Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (366)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 366 )
Krajowy Manager Sprzedaży
Białystok
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów
Ponadto do zadań tej osoby należeć będzie:
Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express
Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce
Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express
W ramach kontaktów z partnerami :
Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych
W ramach sprzedaży B2B :
Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów
Participation and overseeing of the work of two bookkeepers, management of the planning, A/P-A/R, Bank reconciliation, payroll, payments…
Liaison with our clients based abroad: Strong relationship, advice, and best practices to operate in Poland,
Annual Final statements for all the clients, finalize P&L and BS. Prepare the annual budget/forecast
Monthly and annual tax & statutory compliance
Implementation all the processes complying with Spanish regulations for our clients
Coaching and training the team to maintain our standards of excellence
Assess our clients on new process and methodologies
Review before sending to the client all the reportings (P&L, and budget) and advice the clients
Advice to CFO of parent company on the financial implications of business activities, advice on administration tasks to be performed and anticipated issues, and preparation of the final statement for the consolidation for headquarters
Communicate and maintain trusting relationships with shareholders, business partners and authorities
Participation and overseeing of the work of two bookkeepers, management of the planning, A/P-A/R, Bank reconciliation, payroll, payments…
Liaison with our clients based abroad: Strong relationship, advice, and best practices to operate in Poland,
Annual Final statements for all the clients, finalize P&L and BS. Prepare the annual budget/forecast
Monthly and annual tax & statutory compliance
Implementation all the processes complying with Spanish regulations for our clients
Coaching and training the team to maintain our standards of excellence
Assess our clients on new process and methodologies
Review before sending to the client all the reportings (P&L, and budget) and advice the clients
Advice to CFO of parent company on the financial implications of business activities, advice on administration tasks to be performed and anticipated issues, and preparation of the final statement for the consolidation for headquarters
Communicate and maintain trusting relationships with shareholders, business partners and authorities
Kierownik techniczny składowiska odpadów i gospodarki odpadami
Jastrzębie-Zdrój
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Nadzór i monitorowanie procesów technicznych i technologicznych na składowisku, w kompostowni i zakładzie przetwarzania odpadów;
Kontrolowanie zgodności procesów pod kątem wymogów środowiskowych (m.in. zrzuty wody i emisje do atmosfery) ;
Sporządzanie sprawozdań oraz raportów technicznych z realizowanych działań, jak również procedur operacyjnych dotyczących procesów zachodzących w zakładach z uwzględnieniem wymogów środowiskowych;
Udział w weryfikacji zgodności planu monitorowania i kontroli określonym w zezwoleniu, a także weryfikacja przestrzegania norm środowiskowych i określonych limitów (powietrze, woda, gleba i odpady);
Weryfikacja zgodności w gospodarowaniu odpadami w spółce oraz w łańcuchu dostaw;
Zarządzanie pobieraniem próbek przez akredytowane laboratoria zewnętrzne;
Opracowanie wskaźników produkcji umożliwiających dyrektorowi finansowemu i generalnemu monitorowanie wyników ekonomicznych zakładów;
Proaktywna współpraca z członkami zarządu dla zapewnienia jak najlepszych efektów zarówno z technicznego, jak i handlowego punktu widzenia
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
• Analyzing the prospect’s or customer’s requirements from calls for tenders or from requirement specifications. Leading or taking part in the needs assessment work (running workshops)
• Leading the response team, including the internal/external resources he/she deems accurate, in order to design the most relevant solution for meeting the customer’s issues
• Designing and formalizing the proposal that will be integrated to the business offer sent to the customer (methodology, prototyping, model, costs)
• Attending the Go/No Go meeting and helping identify the project’s profitability and risk criteria for the company
DEFENDING THE PROJECT
• As a promoter of the proposal’s added value, helping the Sales Engineer defend the technical and functional dimensions of the offer to the customer
• Answering the customer’s questions and giving them confidence through arguing for the offer and technical choices
• Organizing and performing technical and product demonstrations for the customers, decision-makers and/or users
PROMOTING AND DEVELOPING THE OFFER
• Contributing to the company’s business offer development, by bringing his/her expertise on new products/services development and on existing product/services improvement
• Contributing to the production of sales media and tools in order to optimize pre-sales phases
• Providing the customers and prospects with upstream consultancy sessions (technical workshops)
• Taking part in the technological and financial watch to broaden his/her knowledge of the market
• Taking part of some sales actions (qualifications, sales call, etc…) could be asked
KNOWLEDGE TRANSFER / ASSISTANCE WITH IMPLEMENTATION
• Ensuring technical handover to the delivery team upon project’s kick-off
• Ensuring that the delivery team gets the exhaustive information and an accurate rendering of the proposal’s context
Desired experience
• Expertise and practice in the relevant type of business offer
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Aktywna rola w rozwoju firmy we współpracy z działem eksportu i innymi kluczowymi zespołami (technicznym, jakości, regulacyjnym, komunikacji, sprzedaży)
Utrzymanie istniejącej sieci dystrybutorów
Wdrażanie innowacyjnych działań promujących markę i jej pozycjonowanie na rynku
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów strategicznych
Europejski zespół Lotus Wireless Technologies pracuje nad zaawansowanym oprogramowaniem i rozwiązaniami sprzętowymi na najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa SIL4 dla rynku kolejowego
Jako Hardware Senior Engineer będziesz brał/a udział w tworzeniu nowatorskich systemów transportu kolejowego i będziesz pracował/a nad architekturą sprzętową, wdrażaniem i rozwojem schematów
Nasze działania są ukierunkowane na nową architekturę z naciskiem na produkt o najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa (SIL4)
Będziesz współpracował/a z naszym zespołem ds. oprogramowania wbudowanego w celu współprojektowania wysokowydajnych rozwiązań
Praca będzie również obejmować wprowadzanie nowych produktów sprzętowych do ekosystemu kolejowego
Poszukujemy osoby, która pomoże w definiowaniu i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań sprzętowych, charakterystycznych dla potrzeb bezpieczeństwa transportu
Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą nad produktami o najwyższym poziomie SIL, które będą używane na rynku kolejowym, dołącz do naszego zespołu!
Europejski zespół Lotus Wireless Technologies pracuje nad zaawansowanym oprogramowaniem i rozwiązaniami sprzętowymi na najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa SIL4 dla rynku kolejowego
Jako Firmware Senior Engineer będziesz brał/a udział w tworzeniu nowatorskich systemów transportu kolejowego i będziesz pracował/a nad architekturą oprogramowania, jego wdrażaniem i rozwojem
Nasze działania są ukierunkowane na nową architekturę z naciskiem na produkt o najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa (SIL4)
Będziesz współpracował/a z naszym zespołem sprzętowym w celu współprojektowania wysokowydajnych rozwiązań
Praca będzie również obejmować wprowadzanie nowych produktów firmwarowych do ekosystemu kolejowego
Poszukujemy osoby, która pomoże w definiowaniu i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie oprogramowania niskopoziomowego, charakterystycznych dla potrzeb bezpieczeństwa transportu
Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą nad produktami o najwyższym poziomie SIL, które będą używane na rynku kolejowym, dołącz do naszego zespołu!
Europejski zespół Lotus Wireless Technologies pracuje nad zaawansowanym oprogramowaniem i rozwiązaniami sprzętowymi na najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa SIL4 dla rynku kolejowego
Jako Hardware Senior Engineer będziesz brał/a udział w tworzeniu nowatorskich systemów transportu kolejowego i będziesz pracował/a nad architekturą sprzętową, wdrażaniem i rozwojem schematów
Nasze działania są ukierunkowane na nową architekturę z naciskiem na produkt o najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa (SIL4)
Będziesz współpracował/a z naszym zespołem ds. oprogramowania wbudowanego w celu współprojektowania wysokowydajnych rozwiązań
Praca będzie również obejmować wprowadzanie nowych produktów sprzętowych do ekosystemu kolejowego
Poszukujemy osoby, która pomoże w definiowaniu i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań sprzętowych, charakterystycznych dla potrzeb bezpieczeństwa transportu
Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą nad produktami o najwyższym poziomie SIL, które będą używane na rynku kolejowym, dołącz do naszego zespołu!
Europejski zespół Lotus Wireless Technologies pracuje nad zaawansowanym oprogramowaniem i rozwiązaniami sprzętowymi na najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa SIL4 dla rynku kolejowego
Jako Firmware Senior Engineer będziesz brał/a udział w tworzeniu nowatorskich systemów transportu kolejowego i będziesz pracował/a nad architekturą oprogramowania, jego wdrażaniem i rozwojem
Nasze działania są ukierunkowane na nową architekturę z naciskiem na produkt o najwyższym poziomie nienaruszalności bezpieczeństwa (SIL4)
Będziesz współpracował/a z naszym zespołem sprzętowym w celu współprojektowania wysokowydajnych rozwiązań
Praca będzie również obejmować wprowadzanie nowych produktów firmwarowych do ekosystemu kolejowego
Poszukujemy osoby, która pomoże w definiowaniu i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie oprogramowania niskopoziomowego, charakterystycznych dla potrzeb bezpieczeństwa transportu
Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą nad produktami o najwyższym poziomie SIL, które będą używane na rynku kolejowym, dołącz do naszego zespołu!
ścisła współpraca i nadzór nad pracą podległego zespołu (monterzy, kontrolerzy jakości, brygadziści), w tym również wsparcie w pracy fizycznej przy montażu w zależności od zapotrzebowania,
optymalizowanie, doskonalenie i rozwój procesu montażowego,
kontakt z dostawcami oraz podwykonawcami komponentów,
monitorowanie stanów magazynowych,
współpraca z działami technicznymi oraz produkcją spółki macierzystej we Francji,
proponowanie i wdrażanie usprawnień z zakresu logistyki wewnątrzzakładowej
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;
Active support to increase the base of handled customers;
Building long-term business relationships;
Developing a network of institutional partners;
Participation in business meetings with management boards and decision-makers in companies, presentation of provided services, selecting an appropriate project for the development of the enterprise, negotiating contract terms;
Recognizing and meeting customer needs by proposing personalized solutions;