Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (400)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 400 )
Pokojowa K/M
Warszawa
Wygasła: 11.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
1. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem.
2. Niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób niepożądanych.
3. Bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu
a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych
odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia
niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu.
4. Obsługa recepcji w szczególności w zakresie: obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej łączenie rozmów
rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących
prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren oraz powrotów do DPS
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie
powiadamianie odpowiednich in s tytucji w przypadku awarii
1. świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 925 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Magazynier K/M
Warszawa
Wygasła: 23.06.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Przyjmowanie i magazynowanie wszelkiego rodzaju artykułów i materiałów zakupionych dla Domu do magazynu artykułów spożywczych i magazynu gospodarczego.
2. Wydawanie artykułów żywnościowych dla kuchni oraz innych materiałów posiadanych w magazynie dla potrzeb Domu i Mieszkańców.
3. Prowadzenie ilościowej ewidencji zapasów materiałowych w wersji papierowej oraz ilościowo-wartościowej za pomocą programu komputerowego oraz czuwanie nad prawidłowym udokumentowaniem przychodu i rozchodu materiałów:
- ewidencję magazynową zapasów prowadzi się na kartotekach magazynowych
- dla każdego rodzaju i gatunku materiałów należy prowadzić oddzielne konto ewidencji magazynowej
- zapisy na kontach ewidencji magazynowej powinny być dokonywane na bieżąco
z tym
że stan zapasu powinien być ustalony w ewidencji co najmniej z końcem każdego dnia
1. Świadczenie pomocy psychologicznej dla Mieszkańców DPS.
2. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla Mieszkańców DPS.
3. Przeprowadzanie diagnozy psychologicznej w zakresie stanu kondycji psychicznej i społecznej Mieszkańców DPS.
4. Monitorowanie stanu psychicznego Mieszkańców oraz dokonywanie okresowej oceny psychospołecznej Mieszkańców DPS.
5. Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów między Mieszkańcami oraz w relacjach Mieszkaniec-Pracownik DPS
od 2 510 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa K/M
Warszawa
Wygasła: 09.06.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 925 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun k/m
Warszawa
Wygasła: 22.05.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
- sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS
- zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
Inspektor ds. finansowo – księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym
Józefa Bema 91, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontrola dokumentów stanowiących podstawę zapisów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
Sporządzanie przelewów do realizacji z poszczególnych rachunków bankowych z uwzględnieniem oznaczenia przelewów w sposób umożliwiający ich zaksięgowanie na właściwych kontach analitycznych,
Potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami i stanu wzajemnych rozliczeń pomiędzy jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy,
Sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe do jednostki nadrzędnej,
Analiza wydatków budżetowych oraz kosztów ewidencjonowanych w zespole 4 oraz zaangażowania wydatków budżetowych,
Weryfikacja prawidłowości zapisów na kontach (z uwzględnieniem zgodności z planem finansowym i klasyfikacja budżetową wydatków)
- sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS
- zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
#E#UA
Miejsce pracy: Dicensa 25 (Ochota)
Godziny pracy: 7-19
co drugi dzień
Wymagania: wykształcenie podstawowe
pół roku doświadczenia zawodoweo
komunikatywna znajomośc j. polskiego.
Zakres obowiązków:
- sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym
wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS
- zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
- pielęgnacja niepełnosprawnych Mieszkańców.
Zgłoszenia: e-mail: sekretariat@dpsdickensa.waw.pl
1. Przyjmowanie i magazynowanie wszelkiego rodzaju artykułów i materiałów zakupionych dla Domu do magazynu artykułów spożywczych i magazynu gospodarczego.
2. Wydawanie artykułów żywnościowych dla kuchni oraz innych materiałów posiadanych w magazynie dla potrzeb Domu i Mieszkańców.
3. Prowadzenie ilościowej ewidencji zapasów materiałowych w wersji papierowej oraz ilościowo-wartościowej za pomocą programu komputerowego oraz czuwanie nad prawidłowym udokumentowaniem przychodu i rozchodu materiałów. Ewidencję magazynową zapasów prowadzi się na kartotekach magazynowych. Dla każdego rodzaju i gatunku materiałów należy prowadzić oddzielne konto ewidencji magazynowej. Zapisy na kontach ewidencji magazynowej powinny być dokonywane na bieżąco z tym
że stan zapasu powinien być ustalony w ewidencji co najmniej z końcem każdego dnia
od 2 155 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc Biurowa do Działu Kadr i Administracji
Józefa Bema 91, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Sekretariatu Dyrektora,
wsparcie w zakresie realizowanych zadań Kancelarii Ogólnej oraz Punktu Obsługi Interesanta,
prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej do sekretariatu oraz dziennika korespondencji przekazywanej do poszczególnych komórek organizacyjnych Ośrodka,
kierowanie ruchem telefonicznym i osobowym czyli przyjmowanie telefonów i interesantów, obsługa poczty elektronicznej,
prowadzenie terminarza spotkań dyrektora i z-cy dyrektora,
prowadzenie rejestru skarg wpływających do Ośrodka,
prowadzenie rejestrów spraw terminowych i egzekwowanie zachowania terminów przez komórki organizacyjne Ośrodka,
sporządzanie czystopisów pism zleconych przez dyrektora Ośrodka lub jego zastępcę, kopiowanie i wysyłanie,
przygotowywanie korespondencji do ekspedycji na zewnątrz, w szczególności do jednostek nadrzędnych, sądu, prokuratury, policji itp.,
obsługa korespondencji i pism w formie elektronicznej (e-Puap, platformy komunikacyjne) oraz wprowadzenie umów do platformy Centralnego Rejestru Umów,
przygotowywanie spotkań, narad, konferencji oraz na zlecenie Dyrektora protokołowanie tych spotkań,
archiwizowanie dokumentacji i przestrzeganie zasad Instrukcji Kancelaryjnej obowiązującej w Ośrodku,
przygotowywanie i nadzorowanie przepływu korespondencji dostarczanej osobiście przez pracownika Ośrodka,
przygotowywanie i analiza danych i dokumentów do sprawozdań związanych z prowadzonymi rejestrami / sprawami w Sekretariacie Ośrodka
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dla Mieszkańców Domu posiłków spełniających zalecone wymogi żywieniowe
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun
Warszawa
Wygasła: 05.03.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem
opiekuńczym
- wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców
- monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
- stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
- opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
- pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
-sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
-zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
1. Prowadzenie zespołu kuchennego odpowiedzialnego za żywienie zbiorowe w placówce oświatowej
zgodnie z zasadami HACCP;
2. Prowadzenie magazynu spożywczego oraz gospodarczego w placówce;
3. Przyjmowanie
wydawanie towaru;
4. Organizowanie dostaw produktów żywieniowych do placówki;
5. Prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów w programie komputerowym i przekazywanie rozliczeń do DBFO oraz faktur
Przygotowywanie dla mieszkańców Domu posiłków spełniających zalecone wymogi żywieniowe
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starsza pielęgniarka/pielęgniarka
Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 925 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun
Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
1. Właściwe przygotowywanie i obróbka artykułów żywnościowych przeznaczonych do sporządzania posiłków.
2. Porcjowanie artykułów spożywczych oraz posiłków
pomoc kucharzom w wydawaniu posiłków do jadalni.
3. Przestrzeganie higieny osobistej oraz stosowanie odzieży ochronnej zgodnie z wymogami Sanepidu.
4. Zmywanie i wyparzanie naczyń kuchennych.
5. Utrzymywanie w czystości i porządku jadalni
pomieszczeń kuchennych
magazynu podręcznego
zaplecza kuchennego i szatni dla personelu oraz maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu kuchni
-naliczanie wypłat wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, opiekuńczych i innych dla pracowników obsługiwanych szkół i placówek oświatowych ;
-sporządzanie list płac dla pracowników obsługiwanych szkół i placówek oświatowych;
-sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS i terminowe przekazywanie drogą elektroniczną do ZUS;
-ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, naliczanie tych świadczeń i wypłacanie;
-sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy – PIT-11 oraz terminowe przekazywanie drogą elektroniczną do Ministerstwa Finansów;
-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
-naliczanie wypłat z funduszu świadczeń socjalnych, z funduszu na poratowanie zdrowia i przygotowanie list do wypłaty z tych funduszy;
-sporządzanie zestawień do instytucji finansowej z potrąconych składek PPK pracowników obsługiwanych placówek oraz przekazanie ich uprawnionemu pracownikowi placówki oświatowej;
-realizacja przelewów z list wypłat dla pracowników placówek oraz dokonanych potrąceń jak również składek ZUS i podatku
Wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa
Warszawa
Wygasła: 11.01.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
1. świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
1. Właściwe przygotowywanie i obróbka artykułów żywnościowych przeznaczonych do sporządzania posiłków.
2. Porcjowanie artykułów spożywczych oraz posiłków
pomoc kucharzom w wydawaniu posiłków do jadalni.
3. Przestrzeganie higieny osobistej oraz stosowanie odzieży ochronnej zgodnie z wymogami Sanepidu.
4. Zmywanie i wyparzanie naczyń kuchennych.
5. Utrzymywanie w czystości i porządku jadalni
pomieszczeń kuchennych
magazynu podręcznego
zaplecza kuchennego i szatni dla personelu oraz maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu kuchni
1. Właściwe przygotowywanie i obróbka artykułów żywnościowych przeznaczonych do sporządzania posiłków.
2. Porcjowanie artykułów spożywczych oraz posiłków
pomoc kucharzom w wydawaniu posiłków do jadalni.
3. Przestrzeganie higieny osobistej oraz stosowanie odzieży ochronnej zgodnie z wymogami Sanepidu.
4. Zmywanie i wyparzanie naczyń kuchennych.
5. Utrzymywanie w czystości i porządku jadalni
pomieszczeń kuchennych
magazynu podręcznego
zaplecza kuchennego i szatni dla personelu oraz maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu kuchni
- wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad mieszkańcami DPS
- prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa
Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej mieszkańców
1. świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
Przygotowywanie dla mieszkańców Domu posiłków spełniających zalecone wymogi żywieniowe
od 3 835 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starsza pielęgniarka/pielęgniarka
Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
od 4 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Przygotowywanie dla mieszkańców Domu posiłków spełniających zalecone wymogi żywieniowe
od 3 835 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. płac / Starszy Inspektor ds. płac w Dziale Kadr i Administracji
-naliczanie wypłat wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych, opiekuńczych i innych dla pracowników obsługiwanych szkół i placówek oświatowych ;
-sporządzanie list płac dla pracowników obsługiwanych szkół i placówek oświatowych;
-sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS i terminowe przekazywanie drogą elektroniczną do ZUS;
-ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, naliczanie tych świadczeń i wypłacanie;
-sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy – PIT-11 oraz terminowe przekazywanie drogą elektroniczną do Ministerstwa Finansów;
-wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
-naliczanie wypłat z funduszu świadczeń socjalnych, z funduszu na poratowanie zdrowia i przygotowanie list do wypłaty z tych funduszy;
-sporządzanie zestawień do instytucji finansowej z potrąconych składek PPK pracowników obsługiwanych placówek oraz przekazanie ich uprawnionemu pracownikowi placówki oświatowej;
-realizacja przelewów z list wypłat dla pracowników placówek oraz dokonanych potrąceń jak również składek ZUS i podatku
- prowadzenie rachunkowości Zarządu Mienia Skarbu Państwa,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- przygotowywanie projektu rocznego planu finansowego dochodów i wydatków oraz wniosków o zmiany w planie finansowym,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
- sporządzanie, przyjmowanie, kontrolowanie dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji finansowych,
- kontrolowanie pod względem finansowym zawieranych umów
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymania sprawności i wydajności pracy
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej, rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej; ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o gospodarce nieruchomościami
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, kontaktami z interesantami i pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
Pielęgniarka (dom pomocy społecznej, Warszawa-Ochota)
Warszawa
Wygasła: 12.10.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- wykonywanie podczas pełnionego dyżuru wszystkich spraw związanych z pielęgnacją i opieką nad Mieszkańcami DPS oraz prowadzenie stałego monitoringu w zakresie stanu zdrowia Mieszkańców DPS oraz warunków życia
w szczególności higieniczno-sanitarnych
* dyżury 12-godzinne
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
1. Realizacja usług wspomagających dla Mieszkańców DPS w zakresie rehabilitacji: fizykoterapii i kinezyterapii;
2. Organizowanie i wykonywanie różnych form usprawnienia fizycznego Mieszkańców Domu zgodnie z zaleceniami lekarza:
- wykonywanie indywidualnych i grupowych zabiegów kinezyterapeutycznych w sali gimnastycznej oraz w pokojach mieszkalnych osób niepełnosprawnych;
- wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Warszawa
Wygasła: 11.10.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Przygotowywanie dla mieszkańców Domu posiłków spełniających zalecone wymogi żywieniowe
od 3 835 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obowiązki kucharza w kuchni szkolnej: przygotowywanie oraz wydawanie obiadów
utrzymanie porządku w kuchni
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. płac / Starszy Inspektor ds. płac w Dziale Kadr i Administracji
wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego;
obsługa systemu MyBenefit;
wprowadzanie danych do kart zasiłkowych;
przygotowanie korespondencji do wysyłki (e-mail, pisma, PIT);
przygotowanie zbiorczych zestawień danych;
wpinanie dokumentów do akt osobowych,
przygotowanie dokumentów do archiwizowania zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej oraz przekazywanie do składnicy lub przygotowanie do brakowania;
kserowanie/skanowanie dokumentów dot. opieki medycznej, ubezpieczenia na życie;
współpraca z pracownikami pozostałych działów – przekazywanie informacji i dokumentów;
obsługa urządzeń biurowych (ksero, skan), dbałość o dostępność druków
Magazynier/Starszy magazynier (dom pomocy społecznej, Warszawa-Ochota)
Warszawa
Wygasła: 14.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przyjmowanie i magazynowanie wszelkiego rodzaju artykułów i materiałów zakupionych dla Domu do magazynu artykułów spożywczych i magazynu gospodarczego
- wydawanie artykułów żywnościowych dla kuchni oraz innych materiałów posiadanych w magazynie dla potrzeb Domu i Mieszkańców
- prowadzenie ilościowej ewidencji zapasów materiałowych w wersji papierowej oraz ilościowo - wartościowej za pomocą programu komputerowego oraz czuwanie nad prawidłowym udokumentowaniem przychodu i rozchodu materiałów (ewidencję magazynową zapasów prowadzi się na kartotekach magazynowych; dla każdego rodzaju i gatunku materiałów należy prowadzić oddzielne konto ewidencji magazynowej; zapisy na kontach ewidencji magazynowej powinny być dokonywane na bieżąco z tym
że stan zapasu powinien być ustalony w ewidencji co najmniej z końcem każdego dnia)
od 2 021 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Fizjoterapeuta (dom pomocy społecznej, Warszawa-Ochota)
Warszawa
Wygasła: 14.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- realizacja usług wspomagających dla Mieszkańców DPS w zakresie rehabilitacji: fizykoterapii i kinezyterapii
- organizowanie i wykonywanie różnych form usprawnienia fizycznego Mieszkańców Domu zgodnie z zaleceniami lekarza
- wykonywanie indywidualnych i grupowych zabiegów kinezyterapeutycznych w Sali gimnastycznej oraz w pokojach mieszkalnych osób niepełnosprawnych
- wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarka (dom pomocy społecznej, Warszawa-Ochota)
Warszawa
Wygasła: 14.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- prowadzenie sekretariatu Dyrektora DPS
od 4 078 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa
Warszawa
Wygasła: 02.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS.
2. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
prowadzenie rejestrów i ewidencji; przekazywanie lub publikowanie ogłoszeń i informacji o zamówieniach publicznych przewidzianych przez Ustawę Prawo Zamówień Publicznych w miejscach wskazanych przez Ustawę,
prowadzenie rejestrów zgodnie z zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy,
tworzenie dokumentacji postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności protokołów postępowań,
przygotowanie projektów wniosków dotyczących wszczęcia postępowania, wzorów ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu,
uzyskanie zatwierdzenia poszczególnych etapów postępowania przez Kierownika Działu zamawiającego ,
wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy z dnia 6 września 2021 r. o dostępie do informacji publicznej
reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym,
sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych,
ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR,
wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru,
- Prowadzenie archiwum zakładowego: nadzór, klasyfikacja, przechowywanie, zabezpieczenie, wycofanie oraz przygotowanie i przekazanie dokumentacji do brakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Wypożyczanie dokumentów archiwalnych i udostępnianie dokumentów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Wsparcie pracowników jednostki (w tym przeprowadzanie szkoleń) w stosowaniu wewnętrznych przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
- Przygotowywanie rocznych sprawozdań z zakresu działania Archiwum Zakładowego ZMSP,
- Przygotowywanie zmian w regulaminach wewnętrznych, w szczególności dot. obszaru działania archiwum zakładowego ZMSP, instrukcji kancelaryjnej oraz JRWA
- Współpraca z Archiwum Państwowym w przedmiocie dotyczącym prawidłowego funkcjonowania archiwum i przekazywania materiałów
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymanie sprawności i wydajności komórki organizacyjnej
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych:
- znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164)
- znajomość ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517, 2320)
- znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 października 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi (Dz. U. 2006 nr 206 poz. 1518)
- Znajomość Rozporządzenia ministra kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375),
- Znajomość Rozporządzenia ministra kultury i dziedzictwa narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze w pomieszczeniu biurowym gwarantującym właściwe przechowywanie akt (zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.), kontaktami z pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
- dystrybucja korespondencji pomiędzy ZMSP, a innymi instytucjami m.st. Warszawy (przy użyciu wózka pocztowego),
- koordynowanie spraw technicznych dotyczących budynku będącego siedzibą ZMSP (komunikacja z zarządcą budynku),
- dokonywanie zakupów na potrzeby jednostki,
- udział w przygotowywaniu zamówień publicznych w ramach obszaru organizacyjno-administracyjnego jednostki (np. rozpoznanie rynku, określanie kryteriów wyboru),
- zbieranie zapotrzebowania na materiały biurowe, techniczne oraz ich dystrybucja wśród pracowników,
- prowadzenie korespondencji (pisma, maile) w ramach wykonywanych obowiązków,
- udział w pracach komisji inwentaryzacyjnych,
- nadzór nad umową dot. utrzymania czystości w siedzibie,
- drobne prace naprawczo-konserwatorskie (meblarskie, elektryczne, porządkowe, remontowe),
- wsparcie w pracach Kancelarii jednostki (wprowadzanie korespondencji do elektronicznego obiegu dokumentów, obsługa petenta itp.)
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób
umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymania sprawności i wydajności ZMSP
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, kontaktami z interesantami i pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
- prowadzenie analitycznej ewidencji rozrachunków z tytułu czynszu, najmu,
bezumownego zajęcia terenu, służebności, dzierżaw, reklam, odsprzedaży mediów
dla lokali użytkowych i innych,
- wystawianie faktur,
- sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych dla przygotowania sprawozdań
- księgowanie wyciągów bankowych dotyczących wpłat,
- prowadzenie kartotek lokali użytkowych, garaży, dzierżaw, odsprzedaży, służebności,
zgody właścicielskiej i umów liniowych,
- analiza sald należności i zobowiązań na kontach rozrachunkowych,
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami i udzielanie informacji,
- udział w przekazywaniu dochodów
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób
umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymania sprawności i wydajności pracy
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o rachunkowości, oraz Ustawy o finansach publicznych
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, kontaktami z interesantami i pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
- analiza skuteczności procesu windykacji oraz przygotowywanie dokumentów
niezbędnych do sporządzenia sprawozdania z windykacji
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób
umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymania sprawności i wydajności pracy
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, regulacji prawnych z zakresu Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego, regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych oraz przepisów o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, kontaktami z interesantami i pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
- dekretowanie oraz wprowadzenie do systemu finansowo- księgowego dokumentów
finansowych dotyczących zakupów towarów i usług,
- uzgadnianie kont rozrachunkowych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych
Charakterystyka pracy:
- wykonywanie czynności zgodnie z zakresem powierzonych obowiązków,
- opracowywanie informacji związanych ze swoimi kompetencjami w sposób
umożliwiający ich rejestrowanie, segregowanie, przetwarzanie i archiwizowanie,
- organizacja pracy umożliwiająca utrzymania sprawności i wydajności pracy
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawy o rachunkowości, oraz Ustawy o finansach publicznych
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę, która dostosowana jest do wózków inwalidzkich. W budynku ciągi komunikacyjne o różnych szerokościach. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi. W pomieszczeniu pracy dojścia ograniczają poruszanie się wózkiem inwalidzkim
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, kontaktami z interesantami i pracownikami Zarządu Mienia Skarbu Państwa, przemieszczaniem się w budynku i poza nim. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników OPS Wola,
• sporządzenie przelewów i poleceń księgowania,
• obsługa umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
• prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracownika,
• rozliczenia z ZUS,
• rozliczenia z Urzędem Skarbowym,
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników Ośrodka,
• obsługa PPK,
• rozliczanie benefitów pracowniczych,
• przygotowywanie sprawozdań
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz pomiędzy budynkami Ośrodka. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy niezwłocznie po zakończeniu konkursu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej (zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
Specjalista / Specjalistka ds. planowania i analiz
Rzędzińska 3, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 09.11.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzenia projektu dzielnicowego załącznika do uchwały budżetowej m.st. Warszawy w zakresie zadań oświatowych;
przygotowanie materiałów niezbędnych do sporządzenia przez dyrektorów placówek oświatowych planów finansowych;
opracowywanie na wniosek dyrektorów obsługiwanych jednostek projektów planów finansowych oraz ich zmian;
opracowywanie planu jednostkowego dochodów i wydatków Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Dzielnicy Bemowo oraz dokonywanie zmian planu, sporządzanie wniosków do zmian;
przeprowadzanie bieżących i okresowych analiz wykonania planów finansowych dochodów i wydatków budżetowych oraz rachunku dochodów wydzielonych;
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, projektów uchwał dotyczących zmian w planach zbiorczych i jednostkowych oraz wprowadzanie zmian budżetowych na podstawie uchwał Rady m. st. Warszawy oraz zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy;
wprowadzanie zmian budżetowych zgodnie z prowadzoną polityką biura;
opracowywanie analiz finansowych, między innymi na potrzeby biura i Zarządu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy;
przygotowanie wniosków w sprawie zmian w wykazie przedsięwzięć wieloletnich bieżących w Wieloletniej Prognozie Finansowej m. st. Warszawy;
wykonywanie innych zadań w zakresie planowania i analiz zleconych przez przełożonych;
opracowanie wzorcowych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności;
obsługa zawieranych umów przez DBFO oraz placówki oświatowe, sprawdzenie planu, angażowanie, przygotowanie w celu uzyskania kontrasygnaty głównego księgowego;
bieżąca współpraca z komórkami wewnętrznymi biura w zakresie zadań stanowiska;
prowadzenie okresowych instruktaży i szkoleń w stosunku do pracowników biura oraz pracowników obsługiwanych jednostek, w zakresie zadań stanowiska;
Inspektor ds. ochrony środowiska w Wydziale Ochrony Środowiska
Warszawa, Wawer, ul. Żegańska 1
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc kuchenna
Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1.Właściwe przygotowywanie i obróbka artykułów żywnościowych przeznaczonych do sporządzania posiłków. 2.Porcjowanie artykułów spożywczych oraz posiłków
pomoc kucharzom w wydawaniu posiłków do jadalni. 3.Przestrzeganie higieny osobistej oraz stosowanie odzieży ochronnej zgodnie z wymogami Sanepidu. 4.Zmywanie i wyparzanie naczyń kuchennych. 5.Utrzymywanie w czystości i porządku jadalni
pomieszczeń kuchennych
magazynu podręcznego
zaplecza kuchennego i szatni dla personelu oraz maszyn i urządzeń będących na wyposażeniu kuchni
1. Świadczenie pomocy psychologicznej dla Mieszkańców DPS
2. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla Mieszkańców DPS
3 .Przeprowadzanie diagnozy psychologicznej w zakresie stanu kondycji psychicznej i społecznej Mieszkańców DPS
4. Monitorowanie stanu psychicznego Mieszkańców oraz dokonywanie okresowej oceny psychospołecznej Mieszkańców DPS 5. Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów między Mieszkańcami oraz w relacjach Mieszkaniec-Pracownik DPS
od 2 040 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Nauczyciel informatyki
Warszawa
Wygasła: 29.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- realziacja podstawy programowej w szkole ponadpodstawowej
od 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista
Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem.
2. niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób niepożądanych.
3. bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu
a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych
odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia
niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu.
4. obsługa recepcji w szczególności w zakresie: obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej: łączenie rozmów
rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących
prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren oraz powrotów do DPS
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie
powiadamianie odpowiednich ins tytucji w przypadku awarii
1. świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.
2. wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców.
3. monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym.
4. stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami.
5. opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne.
6. pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu
sporządzanie kalkulacji i obliczeń niezbędnych do opracowania projektu załącznika dzielnicowego do budżetu m. st. Warszawy, planów finansowania zadań oraz planów gospodarki pozabudżetowej w części dotyczącej obsługiwanych jednostek,
opracowywanie na wniosek dyrektorów szkół i placówek oświatowych projektów planów finansowych,
sporządzanie na wniosek dyrektorów obsługiwanych jednostek zmian w planach finansowych, zmian limitów wydatków,
sporządzanie projektów zmian w załączniku dzielnicowym do budżetu m. st. Warszawy w części dotyczącej obsługiwanych jednostek,
nadzór i kontrola realizacji załącznika dzielnicowego do budżetu m. st. Warszawy w części dotyczącej obsługiwanych jednostek,
przygotowywanie wniosków na posiedzenie Zarządu Dzielnicy w sprawie zmian w jednostkowych planach finansowych dochodów i wydatków, rachunku wydzielonego,
wprowadzanie zmian w jednostkowych planach finansowych i wieloletniej prognozie finansowej na podstawie podjętych Uchwał Rady m. st. Warszawy oraz Zarządzeń Prezydenta m. st. Warszawy,
uzgadnianie planów finansowych z danymi wprowadzonymi do systemu finansowo-księgowego według klasyfikacji budżetowej i kontem księgowym,
informowanie dyrektorów obsługiwanych jednostek o wprowadzonych zmianach w planach finansowych,
sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości GUS,
rozliczanie PFRON,
bieżąca analiza sprawozdań finansowych oraz przygotowywanie prognoz w tym zakresie,
ustalanie wielkości planowanego odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych na dany rok dla obsługiwanych jednostek,
ścisła współpraca z wydziałem budżetowo - księgowym dzielnicy
- realizacja usług wspomagających dla Mieszkańców DPS w zakresie rehabilitacji: fizykoterapii i kinezyterapii.
- organizowanie i wykonywanie różnych form usprawnienia fizycznego Mieszkańców Domu zgodnie z zaleceniami lekarza:
a) wykonywanie indywidualnych i grupowych zabiegów kinezyterapeutycznych w Sali gimnastycznej oraz w pokojach mieszkalnych osób niepełnosprawnych
b) wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych
od 3 530 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Psycholog
Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Świadczenie pomocy psychologicznej dla Mieszkańców DPS
2. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla Mieszkańców DPS
3 .Przeprowadzanie diagnozy psychologicznej w zakresie stanu kondycji psychicznej i społecznej Mieszkańców DPS
4. Monitorowanie stanu psychicznego Mieszkańców oraz dokonywanie okresowej oceny psychospołecznej Mieszkańców DPS 5. Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów między Mieszkańcami oraz w relacjach Mieszkaniec-Pracownik DPS
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko:
Młodszy Asystent Rodziny / Asystent Rodziny w Dziale Pomocy Specjalistycznej
Do głównych zadań osoby, zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji
z pracownikiem socjalnym,
- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
- udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,
- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu wychowawczych z dziećmi,
- wspieranie aktywności społecznej rodzin,
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej,
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,
- udzielanie wsparcia rodzinom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,
- współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w proces wsparcia rodziny,
- oraz innych czynności wynikających z realizacji Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2020 r. poz. 821)
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO MIĘDZY INNYMI:
- prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych,
- wykonywanie zadań związanych z polityką zarządzania ryzykiem w Ośrodku,
CHARAKTERYSTYKA PRACY:
- sporządzanie projektów porozumień i umów oraz aneksów do zawartych porozumień i umów na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz prowadzenie ich rejestru,
- bieżące prowadzenie rejestru zamówień publicznych do 130 000 zł, rejestru faktur, wniosków/zamówień na dostawę/usługę/roboty budowlane,
- bieżące prowadzenie ewidencji składanych zamówień przez komórki organizacyjne Ośrodka
i terminowej ich realizacji,
- monitorowanie poziomu wydatkowania środków publicznych i stopnia realizacji umów
w prowadzonych postępowaniach,
- scalanie i przesyłanie sprawozdań i innych danych do odpowiednich jednostek sprawozdawczych,
- zamieszczanie informacji na stronie internetowej Ośrodka,
1. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem.
2. Niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób niepożądanych.
3. Bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu
a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych
odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia
niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu.
4. Obsługa recepcji w szczególności w zakresie: obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej łączenie rozmów
rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących
prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren oraz powrotów do DPS
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie
powiadamianie odpowiednich instytucji w przypadku awarii
kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo - księgowych w zakresie księgowości podatkowej i niepodatkowej pod względem formalno - rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami,
kontrola nad prawidłowym i terminowym realizowaniem dochodów i wydatków,
prowadzenie rejestru przyjętych dowodów,
kompletowanie i przedstawianie do zatwierdzenia przygotowanych dokumentów,
wprowadzanie zatwierdzonych dowodów księgowych do systemu FK,
uzgadnianie stanu rachunków bankowych,
drukowanie i analiza wszelkich danych będących przedmiotem prowadzonych rozliczeń,
wystawianie faktur VAT, sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług oraz rejestrów sprzedaży i zakupów,
praca na stanowisku związana jest ze znajomością regulacji prawnych z zakresu: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o podatku od towarów i usług, Ordynacja podatkowa, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych
Nauczyciel wychowania przedszkolnego do Przedszkola
Stanisława Szobera 1/3, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nauczyciel wychowania przedszkolnego do Przedszkola, Warszawa Bemowo
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 w Warszawie ul. Szobera 1/3 zatrudni nauczyciela wychowania przedszkolnego do Przedszkola nr 381
Do zadań nauczyciela będzie należało: wychowanie i edukacja dzieci w wieku przedszkolnym, prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnych z podstawą programową,
kontakty z rodzicami, zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom
Główny specjalista ds. inwestycji i remontów w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Ursus
plac Czerwca 1976 Roku 1, Ursus, Warszawa
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Główne odpowiedzialności:
• Realizacja zadań inwestycyjnych, remontowych, związanych z utrzymaniem obiektów, wykonywanie i opiniowanie projektów organizacji i inwestycji. Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie formalnego przygotowania oraz zakończenia inwestycji (sprawy własnościowe nieruchomości, pozwolenie na budowę, użytkowanie) rozliczenia inwestycji (fakturowanie) oraz w zakresie przygotowania inwestycji, nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji oraz przekazywanie do użytkowania. Nadzór nad realizacją zadań w ramach ustawy prawo budowlane, zamówień publicznych, zagospodarowania przestrzennego, prawo ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami, geologiczne, wodne. Realizacja zadań w ramach ustawy prawo budowlane, zamówień publicznych, zagospodarowania przestrzennego, prawo ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami, kpa, kc
• Kontrolowanie stanu technicznego obiektów, prowadzenie ksiąg obiektów i nanoszenie zmian do ewidencji obiektów w zakresie realizowanych zadań. Realizacja rozstrzygnięć Samorządowego Kolegium Odwoławczego (SKO) i wyroków sądowych
• Realizacja zadań w zakresie przygotowywania założeń rzeczowo-finansowych i planów inwestycyjnych w zakresie utrzymania, remontów obiektów, w tym pozyskiwanie wykonawców robót i usług w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych
• Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta, Policją oraz innymi podmiotami i organami w zakresie prowadzonych spraw
• Nadzór i ocena realizacji zadań, ocena ryzyka, pełnienie funkcji inspektora nadzoru
Charakterystyka pracy:
• Realizacja spraw prowadzonych przez Referat Inwestycji i Remontów Dróg dla Dzielnicy Ursus tj.:
• Weryfikacja otrzymanej dokumentacji w branży drogowej, nadzór nad wykonawstwem zleconych prac w trybie przetargu i poza przetargowym,
• Przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu inwestycyjnego i remontowego, nadzór nad przebiegiem tego procesu,
• Przygotowanie projektów zgód i decyzji administracyjnych oraz uzgadnianie projektów budowlanych, w przypadkach określonych w art. 35 ust. 3, art. 38 ust. 2 i ust. 3 oraz art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
• Dokonywanie przeglądów zrealizowanych inwestycji i remontów w okresie gwarancji oraz organizowanie i odbiór robót związanych z usuwaniem usterek w okresie gwarancyjnym
• Udzielanie wyjaśnień na interwencje i wnioski mieszkańców oraz interpelacje radnych Dzielnicy
• Przygotowanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji zadań objętych zakresem działania Referatu
• Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji określonych w załącznikach dzielnicowych do uchwały budżetowej m.st. Warszawy i w Wieloletniej Prognozie Finansowej
• Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m. in. następujących aktów prawnych: Ustawa prawo budowlane, Ustawa o drogach publicznych, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny,
• Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o ustroju m. st. Warszawy
Inspektor – Windykator w Administracji Nieruchomości
Walewska 4, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 17.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie działalności windykacyjnej dotyczącej zadłużenia najemców lokali mieszkalnych i użytkowych,
prowadzenie analizy skuteczności podejmowanych działań windykacyjnych i opracowywanie miesięcznej analizy zaległości wraz z informacją o podjętych czynnościach i oceną uzyskanych wyników oraz przekazywanie takiej analizy przełożonym,
prowadzenie rejestru podejmowanych czynności windykacyjnych,
sporządzanie i przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu comiesięcznych raportów odnośnie dłużników, którzy zerwali porozumienia i umowy w zakresie restrukturyzacji zadłużenia lub rozłożenia zadłużenia na raty,
wnioskowanie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach kierowanych do sądu o zapłatę zaległości dłużników lokali mieszkalnych, użytkowych, dzierżaw, reklam, pomieszczeń tymczasowych, garaży znajdujących się w zasobie m. st. Warszawy i administrowanych przez Zakład,
współpraca z Wydziałem Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Praca-Południe oraz Ośrodkiem Pomocy Społecznej w celu uzyskania przez osoby uprawnione pomocy na cele mieszkaniowe,
rejestracja wniosków AN i podań najemców dotyczących umorzenia lub rozkładania na raty zadłużeń,
obsługa programu Lotus Notes, SEBIL i związana z tym praca w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów
1.Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem. 2.Niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób niepożądanych. 3.Bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu
a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych
odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia
niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu. 4.Obsługa recepcji w szczególności w zakresie: obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej łączenie rozmów
rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących
prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren oraz powrotów do DPS
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie
powiadamianie odpowiednich ins tytucji w przypadku awarii
reprezentowanie Zakładu na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych w systemie zleconym i ryczałtowanym,
sprawdzanie prawidłowości i jakości wykonywanych robót remontowych i konserwacyjnych,
ustalanie zakresu robót w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
sporządzanie przedmiarów robót z podaniem pozycji KNR,
wprowadzanie wykonawców na roboty oraz odbiór robót i sporządzanie protokołów odbioru,
link do ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: https://dpsdickensa.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/B58AF646-F6C1-476E-AE03-740B1383C6AE
frameless.htm
od 3 750 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik fizjoterapii
Warszawa
Wygasła: 16.06.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Realizacja usług wspomagających dla Mieszkańców DPS w zakresie rehabilitacji: fizykoterapii i kinezyterapii. Organizowanie i wykonywanie różnych form usprawnienia fizycznego Mieszkańców Domu zgodnie z zaleceniami lekarza: - wykonywanie indywidualnych i grupowych zabiegów kinezyterapeutycznych w Sali gimnastycznej oraz w pokojach mieszkalnych osób niepełnosprawnych - wykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych
od 3 530 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Opiekun
Warszawa
Wygasła: 09.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Czuwanie nad bezpieczeństwem Mieszkańców Domu i powierzonym mieniem.
2. Niedopuszczenie do wejścia na teren budynku osób niepożądanych.
3. Bieżąca obserwacja zdarzeń na terenie Domu za pośrednictwem monitoringu
a w przypadku zaobserwowania zdarzeń nietypowych
odbiegających od normy lub stwarzających zagrożenie dla osób lub mienia
niezwłoczne informowanie o tym właściwych pracowników Domu.
4. Obsługa recepcji w szczególności w zakresie: obsługi centrali p.poż i centrali telefonicznej łączenie rozmów
rejestrowanie w zeszycie rozmów wychodzących
prowadzenie ewidencji osób odwiedzających Mieszkańców oraz rejestru wyjść Mieszkańców poza teren oraz powrotów do DPS
przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi Mieszkańców oraz uprawnionym pracownikom DPS za pokwitowaniem w zeszycie
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych i rejestrowanie ich w zeszycie
powiadamianie odpowiednich instytucji w przypadku awarii
• sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
• prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Sprzątanie pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z comiesięcznym wykazem pracowników odpowiedzialnych za wykonanie prac sprzątających na poszczególnych odcinkach w budynku DPS. Zaspokajanie potrzeb Mieszkańców w zakresie usług opiekuńczych
w szczególności wykonywanie wszystkich czynności związanych z zachowaniem czystości i porządku pomieszczeń DPS
praniem i prasowaniem odzieży osobistej Mieszkańców
Świadczenie usług opiekuńczych dla Mieszkańców Domu zgodnie z wyznaczonym rejonem opiekuńczym.Wykonywanie czynności pielęgnacyjnych: mycie
kąpanie
obcinanie paznokci
golenie
pampersowanie
ubieranie Mieszkańców. Bieżące
szybkie reagowanie w przypadku zanieczyszczeń Mieszkańca. Monitorowanie potrzeb Mieszkańców poprzez stały kontakt z osobami zamieszkującymi w wyznaczonym rejonie opiekuńczym. Stosowanie profilaktyki przeciwodleżynowej oraz zmiana pozycji ułożeniowej dla Mieszkańców z odleżynami. Opieka nad Mieszkańcami podczas wyjazdów na medyczne konsultacje specjalistyczne. Pomoc Mieszkańcom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się po terenie Domu