1. Pracodawca
  2. Gąbin
  3. DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KOSZELEWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KOSZELEWIE

Koszelew,

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 2 )

Referent ds. administracyjno - kadrowych

Koszelew
Ważna do: 03.01.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia
  • rozwiązania umów o pracę
  • zaszeregowania
  • przeniesień
  • urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; 2. Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wykonywania czynności służbovvych na danym stanowisku; 3. Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu ubezpieczeń społecznych; 4. Prowadzenie korespondencji z urzędami i podmiotami zewnętrznymi; 5. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży
  • przygotowania zawodowego
  • prac interwencyjnych
  • robót publicznych itp.; 6. Sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników
  • zgodnie z obowiązuj ącymi przepisami i tenninami; 7. Sporządzanie sprawozdań do GUS
  • PFRON w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa; 8. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe
  • plany urlopowe
  • ekwiwalent za urlop itp.); 9. Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • urlopów pracowniczych
  • urlopów bezpłatnych
  • zwolnień lekarskich
  • oraz rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopu wypoczynkowego
  • oraz innych przerw w wykonywaniu pracy
  • w tym urlopów okolicznościowych
  • wychowawczych itp
  • stosownie do przepisów wewnętrznych i Kodeksu pracy; 10. Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; 11. Prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i p.po pracowników i kontrola ich aktualności; 12. Wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; 13. Współpraca z Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego w zakresie spraw pracowniczych; 14. Zbieranie i opracowywanie faktur zakupowych oraz innych wymaganych dokumentów
  • następnie przekazywanie do CUW; 15. Praca w zespole pracowników do prac związanych z realizacją Regulaminu Zamówień Publicznych w Powiecie Płockim
  • udział w przygotowywaniu
  • opracowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi oraz udział w przeprowadzaniu procedur wyłonienia dostawców i zgodnie z regulaminem zamówień publicznych. 16. Prowadzenie rejestru zakupów zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych w Powiecie Płockim
Pokaż więcej >>
od 4 666 PLN
Ważna do: 03.01.2025

Kierownik działu opiekuńczego

Koszelew
Wygasła: 25.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Organizacja i realizacja zadań statutowych Domu w zakresie usług bytowych
  • opiekuńczych
  • wspomagających i edukacyjnych na poziomie obowiązującego standardu
  • w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb mieszkańców Domu
  • 2. Inicjowanie sposobów i metod usprawniania pracy w podległym dziale
  • nadzór i kontrola pracy podległego personelu. 3. Planowanie i koordynowanie pracy podległego personelu
  • zabezpieczenie właściwej obsady personelu w przypadku nieobecności i urlopów
  • sporządzanie rozkładu czasu pracy
  • planu urlopów. 4. Szkolenie nowo przyjmowanych pracowników w zakresie prac na obejmowanym stanowisku pracy oraz czuwanie nad ich wdrożeniem
  • 5. Odpowiedzialność za stan higieny osobistej mieszkańców oraz stan higieniczno-sanitarny Domu
  • 6. Udzielanie informacji dotyczącej pobytu
  • wykonywanie czynności związanych z przyjęciem nowego mieszkańca. 7. Znajomość aktualnej sytuacji zdrowotnej
  • opiekuńczej i pielęgnacyjnej mieszkańców. 8. Kontakt z rodzinami w istotnych sprawach
  • współpraca z kuratorami
  • opiekunami prawnymi osób ubezwłasnowolnionych
  • sądami i prokuraturą. 9. Prowadzenie dokumentacji mieszkańców oraz współpraca z pracownikiem socjalnym w kwestii dokumentacji. 10. Inicjowanie zmian mających na celu poprawę jakości usług świadczonych przez Dom. 11. Opracowywanie projektów zarządzeń
  • instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczych. 12. Współpraca z innym personelem Domu
  • w tym zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze współpracownikami i przełożonymi. 12. Współdziałanie w tworzeniu i realizacji Indywidualnych Planów Wsparcia Mieszkańców
  • bieżąca aktualizacja istniejących poprzez czynny udział w zespole terapeutyczno-opiekuńczym. 13. Prowadzenie bieżących oraz kompleksowych kontroli standardu usług świadczonych przez personel
  • zgodności z przepisami
  • wewnętrznymi regulaminami
  • instrukcjami i zarządzeniami
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent do spraw administracyjnych

Koszelew
Wygasła: 24.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w powiecie płockim
  • 2. Udział w pracach komisji przetargowej
  • współpraca z Centrum Usług Wspólnych i Biurem Zamówień Publicznych Powiatu Płockiego
  • 3. Prowadzenie korespondencji z urzędami i podmiotami zewnętrznymi (odpowiedzi na zapytania
  • zamówienia
  • pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.)
  • 4. Prowadzenie Ksiąg Obiektów Budowlanych oraz prowadzenie ewidencji protokołów związanych z eksploatacją budynków
  • 5. Zapewnienie wykonawstwa remontów
  • przeglądów technicznych
  • napraw i konserwacji budynków
  • sprzętu i wyposażenia - zgodnie z obowiązującymi regulaminami i przepisami
  • 6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia DPS (sporządzanie pism i wniosków
  • prowadzenie postępowań odwoławczych)
  • 7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz stanu inwentarzowego pozostałych środków trwałych DPS w Koszelewie
  • 8. Planowanie i realizacja zakupów towarów
  • usług i robót budowlanych według procedur wynikających z przepisów ustawy o Zamówieniach Publicznych oraz Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku
  • 9. Współpraca z wydziałami Architektury i Ochrony Środowiska Starostwa w Płocku - w zakresie prowadzonych na terenie DPS-u robót budowlanych oraz prac w zakresie gospodarki zielenią i drzewostanem
  • 10. Prowadzenie spraw w zakresie pozyskiwania dofinansowań na realizację przedsięwzięć DPS
  • 11. Prowadzenie spraw w zakresie działań prowadzonych na terenie objętym ochroną konserwatorską
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne