wydatków publicznych
16. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym
17. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych
18. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki
19. Nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań
20. Współpraca z instytucjami i urzędami w zakresie realizowanych zadań
zamówieniach
i przygotowywaniu półproduktów do realizacji menu.
2. Przygotowywanie potraw.
3. Właściwe dobieranie surowców i półproduktów
wykorzystywanych
do przygotowywania potraw.
4. Dokonywanie jakościowej oceny surowców oraz półproduktów.
5. Racjonalne i oszczędne gospodarowanie surowcami przeznaczonymi
do sporządzania posiłków.
6. Utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń kuchni
zaplecza oraz urządzeń i sprzętu kuchennego.
7. Obsługa urządzeń wykorzystywanych w kuchni.
8. Przestrzegania zasad systemu dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej (GMP i GHP) oraz procedur europejskiego systemu HACCP.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
1. Nadzór na prowadzeniem gospodarki finansowej KCS, zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości
3. Organizowanie oraz usprawnianie sporządzania, przyjmowania, obiegu oraz kontroli dokumentów, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia KCS, prawidłowe prowadzenie księgowości, sporządzanie sprawozdawczości finansowej
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki
5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki – terminowe przekazywanie rzetelnych informacji
6. Nadzór nad prawidłowym ustalaniem stanu majątkowego zgodnie z faktycznym stanem aktywów i pasywów
7. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym:
a. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych oraz zapewnieniu należytej ochrony wartości pieniężnych,
b. Zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań
8. Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem
9. Kierowanie pracą komórki organizacyjnej księgowości oraz nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne jednostki
10. Kontrola i nadzorowanie prac inwentaryzacyjnych składników majątkowych i zobowiązań oraz końcowe jej rozliczenie
11. Opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian
12. Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego )
13. Informowanie Dyrektora o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach, a w szczególności mogących mieć wpływ na efekty finansowe KCS
14. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych
15. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad w dokonywania wydatków publicznych
16. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym
17. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych
18. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki
19. Nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań
20. Współpraca z instytucjami i urzędami w zakresie realizowanych zadań
1. Nadzór na prowadzeniem gospodarki finansowej MDDPS w Krakowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości
3. Organizowanie oraz usprawnianie sporządzania, przyjmowania, obiegu oraz kontroli dokumentów, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia MDDPS, prawidłowe prowadzenie księgowości, sporządzanie sprawozdawczości finansowej
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki
5. Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki – terminowe przekazywanie rzetelnych informacji
6. Nadzór nad prawidłowym ustalaniem stanu majątkowego zgodnie z faktycznym stanem aktywów i pasywów
7. Nadzór nad prowadzeniem gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym:
a. Przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych oraz zapewnieniu należytej ochrony wartości pieniężnych,
b. Zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań
8. Zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem
9. Kierowanie pracą komórki organizacyjnej księgowości oraz nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne jednostki
10. Kontrola i nadzorowanie prac inwentaryzacyjnych składników majątkowych i zobowiązań oraz końcowe jej rozliczenie
11. Opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian
12. Dokonywanie bieżącej analizy wykonania planów finansowych i bieżące informowanie Dyrektora jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz prawidłowości wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu (państwa lub jednostki samorządu terytorialnego )
13. Informowanie Dyrektora o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach, a w szczególności mogących mieć wpływ na efekty finansowe MDDPS
14. Zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów budżetowych
15. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad w dokonywania wydatków publicznych
16. Czuwanie nad prawidłowością umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym
17. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych
18. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki
19. Nadzór nad naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, podatków, należności i zobowiązań
20. Współpraca z instytucjami i urzędami w zakresie realizowanych zadań
a) Zarządzanie określonymi zasobami i usługami informatycznymi Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie:
- administrowanie serwerem,
- utrzymanie wskazanych elementów i usług Systemu Informatycznego MDDPS,
- wykonywanie czynności związanych z obsługą użytkowników Systemu Informatycznego MDDPS,
- zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi błędów i awarii
b) Obsługa inwentaryzacyjna sprzętu komputerowego:
- prowadzenie ewidencji sprzętu oraz innych elementów będących składnikami infrastruktury teleinformatycznej (oprogramowania, licencje)
c) Wykonywanie czynności serwisowych, konserwatorskich i innych, związanych z eksploatacją urządzeń teleinformatycznych
d) Wdrażanie systemów informatycznych wspomagających działania Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej poprzez ustalanie potrzeb, wymagań i preferencji odnośnie koniecznych rozwiązań informatycznych w placówkach organizacyjnych MDDPS
e) Nadzór merytoryczny i administracja nad wdrożonymi w jednostce systemami informatycznymi
f) Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych:
- Instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych i dedykowanych,
- wykonywanie instalacji oprogramowania/ aplikacji zgodnie z zawartymi umowami,
z dostawcami zewnętrznymi oraz ustaleniami i instrukcjami MDDPS,
- analizowanie procesów informacyjnych dla prowadzonych aplikacji,
- opracowywanie przepływu danych dla aplikacji
g) Pełnienie funkcji Administratora BIP MDDPS
h) Współpraca z Jednostkami Miejskimi i firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego
- Opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych
i) Przygotowanie specyfikacji do zamówień na towary i usługi oraz uczestniczenie w koordynacji zakupów w tym: sieci komputerowych, oprogramowania, sprzętu komputerowego
j) Tworzenie i wdrażanie Polityki Bezpieczeństwa systemów informatycznych
- zapewnienie bezpieczeństwa elementom SI MDDPS w zakresie dotyczącym aplikacji,
- prowadzenie analizy ryzyka w zakresie bezpieczeństwa informacji,
- opracowanie i wdrażanie procedur i instrukcji w zakresie bezpieczeństwa informacji,
- opracowywanie i aktualizowanie map procesów ze zbiorami zawierającymi dane osobowe
k) Prowadzenie serwera DNS dla domeny mddps.krakow.pl
zamówieniach
i przygotowywaniu półproduktów do realizacji menu.
2. Przygotowywanie potraw.
3. Właściwe dobieranie surowców i półproduktów
wykorzystywanych
do przygotowywania potraw.
4. Dokonywanie jakościowej oceny surowców oraz półproduktów.
5. Racjonalne i oszczędne gospodarowanie surowcami przeznaczonymi
do sporządzania posiłków.
6. Utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń kuchni
zaplecza oraz urządzeń i sprzętu kuchennego.
7. Obsługa urządzeń wykorzystywanych w kuchni.
8. Przestrzegania zasad systemu dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej (GMP i GHP) oraz procedur europejskiego systemu HACCP.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
1. Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), określonych dalej pojęciem: „Rozporządzenie” oraz prowadzenie innych czynności związanych
z ochroną danych osobowych przyjętych przez Administratora (MDDPS)
2. Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywającego na nich
na mocy Rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państwa członkowskich
o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie
3. Monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państwa członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych
4. Dokonywanie systematycznych kontroli przeglądów stosowania przepisów
w zakresie ochrony danych osobowych
5. Prowadzenie działań podnoszących świadomość oraz organizowanie szkoleń dla osób przetwarzających dane osobowe
6. Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 Rozporządzenia
7. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 Rozporządzenia, oraz w stosownych przypadkach, prowadzenia konsultacji we wszelkich innych sprawach
8. Nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych, określenie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Administratora Danych zasad ochrony danych osobowych
9. Udział w pracach nad przygotowaniem projektów, w tym opiniowanie, regulacji wewnętrznych związanych z bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych i zarządzaniem systemami do ich przetwarzania
10. Reprezentowanie Administratora (MDDPS) w kontrolach i postępowaniach przed UODO
11. Informowanie Administratora Danych o przypadkach naruszenia ochrony danych osobowych
12. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w MDDPS
13. Prowadzenie rejestru naruszeń danych osobowych w jednostce
14. Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie procedur ochrony danych osobowych w MDDPS
15. Procedowanie spraw o dostęp do zewnętrznych baz danych, niezbędnych
do realizacji zadań statutowych MDPPS
16. Udział w opracowaniu procedur zewnętrznych, w szczególności w zakresie dotyczącym przetwarzania danych osobowych
17. Monitorowanie otoczenia prawnego w zakresie zmian w przepisach, wytycznych
2) Prowadzenie rejestrów postępowań, zleceń sprawozdań rocznych, miesięcznych, planów określonych przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi
3) Prowadzenie negocjacji
4) Udział w opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych
z udzielaniem zamówień publicznych
5) Uczestnictwo w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych w projektach związanych z realizacją zadań współfinansowanych z różnych mechanizmów finansowych
6) Koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych w MDDPS
7) Czynne uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Przetargowych; przygotowywanie materiałów dla Komisji Przetargowych na sesję otwarcia ofert i wyboru wykonawców
8) Bieżąca analiza zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa z zakresu Prawa zamówień publicznych, a także uczestniczenie w rozwiązywaniu spornych interpretacji ustawy Prawa zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
9) Gromadzenie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją prowadzonych zadań oraz wynikających z tego tytułu zaciągniętych zobowiązań finansowych
10) Udział w pracach nad przygotowaniem pism, wniosków regulacji wewnętrznych związanych z działaniami działu administracyjno – gospodarczego
Pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), określonych dalej pojęciem: „Rozporządzenie” oraz prowadzenie innych czynności związanych z ochroną danych osobowych przyjętych przez Administratora (MDDPS)
Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywającego na nich na mocy Rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państwa członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie
Monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państwa członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych
Dokonywanie systematycznych kontroli przeglądów stosowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
Prowadzenie działań podnoszących świadomość oraz organizowanie szkoleń dla osób przetwarzających dane osobowe
Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 Rozporządzenia
Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 Rozporządzenia, oraz w stosownych przypadkach, prowadzenia konsultacji we wszelkich innych sprawach
Nadzorowanie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie ochrony danych osobowych, określenie i przedstawienie do zatwierdzenia przez Administratora Danych zasad ochrony danych osobowych
Udział w pracach nad przygotowaniem projektów, w tym opiniowanie, regulacji wewnętrznych związanych z bezpieczeństwem przetwarzania danych osobowych i zarządzaniem systemami do ich przetwarzania
Reprezentowanie Administratora (MDDPS) w kontrolach i postępowaniach przed UODO
Informowanie Administratora Danych o przypadkach naruszenia ochrony danych osobowych
Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w MDDPS
Prowadzenie rejestru naruszeń danych osobowych w jednostce
Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie procedur ochrony danych osobowych w MDDPS
Procedowanie spraw o dostęp do zewnętrznych baz danych, niezbędnych do realizacji zadań statutowych MDPPS
Udział w opracowaniu procedur zewnętrznych, w szczególności w zakresie dotyczącym przetwarzania danych osobowych
Monitorowanie otoczenia prawnego w zakresie zmian w przepisach, wytycznych
a) Zarządzanie określonymi zasobami i usługami informatycznymi Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Krakowie:
- administrowanie serwerem,
- utrzymanie wskazanych elementów i usług Systemu Informatycznego MDDPS,
- wykonywanie czynności związanych z obsługą użytkowników Systemu Informatycznego MDDPS,
- zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi błędów i awarii
b) Obsługa inwentaryzacyjna sprzętu komputerowego:
- prowadzenie ewidencji sprzętu oraz innych elementów będących składnikami infrastruktury teleinformatycznej (oprogramowania, licencje)
c) Wykonywanie czynności serwisowych, konserwatorskich i innych, związanych z eksploatacją urządzeń teleinformatycznych
d) Wdrażanie systemów informatycznych wspomagających działania Miejskiego Dziennego Domu Pomocy Społecznej poprzez ustalanie potrzeb, wymagań
i preferencji odnośnie koniecznych rozwiązań informatycznych w placówkach organizacyjnych MDDPS
e) Nadzór merytoryczny i administracja nad wdrożonymi w jednostce systemami informatycznymi
f) Wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych:
- Instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych i dedykowanych;
- Wykonywanie instalacji oprogramowania/ aplikacji zgodnie z zawartymi umowami;
z dostawcami zewnętrznymi oraz ustaleniami i instrukcjami MDDPS,
- Analizowanie procesów informacyjnych dla prowadzonych aplikacji,
- Opracowywanie przepływu danych dla aplikacji
g) Pełnienie funkcji Administratora BIP MDDPS
h) Współpraca z Jednostkami Miejskimi i firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i rozwoju systemu informatycznego
- opracowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych
i) Przygotowanie specyfikacji do zamówień na towary i usługi oraz uczestniczenie w koordynacji zakupów w tym: sieci komputerowych, oprogramowania, sprzętu komputerowego
j) Tworzenie i wdrażanie Polityki Bezpieczeństwa systemów informatycznych
- Zapewnienie bezpieczeństwa elementom SI MDDPS w zakresie dotyczącym aplikacji
k) Prowadzenie serwera DNS dla domeny mddps.krakow.pl