Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Administration of the Microsoft 365 environment (Azure, Intune, MDM, Defender, Exchange online), monitoring data security principles,
Management/administration of client devices and data acquisition devices (automation support in IT issues, configuration of IBR sets), configuration of remote terminals collecting production data,
Support in the selection and configuration of devices used by the production department (transmission scanners, tablets, PCs working with production machines, production data collection solutions),
Local service of IT devices and external IT support services,
Cooperation with external companies in WEB/SQL application development projects,
Development of the IT budget and its implementation in the field of: purchase, configuration, service, expansion, transfers, shutdown and disposal of equipment,
Managing records of IT services, devices and configurations,
Kontrola, audity procesów produkcyjnych i doskonalenie systemu zarządzania w odniesieniu do standardów zarządzania bezpieczeństwem, higieną pracy i p.poż oraz środowiskiem,
Ocena realizacji polityki bhp i środowiskowej firmy i związanych z nią celów,
Monitorowanie wymagań prawnych oraz klientów, prowadzenie oceny zgodności,
Identyfikacja i ocena zagrożeń, ryzyka zawodowego, aspektów środowiskowych oraz zarządzanie działaniami mającymi na celu ich minimalizowanie,
Udział w aktualizacji decyzji, pozwoleń w zakresie ochrony środowiska, m.in.: emisja gazów i pyłów, pozwolenia wodno-prawne, gospodarowanie odpadami,
Przygotowanie danych, analiz, realizacja raportowania oraz prowadzenie postępowań w zakresie działań bhp, PPOŻ oraz ochrony środowiska,
Zarządzanie oraz współpraca z usługodawcami, odbiorcami w zakresie bhp, PPOŻ oraz ochrony środowiska,
Prowadzenie działań w celu zwiększenia świadomości i budowania kultury bezpieczeństwa, higieny pracy, PPOŻ oraz ochrony środowiska w organizacji,
Reprezentowanie firmy przed organami administracyjno-kontrolnymi, klientami i innymi stronami zainteresowanymi w w/w. zakresie
Execute Alteams Strategy and Business Development Plan together with global team
Actively identify and contact to new potential customers, also thought Alteams own channels by recording, creating, follow up RFQ’s and offers
Creating development plans and forecasting sales targets
Identifying market opportunities through meetings, networking and other channels
Meeting potential clients, expos and building positive relationships
the preparation for price negotiation with new customers/audit processes
On strategic new business – develop/execute strategy for successful program win tooling/product pricing, investment, ESI/onsite customer support/involvement customer
Secure contract coverage as per customer / Alteams needs
Be a member of the CBU Sales Team and participate into the development of its function and Alteams marketing activities
Analiza zapytań ofertowych pod kątem kosztów wytworzenia i oceny wykonalności; Inicjowanie nowego projektu w fabryce
przekazanie wszystkich wymagań technicznych i jakościowych do zespołu produkcyjnego; Planowanie i nadzór na realizacją harmonogramu projektu; Aktywne działanie w celu uniknięcia opóźnień; Udział w tworzeniu dokumentacji wewnątrz zakładowej (flowchart
BOM
instrukcje) oraz dokumentacji PPAP dla klienta; współpraca z innymi działami oraz klientami; Raportowanie statusu projektu
Analiza zapytań ofertowych pod kątem kosztów wytworzenia i oceny wykonalności
Inicjowanie nowego projektu w fabryce, przekazanie wszystkich wymagań technicznych i jakościowych do zespołu produkcyjnego
Planowanie i nadzór na realizacją harmonogramu projektu. Aktywne działanie w celu uniknięcia opóźnień
Udział w tworzeniu dokumentacji wewnątrz zakładowej (flowchart, BOM, instrukcje) oraz dokumentacji PPAP dla klienta
Zakup narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do realizacji projektu
Bezpośredni nadzór nad pierwszym uruchomieniem nowego produktu w zakładzie i przygotowaniem partii przed-seryjnej. Ocena wyników i inicjowanie działań w przypadku niezgodności
Bezpośrednia współpraca z wszystkimi działami w fabryce (produkcja, jakość, logistyka, finanse) oraz z zagranicznymi oddziałami firmy
Bezpośrednia komunikacja z klientem, raportowanie statusu projektu , omawianie bieżących problemów
Execute Alteams Strategy and Business Development Plan together with global team
Actively identify and contact to new potential customers, also thought Alteams own channels by recording, creating, follow up RFQ’s and offers
Creating development plans and forecasting sales targets
Identifying market opportunities through meetings, networking and other channels
Meeting potential clients, expos and building positive relationships
the preparation for price negotiation with new customers/audit processes
On strategic new business – develop/execute strategy for successful program win tooling/product pricing, investment, ESI/onsite customer support/involvement customer
Secure contract coverage as per customer / Alteams needs
Be a member of the CBU Sales Team and participate into the development of its function and Alteams marketing activities
Analiza zapytań ofertowych pod kątem kosztów wytworzenia i oceny wykonalności
Inicjowanie nowego projektu w fabryce, przekazanie wszystkich wymagań technicznych i jakościowych do zespołu produkcyjnego
Planowanie i nadzór na realizacją harmonogramu projektu. Aktywne działanie w celu uniknięcia opóźnień
Udział w tworzeniu dokumentacji wewnątrz zakładowej (flowchart, BOM, instrukcje) oraz dokumentacji PPAP dla klienta
Zakup narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do realizacji projektu
Bezpośredni nadzór nad pierwszym uruchomieniem nowego produktu w zakładzie i przygotowaniem partii przed-seryjnej. Ocena wyników i inicjowanie działań w przypadku niezgodności
Bezpośrednia współpraca z wszystkimi działami w fabryce (produkcja, jakość, logistyka, finanse) oraz z zagranicznymi oddziałami firmy
Bezpośrednia komunikacja z klientem, raportowanie statusu projektu , omawianie bieżących problemów
Ewidencja i procesowanie faktur sprzedaży (nadzór nad prawidłowością danych),
Księgowanie wyciągów bankowych,
Księgowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych,
Księgowanie dokumentów importowych,
Nadzór nad ewidencją rozrachunków z kontrahentami (potwierdzanie sald, wyjaśnianie rozbieżności, wysyłanie monitów dotyczących przeterminowanych należności),
Nadzór nad dokumentami potwierdzającymi dostawy WDT, EKSPORT,
Pomoc przy przygotowaniu danych do deklaracji podatkowych (VAT, GUS, INTRASTAT, NBP),
Współpraca z firmami faktoringowymi w ramach uzgadniania należności z klientami,
Raportowanie danych na potrzeby zamknięcia miesiąca (raport wiekowania należności),
Czynny udział w procesie zamykania miesiąca, kwartału i roku
Analiza zapytań ofertowych pod kątem kosztów wytworzenia i oceny wykonalności
Inicjowanie nowego projektu w fabryce, przekazanie wszystkich wymagań technicznych i jakościowych do zespołu produkcyjnego
Planowanie i nadzór na realizacją harmonogramu projektu. Aktywne działanie w celu uniknięcia opóźnień
Udział w tworzeniu dokumentacji wewnątrz zakładowej (flowchart, BOM, instrukcje) oraz dokumentacji PPAP dla klienta
Zakup narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do realizacji projektu
Bezpośredni nadzór nad pierwszym uruchomieniem nowego produktu w zakładzie i przygotowaniem partii przed-seryjnej. Ocena wyników i inicjowanie działań w przypadku niezgodności
Bezpośrednia współpraca z wszystkimi działami w fabryce (produkcja, jakość, logistyka, finanse) oraz z zagranicznymi oddziałami firmy
Bezpośrednia komunikacja z klientem, raportowanie statusu projektu , omawianie bieżących problemów
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie / przygotowanie i wysyłanie korespondencji / archiwizacja dokumentów / współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług,
Zamawianie materiałów biurowych i spożywczych, obsługa magazynu artykułów papierniczych, spożywczych i środków czystości,
Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych, hoteli, przygotowanie kompletu dokumentów do rozliczenia delegacji pracownika) pracowników firmy oraz gości odwiedzających firmę,
Administrowanie flotą samochodową (administracja umów leasingowych i kontakt z leasingodawcą, administracja stanu technicznego aut i przebiegu kilometrów, wsparcie przy organizacji przebiegów i napraw),
Zamawianie i przygotowanie odzieży i środków ochrony indywidualnej dla pracowników,
Budowanie dobrego wizerunku firmy,
Współudział w koordynacji spotkań biznesowych, audytów, (w tym przygotowanie sal konferencyjnych),
Odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych, w tym kontakt telefoniczny i mailowy z dostawcami usług oraz gośćmi firmy,
Dbałość o odpowiedni wygląd biura, recepcji i odpowiednie działanie urządzeń biurowych (w tym kontakty z dostawcami urządzeń biurowych),
Kontakty z pracownikami firmy za granicą, wsparcie obcokrajowców (kontakty z urzędami, pomoc w poszukiwaniu i wynajmie mieszkań)
Utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej, usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, zapewnienie wsparcia technicznego i podnoszenie niezawodności parku maszynowego,
Analiza awarii i doprowadzanie do eliminowania ich przyczyn /analizy 5WHY/,
Tworzenie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów Utrzymania Ruchu,
Planowanie, harmonogramowanie i koordynowanie prac działu,
Planowanie i konserwacji, przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i dokumentacją techniczną, otwieranie zleceń w CMMS, prowadzenie rejestru maszyn,
Kontrola i rozliczanie wykonania prac przeglądowych i konserwacyjnych,
Nadzór i administrowanie nad zleceniami pracy i ich rozliczanie: CMMS /awarie, przeglądy, usterki, modernizacje/ karty przeglądowe,
Opracowywanie instrukcji przeglądowych i konserwacyjnych – listy kontrolne, pracochłonność, części zamienne i materiały – aktualizowanie,
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji stanowiskowych dla maszyn i urządzeń w dziale utrzymania ruchu,
Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Zgłaszanie i tworzenie zapotrzebowania na zakup narzędzi, części zamiennych do maszyn i materiałów eksploatacyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania na pracę serwisów zewnętrznych
Zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i rozdzielanie pracy, rozwijanie kompetencji pracowników (8 osób)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod kątem technicznym: nadzór nad eliminacją przestojów produkcyjnych i przyczyn ich powstawania poprzez działania prewencyjne
Tworzenie harmonogramów przeglądów okresowych
Zabezpieczenie techniczne parku maszynowego oraz budynku firmy
Współpraca z firmami zewnętrznymi – wybór dostawców, negocjacje warunków, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań i usług oraz ich jakością
Nadzór i rozwój magazynu części zamiennych
Monitorowanie i raportowanie wskaźników utrzymania ruchu
Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu (TPM)
Inicjowanie i zarządzanie inwestycjami
Współpraca z odpowiednimi urzędami w zakresie tworzenia i uzyskania koniecznej dokumentacji i certyfikatów
Zapewnienie wymaganych warunków bezpieczeństwa pracy w ścisłej współpracy ze służbą BHP
Utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej, usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, zapewnienie wsparcia technicznego i podnoszenie niezawodności parku maszynowego,
Analiza awarii i doprowadzanie do eliminowania ich przyczyn /analizy 5WHY/,
Tworzenie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów Utrzymania Ruchu,
Planowanie, harmonogramowanie i koordynowanie prac działu,
Planowanie i konserwacji, przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i dokumentacją techniczną, otwieranie zleceń w CMMS, prowadzenie rejestru maszyn,
Kontrola i rozliczanie wykonania prac przeglądowych i konserwacyjnych,
Nadzór i administrowanie nad zleceniami pracy i ich rozliczanie: CMMS /awarie, przeglądy, usterki, modernizacje/ karty przeglądowe,
Opracowywanie instrukcji przeglądowych i konserwacyjnych – listy kontrolne, pracochłonność, części zamienne i materiały – aktualizowanie,
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji stanowiskowych dla maszyn i urządzeń w dziale utrzymania ruchu,
Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Zgłaszanie i tworzenie zapotrzebowania na zakup narzędzi, części zamiennych do maszyn i materiałów eksploatacyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania na pracę serwisów zewnętrznych
Utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej, usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, zapewnienie wsparcia technicznego i podnoszenie niezawodności parku maszynowego,
Analiza awarii i doprowadzanie do eliminowania ich przyczyn /analizy 5WHY/,
Tworzenie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów Utrzymania Ruchu,
Planowanie, harmonogramowanie i koordynowanie prac działu,
Planowanie i konserwacji, przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i dokumentacją techniczną, otwieranie zleceń w CMMS, prowadzenie rejestru maszyn,
Kontrola i rozliczanie wykonania prac przeglądowych i konserwacyjnych,
Nadzór i administrowanie nad zleceniami pracy i ich rozliczanie: CMMS /awarie, przeglądy, usterki, modernizacje/ karty przeglądowe,
Opracowywanie instrukcji przeglądowych i konserwacyjnych – listy kontrolne, pracochłonność, części zamienne i materiały – aktualizowanie,
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji stanowiskowych dla maszyn i urządzeń w dziale utrzymania ruchu,
Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Zgłaszanie i tworzenie zapotrzebowania na zakup narzędzi, części zamiennych do maszyn i materiałów eksploatacyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania na pracę serwisów zewnętrznych
Analiza i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach produkcyjnych,
Promowanie kultury LEAN w zakładzie oraz nowatorskich rozwiązań, których celem jest optymalizacja procesów produkcyjnych,
Pomoc we wdrażaniu nowych technologii produkcyjnych, uczestnictwo w działaniach dotyczących opracowania nowych produktów, koordynacja prób technicznych,
Inicjowanie i przeprowadzanie działań doskonalących do osiągania wyznaczonych celów zakładowych (KPI),
Zapewnianie zgodności produktów z wymaganymi specyfikacjami technicznymi,
Branie udziału w tworzeniu układu nowych linii produkcyjnych,
Tworzenie procedur i egzekwowanie ich przestrzegania,
Realizacja ustalonych celów zgodnie z przepisami z zakresu bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska, systemem jakości ISO 9001, IATF 16949 oraz ISO 14001 oraz z procedurami firmy
Utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej, usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, zapewnienie wsparcia technicznego i podnoszenie niezawodności parku maszynowego,
Analiza awarii i doprowadzanie do eliminowania ich przyczyn /analizy 5WHY/,
Tworzenie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów Utrzymania Ruchu,
Planowanie, harmonogramowanie i koordynowanie prac działu,
Planowanie i konserwacji, przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i dokumentacją techniczną, otwieranie zleceń w CMMS, prowadzenie rejestru maszyn,
Kontrola i rozliczanie wykonania prac przeglądowych i konserwacyjnych,
Nadzór i administrowanie nad zleceniami pracy i ich rozliczanie: CMMS /awarie, przeglądy, usterki, modernizacje/ karty przeglądowe,
Opracowywanie instrukcji przeglądowych i konserwacyjnych – listy kontrolne, pracochłonność, części zamienne i materiały – aktualizowanie,
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji stanowiskowych dla maszyn i urządzeń w dziale utrzymania ruchu,
Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Zgłaszanie i tworzenie zapotrzebowania na zakup narzędzi, części zamiennych do maszyn i materiałów eksploatacyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania na pracę serwisów zewnętrznych
Utrzymanie maszyn i urządzeń w sprawności technicznej, usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, zapewnienie wsparcia technicznego i podnoszenie niezawodności parku maszynowego,
Analiza awarii i doprowadzanie do eliminowania ich przyczyn /analizy 5WHY/,
Tworzenie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów Utrzymania Ruchu,
Planowanie, harmonogramowanie i koordynowanie prac działu,
Planowanie i konserwacji, przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i dokumentacją techniczną, otwieranie zleceń w CMMS, prowadzenie rejestru maszyn,
Kontrola i rozliczanie wykonania prac przeglądowych i konserwacyjnych,
Nadzór i administrowanie nad zleceniami pracy i ich rozliczanie: CMMS /awarie, przeglądy, usterki, modernizacje/ karty przeglądowe,
Opracowywanie instrukcji przeglądowych i konserwacyjnych – listy kontrolne, pracochłonność, części zamienne i materiały – aktualizowanie,
Przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji stanowiskowych dla maszyn i urządzeń w dziale utrzymania ruchu,
Współpraca z serwisami zewnętrznymi,
Zgłaszanie i tworzenie zapotrzebowania na zakup narzędzi, części zamiennych do maszyn i materiałów eksploatacyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania na pracę serwisów zewnętrznych
Zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i rozdzielanie pracy, rozwijanie kompetencji pracowników (8 osób)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod kątem technicznym: nadzór nad eliminacją przestojów produkcyjnych i przyczyn ich powstawania poprzez działania prewencyjne
Tworzenie harmonogramów przeglądów okresowych
Zabezpieczenie techniczne parku maszynowego oraz budynku firmy
Współpraca z firmami zewnętrznymi – wybór dostawców, negocjacje warunków, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań i usług oraz ich jakością
Nadzór i rozwój magazynu części zamiennych
Monitorowanie i raportowanie wskaźników utrzymania ruchu
Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu (TPM)
Inicjowanie i zarządzanie inwestycjami
Współpraca z odpowiednimi urzędami w zakresie tworzenia i uzyskania koniecznej dokumentacji i certyfikatów
Zapewnienie wymaganych warunków bezpieczeństwa pracy w ścisłej współpracy ze służbą BHP
utrzymanie maszyn i urządzeń i instalacji w sprawności technicznej do pracy,
usuwanie awarii, naprawy i usuwanie usterek, diagnostyka, analiza i eliminowanie ich przyczyn
przeprowadzanie czynności konserwacyjnych i przeglądowych maszyn i urządzeń zgodnie z obowiązującymi w zakładzie procedurami i dokumentacją techniczną,
zgłaszanie zapotrzebowań zakupu części do maszyn, narzędzi i środków eksploatacyjnych,
usprawnianie i poprawianie funkcjonalności maszyn,
instalowanie oraz uruchamianie nowych urządzeń,
nadzorowanie prac elektrycznych wykonywanych przez firmy zewnętrzne
Analiza zapytań ofertowych pod kątem kosztów wytworzenia i oceny wykonalności
Inicjowanie nowego projektu w fabryce, przekazanie wszystkich wymagań technicznych i jakościowych do zespołu produkcyjnego
Planowanie i nadzór na realizacją harmonogramu projektu. Aktywne działanie w celu uniknięcia opóźnień
Udział w tworzeniu dokumentacji wewnątrz zakładowej (flowchart, BOM, instrukcje) oraz dokumentacji PPAP dla klienta
Zakup narzędzi i oprzyrządowania niezbędnego do realizacji projektu
Udział w ocenie i kwalifikacji dostawców dla nowego projektu
Bezpośredni nadzór nad pierwszym uruchomieniem nowego produktu w zakładzie i przygotowaniem partii przed-seryjnej. Ocena wyników i inicjowanie działań w przypadku niezgodności
Bezpośrednia współpraca z wszystkimi działami w fabryce (produkcja, jakość, logistyka, finanse) oraz z zagranicznymi oddziałami firmy
Bezpośrednia komunikacja z klientem, raportowanie statusu projektu , omawianie bieżących problemów
nadzorowanie i optymalizacja procesu odlewania wysokociśnieniowego oraz projektowanie i modyfikacja form odlewniczych
od 8 000 do 18 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
Abrahama 10, Lębork
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i rozdzielanie pracy, rozwijanie kompetencji pracowników (8 osób)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod kątem technicznym: nadzór nad eliminacją przestojów produkcyjnych i przyczyn ich powstawania poprzez działania prewencyjne
Tworzenie harmonogramów przeglądów okresowych
Zabezpieczenie techniczne parku maszynowego oraz budynku firmy
Współpraca z firmami zewnętrznymi – wybór dostawców, negocjacje warunków, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań i usług oraz ich jakością
Nadzór i rozwój magazynu części zamiennych
Monitorowanie i raportowanie wskaźników utrzymania ruchu
Rozwój, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu (TPM)
Inicjowanie i zarządzanie inwestycjami
Współpraca z odpowiednimi urzędami w zakresie tworzenia i uzyskania koniecznej dokumentacji i certyfikatów
Zapewnienie wymaganych warunków bezpieczeństwa pracy w ścisłej współpracy ze służbą BHP
przygotowanie, negocjowanie i nadzór nad umowami niezbędnymi do zapewnienia firmie dostaw usług, surowców, narzędzi, części i innych artykułów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania całej firmy,
zapewnienie dostępności materiałów do produkcji,
śledzenie rynku pod kątem potrzeb firmy i wyszukiwanie potencjalnych dostawców,
tworzenie i aktualizacja bazy danych potencjalnych dostawców,
zbieranie ofert, analizowanie cen, warunków i terminów dostaw,
negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami,
przygotowywanie zamówień i wniosków zakupowych,
czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień,
kontrola nad fakturami od dostawców w celu weryfikacji ich poprawności
Identyfikacja i wyznaczanie obszarów oraz wprowadzanie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych,
Optymalizacja procesów produkcyjnych poprzez stosowanie narzędzi Lean
Bliska współpraca z działami produkcyjnymi, działem wdrożeń nowych produktów (NPI), utrzymania ruchu oraz planowania produkcji
Pomoc we wdrażaniu nowych technologii produkcyjnych, uczestnictwo w działaniach dotyczących opracowania nowych produktów, koordynacja prób technicznych
Inicjowanie i przeprowadzanie działań doskonalących do osiągania wyznaczonych celów zakładowych (KPI),
Realizacja ustalonych celów zgodnie z przepisami z zakresu bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska, systemem jakości ISO 9001 i ISO 14001 oraz z procedurami firmy
Branie udziału w tworzeniu układu nowych linii produkcyjnych