Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Kierownik Biura Zarządu
Podwale Grodzkie 5, Gdańsk
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kompleksowe prowadzenie sekretariatu Spółki, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu
koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników Biura Zarządu Spółki
reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, uchwał, pism i innych dokumentów
zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do Biura Zarządu przez działy operacyjne Spółki
rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
monitorowanie przepływów pieniężnych Spółki oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych i innych dokumentów sporządzanych przez księgowość Spółki
organizacja i zapewnienie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP
obsługa marketingowa Spółki w podstawowym zakresie, w tym: przygotowywanie newslettera, kontakt z agencjami marketingowymi i innymi usługodawcami, wprowadzanie i monitorowanie ogłoszeń sprzedażowych w systemie EstiCRM i na portalach internetowych
sporządzanie raportów i rejestrów
administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym
dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym oraz działem przygotowania inwestycji
udział w opracowywaniu, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej organizacji
inicjowanie oraz realizacja kompleksowych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów firmy
opracowywanie materiałów marketingowych, w tym tworzenie treści do folderów, prezentacji, teaserów, ulotek itp
planowanie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin) oraz z wykorzystaniem innych narzędzi elektronicznych (w tym aktualizacja www) i marketingowych
przygotowywanie treści comiesięcznych newsletterów oraz okazjonalnych artykułów sponsorowanych i innych materiałów promocyjnych
przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie
przygotowywanie oraz organizacja udziału w targach oraz innych imprezach promocyjnych i przedsięwzięciach wspierających sprzedaż produktów firmy i jej wizerunek
współpraca z pomiotami zewnętrznymi, w tym agencjami marketingowymi oraz dostawcami usług i produktów marketingowych, w celu optymalnej realizacji zadań
prowadzenie analiz i proponowanie rozwiązań optymalizujących działania marketingowe i ich koszty
odpowiedzialność za budżet marketingowy, w tym rozliczanie kosztów
budowanie trwałych i efektywnych relacji z klientami i innymi kontrahentami, w tym stałe zapewnianie właściwego przepływu informacji do potencjalnych klientów oraz inwestorów w zakresie prowadzonej działalności
negocjowanie cen i innych warunków umów z kontrahentami
przygotowywanie projektów umów
analiza konkurencji oraz otoczenia rynkowego i rekomendowanie podejmowania adekwatnych działań
bezpośrednia współpraca z zarządem firmy
bieżące dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) spółki akcyjnej i holdingowej (ew. także spółek celowych tworzonych do realizacji konkretnych projektów) zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi i standardami rachunkowości
zamykanie okresów sprawozdawczych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, raportów okresowych i sprawozdań finansowych oraz innych niezbędnych dokumentów z zakresu rachunkowości finansowej i podatkowej
kontrola i nadzór nad poprawnością ustalania kosztów i przychodów danego okresu sprawozdawczego zarówno w ujęciu bilansowym jak i podatkowym
bieżąca obsługa rachunków bankowych spółek należących do grupy kapitałowej
przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej oraz zarządczej, zarówno cyklicznych (miesięcznych), jak też doraźnie, w tym raportów, prognoz (m.in. CF) i biznesplanów finansowych na potrzeby współpracy z bankami i innymi podmiotami finansującymi
przygotowywanie projektów budżetów rocznych i planów finansowych, w tym dotyczących projektów inwestycyjnych
reprezentowanie Spółki w urzędach oraz kontakt z instytucjami zewnętrznymi, a także współpraca z audytorami
obsługa kadrowa Spółki oraz sporządzanie listy płac
koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu rachunkowości i finansów wykonywanych przez innych pracowników Spółki
w dalszej perspektywie – zarządzanie działem finansowo-księgowym
reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
przygotowywanie projektów umów, pism i innych dokumentów związanych z relacjami Spółki z innymi podmiotami
zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do Biura Zarządu przez działy operacyjne Spółki
rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym
sporządzanie raportów i rejestrów
administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym
dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym
reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
przygotowywanie projektów umów, pism i innych dokumentów związanych z relacjami Spółki z innymi podmiotami
zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do Biura Zarządu przez działy operacyjne Spółki
rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym
sporządzanie raportów i rejestrów
administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym
dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) spółki akcyjnej i holdingowej (ew. także spółek celowych tworzonych do realizacji konkretnych projektów) zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi i standardami rachunkowości
zamykanie okresów sprawozdawczych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, raportów okresowych i sprawozdań finansowych oraz innych niezbędnych dokumentów z zakresu rachunkowości finansowej i podatkowej
kontrola i nadzór nad poprawnością ustalania kosztów i przychodów danego okresu sprawozdawczego zarówno w ujęciu bilansowym jak i podatkowym
bieżąca obsługa rachunków bankowych spółek należących do grupy kapitałowej
przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej oraz zarządczej, zarówno cyklicznych (miesięcznych), jak też doraźnie, w tym raportów, prognoz (m.in. CF) i biznesplanów finansowych na potrzeby współpracy z bankami i innymi podmiotami finansującymi
przygotowywanie projektów budżetów rocznych i planów finansowych, w tym dotyczących projektów inwestycyjnych
reprezentowanie Spółki w urzędach oraz kontakt z instytucjami zewnętrznymi, a także współpraca z audytorami
obsługa kadrowa Spółki oraz sporządzanie listy płac
koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu rachunkowości i finansów wykonywanych przez innych pracowników Spółki
w dalszej perspektywie – zarządzanie działem finansowo-księgowym