1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. 4CF sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

4CF sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. WOJCIECHA GÓRSKIEGO 9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Specjalista / Specjalistka ds. projektów strategii i rozwoju

Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
  • Prowadzenie projektów badawczych i konsultingowych z zakresu foresightu dla klientów z różnych sektorów;
  • Opracowanie raportów i publikacji;
  • Skanowanie horyzontu w celu identyfikacji źródeł potencjalnych zmian w trendach;
  • Projektowanie i prowadzenie warsztatów, szkoleń i prezentacji z zakresu foresightu dla klientów;
  • Zarządzanie młodszymi konsultantami w zespole i mentoring
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia przygotowania wniosków grantowych

Radom
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie analiz potencjalnych źródeł finansowania (np. programy Horyzont Europa, środki krajowe, regionalne, sektorowe itp.);
  • Opracowywanie koncepcji projektów badawczych, rozwojowych lub innowacyjnych, w tym identyfikacja celów, problemów badawczych, kierunków działań, zakresu prac, planu działań, harmonogramu i kosztorysu;
  • Opracowywanie wniosków grantowych, w tym wypełnianie formularzy, redagowanie opisów projektów, opisów działań, opisów budżetów i harmonogramów, przygotowywanie załączników, ocena ryzyka, analiza i poprawa wniosków;
  • Współpraca z zespołem projektowym, w tym kierownikami projektów, ekspertami naukowymi i technicznymi, prawnikami i innymi specjalistami, w celu zapewnienia spójności i kompletności projektów oraz uzyskania odpowiednich opinii i zgód;
  • Realizacja procesu wnioskowania o dofinansowanie, w tym utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansującymi, rozwiązywanie problemów formalnych i merytorycznych;
  • Monitorowanie wyników projektów i raportowanie o postępie prac oraz wykorzystaniu środków finansowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk - Researcher

prof. Włodzimierza Krukowskiego 1, Śródmieście, Radom
Wygasła: 25.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie zespołu w realizacji bieżących projektów analitycznych i doradczych firmy dla klientów sektora publicznego i prywatnego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

plac Trzech Krzyży 10/14, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.10.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Praca w wymiarze 1/4-1/3 etatu;
  • Wsparcie zarządu i zespołu w czynnościach formalnych;
  • Przygotowanie projektów umów i wsparcie w ich tworzeniu;
  • Obieg i ewidencja umów, dokumentów księgowych i kadrowych, papierowych i elektronicznych;
  • Sporządzanie zestawień i raportów na podstawie dokumentów;
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń;
  • Rozliczanie podróży służbowych;
  • Skanowanie i archiwizacja dokumentów oraz publikacji;
  • Wsparcie w kontaktach z biurem rachunkowym, bankami i instytucjami finansowymi;
  • Wsparcie w procesach przetargowych
  • Wsparcie w toku realizacji projektów
  • Wsparcie w opracowywaniu, wdrażanie i nadzór nad realizacją procedur i polityk w zgodzie z przepisami prawa oraz normami wewnętrznymi (m.in. dot. RODO, przepływu i bezpieczeństwa informacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

plac Trzech Krzyży 10/14, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.02.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie zarządu i zespołu w czynnościach formalnych
  • Przygotowanie projektów umów i wsparcie w ich tworzeniu;
  • Obieg i ewidencja umów, dokumentów księgowych i kadrowych, papierowych i elektronicznych;
  • Sporządzanie zestawień i raportów na podstawie dokumentów;
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń;
  • Rozliczanie podróży służbowych;
  • Skanowanie i archiwizacja dokumentów oraz publikacji;
  • Wsparcie w kontaktach z biurem rachunkowym, bankami i instytucjami finansowymi;
  • Wsparcie w procesach przetargowych
  • Wsparcie w toku realizacji projektów
  • Wsparcie w opracowywaniu, wdrażanie i nadzór nad realizacją procedur i polityk w zgodzie z przepisami prawa oraz normami wewnętrznymi (m.in. dot. RODO, przepływu i bezpieczeństwa informacji)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie 4CF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.