Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (28)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 28 )
starszy inspektor d/s wodociągów i kanalizacji
Krotoszyn
Wygasła: 21.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie wyższe
staż pracy minimum 4 lata
dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
sumienność i zaangażowanie
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku
prawo jazdy kategorii B
dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
niekaralność
umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego)
wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych
kanałów itp
znajomość programu do kosztorysowania NORMA
dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan.
Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem
stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan
2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr
najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia
3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej
4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi
5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy
po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK
6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni
7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór
sprawdzanie
analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku
8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35
9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym
10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane
z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku
11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci
12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe
13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających
z aktualnych potrzeb
14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS
PMAC
UNISOFT
NORMA.
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
okres próbny 3 m-ce
planowanie oraz nadzór nad realizacją wieloletniego planu rozwoju
i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
2. Sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów do decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej
3. Przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
a także udział w pracach komisji przetargowych
4. Nadzór nad realizacją procesów inwestycyjnych
weryfikacja uzgodnień dokumentacji technicznej
5. Organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych
wykonywanych robót budowlanych oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
6. Prowadzenie monitoringu i raportowania rzeczowo
finansowego i ekologicznego inwestycji
7. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
8. Przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno-prawnych związanych
z pozwoleniami wodno-prawnymi
sprawozdaniami
kierunkiem rozwoju ujęć wody
i sieci wodno-kanalizacyjnych
gospodarki ściekowej
9. Sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
ich prawidłowym obiegiem
i terminowym przekazywaniem
a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji
10. Sporządzanie umów ( przedwstępnych
przyrzeczonych itp.)
wykup sieci od jednostek prawnych i osób prywatnych
11. Przygotowanie umów dotyczących postępowań przetargowych
12. Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży Agro Mineral Produkt oraz innych produktów
i usług ZWiK.
13.Weryfikacja i protokolarny odbiór dokumentacji projektowych
14.Sporządzanie kosztorysów do inwestycji prowadzonych przez PGKiM (w przypadku konieczności zastępstwa)
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
okres próbny 3 m-ce
WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie lub zawodowe o kierunku elektrycznym
sanitarnym
automatyka
podstawowa znajomość układów automatyki i mechaniki
dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
sumienność i zaangażowanie
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku
posiadanie uprawnień elektrycznych kat. E w zakresie eksploatacji lub zobowiązanie do wykonania uprawnień
prawo jazdy kategorii B
dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
niekaralność
Mile widziane: prawo jazdy kategorii C
uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki lub chęć ich uzyskania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługiwanie urządzeń
instalacji i obiektów służących do doprowadzania
i oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi i zaleceniami przełożonego
- Obserwowanie pracy urządzeń
instalacji i obiektów
odczytywanie wskazania przyrządów kontrolno-pomiarowych prowadzenie zapisów w raporcie pracy oczyszczalni ścieków
- Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu zaobserwowanych nieprawidłowości mające wpływ na technologię pracy oczyszczalni oraz nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
- Usuwanie drobnych usterek i uszkodzeń obsługiwanych urządzeń
instalacji
i obiektów
- Utrzymywanie obiektów
urządzeń
instalacji oraz miejsc pracy w stałej czystości
- Prowadzenie oszczędnej gospodarki energetycznej - eliminowanie zbędnej pracy urządzeń
zbędnego oświetlenia
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
OKRES PRÓBNY 3 M-CE
WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie lub zawodowe o kierunku elektrycznym
sanitarnym
automatyka
podstawowa znajomość układów automatyki i mechaniki
dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
sumienność i zaangażowanie
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku
posiadanie uprawnień elektrycznych kat. E w zakresie eksploatacji lub zobowiązanie do wykonania uprawnień
prawo jazdy kategorii B
dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
niekaralność
Mile widziane: prawo jazdy kategorii C
uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki lub chęć ich uzyskania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługiwanie urządzeń
instalacji i obiektów służących do doprowadzania
i oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi i zaleceniami przełożonego
- Obserwowanie pracy urządzeń
instalacji i obiektów
odczytywanie wskazania przyrządów kontrolno-pomiarowych prowadzenie zapisów w raporcie pracy oczyszczalni ścieków
- Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu zaobserwowanych nieprawidłowości mające wpływ na technologię pracy oczyszczalni oraz nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
- Usuwanie drobnych usterek i uszkodzeń obsługiwanych urządzeń
instalacji
i obiektów
- Utrzymywanie obiektów
urządzeń
instalacji oraz miejsc pracy w stałej czystości
- Prowadzenie oszczędnej gospodarki energetycznej - eliminowanie zbędnej pracy urządzeń
zbędnego oświetlenia
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
WYMAGANIA: uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki
dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
sumienność i zaangażowanie
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: wykształcenie: minimum średnie lub zawodowe
doświadczenie na podobnym stanowisku
prawo jazdy kategorii B
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
niekaralność
doświadczenie min. 1 rok na stanowisku przy obsłudze koparko- ładowarki.
Mile widziane: prawo jazdy kategorii C.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie sprzętu budowlanego zgodnie z potrzebami zakładu oraz przepisami
i zasadami bezpieczeństwa
- Wykonywanie prac ziemnych
takich jak kopanie
załadunek
transport materiałów oraz wyrównywanie terenu
itp
- Codzienna konserwacja i obsługa koparki
- Ścisła współpraca z innymi pracownikami na placu budowy w celu efektywnego
i bezpiecznego realizowania zadań
- Uczestnictwo w obsadzie pogotowia technicznego
- Uniemożliwianie przebywania osób trzecich na terenie oczyszczalni ścieków
- Pielęgnacja terenu oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku
prawo jazdy kategorii B
dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
niekaralność
umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego)
wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych
kanałów itp
znajomość programu do kosztorysowania NORMA
dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan.
Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem
stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan
2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr
najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia
3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej
4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi
5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy
po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK
6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni
7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór
sprawdzanie
analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku
8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35
9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym
10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane
z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku
11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci
12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe
13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających
z aktualnych potrzeb
14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS
PMAC
UNISOFT
NORMA.
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
planowanie oraz nadzór nad realizacją wieloletniego planu rozwoju
i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
2. Sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów do decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej
3. Przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
a także udział w pracach komisji przetargowych
4. Nadzór nad realizacją procesów inwestycyjnych
weryfikacja uzgodnień dokumentacji technicznej
5. Organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych
wykonywanych robót budowlanych oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
6. Prowadzenie monitoringu i raportowania rzeczowo
finansowego i ekologicznego inwestycji
7. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
8. Przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno-prawnych związanych
z pozwoleniami wodno-prawnymi
sprawozdaniami
kierunkiem rozwoju ujęć wody
i sieci wodno-kanalizacyjnych
gospodarki ściekowej
9. Sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
ich prawidłowym obiegiem
i terminowym przekazywaniem
a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji
10. Sporządzanie umów ( przedwstępnych
przyrzeczonych itp.)
wykup sieci od jednostek prawnych i osób prywatnych
11. Przygotowanie umów dotyczących postępowań przetargowych
12. Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży Agro Mineral Produkt oraz innych produktów
i usług ZWiK.
13.Weryfikacja i protokolarny odbiór dokumentacji projektowych
14.Sporządzanie kosztorysów do inwestycji prowadzonych przez PGKiM (w przypadku konieczności zastępstwa)
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie lub zawodowe o kierunku elektrycznym
automatyka
podstawowa znajomość układów automatyki i mechaniki
dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
sumienność i zaangażowanie
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Pracodawca oczekuje: Doświadczenie na podobnym stanowisku
posiadanie uprawnień elektrycznych kat. E w zakresie eksploatacji lub zobowiązanie do wykonania uprawnień
uprawnienia SEP do 1 KV lub zobowiązanie do wykonania uprawnień
prawo jazdy kategorii B
dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym
niekaralność.
Mile widziane: Uprawnienia SEP powyżej 1 KV.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Obsługiwanie urządzeń
instalacji i obiektów służących do doprowadzania
i oczyszczania ścieków zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi i zaleceniami przełożonego
- Diagnozowanie i usuwanie usterek elektrycznych maszyn i urządzeń
- Obsługa
konserwacja
bieżące naprawy i remonty urządzeń i instalacji elektrycznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
- Wymiana starej i wykonywanie nowej instalacji elektrycznej
podstawowej instalacji automatyki
- Bieżąca naprawa urządzeń elektrycznych
- Obserwowanie pracy urządzeń
instalacji i obiektów
odczytywanie wskazania przyrządów kontrolno- pomiarowych prowadzenie zapisów w raporcie pracy oczyszczalni ścieków
- Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu zaobserwowanych nieprawidłowości mające wpływ na technologię pracy oczyszczalni oraz nieprawidłowości w pracy obsługiwanych urządzeń
- Usuwanie drobnych usterek i uszkodzeń obsługiwanych urządzeń
instalacji
i obiektów
- Utrzymywanie obiektów
urządzeń
instalacji oraz miejsc pracy w stałej czystości
- Prowadzenie oszczędnej gospodarki energetycznej - eliminowanie zbędnej pracy urządzeń
zbędnego oświetlenia
- Obsługiwanie systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania zainstalowanego w oczyszczalni ścieków
- Uczestnictwo w obsadzie pogotowia technicznego
- Uniemożliwianie przebywania osób trzecich na terenie oczyszczalni ścieków
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
- posiadanie uprawnień związanych z kierowaniem pojazdów pow. 3
5T
(świadectwo kwalifikacji zawodowej
karta kierowcy)
- dokładność
rzetelność
dyspozycyjność oraz dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. C
E
T
Zakres obowiązków:
- prowadzenie samochodu ciężarowego typu śmieciarka
- prowadzanie pojazdów służbowych tj: ciągniki z przyczepą
ciągnik z zamiatarką
ciągnik z kosiarką bijakową
- obsługa wózków podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia
- wykonywanie prac związanych z koszeniem poboczy i rowów przydrożnych
- zapewnienie ładu i porządku w obrębie swojego stanowiska pracy
- przestrzeganie przepisów p.poż i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń
- utrzymanie stałego kontaktu ze swoim przełożonym
- dbałość o powierzone mienie
- dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe
- wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Spółki wynikających z bieżących potrzeb.
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- współpraca z profesjonalnym zespołem ludzi
- możliwości rozwoju zawodowego
- kursy zawodowe
szkolenia specjalistyczne.
okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
praca na terenie województwa wielkopolskiego i dolnośląskiego
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Rawicka 41, Krotoszyn
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wymagania w stosunku do kandydatów:
a) Wykształcenie wyższe
b) Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
c) Bardzo dobra znajomość aktualnie obowiązujących regulacji prawnych w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych
d) Znajomość procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych
e) Dobra znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
f) Prawo jazdy kat. B
g) Dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność za zadania, samodzielność, kreatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
h) Inicjatywa w podejmowaniu decyzji, dynamika i aktywność w działaniu
i) Umiejętność pracy pod presją czasu
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Przyjmowanie wniosków z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
b) Przygotowywanie dokumentacji źródłowych (z wyłączeniem wniosku rozpoczynającego przedmiot zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne komórki organizacyjne
c) Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy
d) Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej lub przewodniczącego komisji przetargowej
e) Przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane
f) Opracowanie i archiwizacja dokumentacji postępowań prowadzonych
g) Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań
h) Współpraca z podległymi Zakładami będących w strukturze organizacyjnej Spółki
Specjalista d/s systemu informacji geograficznej (GIS)
Krotoszyn
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - wyższe techniczne o kierunku geodezja (i/lub pokrewne) lub planowanie przestrzenne (i/lub pokrewne) lub geoinformatyka (i/lub pokrewne) lub kartografia (i/lub pokrewne) lub inżynieria środowiska (i/lub pokrewne)
- znajomość oprogramowania AutoCAD i QGIS(i/lub pokrewne) lub KartGIS (i/lub pokrewne)
- dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
- administrowanie oprogramowaniem w zakresie systemów GIS
- wdrażanie nowych rozwiązań w systemie GIS
- analiza i wizualizacja danych przestrzennych
analizy przestrzenne (GIS) wg określonych wytycznych projektowych oraz standardów przyjętych w przedsiębiorstwie
- szkolenie użytkowników końcowych
- przygotowywanie map tematycznych w systemie GIS z wizualizacją danych z innych systemów informatycznych
- definiowanie zewnętrznych źródeł danych
wyszukiwanie informacji
- monitorowanie zgłoszonych spraw technicznych oraz dbałość o ich profesjonalną realizację w stałym kontakcie z pozostałymi pracownikami przedsiębiorstwa
- stałe utrzymywanie i zdobywanie wiedzy nt. struktury i funkcjonowania oferowanych rozwiązań wodociągowych i kanalizacyjnych
w tym samodzielne prowadzenie prezentacji technicznych i testów oprogramowania
- gromadzenie
analizowanie i wprowadzanie do systemu GIS niezbędnych danych umożliwiających tworzenie modelu matematycznego sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
- proaktywnie poszerzanie wiedzy z zakresu wykonywanych obowiązków
udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
- sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem
a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji.
Miejsce pracy w strukturze organizacyjnej Zakład Wodociągów i Kanalizacji.
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR DO SPRAW INWESTYCJI
1.Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.1. Wymagania niezbędne:
a) Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
b) Wykształcenie wyższe
mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: inżynieria środowiska lub ochrona środowiska;
c) Znajomość przepisów prawa związanych z realizacją faz procesu inwestycyjnego w budownictwie;
d) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
1.2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;
b) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia;
c) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
d) Dobra znajomość obsługi komputera
w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
e) Prawo jazdy kat. B;
f) Samodzielność
odpowiedzialność za zadania
umiejętność ustalania priorytetów i pracy
z wieloma projektami
umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
terminowość
umiejętność pracy w zespole
odporność na stres.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
w tym:
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowych
udział w tworzeniu umów
aneksów i porozumień oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
- sprawdzanie dokumentacji projektowych pod względem zakresu rzeczowego i kompletności niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji;
- udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez Spółkę;
- organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych oraz wykonywanych robót budowlanych;
- nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego;
- odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji;
- rozliczenie inwestycji;
- prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie.
b) Prowadzenie w okresie gwarancji i rękojmi całości tematyki związanej ze zgłaszanymi usterkami i wadami;
c) Przygotowywanie
kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe Unii Europejskiej i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej;
d) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
e) Przygotowanie i terminowe przekazywanie korespondencji firmowej do prowadzonych spraw
prowadzenie dokumentacji bieżących spraw realizowanych w ramach zakresu czynności pracownika oraz ich archiwizacja wg wytycznych firmy w tym zakresie.
3. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a) Praca w wymiarze pełnego etatu;
b) Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
c) Praca z profesjonalnym zespołem ludzi;
d) Dofinansowanie do nauki
w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie
magisterskie
podyplomowe;
e) Kursy zawodowe
szkolenia specjalistyczne;
f) Pakiet socjalny;
g) Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
Informacje dodatkowe:
a) Wybrani kandydaci spełniający niezbędne wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
b) Dokumenty aplikacyjne kandydatów
którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
c) Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę;
d) Aplikacje
które wpłyną do PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie po terminie nie będą rozpatrywane;
e) Spółka zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru.
Ogłoszenie o naborze dostępne na stronie www.pgkimkrotoszyn.pl
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie ochrony środowiska
inżynierii środowiska
inżynierii chemicznej
komunalnej
sanitarnej lub pokrewnej
- umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji technicznej
- wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków oraz przepisów i aktów prawnych w zakresie realizacji i remontów
utrzymania/eksploatacji urządzeń
- znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego
prawa ochrony środowiska
prawa zamówień publicznych
realizacji inwestycji i remontów
eksploatacji urządzeń
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz konstruktywnego myślenia
- elastyczność działania w zmieniających się warunkach
- prawo jazdy kategorii B
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
- dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków:
- zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków i uzdatniania wody zgodnie z wymogami pozwoleń wodno-prawnych
- zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni i stacji uzdatniania wody
- nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków
- nadzór nad przyjętymi procesami uzdatniania wody poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem uzdatniania wody
- nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie z obowiązującą Dokumentacją Techniczno-Ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji
- aktywny udział w procesie usuwania awarii
- nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody
- udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych
- współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody
- nadzór i kontrola nad wynikami badań wykonywanych w laboratorium.
Pracodawca oferuje:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- zatrudnienie w stabilnym przedsiębiorstwie na podstawie umowy o pracę
- współpracę z profesjonalnym zespołem ludzi
- możliwości rozwoju zawodowego
- kursy zawodowe
szkolenia specjalistyczne.
Praca Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Specjalista ds. inwestycji i projektów ze środków zewnętrznych
Krotoszyn
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI I PROJEKTÓW ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
1. Wymagania w stosunku do kandydatów:
1.1. Wymagania niezbędne:
a) Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
b) Wykształcenie wyższe
mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach: inżynieria środowiska lub ochrona środowiska;
c) Znajomość przepisów prawa związanych z realizacją faz procesu inwestycyjnego w budownictwie;
d) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
1.2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;
b) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia;
c) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
d) Dobra znajomość obsługi komputera
w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
e) Prawo jazdy kat. B;
f) Samodzielność
odpowiedzialność za zadania
umiejętność ustalania priorytetów i pracy
z wieloma projektami
umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
terminowość
umiejętność pracy w zespole
odporność na stres.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
w tym:
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowych
udział w tworzeniu umów
aneksów i porozumień oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych;
- sprawdzanie dokumentacji projektowych pod względem zakresu rzeczowego i kompletności niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji;
- udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez Spółkę;
- organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych oraz wykonywanych robót budowlanych;
- nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego;
- odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji;
- rozliczenie inwestycji;
- prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie.
b) Prowadzenie w okresie gwarancji i rękojmi całości tematyki związanej ze zgłaszanymi usterkami i wadami;
c) Przygotowywanie
kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe Unii Europejskiej i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej;
d) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
e) Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu realizacji zadań ze środków pomocowych;
f) Przygotowanie i terminowe przekazywanie korespondencji firmowej do prowadzonych spraw
prowadzenie dokumentacji bieżących spraw realizowanych w ramach zakresu czynności pracownika oraz ich archiwizacja wg wytycznych firmy w tym zakresie
Inspektor ds. zamówień publicznych i projektów ze środków zewnętrznych
Krotoszyn
Wygasła: 17.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTORA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I PROJEKTÓW ZE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieposzlakowana opinia;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku m.in. zamówień publicznych
prawa budowlanego
funduszy unijnych i rozporządzeń wykonawczych;
b) Znajomość procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych;
c) Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia;
d) Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
e) Dobra znajomość obsługi komputera
w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
f) Prawo jazdy kat. B;
g) Dyspozycyjność
rzetelność
terminowość
skrupulatność
systematyczność
odpowiedzialność za zadania
samodzielność
kreatywność
wysoka kultura osobista
umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie;
h) Odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie procesu inwestycyjnego:
a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych
w tym:
- odbiór
weryfikacja dokumentacji projektowej;
- prowadzenie inwestycji (pozwolenie na budowę
nadzór inwestorski
realizacja inwestycji
bieżąca kontrola finansowa);
- odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji;
- rozliczenie inwestycji;
- prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie.
b) Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach nadzoru urbanistycznego
architektonicznego
budowlanego;
c) Przygotowywanie projektów umów w zakresie rozbiórek
remontów i inwestycji.
W zakresie zamówień publicznych:
a) Przyjmowanie wniosków z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) Przygotowywanie dokumentacji źródłowych (z wyłączeniem wniosku rozpoczynającego przedmiot zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne komórki organizacyjne i przeprowadzanie postępowań
uczestnictwo w Komisjach przetargowych
a w szczególności publikacja ogłoszeń
prowadzenie dokumentacji postępowania
zawiadamianie o wynikach postępowania;
c) Przeprowadzanie postępowań na dostawy
usługi i roboty budowlane;
d) Współpraca z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie;
e) Prowadzenie całości dokumentacji przebiegu postępowania przetargowego
ocena materiałów
sporządzanie protokołów przetargowych
kompletowanie dokumentów zamówień publicznych.
W zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych:
a) Przygotowywanie
kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe UE i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej;
b) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
c) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy strukturalnych;
d) Współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań;
e) Bieżące monitorowanie realizacji wdrażanych programów;
f) Przygotowywanie konkursów
g) Rozliczanie dotacji uzyskanych w ramach ogłaszanych konkursów
Specjalista do spraw projektów inwestycyjnych ZWiK
Krotoszyn
Wygasła: 10.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynierii środowiska lub technologii ochrony środowiska lub budownictwa (i/lub pokrewne) lub inżynierii chemicznej i procesowej (i/lub pokrewne)
- znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych i uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w toku projektowania
- dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- dokładność
rzetelność
dyspozycyjność
dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie planowania i nadzór nad realizacją Wieloletniego Planu Rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
- sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów od decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej
- przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
a także udział w pracach komisji przetargowych
- utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji
a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno - prawnych związanych z pozwoleniami wodno - prawnymi
sprawozdaniami
kierunkiem rozwoju ujęć wody i sieci wodno - kanalizacyjnej
gospodarki ściekowej
- sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami
ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem
a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań
w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji
Pracodawca oferuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę