Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w wyznaczonych dyżurach technicznych podczas uroczystości organizowanych w budynkach Centrum Kształcenia Ustawicznego. Wymagania: wykształcenie: min. zawodowe
doświadczenie w pracy na stanowisku brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m. Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV. Więcej informacji oraz sposób aplikowania na stronie: www.polsl.pl (Oferty pracy-Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
Administrowanie i nadzór techniczny nad siecią komputerową Centrum Kształcenia Ustawicznego
włącznie z zapewnieniem bezpieczeństwa sieci lokalnej
nadzór nad stanem technicznym sieci lokalnego monitoringu wizyjnego budynków Centrum wraz z zabezpieczaniem sieci monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami
organizacja zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum
a także odpowiedzialność za przeprowadzanie niezbędnych instalacji i aktualizacji (w tym nadzór nad legalnością oprogramowania)
obsługa informatyczna procesu dydaktycznego
konferencji i innych spotkań (w tym wyjazdowe)
współpraca z innymi jednostkami PŚ m.in. Centrum Komputerowe
Centrum Informatyczne
Centrum Zdalnej Edukacji w zakresie działań CKU
nadzorowanie zabezpieczeń sprzętu i bieżące wsparcie związane z eksploatacją
prowadzenie strony internetowej CKU
administrowanie Platformą Zdalnej Edukacji CKU. Aplikować można na stronie: www.polsl.pl (Oferty pracy-Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
przygotowywanie branżowej dokumentacji technicznej dla zadań niewymagających pozwolenia na budowę, obejmujące sporządzanie opisów technicznych, szkiców/rysunków, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
sprawdzanie i weryfikacja branżowych dokumentacji projektowych, w tym przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych uczelni,
współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w kwestii udzielania zamówień publicznych,
współpraca z kierownikami projektów i zarządcami obiektów budowlanych przy realizacji prac inwestycyjnych i remontowych
Szczegóły:
https://bip.polsl.pl/oferty_pracy/pracownik-techniczny-wydzial-chemiczny/
Wykształcenie: min. średnie techniczne
o kierunku zgodnym z opisanymi zadaniami
i oczekiwaniami (analityk
chemik
ocghrona srodowiska); znajomość pracy w laboratorium chemicznym
w tym podstaw obliczeń chemicznych; sysytematyczność
rzetelność
zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy; zakres obowiązków: utrzymanie infrastruktury sprzętowej Katedry we właściowym stanie technicznym; przygotowywanie odczynników i sprzętu w laboratorium; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
przyjmowanie przesyłek nierejestrowanych i rejestrowanych dostarczonych przez operatora pocztowego do Referatu Pocztowego, a następnie przekazywanie ich do poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej za pośrednictwem kuriera,
ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji,
segregowanie i pakowanie poczty wewnętrznej i zewnętrznej przeznaczonej dla poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej,
przygotowywanie przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych do wysłania za pośrednictwem danego operatora pocztowego oraz kontrola wysyłki przesyłek nadawanych z Referatu Pocztowego Politechniki Śląskiej,
odbiór oraz dostarczanie poczty do poszczególnych Działów mieszczących się na terenie budynku,
bieżąca realizacja obsługi prenumeraty prasy dla poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej oraz reklamacja przesyłek rejestrowanych,
prowadzenie rejestru otwieranych przesyłek nierejestrowanych oraz dowodów odbioru: przesyłek rejestrowanych, odbioru prasy i nadania przesyłek rejestrowanych, a także nierejestrowanych w wersji elektronicznej,
nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji rektorskiej, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z dekretacjami oraz instrukcją kancelaryjną,
administrowanie dokumentacją w Systemie Obiegu Dokumentów,
wsparcie wdrożenia elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją,
wsparcie wdrożenia e-Doręczeń na Politechnice Śląskiej
Pracownik techniczny / Pracownik gospodarczy w Centrum Kultury Studenckiej Mrowisko
Konarskiego 18, Gliwice
Wygasła: 11.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kontrola stanu urządzeń i instalacji, w tym: odgromowej i urządzeń klimatyzacyjnych; usuwanie zanieczyszczeń i ewentualnych korozji metalowych konstrukcji, kontrola pracy systemów: pożarowego, wentylacyjnego, klimatyzacyjnego, grzewczego, alarmowego,
dokonywanie zakupów niezbędnych do wykonywania czynności załączonych w powyższym wykazie,
prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji odczytów stanów liczników,
przygotowywanie planu przeglądu instalacji i określanie zakresu prac naprawczych i remontowych, nadzór i prowadzenie spraw z funduszu remontowego i inwestycyjnego,
współpraca z: Techniczną Grupą Awaryjną Politechniki Śląskiej, ekipami technicznymi zespołów muzycznych, firmami zewnętrznymi, samorządem studenckim i innymi organizacjami studenckimi,
pomoc w przygotowaniu wydarzeń artystycznych, kontrola i obsługa podstawowego oświetlenia oraz nagłośnienia scenicznego,
prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektów, księgowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego Microsoft Dynamics AX, zgodnie z obowiązującym w Uczelni planem kont,
weryfikacja formalno-księgowa dokumentów, monitorowanie wydatków danego projektu, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów finansowych,
udział w audytach i kontrolach projektów oraz przygotowanie wymaganej dokumentacji finansowej
kontrola stanu urządzeń i instalacji, w tym: odgromowej i urządzeń klimatyzacyjnych; usuwanie zanieczyszczeń i ewentualnych korozji metalowych konstrukcji, kontrola pracy systemów: pożarowego, wentylacyjnego, klimatyzacyjnego, grzewczego, alarmowego,
dokonywanie zakupów niezbędnych do wykonywania czynności załączonych w powyższym wykazie,
prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji odczytów stanów liczników,
przygotowywanie planu przeglądu instalacji i określanie zakresu prac naprawczych i remontowych, nadzór i prowadzenie spraw z funduszu remontowego i inwestycyjnego,
współpraca z: Techniczną Grupą Awaryjną Politechniki Śląskiej, ekipami technicznymi zespołów muzycznych, firmami zewnętrznymi, samorządem studenckim i innymi organizacjami studenckimi,
pomoc w przygotowaniu wydarzeń artystycznych, kontrola i obsługa podstawowego oświetlenia oraz nagłośnienia scenicznego,
wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
przygotowywanie branżowej dokumentacji technicznej dla zadań niewymagających pozwolenia na budowę, obejmujące sporządzanie opisów technicznych, szkiców/rysunków, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
sprawdzanie i weryfikacja branżowych dokumentacji projektowych, w tym przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych uczelni,
współudział przy udzielaniu zamówień publicznych,
współpraca z kierownikami projektów i zarządcami obiektów budowlanych przy realizacji prac inwestycyjnych i remontowych
obsługa dokumentacji, w tym finansowej – sporządzanie zapotrzebowań, opisywanie faktur, rozliczanie delegacji, wystawianie faktur itp.,
prowadzenie rozliczeń finansowych Centrum,
obsługa systemów informatycznych,
udział w przygotowaniu planu rzeczowo-finansowego Centrum,
wsparcie obsługi administracyjnej projektów badawczo-rozwojowych, prac naukowo-badawczych i innej działalności prowadzonej przez Centrum, w tym ich kontrola i rozliczanie,
ewidencja środków trwałych oraz bieżąca obsługa w zakresie inwestycji,
współpraca z pełnomocnikiem ds. kontrolingu i innymi jednostkami Uczelni
udział w opracowywaniu, uzgadnianiu i konsultowaniu z jednostkami merytorycznymi projektów wewnątrzuczelnianych aktów prawnych,
zapewnienie poprawności edytorskiej wewnętrznych aktów prawnych,
opracowywanie materiałów związanych z wyborami organów Uczelni, organizacja i obsługa administracyjno-techniczna uczelnianej komisji wyborczej,
publikowanie wewnątrzuczelnianych aktów prawnych w dzienniku urzędowym Politechniki Śląskiej, pn. „Monitor Prawny Politechniki Śląskiej”; zarządzanie zgromadzoną w nim bazą dokumentów,
udział w organizacji uroczystości i spotkań o charakterze ogólnouczelnianym
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Branża Elektryczna - Dział Inwestycji
Akademicka 2A, Gliwice
Wygasła: 19.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
przygotowywanie branżowej dokumentacji technicznej dla zadań niewymagających pozwolenia na budowę, obejmujące sporządzanie opisów technicznych, szkiców/rysunków, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, a także przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
sprawdzanie i weryfikacja branżowych dokumentacji projektowych, w tym przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznych w obiektach budowlanych uczelni,
współudział przy udzielaniu zamówień publicznych,
współpraca z kierownikami projektów i zarządcami obiektów budowlanych przy realizacji prac inwestycyjnych i remontowych
prowadzenie czynności organizacyjnych i kancelaryjnych Biura Rektora, w tym wsparcie asystenckie Kolegium Rektorskiego w bieżących i doraźnych zadaniach,
prowadzenie kalendarza i korespondencji Rektora oraz dostarczanie materiałów i informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji i prowadzeniu korespondencji,
przygotowywanie korespondencji rektorskiej w powierzonym zakresie, redagowanie pism i przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą,
nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji rektorskiej, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z dekretacjami oraz instrukcją kancelaryjną,
segregowanie i pakowanie poczty wewnętrznej i zewnętrznej przeznaczonej dla poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej,
zarządzanie dokumentacją w systemie obiegu dokumentów
konserwacja i nadzór nad urządzeniami i instalacjami budynku,
obsługa systemu BMS oraz bieżący serwis systemu klimatyzacji i wentylacji oraz kontrola działania i urządzeń cieplnych: solarnego i fotowoltaicznego,
bieżący serwis systemu przeciwpożarowego i monitoringu wizyjnego,
ustalanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów, nadzór nad realizacją remontów, współpraca i nadzór nad pracami konserwatorskimi firm zewnętrznych,
kontrola segregacji odpadów, zużycia mediów, w tym odczyty liczników CO, gaz, prąd, woda,
prowadzenie ksiąg budowlanych, w tym książki obiektu,
kontrola nad prawidłową eksploatacją systemów, zlecanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji w CNT,
usuwanie usterek instalacji w budynku oraz inne prace związane z utrzymaniem technicznym budynku i przestrzeni zewnętrznej
w tym: obsługa systemów informatycznych i dokumentacji finansowej
m.in. opisywanie i wystawianie faktur
rozliczanie delegacji
prowadzenie kalendarza zobowiązań finansowych. Przygotowywanie danych do planu rzeczowo-finansowego Cenrum. Sporządzanie kalkulacji studiów
współpraca z pełnomocnikiem ds. kontrolingu i innymi jednostkami Uczelni. Wsparcie obsługi administracyjnej projektów i innej działalności prowadzonej przez Centrum
w tym ich kontrola i rozliczanie. Osoby zainteresowane proszone są o aplikowanie poprzez formularz zamieszczony na stronie BIP: https://bip.polsl.pl/wp-content/uploads/sites/4/2022/09/ogloszenie_CKU_pracownik-administracyjny_obsluga-finansowa.pdf
Szczegóły:
https://bip.polsl.pl/wp-content/uploads/sites/4/2022/06/ogloszenie_robotnik-malarz_TGA-2.pdf
Wykształcenie: min. zawodowe; kilkuletnie doświadczenie w zakresie prac budowlanych; umiejętność obsługi maszyn i urządzeń budowlanych
dyspozycyjność
komunikatywność
umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: realizacja prac malarskich
wykonywanie zadań z zakresu prac ogólnobudowlanych ( m.in. wykonywanie tynków
podwieszanie sufitów
układanie podłóg
realizacja prac wykończeniowych i remontowych) jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Szczegóły: https://bip.polsl.pl/wp-content/uploads/sites/4/2022/06/Ogloszenie_CZP5_pracownik-administracyjny.pdf
Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność obsługi pakietu MS Office
rzetelność i zaangażowanie w pracę; odpowiedzialność; wysoka kultura osobista; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: obsługa administracyjna w zakresie odpowiadającym zadaniom Biura Obsługi Projektów Edukacyjnych
nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów
prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z instrukcją kancelaryjną
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
wsparcie asystenckie w bieżących i doraźnych zadaniach
jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa na zastępstwo
prowadzenie czynności organizacyjnych i kancelaryjnych Biura Rektora, w tym wsparcie asystenckie Kolegium Rektorskiego w bieżących i doraźnych zadaniach,
prowadzenie kalendarza i korespondencji Rektora oraz dostarczanie materiałów i informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji i prowadzeniu korespondencji,
przygotowywanie korespondencji rektorskiej w powierzonym zakresie, redagowanie pism i przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą,
nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji rektorskiej, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z dekretacjami oraz instrukcją kancelaryjną,
segregowanie i pakowanie poczty wewnętrznej i zewnętrznej przeznaczonej dla poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej,
zarządzanie dokumentacją w Systemie Obiegu Dokumentów
Wykształcenie: wyższe; min. 5 lat; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; umiejętność obsługi komputera i pakietu Office; łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; zakres obowiązków: dozór nad obiektem w zakresie zakwaterowania oraz warunków mieszkaniowych Domu Studenckiego
obsługa systemów komputerowych wykorzystywanych na Uczelni
współpraca z organami kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
kierowanie pracą personelu obsługi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Aplikowanie pod linkiem:
https://bip.polsl.pl/oferty_pracy/kierownik-sekcji_aos/
Wykształcenie: wyższe preferowane z zakresu administracji
prawa
ekonomi
finansów lub zarządzania; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; komunikatywna znajomość języka angielskiego; dobra organizacja czasu pracy
rzetelność i zaangażowanie w pracę; odpowiedzialność; wysoka kultura osobista; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu Katedry; prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej
zgodnie z dekretacjami i instrukcją kancelaryjną; prowadzenie dokumentacji
redagowanie pism i przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą; zaopatrywanie Katedry w materiały biurowe; przygotowywanie danych do sprawozdań i raportów dot.Katedry
w tym danych do planu rzeczowo-finansowego Wydziału; przygotowywanie dokumentów w Systemie Obsługi Dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kandydaci powinni aplikować pod linkiem:
Ogloszenie-pracownik-administracyjny_RMT3_REKRUTACJA-zewnetrzna.pdf (polsl.pl)
prowadzenie dokumentacji projektowej, monitorowanie i bieżąca kontrola projektów pod kątem ich zgodności z budżetem, umową i wytycznymi danego projektu,
przygotowanie wniosków o płatność, sprawozdań oraz dokumentów związanych z realizacją projektów,
współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację projektów w poszczególnych jednostkach Politechniki Śląskiej, koordynatorami w instytucjach finansujących oraz uczestnikami projektów
Pracownik administracyjny - Dział Współpracy z Zagranicą
Akademicka 2A, Gliwice
Wygasła: 20.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
punkt kontaktowy dla wszystkich zagranicznych studentów, pracowników i gości,
prowadzenie spraw administracyjnych związanych z przyjazdami na Uczelnię studentów, doktorantów i pracowników z zagranicy,
prowadzenie spraw i ich dokumentacji,
współpraca z urzędami i konsulatami,
koordynowanie i aktualizowanie strony internetowej Welcome Point,
jeden z wakatów obejmuje również koordynowanie Klasy Konfucjańskiej pod względem bieżących spraw administracyjnych, jak również współorganizowania różnego rodzaju wydarzeń w ramach Welcome Point oraz Klasy Konfucjańskiej
Samodzielny referent ekonomiczny - Dział Księgowości Funduszy Międzynarodowych
Akademicka 2A, Gliwice
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektów, księgowanie ich w systemie informatycznym, zgodnie z obowiązującym w Uczelni planem kont oraz przepisami podatkowymi,
weryfikacja formalno-księgowa dokumentów,
bieżąca analiza kosztów i przychodów związanych z prowadzonymi projektami, weryfikacja raportów,
współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie rozliczania projektów
Administrowanie i nadzór techniczny nad siecią komputerową Centrum
nadzór nad stanem technicznym sieci lokalnego monitoringu budynków Centrum
organizacja zakupu sprzętu i oprogramowania dla Centrum
obsługa informatyczna procesu dydaktycznego
konferencji i innych spotkań
nadzór nad legalnością oprogramowania i aktualizacją programów komputerowych
nadzorowanie zabezpieczeń sprzętu i bieżące wsparcie związane z eksploatacją. Osoby zainteresowane zapraszamy na stronę www.polsl.pl - Oferty pracy- Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w treści ogłoszenia
Pracownik techniczny Katedra Ochrony Powietrza Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki
Akademicka 2A, Gliwice
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa mobilnego laboratorium pomiarów immisji, w tym przemieszczanie się samochodem z aparaturą pomiarową do wyznaczonych punktów pomiarowych,
pomoc organizacyjna i techniczna przy realizacji prac związanych z działalnością badawczą, w tym przygotowanie materiałów do prac badawczych przeprowadzanych przez pracowników naukowych,
pomoc organizacyjna i techniczna przy realizacji zajęć dydaktycznych, w tym przygotowanie stanowisk laboratoryjnych,
prace przy konserwacji aparatury badawczej,
obsługa techniczna urządzeń biurowych i sieci internetowej,
obsługa i aktualizacja strony internetowej jednostki
Pracownik administracyjny - Asystent/ka Dyrektora - Dział Gospodarczy
Akademicka 2A, Gliwice
Wygasła: 03.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa administracyjna Działu Gospodarczego,
tworzenie i modyfikacja arkuszy kalkulacyjnych (Excel) dedykowanych do obsługi finansowej nieruchomości przez sekcje zarządzania nieruchomościami; przygotowanie projektów zarządzeń i wytycznych regulujących zasady gospodarowania nieruchomościami,
nadzór nad planowaniem finansowym, planowaniem zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji kosztów przez sekcje zarządzania nieruchomościami,
tworzenie analiz ekonomicznych z funkcjonowania poszczególnych sekcji, analiz porównawczych oraz projektowanie kosztów dla przyszłych okresów rozliczeniowych
Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub studia podyplomowe w tym zakresie; znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; znajomość przepisów BHP
zaangażowanie
chęć uczenia się i rozwoju; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; otwwartośc na współpracę; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kandydaci powinni aplikować pod linkiem: https://bip.polsl.pl/wp-content/uploads/sites/4/2022/04/Ogloszenie_RR3-st.-inspektor-ds.-BHP.pdf
Wykształcenie min. średnie zawodowe; umiejętność analitycznego myślenia; uzdolnienia techniczne; dobra organizacja pracy; odpowiedzialność; komunikatywność; zakres obowiązków: pomoc przy: sporządzaniu spisów odczynników; przygotowanie laboratoriów według wymogów BHP; przygotowaniu i przekazaniu odpadów do uczelnianego magazynu; przenoszeniu pojemników z odczynnikami
sprzętów laboratoryjnych; instalowaniu
obsłudze i kontroli aparatury pomiarowej oraz sterującej; Kontrola sprawności instalacji wew. (wod.-kan
gaz. elektr.)
wsparcie techniczne w przypadku awarii
realizacja innych prac zleconych przez Kierownika; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kandydaci powinni aplikować pod linkiem: https://bip.polsl.pl/wp-content/uploads/sites/4/2022/03/Ogloszenie_RIE0-2_pracownik-techniczny.pdf
w tym przemieszczanie się samochodem z aparaturą pomiarową do wyznaczonych punktów pomiarowych
pomoc organizacyjna i techniczna przy realizacji prac związanych z działalnością badawczą lub przygotowaniem zajęć dydaktycznych; prace przy konserwacji aparatury badawczej; obsługa techniczna urządzeń biurowych i sieci internetowej
aktualizacja strony internetowej jednostki; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kandydaci powinni aplikować pod linkiem: Ogloszenie_RIE2_pracownik-techniczny.pdf (polsl.pl)
realizacja zadań związanych z zarządzaniem i utrzymaniem zasobów informatycznych Katedry, w tym klastra obliczeniowego Ziemowit,
techniczny nadzór nad Laboratorium Elektromechaniki i Elastycznych Systemów Produkcyjnych,
wykonywanie zadań o charakterze administracyjnym, m.in. w zakresie zarządzania danymi w systemie obciążeń oraz dokumentami wymaganymi do zawierania umów cywilnoprawnych
prowadzenie czynności organizacyjnych i kancelaryjnych Biura Rektora, w tym wsparcie asystenckie Kolegium Rektorskiego w bieżących i doraźnych zadaniach,
prowadzenie kalendarza i korespondencji Rektora oraz dostarczanie materiałów i informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji i prowadzeniu korespondencji,
przygotowywanie korespondencji rektorskiej w powierzonym zakresie, redagowanie pism i przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję przychodzącą,
nadzorowanie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji rektorskiej, w tym prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z dekretacjami oraz instrukcją kancelaryjną,
segregowanie i pakowanie poczty wewnętrznej i zewnętrznej przeznaczonej dla poszczególnych jednostek Politechniki Śląskiej,
zarządzanie dokumentacją w Systemie Obiegu Dokumentów
naliczanie i kontrola poprawności danych na listach płac,
rozliczanie: zasiłków chorobowych i rodzicielskich; czasu pracy, nadgodzin, premii, potrąceń i innych zmiennych składników wynagrodzenia; rozliczanie PPK,
obsługa i rozliczanie potrąceń komorniczych,
przygotowywanie przelewów wynagrodzeń do systemu elektronicznego,
rozliczanie podatku PIT, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych PIT,
kontakt i współpraca z zewnętrznymi instytucjami (US, ZUS, GUS) oraz wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni,
opracowywanie na potrzeby wewnętrzne raportów, zestawień i analiz płacowych,
prowadzenie Sekretariatu Prorektora ds. Nauki i Rozwoju,
koordynacja kalendarza,
organizacja i protokołowanie spotkań,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, a także podmiotami zewnętrznymi w kraju i za granicą, w tym z urzędami, przedsiębiorstwami, uczelniami,
sporządzanie sprawozdań, raportów i wniosków,
prowadzenie dokumentacji, redagowanie pism i przygotowywanie prezentacji,
opracowywanie budżetu jednostki oraz danych do planu rzeczowo-finansowego
księgowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych dotyczących projektów krajowych oraz pozostałej działalności (dydaktycznej, socjalno-bytowej oraz kosztów ogólnouczelnianych) do systemu informatycznego, zgodnie z obowiązującym w Uczelni planem kont oraz przepisami podatkowymi,
weryfikacja formalno-księgowa dokumentów,
współpraca z jednostkami wewnętrznymi w zakresie księgowania dokumentów księgowych
tłumaczenie na j. angielski treści przygotowywanych do publikacji na stronie internetowej Uczelni, w jej kanałach społecznościowych oraz w newsletterze,
przygotowywanie contentu do materiałów promocyjnych i ich redagowanie w zakresie j. angielskiego,
dbałość o jakość j. angielskiego w materiałach promocyjnych, dokumentach i pismach adresowanych do interesariuszy,
przeprowadzanie czynności audytowych, zarówno tych wynikających z rocznego planu audytu wewnętrznego, jak i tych pozaplanowych,
realizacja innych zadań właściwych jednostce, m.in. w zakresie oceny kontroli zarządczej, czynności doradczych, sporządzania planów i sprawozdań, kontroli i ewidencji umów, monitoringu realizacji zaleceń, itp
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
robotnik gospodarczy
Zabrze
Wygasła: 20.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
bieżące usuwanie usterek
awarii
nieprawidłowości związanych z eksploatacją budynków
w tym usterek elektrycznych
realizacja drobnych prac malarskich i remontowych
wykonywanie prac związanych z konserwacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych
gromadzenie i przetwarzanie zestawień i danych rynkowych, w celu ich późniejszego wykorzystywania do opracowywania analiz czy raportów prezentujących potencjał wdrożeniowy,
identyfikowanie potencjału badawczego uczelni poprzez bieżący wgląd w bazy danych o publikacjach, badaniach naukowych i projektach prowadzonych na uczelni,
weryfikacja potencjału rozwiązań technicznych w kontekście ich wykorzystania gospodarczego, dla różnych gałęzi przemysłu,
opracowywanie ofert handlowych i technicznych,
organizacja spotkań branżowo-brokerskich,
koordynowanie realizacji projektów o charakterze B+R, w tym również we współpracy z partnerami gospodarczymi,
nadzorowanie przestrzegania zasad stosowania Regulaminu zarządzania własnością intelektualną,
udział w projektach współfinansowanych z UE,
współpraca w działaniach prowadzonych przez Spółkę Celową Politechniki Śląskiej,
budowanie i utrzymywanie relacji z pracownikami naukowymi i partnerami gospodarczymi,
rejestrowanie wszystkich prowadzonych zdarzeń i zadań w wewnętrznym systemie CRM