Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wykonywanie napraw, przeglądów prewencyjnych, rozwiazywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem robotów przemysłowych firmy Staubli na miejscu u kontrahenta bądź w siedzibie firmy
Identyfikacja zgłoszonych przez kontrahenta nieprawidłowości funkcjonowania robota przemysłowego. Omówienie, diagnoza i naprawa
Dokumentowanie działania robota i związanego z nim wyposażenia, przyczyn awarii i raportowanie wyników działań podjętych w celu usunięcia nieprawidłowości, naprawy i ponownego uruchomienia systemu
Codzienne raportowanie do bezpośredniego przełożonego wykonanych prac w celu uaktualnienia stanu dostępności
Wykonywanie końcowego raportu z wykonanych prac serwisowych u danego kontrahenta w systemie CRM
Koordynowanie otrzymanych zadań, podjętych i zaplanowanych akcji serwisowych z bezpośrednim przełożonym w celu uzyskania jak najwyższej satysfakcji kontrahenta, prawidłowego fakturowania i zakończenia usługi serwisowej
Okresowe kontaktowanie się z głównym światowym kierownikiem serwisu i pracownikami kontrahenta w celu potwierdzenia, że wszystkie oczekiwania kontrahenta zostały spełnione
Zapewnienie zwrotu części wydanych z magazynu Staubli niezbędnych do wykonania usługi serwisowej (gwarancyjnej lub pogwarancyjnej), a nie wykorzystanych podczas usługi serwisowej lub zapewnienie zwrotu uszkodzonych części zdemontowanych podczas usługi
Bezpośrednie telefoniczne wsparcie kontrahentów
Przygotowanie aplikacji na targi branżowe oraz wsparcie działu sprzedaży
Gotowość do wyjazdów służbowych Polska, Francja lub inne kraje Europy, lub sporadycznie świat
Gotowość do pracy w weekend lub dni wolne od pracy lub podczas nocnej zmiany. Sporadycznie
Wykonywanie napraw, przeglądów prewencyjnych, rozwiazywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem robotów przemysłowych firmy Staubli na miejscu u kontrahenta bądź w siedzibie firmy
Identyfikacja zgłoszonych przez kontrahenta nieprawidłowości funkcjonowania robota przemysłowego. Omówienie, diagnoza i naprawa
Dokumentowanie działania robota i związanego z nim wyposażenia, przyczyn awarii i raportowanie wyników działań podjętych w celu usunięcia nieprawidłowości, naprawy i ponownego uruchomienia systemu
Codzienne raportowanie do bezpośredniego przełożonego wykonanych prac w celu uaktualnienia stanu dostępności
Wykonywanie końcowego raportu z wykonanych prac serwisowych u danego kontrahenta w systemie CRM
Koordynowanie otrzymanych zadań, podjętych i zaplanowanych akcji serwisowych z bezpośrednim przełożonym w celu uzyskania jak najwyższej satysfakcji kontrahenta, prawidłowego fakturowania i zakończenia usługi serwisowej
Okresowe kontaktowanie się z głównym światowym kierownikiem serwisu i pracownikami kontrahenta w celu potwierdzenia, że wszystkie oczekiwania kontrahenta zostały spełnione
Zapewnienie zwrotu części wydanych z magazynu Staubli niezbędnych do wykonania usługi serwisowej (gwarancyjnej lub pogwarancyjnej), a nie wykorzystanych podczas usługi serwisowej lub zapewnienie zwrotu uszkodzonych części zdemontowanych podczas usługi
Bezpośrednie telefoniczne wsparcie kontrahentów
Przygotowanie aplikacji na targi branżowe oraz wsparcie działu sprzedaży
Gotowość do wyjazdów służbowych Polska, Francja lub inne kraje Europy, lub sporadycznie świat
Gotowość do pracy w weekend lub dni wolne od pracy lub podczas nocnej zmiany. Sporadycznie