Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale operacyjnym
Gniewkówiec 3, Gniewkówiec (pow. inowrocławski)
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do Twoich głównych zadań należeć będzie szeroko rozumiane wsparcie procesu sprzedaży części zamiennych, akcesoriów oraz motocykli marki premium
Będziesz odpowiedzialny/a za kontrolę przebiegu procesu dostaw, w tym sprawdzanie zgodności dostawy z zamówieniem oraz za przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do realizacji przyjęcia dostawy przy ścisłej współpracy z agencją celną
Do Twoich obowiązków należeć będzie zarządzanie magazynem motocykli, w tym dbanie o porządek w magazynie oraz realizacja procesu dostaw motocykli do dilerów w Polsce i poza jej granicami
W skład Twoich zadań wejdą między innymi: koordynacja dostaw motocykli do autoryzowanych dilerów, wstępny montaż, zlecenia spedycyjne, komunikacja z dilerami w zakresie planowanych dostaw motocykli. Praca przy rozładunku i załadunku motocykli, obsługa na placu załadunkowym, a także fakturowanie motocykli, kompletacja i wysyłka dokumentów
W ramach Twojego stanowiska pracy będziesz komunikować się z siecią dilerską, prowadząc rozliczenia napraw gwarancyjnych oraz sporadycznie może wystąpić potrzeba kontaktu z dostawcą z Wielkiej Brytanii
Jeśli czujesz, że powyższe zadania nie sprawią Tobie problemu to my pozwolimy Tobie rozwinąć się razem z nami, ale też chętnie nauczymy się czegoś nowego od Ciebie
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży e-commerce
Gniewkówiec 3, Gniewkówiec (pow. inowrocławski)
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do Twoich zadań należeć będzie bieżąca obsługa platform E-commerce (w tym Allegro). Będziesz przygotowywać (parametryzować) produkty, aby mogły znaleźć się w ofercie e-sklepu
W Twojej pracy przydadzą się umiejętności fotografa/grafika komputerowego ponieważ zdarzy się, że będziesz wykonywać zdjęcia nowych produktów lub poprawiać już istniejące
Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad Klientami oraz bieżącą obsługę zapytań, reklamacji, czy zwrotów, a czasami za pomoc w założeniu konta czy zresetowaniu hasła
W Twojej pracy ważna będzie ścisła współpraca z naszym działem finansowym w zakresie obsługi płatności i zwrotów
Będziesz odpowiadać na maile i prowadzić rozmowy telefoniczne z Klientami firmy
Od czasu do czasu poprosimy Ciebie o zredagowanie i wysyłkę newslettera zgodnie z obowiązującymi zasadami RODO. Ważnym zadaniem będzie monitorowanie i zgłaszanie wszelkich zauważonych przez Ciebie nieprawidłowości w działaniu platform, czy w ofercie oraz szybka reakcja w celu ich naprawy. Czasami to tylko błędna cena, a czasami większy problem informatyczny. Z uwagi na to otrzymasz wsparcie naszego zewnętrznego dostawy usług IT
Jeśli czujesz, że powyższe zadania nie sprawią Tobie problemu, to my pozwolimy Tobie rozwinąć się razem z nami, ale też chętnie nauczymy się czegoś nowego od Ciebie