Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kontrola zgodności prowadzonej działalności górniczej z ustaleniami zatwierdzonego planu ruchu zakładu górniczego, przepisami prawa geologicznego i górniczego, wraz z wydanymi na jego podstawie przepisami wykonawczymi;
Kontrola zgodności prowadzonych działań zgodnie z planem likwidowanej części zakładu górniczego oraz sprawowanie nadzoru nad terminowym realizowaniem planu rekultywacji terenów poeksploatacyjnych;
Kompleksowa obsługa w zakresie prowadzenia ruchu zakładu górniczego zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r. poz. 868, z późn. zm) na stanowisku Kierownik Ruchu Zakładu Górniczego;
Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska;
Sprawowanie nadzoru nad terminowym sporządzeniem i zatwierdzeniem planu ruchu zakładu górniczego oraz niezbędnego zakresu dokumentacji techniczno-ruchowej;
Sporządzenie i Procedowanie Planu ruchu likwidowanej części zakładu górniczego;
Podejmowanie działań dla zapewnienia właściwych warunków prowadzenia działalności produkcyjnej zakładu;
Odpowiedzialność za właściwe zorganizowanie i rozliczenie pracy służb zakładu górniczego;
Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zmierzających do obniżenia kosztów działalności przedsiębiorstwa;
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości; w tym księgowanie dokumentów i ich weryfikacja oraz sporządzanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych;
Odpowiedzialność za księgi rachunkowe i aktywne kształtowanie polityki rachunkowości w firmie, opracowywanie procedur wewnętrznych, oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
Kalkulacja zobowiązań podatkowych oraz sporządzanie i wysyłanie wszelkich niezbędnych deklaracji podatkowych ( w tym. CIT, PIT, VAT) oraz raportów JPK;
Monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego;
Nadzór nad pracą działu finansowo-administracyjnego;
Sporządzanie raportów na potrzeby zarządu w tym udział w opracowaniu budżetu spółki oraz monitorowanie jego realizacji;
Bieżący nadzór i kontrola zadań wykonywanych przez podległe osoby, aktywne wsparcie merytoryczne pozostałych działów firmy;
Współpraca z organami i instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, instytucje finansujące, audytorzy, GUS, urząd celny, kancelaria prawna, banki;