Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Specjalista ds. ochrony przyrody w Parku Krajobrazowym "Łuk Mużakowa"
Zielona Góra
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ochrona przyrody na terenie Parku Krajobrazowego "Łuk Mużakowa" (PKŁM) zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz uchwałami o ich utworzeniu. Szczegóły na stronie: www.zpkwl/ores.pl (w zakładce oferty pracy)
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Strażnik w Gorzowskim Parku Krajobrazowym i Parku Krajobrazowym "Ujście Warty"
Lipy
Wygasła: 11.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ochrona przyrody na terenie Gorzowskiego Parku Krajobrazowego oraz Parku Krajobrazowego "Ujście Warty" zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz uchwałami o ich utworzeniu. Szczegóły na stronie: www.zpkwl.ires.pl (w zakładce oferty pracy)
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. ochrony przyrody w Parku Krajobrazowym "Łuk Mużakowa"
Zielona Góra
Wygasła: 29.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Ochrona przyrody na terenie Parku Krajobrazowego "Łuk Mużakowa" (PKŁM) zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz uchwałami o ich utworzeniu. Szczegóły na stronie: www.zpkwl/ores.pl (w zakładce oferty pracy)
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy specjalista do spraw księgowości i kadr
Zielona Góra
Wygasła: 26.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wykaz zadań szczegółowych z zakresu spraw księgowych:
1. Sporządzanie list płac dla pracowników ZPKWL.
2. Naliczanie pracownikom wynagrodzeń miesięcznych
wszelakich dodatków
nagród
i premii wynikających z regulaminu wynagradzania Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. oraz rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
3. Naliczanie zasiłków chorobowych
rodzinnych
macierzyńskich i innych zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
4. Naliczanie ekwiwalentów za urlop wypoczynkowy oraz innych
wynikających
z obowiązujących przepisów i wewnętrznych zarządzeń Dyrektora ZPKWL.
5. Prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzenia i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dla pracowników i dla urzędu skarbowego PIT 11 i PIT 4R.
Przygotowywanie innych dokumentów wyjaśniających wymaganych przez Urząd Skarbowy.
6. Rozliczanie umów zleceń i o dzieło wraz z prowadzeniem rejestru oraz terminowe sporządzanie do nich deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego /PIT 11/.
7. Naliczanie i odprowadzanie składek ZUS-owskich zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych oraz terminowe składanie dokumentów rozliczeniowych
i zgłoszeniowych oraz innych wymaganych przez ZUS.
8. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS ERP-7.
9. Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości.
10. Prowadzenie spraw i rejestrów związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych ZPKWL.
11. Rozliczanie delegacji służbowych.
12. Wydawanie druków ścisłego zarachowania oraz prowadzenie ich ewidencji.
13. Rozliczanie ekwiwalentu za czyszczenie i pranie umundurowania.
14. Udział w ocenie przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego do dalszego użytkowania oraz inwentaryzacji okresowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
15. Ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia będącego na stanie ZPKWL
protokólarne przekazywanie na stan pracownikom ZPKWL (prowadzenie imiennych kart).
16. Przygotowywanie sprawozdań do BDO
17. Ścisłe przestrzeganie ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli finansowej ZPKWL.
18. Zastępowanie Głównego księgowego w czasie jego nieobecności w pracy
w uzgodnieniu z Dyrektorem ZPKWL
w zakresie przez niego określonym.
19. Zastępowanie Sekretarki ZPKWL w czasie jej krótkotrwałej nieobecności
powstałej w wyniku przebywania na urlopie wypoczynkowym lub absencji chorobowej
bądź innej krótkotrwałej usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Wykaz zadań szczegółowych z zakresu spraw kadrowych:
1. Prowadzenie akt osobowych wszystkich pracowników.
2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
3. Sporządzanie umów o pracę oraz angaży.
4. Wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
w tym dotyczących przeprowadzania naboru na wolne stanowiska pracy w ZPKWL.
5. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników ZPKWL
i przekazywanie po podpisaniu przez Dyrektora ZPKWL.
6. Przygotowywanie projektów zakresów czynności dla pracowników i ich aktualizacja.
7. Przygotowywanie informacji nt. przysługujących nagród jubileuszowych
odpraw
dodatków za wysługę lat itp. i przekazywanie ich na piśmie Głównemu księgowemu.
8. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem różnego rodzaju urlopów
kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych przez pracowników
przygotowywanie rocznych planów urlopów.
9. Prowadzenie ewidencji badań lekarskich
a także nadzór nad ich aktualizacją.
10. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy tj. list obecności
rejestrów wyjść pracowników w godzinach pracy
rejestrów nadgodzin oraz nadzorowanie jednostek organizacyjnych w tym zakresie.
11. Sporządzanie okresowych ocen pracowników ZPKWL.
12. Prowadzenie kontroli zarządczej ZPKWL.
13. Bieżące informowanie Głównego księgowego o zmianach kadrowych w celu dokonania zgłoszenia
wyrejestrowania lub zmian w dokumentach związanych
z ubezpieczeniami społecznymi ZUS.
14. Sporządzanie okresowych analiz wykorzystania etatów.
15. Planowanie i organizowanie szkoleń powszechnych i specjalistycznych dla pracowników ZPKWL.
16. Współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy w zakresie zawierania umów o staż absolwencki oraz nadzór nad stażystami i praktykantami w tym zakresie.
17. Zapewnienie ochrony danych osobowych
zabezpieczenie ich przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
18. Sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło zawieranych przez Dyrektora ZPKWL.
19. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
20. Kontrola prawidłowości prowadzenia przez jednostki terenowe ZPKWL książek obiektów budowlanych.
21. Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy i p.poż.
w ZPKWL
w tym: organizowanie pracownikom szkoleń
badań lekarskich; prowadzenie ewidencji.
22. Prowadzenie ewidencji i spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników
w umundurowanie oraz w zakresie dodatkowego wyposażenia pracowników
w niezbędną dzież i obuwie ochronne.
23. Sporządzanie sprawozdań GUS.
24. Prowadzenie pracowniczego ubezpieczenia grupowego Na życie i obsługa pracowników ZPKWL w tym zakresie.
25. Nadzór i prowadzenie spraw związanych z zachowaniem bezpieczeństwa na obszarach wodnych
położonych na terenie parków krajobrazowych województwa lubuskiego
zgodnie
z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
26. Nadzór nad aktualizacją wyposażenia apteczek i gaśnic znajdujących się w Dyrekcji oraz
w jednostkach terenowych ZPKWL;
27. Sporządzanie zgłoszeń oraz sprawozdań z zagranicznych podróży służbowych dla Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze;
28. Nadzór nad bieżącą aktualizacją programów antywirusowych we wszystkich komputerach będących na stanie pracowników ZPKWL.
29. Ścisłe przestrzeganie ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
instrukcji kontroli wewnętrznej i obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz procedur kontroli finansowej ZPKWL.
30. Wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora ZPKWL