Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem działu księgowości oraz obsługi finansowo-księgowej spółki zajmującej się międzynarodowym obrotem surowcami wtórnymi
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowym, organizacja pracy, nadzór i wsparcie zespołu. Docelowo możliwość objęcia nadzoru nad działaniami księgowymi szerszych struktur w ramach Grupy Tom
Bieżąca współpraca z najlepszymi dostępnymi w Polsce doradcami podatkowymi w celu zapewnienia, że spółka działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Nadzór nad prawidłowością wszystkich procesów realizowanych przez dział finansowo-księgowy
Udział w działaniach związanych z optymalizacją działalności spółki - w szczególności w zakresie usprawnienia i automatyzacji procesów
Weryfikacja pod kątem podatkowym umów zawieranych przez spółkę
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca, roku, przygotowania do badania sprawozdania finansowego
Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby Zarządu
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie udział w prowadzeniu pełnej księgowości Spółek prawa handlowego. W zakresie przydzielonych obowiązków mieścić się będzie w szczególności:
• Kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych
• Klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont
• Bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych i syntetycznych
• Uzgadnianie i weryfikacja danych na potrzeby rozliczeń podatków lokalnych, VAT, CIT
• Przygotowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości GUS
• Prace związane z zamknięciem miesiąca, zamknięciem roku, przygotowaniem sprawozdania finansowego
Obowiązki będą realizowane pod stałym nadzorem głównej księgowej i osób zatrudnionych w dziale księgowym. Zapewnione zostanie szkolenie stanowiskowe oraz wdrożenie w struktury księgowe i obsługę systemu FK
Nadzór nad Działem Prawnym zapewnianiającym bieżące wsparcia dla Zarządów oraz komórek organizacyjnych Spółek Grupy w zakresie interpretacji i stosowania prawa
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów prawnych, podejmowanie działań w celu minimalizacji ryzyka prawno-podatkowego
Koordynacja procesu nabywania i zbywania nieruchomości
Bieżące doradztwo w kwestiach dotyczących prawa pracy
Opracowywanie i analiza wewnętrznych procedur i regulaminów w celu zapewnienia zgodności działalności z przepisami prawa
Monitorowanie zmian prawa związanego z prowadzoną działalnością grupy i informowanie zainteresowanych stron o wpływie tych zmian na ich działalność i obowiązki
Prowadzenie kontaktów z jednostkami administracji państwowej i samorządowej, w tym w zakresie realizowanych przez spółkę inwestycji
Prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami w przypadku reklamacji, sporów dotyczących realizacji kontraktów lub nieuregulowanych wierzytelności
Praca jako prawnik in-house w grupie spółek o szerokim spektrum działalności - międzynarodowy handel surowcami wtórnymi, organizacje odzysku, nieruchomości, w tym nieruchomości wakacyjne
Przygotowywanie opinii prawnych i udzielanie porad pracownikom innych działów Grupy TOM
Przygotowywanie umów i aneksów związanych z działalnością spółek
Bieżąca współpraca z zespołami sprzedażowymi spółek Grupy TOM
Kompleksowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem działu księgowości oraz obsługi finansowo-księgowej spółki zajmującej się międzynarodowym obrotem surowcami wtórnymi
Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowym, organizacja pracy, nadzór i wsparcie zespołu. Docelowo możliwość objęcia nadzoru nad działaniami księgowymi szerszych struktur w ramach Grupy Tom
Bieżąca współpraca z najlepszymi dostępnymi w Polsce doradcami podatkowymi w celu zapewnienia, że spółka działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Nadzór nad prawidłowością wszystkich procesów realizowanych przez dział finansowo-księgowy
Udział w działaniach związanych z optymalizacją działalności spółki – w szczególności w zakresie usprawnienia i automatyzacji procesów
Weryfikacja pod kontem podatkowym umów zawieranych przez spółkę
Koordynacja procesu zamknięcia miesiąca, roku, przygotowania do badania sprawozdania finansowego
Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby Zarządu
aktywne wsparcie procesów w obszarach: HR, marketingu, promocji i reklamy oraz koordynacja pracy grupy spółek o szerokim spektrum działania m.in. przemysł i luksusowe nieruchomości,
inne zadania powiązane z obsługiwanymi projektami w grupie 6 spółek,
Płatne praktyki studenckie w dziale organizacyjno - prawnym
Pomorska 112, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 28.12.2022
umowa o staż / praktyki
praktykant / stażysta
Obowiązki:
W ramach praktyk w naszym dziale organizacyjno - prawnym uzyskasz następujące możliwości:
• weźmiesz udział w licznych i skomplikowanych projektach na rynku nieruchomości
• przygotujesz korespondencję i pisma w ciekawych postępowaniach administracyjnych związanych z działalnością deweloperską
• przygotujesz lub zaopiniujesz projekty umów a my powiemy Ci na co zwrócić uwagę, aby Twoje umowy były lepsze
• będziesz odpowiedzialny za współpracę z kancelariami notarialnymi w całym kraju oraz wspomożesz proces sprzedażowy od strony administracyjnej i prawnej
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie udział w prowadzeniu pełnej księgowości Spółek prawa handlowego. W zakresie przydzielonych obowiązków mieścić się będzie w szczególności:
Kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych
Klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont
Bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych i syntetycznych
Uzgadnianie i weryfikacja danych na potrzeby rozliczeń podatków lokalnych, VAT, CIT
Przygotowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości GUS
Prace związane z zamknięciem miesiąca, zamknięciem roku, przygotowaniem sprawozdania finansowego
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie udział w prowadzeniu pełnej księgowości Spółek prawa handlowego. W zakresie przydzielonych obowiązków mieścić się będzie w szczególności:
Kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych
Klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont
Bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych i syntetycznych
Uzgadnianie i weryfikacja danych na potrzeby rozliczeń podatków lokalnych, VAT, CIT
Przygotowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości GUS
Prace związane z zamknięciem miesiąca, zamknięciem roku, przygotowaniem sprawozdania finansowego
Obowiązki będą realizowane pod stałym nadzorem głównej księgowej i osób zatrudnionych w dziale księgowym. Zapewnione zostanie szkolenie stanowiskowe oraz wdrożenie w struktury księgowe i obsługę systemy FK
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie udział w prowadzeniu pełnej księgowości Spółek prawa handlowego. W zakresie przydzielonych obowiązków mieścić się będzie w szczególności:
Kontrola formalna i rachunkowa dowodów księgowych
Klasyfikacja i ewidencja dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont
Bieżąca analiza i weryfikacja stanów kont analitycznych i syntetycznych
Uzgadnianie i weryfikacja danych na potrzeby rozliczeń podatków lokalnych, VAT, CIT
Przygotowywanie danych na potrzeby sprawozdawczości GUS
Prace związane z zamknięciem miesiąca, zamknięciem roku, przygotowaniem sprawozdania finansowego
Obowiązki będą realizowane pod stałym nadzorem głównej księgowej i osób zatrudnionych w dziale księgowym. Zapewnione zostanie szkolenie stanowiskowe oraz wdrożenie w struktury księgowe i obsługę systemu FK
Specjalista ds. Zagospodarowania Odpadów i Surowców Wtórnych
Pomorska 112, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2b w zakresie surowców wtórnych i odpadów przemysłowych
Współpraca z odbiorcami odpadów
Budowanie długotrwałych relacji handlowych z dostawcami/odbiorcami odpadów
Analiza i monitoring rynku odpadów przemysłowych i surowców wtórnych
Prowadzenie wymaganej prawem i regulacjami wewnętrznymi dokumentacji w obrocie odpadami przemysłowymi i surowcami wtórnymi w ramach realizacji kontraktu z odbiorcą odpadów
Stworzenie i realizacja strategii zakupu surowców wtórnych (w szczególności złom metali żelaznych i nieżelaznych oraz makulatura) dla Grupy Spółek specjalizujących się w międzynarodowym obrocie surowcami wtórnymi do recyklingu;
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami surowców wtórnych – w tym w szczególności zakładami produkcyjnymi;
Prowadzenie negocjacji z dostawcami w formule B2B;
Nadzór i koordynacja prac podległego zespołu zakupowego w celu realizacji założonej strategii zakupu surowców wtórnych;
Optymalizacja możliwości logistycznych niezbędnych do realizacji zakupu – w zakresie własnych możliwości transportowych spółki oraz transportu zewnętrznego;
Obserwacja i analiza rynku surowców wtórnych, koordynacja prowadzenia bazy danych;
Współpraca z działami wewnętrznymi Spółek z całej Grupy;
Nadzór nad przestrzeganiem przez Spółkę wymagań regulacyjnych w zakresie obrotu surowcami
Specjalista ds. obsługi procesów handlowych – rynek odpadów przemysłowych/ surowców wtórnych
Pomorska 112, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku objętym niniejszą rekrutacją należeć będzie współpraca z dotychczasowymi klientami Spółki i odbiorcami odpadów oraz budowa rynku dostawców odpadów/surowców wtórnych w sektorze B2B
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. sprzedaży
Pomorska 112, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
utrzymywanie bieżących relacji i koordynacja współpracy z klientami
Do obowiązków pracownika zatrudnionego na stanowisku objętym niniejszą rekrutacją należeć będzie współpraca z dotychczasowymi klientami Spółki i odbiorcami odpadów oraz budowa rynku dostawców odpadów/surowców wtórnych w sektorze B2B
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. sprzedaży
Pomorska 112, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
utrzymywanie bieżących relacji i koordynację współpracy z klientami
Prowadzenie pełnej księgowości Spółek prawa handlowego w tym:
Weryfikacja i księgowanie dokumentów,
Rozliczanie zobowiązań publiczno-prawnych: podatki lokalne, VAT, CIT,
Przygotowywanie płatności,
Prowadzenie sprawozdawczości GUS,
Uczestnictwo w pracach związanych z zamknięciem roku oraz przygotowaniem rocznego sprawozdania finansowego
Weryfikacja i wdrażanie zmian z zakresu prawa bilansowego i podatkowego
Obowiązki będą realizowane przy pełnym wsparciu głównej księgowej i osób zatrudnionych w dziale księgowym. Zapewnione zostanie szkolenie stanowiskowe, wdrożenie w struktury księgowe oraz specyfikę prowadzonej działalności
Zakres prac i odpowiedzialności poszerzany będzie stopniowo, aby nowa osoba mogła objąć stanowisko zastępcy, a docelowo głównej księgowej
Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzanie wszystkich deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE, JPK) i raportowania statutowego (GUS, NBP)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych według standardów polskiej ustawy o rachunkowości
Aktywne monitorowanie i wdrażanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości
Analiza umów pod względem rachunkowym i podatkowym
Nadzór nad poprawą efektywności procesów księgowych, optymalizacji procesu rozliczania podatków oraz zwiększenie ich automatyzacji
Prowadzenie spraw księgowych, zarządzanie procesami księgowości
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych oraz doskonalenie istniejącej polityki rachunkowości
Współpraca z pracownikami z innych obszarów
Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)
Aktywny udział w poprawie jakości kontroli wewnętrznych i identyfikacja potencjalnych obszarów ryzyka,
Udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych
Organizacja pracy zespołu księgowego oraz monitorowanie efektywności pracy
W ramach rozwoju stanowiska możliwe jest objęcie obowiązków CFO