Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Kierownik ds. zapewnienia jakości
aleja Milenijna 15, Kostrzyn nad Odrą
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
- Utrzymywanie i rozwój Systemu Zarządzania Jakością wg IATF 16949 oraz ISO 9001 – nadzór nad dokumentacją systemową oraz jej okresowy przegląd i aktualizowanie
- Nadzorowanie pracy zespołu Zapewnienia Jakości
- Odpowiedzialność za proces audytów wewnętrznych - przygotowywanie audytów wewnętrznych Systemu Zarządzania Jakością, procesów wytwarzania wg VDA 6.3 oraz produktów wg VDA 6.5 – opracowywanie planów i programów audytów oraz przygotowywanie i przeprowadzanie zaplanowanych audytów, a następnie nadzór nad działaniami po audytowymi
- Przeprowadzanie audytów u dostawców wg VDA 6.3
- Zarządzanie reklamacjami klienta - analizowanie zgłaszanych reklamacji, rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie decyzji związanych z reklamacjami
- Nadzór nad procesem działań korygujących (z wykorzystaniem metodologii 8D) – koordynowanie tych działań, powoływanie zespołów 8D oraz nadzorowanie ich pracy; rozwiązywanie problemów zaistniałych oraz potencjalnych z wykorzystaniem narzędzi do rozwiązywania problemów takich jak: diagram Ishikawy, 5 Why, FTA itp
- Nadzór nad procesem kontroli (obejmującym kontrolę wejściową, kontrolę w trakcie procesu i kontrolę końcową)
- Nadzorowanie pracy laboratorium w obu jego funkcjach: jako laboratorium wzorcujące oraz laboratorium badawcze
- Nadzór nad postępowaniem z produktem niezgodnym
- Planowanie i wdrażanie MSA (R&R, Attribute Gauge Study itp.)
- Wprowadzanie i nadzorowanie SPC (wskaźniki zdolności procesu Cp, Cpk, Pp, Ppk)
- Udział w przeglądach zarządzania – proponowanie usprawnień w systemie, udział w określaniu celów oraz kluczowych wskaźników skuteczności i efektywności