Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnianie odpowiedniej liczby pracowników - dbanie o to, aby zawsze było wystarczająco personelu do obsługi gości kina
Kontrola zapasów - monitorowanie i zarządzanie dostępnością produktów i materiałów niezbędnych do funkcjonowania kina
Rozliczanie gotówki - regularne sprawdzanie i zatwierdzanie bilansów kasowych
Rozwiązywanie skarg i zażaleń klientów - adresowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez gości
Rekrutacja, wprowadzenie i szkolenie nowych pracowników - dbanie o to, aby każdy nowy członek zespołu był odpowiednio przygotowany do pracy
Coaching dla Liderów Zespołu i członków zespołu - rozwijanie kompetencji pracowników, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi
Przestrzeganie przepisów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa - dbanie o to, aby kino działało w zgodzie z obowiązującymi regulacjami
Monitorowanie przestrzegania standardów - dbanie o jakość usług zgodnie z wytycznymi firmy
Realizacja strategii firmy, aby być najlepszym miejscem do oglądania filmów - wdrażanie i monitorowanie działań mających na celu zapewnienie klientom niezapomnianych doświadczeń filmowych
Zarządzanie wynikami pracy zespołu - monitorowanie i ocena osiągnięć zespołu, a także wprowadzanie korekt w razie potrzeby
Planowanie, przygotowywanie i zarządzanie kampaniami digital (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych)– Google Ads, display, social, remarketing, programmatic (współpraca z kilkoma agencjami)
Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych pod kątem ich efektywności, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian
Dbanie o efektywność kanałów Google Ads, SEO, digital
Planowanie i zarządzanie budżetem, rekomendacje dotyczące relokacji budżetu pomiędzy kanałami online w ramach kampanii
Współtworzenie contentu dla planowanych kampanii reklamowych
Planowanie, przygotowywanie i zarządzanie kampaniami digital (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych) – Google Ads, display, social, remarketing, programmatic (współpraca z kilkoma agencjami)
Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych pod kątem ich efektywności, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian
Dbanie o efektywność kanałów Google Ads, SEO, digital
Planowanie i zarządzanie budżetem, rekomendacje dotyczące relokacji budżetu pomiędzy kanałami online w ramach kampanii
Współtworzenie contentu dla planowanych kampanii reklamowych
planowanie, przygotowywanie i zarządzanie kampaniami digital (w tym generowanie pomysłów na kampanie, ustalanie grup docelowych)– Google Ads, display, social, remarketing, programmatic (współpraca z kilkoma agencjami),
bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych pod kątem ich efektywności, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian,
dbanie o efektywność kanałów Google Ads, SEO, digital,
planowanie i zarządzanie budżetem, rekomendacje dotyczące relokacji budżetu pomiędzy kanałami online w ramach kampanii,
Współtworzenie contentu dla planowanych kampanii reklamowych
Sprawdzanie, konserwacja i naprawa maszyn, urządzeń i elementów wyposażenia (bowling)
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne, akcesoria i elementy wyposażenia
Przekazywanie informacji do recepcji o czasowych wyłączeniach i uruchomieniach maszyn, urządzeń i elementów wyposażenia po wykonanych naprawach
Natychmiastowe usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez współpracowników,
Utrzymywanie czystości i porządku w miejscu pracy, warsztacie, magazynie części zamiennych, materiałów technicznych i chemicznych oraz pomieszczeniach służbowych
Bezwzględne przestrzeganie wymogów bhp i higieny pracy oraz norm i procedur technicznych
Informowanie przełożonego o uwagach klientów (zażalenia, reklamacje, prośby)
Informowanie przełożonych o nadzwyczajnych zdarzeniach i występujących problemach
Obowiązek noszenia przydzielonego stroju służbowego w czasie pracy obowiązującego na danym stanowisku pracy
Wsparcie zespołu konsultantów Biura Obsługi Klienta w realizacji codziennych działań
Pierwszy kontakt dla wszystkich eskalacji oraz skarg zgłaszanych przez klientów
Wsparcie dla kin w sprawach zgłaszanych przez klientów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących regulaminów firmy
Weryfikowanie poziomu realizacji powierzonych zadań, monitorowanie wyników
Przygotowywanie rutynowych raportów wraz z oceną efektywności prowadzonych działań
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń dla nowych konsultantów
Identyfikowanie zagrożeń, które mają negatywny wpływ na doświadczenia klientów korzystających z usług firmy oraz zgłaszanie ich bezpośrednio do Kierownika Biura Obsługi Klienta
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem działań oraz skuteczności załatwiania spraw przy pierwszym kontakcie z klientami przez konsultantów
Prowadzenie zmiany oraz organizowanie czasu pracy konsultantów
Supporting the product owner on new content projects, participating in some new content projects as a core team member, and supporting the product owner through the process of workflow, timing, and management of handoff to build
Partnering together in the handoff to visual and product designers and later to front-end developers, including JIRA ticket creation throughout
Routing designs or build for review, testing, feedback, and approval and assuring feedback is addressed
Taking in site maintenance requests from our teams and other cross-functional partners and getting them into our design and build work queues
Collaborating on design and build priorities, as well as launch timing with our content product owner;
Participating in the implementation of new software
Supporting communication with the business and IT partners
Wsparcie zespołu konsultantów Biura Obsługi Klienta w realizacji codziennych działań
Pierwszy kontakt dla wszystkich eskalacji oraz skarg zgłaszanych przez klientów
Wsparcie dla kin w sprawach zgłaszanych przez klientów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących regulaminów firmy
Weryfikowanie poziomu realizacji powierzonych zadań, monitorowanie wyników
Przygotowywanie rutynowych raportów wraz z oceną efektywności prowadzonych działań
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń dla nowych konsultantów
Identyfikowanie zagrożeń, które mają negatywny wpływ na doświadczenia klientów korzystających z usług firmy oraz zgłaszanie ich bezpośrednio do Kierownika Biura Obsługi Klienta
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem działań oraz skuteczności załatwiania
spraw przy pierwszym kontakcie z klientami przez konsultantów
Prowadzenie zmiany oraz organizowanie czasu pracy konsultantów