Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynacja obowiązków ujęcia operacji księgowych przez wewnętrzny zespół księgowy oraz zewnętrznych partnerów
Koordynacja raportowania finansowego, księgowego, podatkowego, statystycznego, bankowego i innego w granicach posiadanych uprawnień
Koordynacja procesów związanych z automatyzacją i standaryzacją procesów księgowych, raportowych i podatkowych
Zamknięcie miesięczne i roczne ksiąg rachunkowych dla potrzeb lokalnych i dla potrzeb grupy wszystkich jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Odpowiedzialność za sporządzenie sprawozdań finansowych (dla potrzeb lokalnych i dla potrzeb Grupy) jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Asystowanie przy sporządzeniu dokumentacji cen transferowych jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Koordynacja pracy księgowej w systemie Finansowo-Księgowym (SAP ERP, VIM, Mobile-Expense - w razie potrzeby w innych programach) m.in.:
Kontrola poprawności poszczególnych sald w księgach rachunkowych
Kontrola kosztów w porównaniu z budżetem oraz ubiegłymi latami
Koordynacja pracy w systemie SAP ERP, VIM dotyczącej zakupów non-stock
Zarządzanie zespołem działu księgowości poprzez ustalenie priorytetów i działania coachingowe, mające na celu pomoc pracownikom w osiągnięciu ich celów
Udział w audycie finansowym, audycie podatkowym, ewentualnych kontrolach budżetowych jako przedstawiciel Puratos
Asystowanie Dyrektorowi Finansowemu w pracach budżetowych
Koordynacja obowiązków ujęcia operacji księgowych przez wewnętrzny zespół księgowy oraz zewnętrznych partnerów
Koordynacja raportowania finansowego, księgowego, podatkowego, statystycznego, bankowego i innego w granicach posiadanych uprawnień
Koordynacja procesów związanych z automatyzacją i standaryzacją procesów księgowych, raportowych i podatkowych
Zamknięcie miesięczne i roczne ksiąg rachunkowych dla potrzeb lokalnych i dla potrzeb grupy wszystkich jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Odpowiedzialność za sporządzenie sprawozdań finansowych (dla potrzeb lokalnych i dla potrzeb Grupy) jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Asystowanie przy sporządzeniu dokumentacji cen transferowych jednostek powiązanych w ramach Grupy Puratos w Polsce
Koordynacja pracy księgowej w systemie Finansowo-Księgowym (SAP ERP, VIM, Mobile-Expense - w razie potrzeby w innych programach) m.in.:
Kontrola poprawności poszczególnych sald w księgach rachunkowych
Kontrola kosztów w porównaniu z budżetem oraz ubiegłymi latami
Koordynacja pracy w systemie SAP ERP, VIM dotyczącej zakupów non-stock
Zarządzanie zespołem działu księgowości poprzez ustalenie priorytetów i działania coachingowe, mające na celu pomoc pracownikom w osiągnięciu ich celów
Udział w audycie finansowym, audycie podatkowym, ewentualnych kontrolach budżetowych jako przedstawiciel Puratos
Asystowanie Dyrektorowi Finansowemu w pracach budżetowych
Regional Sales Manager / Regionalny Kierownik Sprzedaży
Kostrzyn
Wygasła: 07.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zespół Sprzedaży
- Ciągła regulacja struktury zespołu sprzedaży w celu dopasowania do portfela klientów i celów sprzedaży na podległym obszarze,
- Rozwój i coaching oraz aktywne motywowanie zespołu,
- Szkolenie przez praktykę (training on the job), wspólne wizyty, szkolenie (wewnętrzne - teoria i praktyka),
- Zarządzanie klientami, prognozowanie i planowanie popytu, oraz zarządzanie terenem (road-to-market),
- Zarządzanie zespołem, wdrażanie narzędzi sprzedażowych, prowadzenie analizy działalności z Dystrybutorami, briefing poranny i miesięczne spotkania z handlowcami,
Wyznaczanie priorytetów i celów
- Planowanie i realizowanie strategii sprzedaży, dostosowanej do poszczególnych kategorii klientów,
- Koordynacja rozwoju nowych produktów, premiery (wewnętrzne i zewnętrzne),
- Stosowanie i rozumienie strategii cenowych,
- Rozwój obszaru przez opracowanie strategii ekspansji geograficznej przy właściwej drodze do rynku (zarządzanie dystrybutorami), oraz terminowa i spójna realizacja zaplanowanej strategii
- Raportowanie o wynikach z uwzględnieniem czynników sukcesu i czynników ryzyka
Procesy i digitalizacja w celu zwiększenia sukcesu i produktywności
- Realizacja, monitorowanie i szkolenie z zakresu procesu sprzedaży
- CRM: użytkowanie, szkolenie i kontynuacja
- Potwierdzanie miesięcznych zamówień, prognozowanie i planowanie popytu
- Zapewnienie, by działania klientów były rejestrowane w CRM/SFA
Klient i otoczenie konkurencyjne
- Utrzymywanie dobrych i bliskich kontaktów z najlepszymi klientami w swoim obszarze
- Kwartalne spotkania statusowe z dystrybutorem w celu omówienia wyników sprzedaży na podstawie SKU, efektywności Sprzedawcy, wyzwań/możliwości na danym obszarze, liczby klientów i ich lojalności
- Zbieranie informacji o rynku i zarządzanie wiedzą w tym zakresie
Coach on OpX Manufacturing implementation & deliver sustained results
Implement the processes & systems (based on Global OpX Standards) to measure, monitor and benchmark the current Manufacturing performance and to identify the most impactful improvement opportunities
Map the value stream to understand the process steps and identify non-value add (NVA) activities
Develop a representative baseline of past performance, e.g. Process efficiency and OEE
Define Critical to Quality (CTQ) specifications and requirements for each product family
Implement a loss reporting system to measure major causes of waste (NVA)
Ensure processes & systems are implemented and sustained to comply with all applicable legal regulations and international food safety standards: safety, working conditions environment, Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP), Prerequisite Programs (PRP), British Retail Consortium (BRC), Food and Drug Administration (FDA), Halal, Kosher, allergens
Build Internal capabilities and empower Manufacturing Teams
Define Standard Operating Procedures (SOPs) for each process step
Define safety standards and remove unnecessary tools and materials using 6S
Develop procedures defining the repeatable steps and guidelines for each process step
Define the Takt time and other performance standards for each process step
Develop and implement visual management to identify process deviations at a glance
Implement process confirmation checklists, e.g. safety and maintenance
Implement process control charts for CTQ measures, e.g. run-time charts
Implement performance and problem solving boards for each team
Ensure knowledge management is in place for the installations/processes within his/her span of control
Be the Single Point of Contact (SPOC) for the Management Of Change (MOC) process in his/her production department
Coach to establish & sustain Production Management System (PMS)
Coach daily team huddles and weekly problem solving meetings to improve effectiveness;
Establish, maintain & deliver the Performance Improvement Projects portfolio
Identify and evaluate countermeasures and improvement initiatives to address root-cause issues and improve performance
Quantify and prioritise biggest losses using Pareto analysis (total and frequency);
Facilitate Root Cause Analysis (RCA) with local teams to identify and eliminate root cause issues
Define countermeasures and implement improvement plans to implement required changes through the most effective standard method (DMAIC, Kaizen events)
Follow-up to measure improvements and adjust improvement plans as necessary
Update standards, benchmarks, and targets incorporating sustainable improvements
Update Standard Operating Procedures, Visual Management, benchmarks and targets
Participate in Community of Practice (CoP) calls and share best-practices with other coaches on other departments and Puratos plants
Act as Single Point Of Contact (SPOC) for the Business Units (BUs) to ensure effective New Product Development and Product & Process Changes hand-over
Be the contact person for H&S aspects for the legal entity
Ensures the development and effective implementation of appropriate Health, Safety policies and procedures, benchmarked against ISO45001, ISO 14001 and ISO50001 and provide for their updating in line with the purpose, mission, vision, strategies and objectives identified at group level and in compliance with legislation
Initiate and influence integration of H&S policies and procedures into the business and oversee compliance using local dashboards and analytics
Reporting/benchmarking: manage record/data keeping systems and statistics, identifying trends and suggesting improvement plans, conducting inspections and audits, providing Group level with the needed information
People development: Ensure effective education programs on H&S are in place increasing the sensitivity of the whole organization to good practices and implementing an effective communication
Provides technical support to senior management on any safety related issues
Provides H&S related input and validations into new projects and installations
Interface professionally with government officials in all areas of health and safety
Cooperate in execution of long range plan to our improve environmental performance (energy water efficiency). Co-build an internal and external network of specialists
Organizing research and measurements of factors harmful for health in the work environment, keeping records of these measurements
Analysis of main causes of accidents at work / incidents, proposing corrective actions and their implementation in cooperation with managers of individual departments
Coordinating the work of the company's health and safety committee
Keeping post-accident documentation and records of occupational diseases and suspicions of such diseases
Managing a database of employee authorizations arising from current duties – maintaining the database, updating, budgeting for training/renewal of certificates and authorizations and coordinating their implementation
Providing expert opinion and advice on all investment projects in order to build a safe working environment
Regional Sales Manager / Regionalny Kierownik Sprzedaży
Kostrzyn
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zespół Sprzedaży
- Ciągła regulacja struktury zespołu sprzedaży w celu dopasowania do portfela klientów i celów sprzedaży na podległym obszarze,
- Rozwój i coaching oraz aktywne motywowanie zespołu,
- Szkolenie przez praktykę (training on the job), wspólne wizyty, szkolenie (wewnętrzne - teoria i praktyka),
- Zarządzanie klientami, prognozowanie i planowanie popytu, oraz zarządzanie terenem (road-to-market),
- Zarządzanie zespołem, wdrażanie narzędzi sprzedażowych, prowadzenie analizy działalności z Dystrybutorami, briefing poranny i miesięczne spotkania z handlowcami,
Wyznaczanie priorytetów i celów
- Planowanie i realizowanie strategii sprzedaży, dostosowanej do poszczególnych kategorii klientów,
- Koordynacja rozwoju nowych produktów, premiery (wewnętrzne i zewnętrzne),
- Stosowanie i rozumienie strategii cenowych,
- Rozwój obszaru przez opracowanie strategii ekspansji geograficznej przy właściwej drodze do rynku (zarządzanie dystrybutorami), oraz terminowa i spójna realizacja zaplanowanej strategii
- Raportowanie o wynikach z uwzględnieniem czynników sukcesu i czynników ryzyka
Procesy i digitalizacja w celu zwiększenia sukcesu i produktywności
- Realizacja, monitorowanie i szkolenie z zakresu procesu sprzedaży
- CRM: użytkowanie, szkolenie i kontynuacja
- Potwierdzanie miesięcznych zamówień, prognozowanie i planowanie popytu
- Zapewnienie, by działania klientów były rejestrowane w CRM/SFA
Klient i otoczenie konkurencyjne
- Utrzymywanie dobrych i bliskich kontaktów z najlepszymi klientami w swoim obszarze
- Kwartalne spotkania statusowe z dystrybutorem w celu omówienia wyników sprzedaży na podstawie SKU, efektywności Sprzedawcy, wyzwań/możliwości na danym obszarze, liczby klientów i ich lojalności
- Zbieranie informacji o rynku i zarządzanie wiedzą w tym zakresie
-Przeprowadzenie/pisanie sprawozdań z badań rynkowych, wybór właściwych metodologii (jakościowych i ilościowych) oraz interpretacja wyników
-Przekształcanie danych, trendów i przemyśleń w pomysły, działania oraz możliwości i rozwiązania biznesowe
-Rozumienie konkurencji na rynku i określenie udziałów w rynku w oparciu
o rzetelne dane
-Wykorzystanie i integracja dostępnych narzędzi i zewnętrznych baz danych w zarządzaniu produktami i klientami
2. Zarządzanie produktami
-Zarządzanie cyklem życia produktu i portfolio produktowym oraz określanie potrzeb w zakresie zmian i innowacji
-Optymalizacja rentowności portfolio produktowego
-Określenie strategicznej/opartej na wartości i taktycznej polityki cenowej
3. Innowacje
-Wprowadzanie innowacji i ich rozwój (produkty, rozwiązania, usługi), ustalanie priorytetów w oparciu o pełne uzasadnienie biznesowe
-Zbudowanie i przeprowadzenie planu wdrożeniowego dla każdego kanału, śledzenie i wdrażanie działań korygujących
-Rozpoznawanie istotnych informacji na temat konsumentów i klientów oraz trendów rynkowych i przekładanie ich na innowacje
-Współtworzenie produktów, rozwiązań, usług z partnerami (klientami, dostawcami, konsumentami itd.)
4. Komunikacja i współpraca
-Ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży, Doradcami Technicznymi oraz Zespołem Badań i Rozwoju w celu wspólnego osiągania dobrych wyników
-Rozwijanie i poprawa relacji z klientami poprzez dostarczanie klientom fachowej wiedzy na temat produktów oraz dzięki spostrzeżeniom na temat klientów i trendów rynkowych
-Kształtowanie procesu Customer Journey i ciągła troska o poprawę doświadczeń naszych klientów
-Opracowanie strategii i planu działania w zakresie komunikacji (zewnętrznej
Osiąganie celów sprzedażowych przez sprzedawanie większej ilości produktów istniejącym klientom, pozyskiwanie nowych klientów i osiąganie kluczowych wskaźników rozwoju (KDI)
Zrozumienie, przyswojenie i stałe stosowanie procesu sprzedaży Artisan Puratos
Wykorzystywanie wszystkich otrzymanych narzędzi sprzedażowych w zdyscyplinowany sposób
Planowanie swojej aktywności i wyznaczanie priorytetów w odniesieniu do potencjału biznesowego
Przygotowanie i realizacja wizyt u aktualnych i potencjalnych klientów na podstawie wcześniejszych wizyt, istniejącej sprzedaży i zidentyfikowanych możliwości
Wprowadzanie nowych produktów, usług i kampanii marketingowych
Rzetelna realizacja zaplanowanych działań po wizycie handlowej zgodnie ze standardem i procedurami, w tym dostawy, płatności, próbki, wsparcie doradcy technologicznego itd
Codzienne monitorowanie sprzedaży i podejmowanie działań naprawczych
Osiąganie celów sprzedażowych przez sprzedawanie większej ilości produktów istniejącym klientom, pozyskiwanie nowych klientów i osiąganie kluczowych wskaźników rozwoju (KDI)
Zrozumienie, przyswojenie i stałe stosowanie procesu sprzedaży Artisan Puratos
Wykorzystywanie wszystkich otrzymanych narzędzi sprzedażowych w zdyscyplinowany sposób
Planowanie swojej aktywności i wyznaczanie priorytetów w odniesieniu do potencjału biznesowego
Przygotowanie i realizacja wizyt u aktualnych i potencjalnych klientów na podstawie wcześniejszych wizyt, istniejącej sprzedaży i zidentyfikowanych możliwości
Wprowadzanie nowych produktów, usług i kampanii marketingowych
Rzetelna realizacja zaplanowanych działań po wizycie handlowej zgodnie ze standardem i procedurami, w tym dostawy, płatności, próbki, wsparcie doradcy technologicznego itd
Codzienne monitorowanie sprzedaży i podejmowanie działań naprawczych
• Czynny udział w procesie produkcyjnym (ciężary do 25 kg)
• Staranne wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
• Przygotowywanie i zabezpieczanie towarów do wysyłki
• Realizowanie zadań zgodnie z planem produkcyjnym
• Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
• Bieżąca kontrola i utrzymywanie standardów jakościowych
• Przestrzeganie przepisów BHP
• Bieżące monitorowanie wskaźników wydajnościowych i dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów
• Przestrzeganie procedur i instrukcji SOP
od 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Kontroli Jakości
Kostrzyn
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przeprowadzanie analiz laboratoryjnych surowców i wyrobów gotowych, zgodnie z zatwierdzonymi metodami
Współpraca z laboratoriami zewnętrznymi
Archiwizowanie próbek
Kontrola zapisów i parametrów operacyjnych
Kontrola higieny związana z procesem produkcyjnym
Ewidencjonowanie wyników analiz
Kalibracja sprzętu do badań i dbanie o stan techniczny urządzeń laboratoryjnych
Sporządzanie raportów
Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji i nadzór nad dokumentacją
Analiza działań zapobiegawczych i korygujących
Przeprowadzanie podstawowych szkoleń w ramach Systemów Zarządzania Jakością dla pracowników
Wparcie oddziału formy w Poznaniu ul. Lutycka
Udział w projektach inwestycyjnych w obu lokalizacjach
Współpraca z firmą DDD (Deratyzacja, Dezynsekcja, Dezynfekcja)
Ensuring compliance of the company's operations with formal and legal requirements as well as group procedures in the area of occupational safety and health and fire safety
Cooperation with external services and acting as the main contact person in case of inspections by state authorities, and internal or external audit units
Conducting initial, periodic and other training courses
Analysis of occupational risks for individual workplaces
Responsibility for analysing the current state of work organisation and working methods at positions where factors harmful to health in the working environment occur, proposing corrective actions and coordinating their implementation
Providing expert opinion and advice on all investment projects in order to build a safe working environment
Coordinating the work of the company's health and safety committee
Organizing research and measurements of factors harmful for health in the work environment, keeping records of these measurements
Analysis of main causes of accidents at work / incidents, proposing corrective actions and their implementation in cooperation with managers of individual departments
Keeping post-accident documentation and records of occupational diseases and suspicions of such diseases
Managing a database of employee authorisations arising from current duties – maintaining the database, updating, budgeting for training/renewal of certificates and authorisations and coordinating their implementation
Ongoing reporting both in line with Group requirements and with reference to current legislation
Building responsibility for occupational safety among employees through information campaigns, training, and acting as a health and safety ambassador for the whole organisation
Cooperation with unit managers to build their knowledge and understanding of health and safety and their role as managers
Close cooperation with the technical department and the HR department
Manage the relationship with the Account’s organization
• Map the customer’s organization
• Set up the Puratos’ customer team and organize the meetings with the customer’s DMU at multiple levels. Formalize in the contact matrix (ref. Key Account Plan)
• Prepare the customer visits in a formal way and debrief with a call report after the visit. Include this in CRM for distribution for the business development team
• Organize a yearly business review to develop the joint business plan for the coming year
Customer Intelligence
• Build the customer profile, keep it up to date
• Maintain all relevant information up to date in the Account Fact File – including the history and confirmations of the Terms and Conditions
Business Management
• Follow up & report on the customer’s KPI’s: sales results, service level, quality, profitability, budgets. Clarify deviations and initiate corrective actions where necessary
• Report progress on the account plan on monthly basis to local and international stakeholders
Key Account Planning & Execution
• Develop, formulate and implement a Key Account plan for the accounts managed in collaboration with the business development team
• Align the Key Account Plan with the international business development teams in case of global/regional accounts
• Based on the key account plan, negotiate a joint business development plan with the customer. Review after 6 months with the customer in a formal mid-year review
• Negotiate the commercial conditions and budget on a yearly base, following the procedures and guidelines regarding this topic
• Organize a central customer project list (SANCOC, CRM) and keep this up to date, manage all related activities together with the business development team (field sales, tech support, marketing, operations,…)
• Participate in international meetings and communications e.g. via the Channel Portal with Puratos teams to exchange Best Practices and improve our overall performance with this customer
Pricing and profitability
• Keep the overview of the customer’s commercial conditions and budgets up to date
• Confirm the conditions and budgets each year to the customer in line with the Puratos procedures
• Collaborate with Pricing officer to manage customer specific pricing, integrating all commercial conditions
• Give support to Regional/Global account managers e.g. international price comparisons
• Coach & develop people and act as their regular contact person, and as business partner for the local Business Development Teams (Sales, R&D, Marketing)
• Lead the group HR processes for dedicated business area (annual appraisals, talent management & performance review processes etc.)
• Cooperate with HR Manager Poland in preparation of HR budget and annual salary review
• Cooperate with HR Payroll and Admin Responsible in conducting on-boarding and exit interviews of people incl. all necessary documentation
• Support HR Payroll and Admin Responsible for managing in a most accurate and timely manner employees documentation
• Manage an HR supporting system for dedicated group of employees
• Take a lead in all recruitment processes internal or external with support of external partners like head hunters, job agencies and so on if necessary
• Coordinate necessary interim people support and be the main contact for interim agencies (ensure that all necessary documentation is in place)
• Lead internship programs
• Cooperate with HR Manager in implementation of Employer Branding strategy
• Pro-actively suggest People related improvements for dedicated business area
• Prepare reports on a monthly, quarterly and yearly basis
• Coordinate and support Organisation Development processes including process description, managing project team, building and implementing communication plan, conducting supervision and follow up sessions
• Building own awareness and full understanding of roles and responsibilities in dedicated business area by taking part in meetings, market visits and other initiatives
• Taking ownership for HR KPIs in dedicated business area such as absenteeism. attrition, learning and developments paths realisation, vacation days and other, incl. tracing results and proposing and implementing corrective actions if needed