Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (16)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 16 )
Asystent / Asystentka - Pracownik administracyjny ze znajomością jęz. angielskiego
Kucelińska 22, Zawodzie - Dąbie, Częstochowa
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Lokalizacja: Częstochowa
Dział: Biuro Organizacyjno-Prawne
Rola stanowiska Asystent - Pracownik administracyjny ze znajomością jęz. angielskiego:
Jako asystent - pracownik administracyjny w naszym środowisku produkcji stali będziesz wspierać nasze biuro administracyjne, redagować i tłumaczyć pisma, prowadzić korespondencję, dbać o kalendarze spotkań i zaopatrzenie biura. Twoje obowiązki w większości będą się koncentrować na planowaniu i organizowaniu pracy administracji firmy, obiegu dokumentacji i wsparciu asystenta tłumacza
Jeśli posiadasz poniższe kwalifikacje i doświadczenie, wymagane na tym stanowisku pracy, jesteś osobą doskonale zorganizowaną i entuzjastycznie nastawioną do nowych zadań, zapraszamy do aplikowania. Dołącz do nas w dążeniu do usprawnień procesów, które przyczynią się do sukcesu całej organizacji na konkurencyjnym rynku w branży
Kluczowe obowiązki,
• Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi:
ścisła współpraca z przełożonymi szczebla zarządzającego oraz pozostałymi współpracownikami administracji i finansów, produkcji, utrzymania ruchu, zakupów i sprzedaży, i innych jednostek organizacyjnych
• Raportowanie i prezentacja:
przygotowywanie i przedstawianie kompleksowych raportów i sprawozdań dla przełożonych
• Prowadzenie korespondencji wchodzącej i wychodzącej:
redagowanie pism i korespondencji elektronicznej (zarówno w języku polskim jak i angielskim), dbałość o jej prawidłowe kolportowanie, prowadzenie poczty elektronicznej z zachowaniem należytej staranności i poufności
• Prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych z interesariuszami:
przyjmowanie interesariuszy, łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie gości do odpowiednich miejsc i osób
• Prowadzenie kalendarza spotkań:
uzgadnianie i umawianie wizyt oraz spotkań bezpośrednich przełożonych
• Nadzorowanie obiegu dokumentacji:
rejestrowanie wpływu i wypływu dokumentacji biurowej, dbałość o uzupełnianie odpowiednich podpisów pod dokumentami, kompletacja dokumentów, sprawdzanie i kierowanie pism do właściwych interesariuszy
• Organizacja wyjazdów służbowych:
przygotowywanie i prowadzenie rezerwacji wyjazdów, prowadzenie rozliczeń podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)
• Wsparcie pracodawcy podczas realizacji bieżących projektów i zadań:
wykonywanie innych bieżących i terminowych zadań oraz codziennych obowiązków administracji
• Planowanie i organizacja spotkań:
obsługa spotkań, rezerwacja cateringu, dbanie o odpowiednie przygotowanie i wyposażenie podczas wizyt i delegacji umówionych gości
• Wsparcie w prowadzeniu pracy administracyjno-biurowej:
analiza zapotrzebowania i prowadzenie zaopatrzenia biura w niezbędne materiały potrzebne do jego prawidłowego funkcjonowania, profesjonalna obsługa biura i narzędzi biurowych
Jako analityk finansowy w naszym środowisku produkcji stali będziesz odgrywać kluczową rolę we wspieraniu dyrektora finansowego, analizując dane finansowe, opracowując prognozy i dostarczając zbiorcze informacje, w celu umożliwienia, odpowiedzialnym za finanse w firmie, podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Twoje obowiązki będą koncentrować się na planowaniu finansowym, budżetowaniu i analizie, w celu optymalizacji naszych wyników finansowych w sektorze produkcji stali
Jeśli posiadasz poniższe kwalifikacje i doświadczenie wymagane na tym stanowisku pracy, masz analityczny umysł i jesteś entuzjastycznie nastawiony do realizacji nowych zadań, zapraszamy do aplikowania. Dołącz do nas w dążeniu do optymalizacji kosztów, usprawnień procesów i inicjatyw strategicznych, które przyczynią się do sukcesu całej organizacji na konkurencyjnym rynku w branży
Kluczowe obowiązki,
• Planowanie i analiza finansowa:
Pomoc w opracowywaniu planów finansowych, budżetów i prognoz dla produkcji stali i wyrobów hutniczych, zapewniając zgodność z celami firmy
• Analiza danych:
Analizowanie danych finansowych, trendów rynkowych i wskaźników operacyjnych, aby zapewnić szczegółowe informacje wspierające podejmowanie decyzji i planowanie strategiczne
• Analiza wariancji:
Przeprowadzanie analizy wariancji, w celu zidentyfikowania rozbieżności między planowanymi, a rzeczywistymi wynikami, oferując zalecenia dotyczące działań naprawczych
• Analiza kosztów:
Analiza struktury kosztów i dostarczanie jej szczegółowych wyników, w celu optymalizacji wydajności operacyjnej i identyfikacji możliwości obniżenia kosztów
• Modelowanie finansowe:
Tworzenie modeli i scenariuszy finansowych, w celu oceny potencjalnych wyników i wsparcia długoterminowej strategii finansowej
• Raportowanie i prezentacja:
Przygotowywanie i przedstawianie kompleksowych raportów finansowych z wykorzystaniem dostępnych danych, w tym wskaźników KPI, kierownictwu i interesariuszom, aby ułatwić zrozumienie i podejmowanie decyzji
• Współpraca:
Współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi z obszaru produkcji, utrzymania ruchu, zakupów, sprzedaży i innych jednostek organizacyjnych, w celu zrozumienia ich potrzeb finansowych i wspierania procesów decyzyjnych
współuczestniczenie w tworzeniu strategii firmy i jej realizacji, zgodnej z założonymi celami biznesowymi, w ramach międzynarodowej grupy
zarządzanie zespołem i nadzór nad właściwą realizacją zadań z obszaru transportu kolejowego w firmie, w tym organizacją przewozów
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury kolejowej, w tym sprawności maszyn i urządzeń zakładowej bocznicy kolejowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami bezpieczeństwa
współpraca z podmiotami zewnętrznymi i nadzór nad realizacją umów dotyczących obsługi przewozów, prac remontowych, działalności szkoleniowej i innych zadań w zakresie realizacji potrzeb transportowych
nadzorowanie dokumentacji dotyczącej eksploatowanego taboru i infrastruktury, zgodnie z Ustawą o Transporcie Kolejowym i obowiązującymi Rozporządzeniami
czuwanie nad odpowiednim wykorzystaniem taboru własnego i obcego, prawidłową gospodarką odpadami i organizacją przewozów niebezpiecznych
udział w pracach komisji egzaminacyjnych dla zawodów kolejowych i przy odbiorach przesyłek specjalnych
diagnozowanie rynku w zakresie nowych rozwiązań, inicjowanie działań mających na celu udoskonalenie procesów, optymalizację kosztów i poprawę efektywności funkcjonowania transportu
dbałość o należyte wykorzystanie zdolności logistycznych i osiąganie wymaganych wskaźników technicznych, ekonomicznych i jakościowych
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie funkcjonowania infrastruktury i potencjalnych zagrożeń w realizacji zadań bocznicy kolejowej
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
współuczestniczenie w tworzeniu strategii firmy i jej realizacji w obszarze: bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, zgodnej z założonymi celami biznesowymi, w ramach międzynarodowej grupy
kontrola, monitorowanie, doradztwo i zapewnienie realizacji zadań, procesów oraz projektów związanych z obszarem bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi
inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć mających na celu: zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków bhp, ochronę środowiska
współpraca z państwowymi, społecznymi i związkowymi organizacjami w zakresie: nadzoru nad warunkami pracy, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz koordynowanie realizacją ich nakazów, decyzji, zaleceń
ciągłe doskonalenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 45001 i ISO 14001
wsparcie i doradzanie w projektach: technicznych, inwestycyjnych, ciągłego doskonalenia
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
współuczestniczenie w tworzeniu strategii Huty w obszarze projektowania i realizowania inwestycji, zgodnej z założeniami i celami biznesowymi firmy Liberty będącej częścią międzynarodowej grupy
zarządzanie procesami zakupu surowców, materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, usług oraz środków trwałych, a także gospodarką magazynową zgodnie z przyjętą strategią finansową firmy
koordynowanie projektami inwestycyjnymi, działaniami zakupowymi i stanami magazynowymi
zapewnienie bezpieczeństwa dostaw i odpowiednich stanów magazynowych
zarządzanie dokumentacją projektową/procesową, kontrola oraz właściwy obieg
prowadzenie negocjacji handlowych
inicjowanie projektów i rozwiązań z wykorzystaniem zewnętrznych źródeł finansowania
bieżące zarządzanie harmonogramem, monitorowanie i cykliczne raportowanie efektów
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie realizowanych zadań, etc
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
współpraca z Agencjami Celnymi w zakresie dopraw celnych w imporcie materiałów
współuczestniczenie w tworzeniu strategii firmy w obszarze technologii IT zgodnej z celami biznesowymi firmy będącej częścią międzynarodowej grupy
utrzymanie obecnie funkcjonujących systemów i sieci związanych z informatyzacją i automatyzacją obszaru produkcyjnego, logistyki, gospodarki magazynowej, finansów i HR-u
wdrażanie nowych systemów i rozwiązań informatycznych w celu ułatwienia działań operacyjnych i usprawnienia zarządzania firmą
zapewnienie bezpieczeństwa systemu informatycznego, sieci i danych firmy
zarządzanie procesem przetwarzania danych osobowych (RODO)
kierowanie projektami informatycznymi
diagnozowanie rynku w zakresie nowych rozwiązań, testowanie i rekomendowanie najlepszych rozwiązań IT
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie funkcjonujących systemów informatycznych, sieci, etc
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
współuczestniczenie w tworzeniu strategii firmy i jej realizacji w obszarze: bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, zgodnej z założonymi celami biznesowymi, w ramach międzynarodowej grupy
kontrola, monitorowanie, doradztwo i zapewnienie realizacji zadań, procesów oraz projektów związanych z obszarem bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi
inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć mających na celu: zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków bhp, ochronę środowiska
współpraca z państwowymi, społecznymi i związkowymi organizacjami w zakresie: nadzoru nad warunkami pracy, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz koordynowanie realizacją ich nakazów, decyzji, zaleceń
ciągłe doskonalenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 45001 i ISO 14001
wsparcie i doradzanie w projektach: technicznych, inwestycyjnych, ciągłego doskonalenia
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
Aktywny udział w przygotowaniu budżetu rocznego, prognoz finansowych, planów oraz kontrola ich realizacji z zachowaniem standardów Spółki i Grupy
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Spółki oraz Grupy
Bieżąca analiza danych finansowych oraz aktywny udział w procesie zamykania miesiąca
Analiza bieżących płatności
Wsparcie księgowości przy zamknięciach okresowych
Kontrola wyników finansowych, kluczowych wskaźników efektywności, a także kosztów, zarządzanie ryzykiem oraz opracowanie i rekomendowanie propozycji naprawczych
Współpraca z innymi działami w celu podnoszenia efektywności funkcjonowania firmy
Udział w rozwoju narzędzi controllingowych
Ocena rentowności planowanych projektów i inwestycji
współuczestniczenie w tworzeniu strategii firmy i jej realizacji w obszarze: bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, zgodnej z założonymi celami biznesowymi, w ramach międzynarodowej grupy
kontrola, monitorowanie, doradztwo i zapewnienie realizacji zadań, procesów oraz projektów związanych z obszarem bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z wymaganiami prawnymi i korporacyjnymi
inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć mających na celu: zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków bhp, ochronę środowiska
współpraca z państwowymi, społecznymi i związkowymi organizacjami w zakresie: nadzoru nad warunkami pracy, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej oraz koordynowanie realizacją ich nakazów, decyzji, zaleceń
ciągłe doskonalenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy ISO 45001 i ISO 14001
wsparcie i doradzanie w projektach: technicznych, inwestycyjnych, ciągłego doskonalenia
przygotowywanie raportów dla Zarządu, w tym przeprowadzanie oceny ryzyka w zakresie bhp, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej
ścisła współpraca z kadrą dyrektorską oraz innymi jednostkami w strukturze firmy i grupie
prace przy kompletacji, załadunku i wysyłce wyrobów gotowych, w tym przy obsłudze suwnic sterowanych z kabiny
prace przy produkcji blach: proces przygotowania produkcji i nagrzewania wsadu, obsługa ciągu walcowniczego, pieców i urządzeń pomocniczych, prace w charakterze rozdzielczych produkcji
Sprawowanie na terenie zakładu kompleksowej kontroli BHP, w tym kontroli:
pomieszczeń, maszyn i urządzeń, stanowisk pracy, przestrzegania obowiązujących przepisów
Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowo zatrudnianych pracowników huty, pracowników tymczasowych oraz gości wprowadzanych na teren firmy
Nadzór nad szkoleniami i przestrzeganiem przepisów BHP przez firmy świadczące usługi na rzecz huty
Nadzór nad szkoleniami okresowymi i uczestniczenie w pracach komisji egzaminacyjnych
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych, prowadzenie stosownej dokumentacji, w tym sprawozdawczości i statystyk dotyczących BHP
Realizacja bieżących zadań, w tym: analiza czynników szkodliwych środowiska pracy, wprowadzanie do systemu obowiązujących danych dotyczących parametrów szkodliwości, sortów odzieży i środków ochrony indywidualnej, badań profilaktycznych itp
Ocena ryzyka zawodowego dla stanowisk pracy w Hucie
Współpraca z jednostkami wewnętrznymi oraz państwowymi organami nadzoru nad warunkami pracy
Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowiskach produkcyjnych w Zakładzie Walcownia Blach Grubych przy procesach wykańczania blach na liniach cięcia
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego
Kucelińska 22, Zawodzie - Dąbie, Częstochowa
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywny udział w przygotowaniu budżetu rocznego, prognoz finansowych, planów oraz kontrola ich realizacji z zachowaniem standardów Spółki i Grupy
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Spółki oraz Grupy
Bieżąca analiza danych finansowych oraz aktywny udział w procesie zamykania miesiąca
Analiza bieżących płatności
Wsparcie księgowości przy zamknięciach okresowych
Kontrola wyników finansowych, kluczowych wskaźników efektywności, a także kosztów, zarządzanie ryzykiem oraz opracowanie i rekomendowanie propozycji naprawczych
Współpraca z innymi działami w celu podnoszenia efektywności funkcjonowania firmy
Udział w rozwoju narzędzi controllingowych
Ocena rentowności planowanych projektów i inwestycji
Obsługa zamówień, w tym analiza wymagań i warunków zawartych w zamówieniach, przetwarzanie informacji wg wymagań technologicznych, potwierdzanie zakresu, etc
Współpraca w zakresie przyjmowanych zleceń z Biurami Handlowymi grupy Liberty, jednostkami organizacyjnymi Huty i z klientami zewnętrznymi
Wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji sprzedażowej