Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 2 )
Referent ds. administracyjno - kadrowych
Koszelew
Ważna do: 03.01.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia
rozwiązania umów o pracę
zaszeregowania
przeniesień
urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
2. Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wykonywania czynności służbovvych na danym stanowisku;
3. Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu ubezpieczeń społecznych;
4. Prowadzenie korespondencji z urzędami i podmiotami zewnętrznymi;
5. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży
przygotowania zawodowego
prac interwencyjnych
robót publicznych itp.;
6. Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników
zgodnie z obowiązuj ącymi przepisami i tenninami;
7. Sporządzanie sprawozdań do GUS
PFRON w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa;
8. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe
plany urlopowe
ekwiwalent za urlop itp.);
9. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
urlopów pracowniczych
urlopów bezpłatnych
zwolnień lekarskich
oraz rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopu wypoczynkowego
oraz innych przerw w wykonywaniu pracy
w tym urlopów okolicznościowych
wychowawczych itp
stosownie do przepisów wewnętrznych i Kodeksu pracy;
10. Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; 11. Prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i p.po pracowników i kontrola ich aktualności;
12. Wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
13. Współpraca z Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego w zakresie spraw pracowniczych; 14. Zbieranie i opracowywanie faktur zakupowych oraz innych wymaganych dokumentów
następnie przekazywanie do CUW;
15. Praca w zespole pracowników do prac związanych z realizacją Regulaminu Zamówień Publicznych w Powiecie Płockim
udział w przygotowywaniu
opracowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi oraz udział w przeprowadzaniu procedur wyłonienia dostawców i zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
16. Prowadzenie rejestru zakupów zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych w Powiecie Płockim
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Organizacja i realizacja zadań statutowych Domu w zakresie usług bytowych
opiekuńczych
wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu
w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców Domu
2. Inicjowanie sposobów i metod usprawniania pracy w podległym dziale
nadzór i kontrola pracy podległego personelu.
3. Planowanie i koordynowanie pracy podległego personelu
zabezpieczenie właściwej obsady personelu w przypadku nieobecności i urlopów
sporządzanie rozkładu czasu pracy
planu urlopów.
4. Szkolenie nowo przyjmowanych pracowników w zakresie prac na obejmowanym stanowisku pracy oraz czuwanie nad ich wdrożeniem
5. Odpowiedzialność za stan higieny osobistej mieszkańców oraz stan higieniczno-sanitarny Domu
6. Udzielanie informacji dotyczącej pobytu
wykonywanie czynności związanych z przyjęciem nowego mieszkańca.
7. Znajomość aktualnej sytuacji zdrowotnej
opiekuńczej i pielęgnacyjnej mieszkańców.
8. Kontakt z rodzinami w istotnych sprawach
współpraca z kuratorami
opiekunami prawnymi osób ubezwłasnowolnionych
sądami i prokuraturą.
9. Prowadzenie dokumentacji mieszkańców oraz współpraca z pracownikiem socjalnym w kwestii dokumentacji.
10. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości usług świadczonych przez Dom.
11. Opracowywanie projektów zarządzeń
instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczych.
12. Współpraca z innym personelem Domu
w tym zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi.
12. Współdziałanie w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia Mieszkańców
bieżąca aktualizacja istniejących poprzez czynny udział w zespole terapeutyczno-opiekuńczym.
13. Prowadzenie bieżących oraz kompleksowych kontroli standardu usług świadczonych przez personel
1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim
2. Udział w pracach komisji przetargowej
współpraca z Centrum Usług Wspólnych i Biurem Zamówień Publicznych Powiatu Płockiego
3. Prowadzenie korespondencji z urzędami i podmiotami zewnętrznymi (odpowiedzi na zapytania
zamówienia
pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.)
4. Prowadzenie Ksiąg Obiektów Budowlanych oraz prowadzenie ewidencji protokołów związanych z eksploatacją budynków
5. Zapewnienie wykonawstwa remontów
przeglądów technicznych
napraw i konserwacji budynków
sprzętu i wyposażenia - zgodnie z obowiązującymi regulaminami i przepisami
6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia DPS (sporządzanie pism i wniosków
prowadzenie postępowań odwoławczych)
7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz stanu inwentarzowego pozostałych środków trwałych DPS w Koszelewie
8. Planowanie i realizacja zakupów towarów
usług i robót budowlanych według procedur wynikających z przepisów ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku
9. Współpraca z wydziałami Architektury i Ochrony Środowiska Starostwa w Płocku - w zakresie prowadzonych na terenie DPS-u robót budowlanych oraz prac w zakresie gospodarki zielenią i drzewostanem
10. Prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania dofinansowań na realizację przedsięwzięć DPS
11. Prowadzenie spraw w zakresie działań prowadzonych na terenie objętym ochroną
konserwatorską