Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Asystent Biura Obsługi Klienta
Rybnik
Wygasła: 19.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu
w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych
telefonicznych oraz elektronicznych. Aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu. Wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu
w tym tych z niepełnosprawnościami. Zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wymagane wykształcenie wyższe. Minimum rok doświadczenia w realizacji projektów unijnych lub Obsłudze Klienta. Wysokie umiejętności komunikacyjne i otwartość na ludzi. Systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Umiejętność efektywnej pracy w zespole. Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą na rozmowie kwalifikacyjnej
uzależnione od kawlifikacji oraz doświadczenia kandydata. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy na adres: k.ksiondz@wektor.org.pl
- Doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio.
- Aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych.
- Budowania motywacji Uczestników Projektu do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji.
- Wsparcie w analizie potrzeb rozwojowych
w tym z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji.
- Wsparcie w wyborze odpowiednich usług.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 8.00-16.00 od pon. do pt. oraz co druga sobota w m-cu.
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Doradca zawodowy w projektach UE
Rybnik
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio
aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych
budowania motywacji Uczestników Projektu do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji; wsparcie w analizie potrzeb rozwojowych
w tym z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji; wsparcie w wyborze odpowiednich usług. Praca w godzinach od 8.00 - 16.00. Praca od 01.04.2024 r. - 31.12.2026 r. Praca w Rybniku
Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu
w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych
telefonicznych oraz elektronicznych
aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu
wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu
w tym tych z niepełnosprawnościami
zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych. Praca w Rybniku w godzinach od 8.00 do 16.00. praca na czas okreslony od 01.04.2024 r. - 31.12.2026 r
- Doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio.
- Aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych.
- Budowania motywacji Uczestników Projektu do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji.
- Wsparcie w analizie potrzeb rozwojowych
w tym z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji.
- Wsparcie w wyborze odpowiednich usług.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 8.00-16.00 od pon. do pt. oraz co druga sobota w m-cu.
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2024 r
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Biura Obsługi Klienta w projektach UE
Bielsko-Biała
Wygasła: 04.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
• Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu
w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych
telefonicznych oraz elektronicznych.
• Aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu.
• Wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu
w tym tych z niepełnosprawnościami.
• Zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 8.00-16.00 od pon. do pt. oraz co druga sobota w m-cu.
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r
- Obsługa Biura Obsługi Klienta i Uczestników Projektu
w tym informowanie o projekcie za pomocą różnych kanałów: osobistych
telefonicznych oraz elektronicznych. Aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych do projektu. Wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla Uczestników Projektu
w tym tych z niepełnosprawnościami. Zarządzanie i promocja bieżącej działalności Biura za pośrednictwem mediów społecznościowych.
- Godziny pracy: 8:00-16:00
- Doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio. Aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych. Budowania motywacji Uczestników Projektu do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji. Wsparcie w analizie potrzeb rozwojowych
w tym z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji. Wsparcie w wyborze odpowiednich usług.
- Godziny pracy: 8:00-16:00