Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (21)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 21 )
Kierownik działu terapeutycznego
Kraków
Wygasła: 17.10.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Kierowanie i bieżący nadzór nad realizacją przez pracowników Działu
zadań
o których mowa w Statucie i Regulaminie Organizacyjnym DPS
w tym również w zakresie prowadzenia mieszkania chronionego. Podejmowanie działań zgodnie z zasadami celowości
legalności
gospodarności i prawidłowości pod względem merytorycznym oraz zapewnienie organizacji i efektywności pracy podległej komórki na poziomie umożliwiającym realizację zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami prawnymi; opracowywanie materiałów planistycznych
analitycznych i sprawozdawczości z zakresu działania komórki organizacyjnej;
inicjowanie szkoleń podległych pracowników oraz przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych;
sporządzanie i aktualizowanie zakresów czynności podległych pracowników; opracowywanie informacji przeznaczonych dla innych komórek organizacyjnych
mieszkańców DPS
i podmiotów zewnętrznych oraz do ich publikacji na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej
w zakresie zadań komórki organizacyjnej; organizowanie i koordynowanie pracy wolontariuszy
stażystów
praktykantów oraz osób odbywających służbę zastępczą w ramach kierowanej komórki organizacyjnej; opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych DPS
pełnomocnictw oraz procedur wewnętrznych w zakresie wynikającym z działalności Działu
Realizacja usług opiekuńczych dla osób niebędącymi mieszkańcami DPS
w wymagających opieki w ich miejscu zamieszkania.
Praca w terenie w wyznaczonych miejscach (Kraków).
Godziny pracy do ustalenia
od 33,4 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Terapeuta zajęciowy
Kraków
Wygasła: 19.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Rozpoznawanie i diagnozowanie potrzeb bio-psycho-społecznych podopiecznego.
planowanie indywidualnego i grupowego programu działań terapeutycznych uwzględniających diagnozę oraz możliwości
potrzeby i zainteresowania podopiecznego.
organizowanie działań w zakresie terapii zajęciowej
w celu poprawy funkcjonowania fizycznego
psychicznego i społecznego podopiecznego oraz jego integracji społecznej i zawodowej.
monitorowanie
dokumentowanie i ocenianie przebiegu procesu terapeutycznego.
prowadzenie zajęć muzykoterapeutycznych
w tym z wykorzystaniem instrumentu muzycznego.
Godziny pracy 8-16
Aktualizowanie diagnozy socjalno-bytowej osoby przed przyjęciem do dps
aktywne uczestnictwo w przyjmowaniu nowych mieszkańców oraz pomoc w adaptacji do nowych warunków
prowadzenie obowiązującej dokumentacji zgodnie z procedurami i zarządzeniami wewnętrznymi
przeprowadzanie wywiadów aktualizacyjnych
współudział w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia
prowadzenie spraw związanych z odpłatnością mieszkańców z pobyt w dps
prowadzenie dokumentacji dotyczącej masy spadkowej po śmierci mieszkańca dps
utrzymywanie kontaktów z rodziną
opiekunem prawnym/kuratorem mieszkańca
organizowanie pochówku lub pomoc rodzinie w jego organizacji
wykonywanie innych zadań wynikających z założeń organizacyjnych Domu.
Konieczne zapoznanie się z opublikowanym ogłoszeniem na stronie pracodawcy!
Wykaz wymaganych dokumentów dostępny pod linkiem
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem DPS
w tym ich znakowanie
ewidencjonowanie oraz uzgadnianie stanu pod względem ilościowym i wartościowym z Działem Finansowo-Księgowym.
2. Analiza i kontrola merytoryczna faktur i umów dotyczących zakupów
usług i robót budowlanych.
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem komisji ds. Gospodarowania Mieniem oraz Komisji Likwidacyjnej
4. Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej na zasadach określonych w regulaminie zamówień publicznych DPS.
5. Prowadzenie pełnej dokumentacji prac remontowych i inwestycyjnych wykonywanych na terenie DPS oraz dokumentacji dotyczącej zakupów i usług.
6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją art. 62 Ustawy Prawo budowlane dla obiektów budowlanych DPS.
7. Wspólnie z informatykiem
prowadzenie działań dla zapewnienia sprawnego systemu informatycznego
odpowiedniego stanu technicznego oraz właściwego funkcjonowania.
8. Prowadzenie rejestru umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
których Administratorem jest Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie.
9. Prowadzenie rejestru umów/porozumień o współpracy z podmiotami zewnętrznymi dotyczące ogólnych spraw jednostki.
10. Wykonywanie zadań mających na cellu zabezpieczenie składników majątkowych DPS przed kradzieżą i zniszczeniem z zachowaniem przepisów BHP o PPOŻ.
11. Zastępowanie Kierownika Działu Techniczno-Gospodarczego w czasie jego nieobecności.
12. Zastępowanie Magazyniera podczas jego nieobecności w zakresie: prowadzenia magazynu gospodarczego oraz spraw związanych z realizacja prac społecznie użytecznych oraz reintegracji zawodowej organizowanych na terenie DPS.
Konieczne zapoznanie się z opublikowanym ogłoszeniem na stronie pracodawcy! Wykaz wymaganych dokumentów dostępny pod linkiem: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=233&sub_dok_id=104362&nab_id=7413&MODE=nab&ACT=info
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (sporządzanie list płac
eksport przelewów do systemu bankowości elektronicznej)
sporządzanie dyspozycji przelewu do ZUS
Urzędu Skarbowego i instytucji finansowej prowadzącej PPK z wyszczególnieniem kwoty w podziale klasyfikacji budżetowej
terminowe sporządzanie i przesyłanie do ZUS
z wykorzystaniem programu Płatnik
obowiązującej dokumentacji: raporty imienne
deklaracje rozliczeniowe
sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy do Urzędu Skarbowego i dla pracowników
prowadzenie indywidualnych ewidencji zarobków i kart zasiłkowych
po zakończeniu roku sporządzenie wydruku rocznej kartoteki zarobkowej i specyfikacji zasiłkowej
sporządzanie rocznych raportów imiennych dla osób ubezpieczonych
sporządzanie pism w sprawie zajęć wynagrodzenia i zbiegu egzekucji
sporządzanie zaświadczeń o zarobkach
zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS ERP-7
zaświadczeń Z-3 i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w książce druków ścisłego zarachowania
prowadzenie księgowości Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
dekretacja i księgowanie dowodów księgowych w zintegrowanym systemem komputerowym Cogisoft w zakresie uzgodnionym z głównym księgowym
przyjmowanie zastępstw za innych pracowników Referatu Finansowo Księgowego
!. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem DPS
w tym ich znakowanie
ewidencjonowanie oraz uzgadnianie stanu pod względem ilościowym i wartościowym z Działem Finansowo-Księgowym.
2.Analiza i kontrola merytoryczna faktur i umów dotyczących zakupów
usług i robót budowlanych.
3.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem komisji ds. Gospodarowania Mieniem oraz Komisji Likwidacyjnej
4.Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej na zasadach określonych w regulaminie zamówień publicznych DPS.
5.Prowadzenie pełnej dokumentacji prac remontowych i inwestycyjnych wykonywanych na terenie DPS oraz dokumentacji dotyczącej zakupów i usług.
6.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją art. 62 Ustawy Prawo budowlane dla obiektów budowlanych DPS.
7.Wspólnie z informatykiem
prowadzenie działań dla zapewnienia sprawnego systemu informatycznego
odpowiedniego stanu technicznego oraz właściwego funkcjonowania.
8.Prowadzenie rejestru umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
których Administratorem jest Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie.
9.Prowadzenie rejestru umów/porozumień o współpracy z podmiotami zewnętrznymi dotyczące ogólnych spraw jednostki.
10.Wykonywanie zadań mających na cellu zabezpieczenie składników majątkowych DPS przed kradzieżą i zniszczeniem z zachowaniem przepisów BHP o PPOŻ.
11.Zastępowanie Kierownika Działu Techniczno-Gospodarczego w czasie jego nieobecności.
12.Zastępowanie Magazyniera podczas jego nieobecności w zakresie: prowadzenia magazynu gospodarczego oraz spraw związanych z realizacja prac społecznie użytecznych oraz reintegracji zawodowej organizowanych na terenie DPS
1) Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych (sporządzanie list płac
eksport przelewów do systemu bankowości elektronicznej).
2) Sporządzanie dyspozycji przelewu do ZUS
Urzędu Skarbowego i instytucji finansowej prowadzącej PPK z wyszczególnieniem kwoty w podziale klasyfikacji budżetowej.
3) Terminowe sporządzanie i przesyłanie do ZUS
z wykorzystaniem programu Płatnik
obowiązującej dokumentacji: raporty imienne
deklaracje rozliczeniowe.
4) Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy do Urzędu Skarbowego i dla pracowników.
5) Prowadzenie indywidualnych ewidencji zarobków i kart zasiłkowych
po zakończeniu roku sporządzenie wydruku rocznej kartoteki zarobkowej i specyfikacji zasiłkowej.
6) Sporządzanie rocznych raportów imiennych dla osób ubezpieczonych.
7) Sporządzanie pism w sprawie zajęć wynagrodzenia i zbiegu egzekucji.
8) Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach
zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS ERP-7
zaświadczeń Z-3 i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w książce druków ścisłego zarachowania.
10) Prowadzenie księgowości Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
11) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
12) Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
dekretacja i księgowanie dowodów księgowych w zintegrowanym systemem komputerowym Cogisoft w zakresie uzgodnionym z głównym księgowym.
13) Przyjmowanie zastępstw za innych pracowników Referatu Finansowo Księgowego
Rozpoznanie i diagnozowanie potrzeb bio-psycho-społecznych podopiecznego
planowanie indywidualnego i grupowego programu działań terapeutycznych uwzględniających diagnozę oraz możliwości
potrzeby i zainteresowania podopiecznego
organizowanie działań w zakresie terapii zajęciowej
w celu poprawy funkcjonowania fizycznego
psychicznego i społecznego podopiecznego oraz jego integracji społecznej i zawodowej
monitorowanie
dokumentowanie i ocenianie przebiegu procesu terapeutycznego