Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Codzienna współpraca z istniejącymi, zagranicznymi i krajowymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych poprzez korespondencję, rozmowy i spotkania biznesowe
Ścisła współpraca z działem Rozwoju Nowych Produktów w zakresie pozyskiwania ofert na nowe produkty
Wsparcie przy optymalizacji stanów magazynowych
Przygotowanie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji zakupowej
Koordynowanie procesu implementacji produktów do sprzedaży (akceptacja próbek, nadzór nad produkcją, certyfikacją, terminowością)
Współpraca z firmami logistycznymi oraz urzędami celnymi
Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej w sytuacji problemów jakościowych/ilościowych
Kontrola jakości produkowanych towarów
Nadzór nad rozliczeniami finansowymi z dostawcami
Udział w międzynarodowych targach, spotkaniach, wydarzeniach
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych
Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami
Sprzedaż produktów firmy, wśród klientów poza terenem Polski
Współtworzenie strategii rozwoju działań eksportowych, w tym zasad promocji oferty firmy oraz środków dystrybucji produktów dpcraft
Skuteczne budowanie zespołu sprzedaży zagranicznej oraz efektywne nim zarządzanie
Zarządzanie, opracowywanie i wdrażanie taktycznych planów sprzedaży, zgodnych ze strategią biznesową, mające na celu maksymalizację celów sprzedaży i rentowności produktów
Analiza rynku i rekomendowanie działań wspierających rozwój firmy na rynkach zagranicznych
Kompleksowa obsługa zamówień i transakcji
Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu
Gotowość do wyjazdów zagranicznych w ramach spotkań biznesowych z kontrahentami
Udział w targowych oraz pozostałych imprezach promocyjnych/sprzedażowych
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Marketingu Internetowego.
Żabikowska 25, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 11.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współtworzenie efektywnej strategii komunikacji w kanale B2C i B2B,
wdrażanie wszystkich działań związanych z aktywnością online marki dpCraft,
merytoryczny i operacyjny nadzór nad pracą agencji zewnętrznych, design teamu, itp
rekomendowanie kierunków i obszarów działań online generujących zarówno leady sprzedażowe jako i budujących wizerunek marki dpCraft,
współtworzenie angażujących treści oraz komunikacja w social mediach (Facebook: fanpage oraz grupa, Instagram, kanał YouTube, TikTok), zgodnie z ustaloną strategią marketingową,
reagowanie na aktywność użytkowników, moderowanie komunikacji z fanami za pośrednictwem SM, angażowanie społeczności wokół profili marki,
inicjowanie nowych działań i aktywności online, mających na celu budowanie oraz poszerzanie aktywnej społeczności wokół marki,
planowanie i prowadzenie kampanii sponsorowanych w social mediach,
monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w social mediach,
współpraca przy tworzeniu materiałów wideo, projektów graficznych i innych materiałów reklamowych, znajomość podstaw fotografii mile widziana
realizowanie kampanii mailingowych,
praca z narzędziami do monitoringu i analizy danych (menedżer reklam Facebook, Google Analytics, Freshmail, Sotrender)
Codzienna współpraca z istniejącymi, zagranicznymi i krajowymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych poprzez korespondencję, rozmowy i spotkania biznesowe
Wsparcie przy optymalizacji stanów magazynowych
Przygotowanie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji zakupowej
Koordynowanie procesu implementacji produktów do sprzedaży (akceptacja próbek, nadzór nad produkcją, certyfikacją, terminowością dostaw i jakością produktów)
Współpraca z firmami logistycznymi oraz urzędami celnymi
Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej w sytuacji problemów jakościowych/ilościowych
Negocjowanie warunków handlowych oraz monitorowanie rynku dostawców i tendencji cenowych
Nadzór nad rozliczeniami finansowymi z dostawcami
Udział w międzynarodowych targach, spotkaniach, wydarzeniach
realizacja zadań z obszar całego marketingu mix i trade marketing dla klientów B2B i B2C,
zarządzanie przypisanymi kategoriami produktowymi
dbanie o rzetelne i prawidłowe informacje dot. produktów (uzupełnianie kartotek produktowych w CMS, wprowadzanie opisów produktów, zdjęć produktowych, itp.),
copywritting newsletterów, tekstów produktowych, ulotek i innych materiałów reklamowych,
koordynacja działań marketingowych na styku z innymi działami firmy (m.in. Import, Export, Sprzedaż, Grafik),
prowadzenie analiz sprzedażowych,
nadzorowanie prac firm zewnętrznych (agencje reklamowe, dostawcy rozwiązań reklamowych, drukarnie, producenci materiałów reklamowych i POS),
implementacja standardów graficznych na nowe i istniejące opakowania,
współtworzenie oraz kontrola realizacji budżetu marketingowego,
monitorowanie aktywności konkurencji oraz sytuacji na rynku pod kątem produktów, nowości, trendów,
współudział w planowaniu działań promocyjnych, marketingowych, sprzedażowych, organizowanie i nadzór nad realizacją promocji handlowych,
organizacja i bezpośredni udział w targach branżowych, konferencjach, eventach
Codzienna współpraca z istniejącymi, zagranicznymi i krajowymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych poprzez korespondencję, rozmowy i spotkania biznesowe
Wsparcie przy optymalizacji stanów magazynowych
Przygotowanie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji zakupowej
Koordynowanie procesu implementacji produktów do sprzedaży (akceptacja próbek, nadzór nad produkcją, certyfikacją, terminowością dostaw i jakością produktów)
Współpraca z firmami logistycznymi oraz urzędami celnymi
Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej w sytuacji problemów jakościowych/ilościowych
Negocjowanie warunków handlowych oraz monitorowanie rynku dostawców i tendencji cenowych
Nadzór nad rozliczeniami finansowymi z dostawcami
Udział w międzynarodowych targach, spotkaniach, wydarzeniach
wspieranie Marketing Managera w tworzeniu efektywnej strategii komunikacji w kanale on-line,
zarządzaniem wszystkimi działaniami związanymi z aktywnością on-line marki dpCraft,
merytoryczny nadzór nad pracą agencji zewnętrznych,
rekomendowanie kierunków i obszarów działań on-line generujących zarówno leady sprzedażowe jako i budujących wizerunek marki dpCraft,
tworzenie angażujących treści oraz komunikacja w social mediach (Facebook: fanpage oraz grupa, Instagram, kanał YouTube) zgodnie z ustaloną strategią marketingową,
reagowanie na aktywność użytkowników, moderowanie komunikacji z fanami za pośrednictwem SM, angażowanie społeczności wokół profili marki,
inicjowanie nowych działań i aktywności online mających na celu budowanie oraz poszerzanie aktywnej społeczności wokół marki,
planowanie i prowadzenie kampanii sponsorowanych w social mediach,
monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań w social mediach,
współpraca przy tworzeniu materiałów wideo, projektów graficznych i innych materiałów reklamowych,
realizowanie kampanii mailingowych,
praca z narzędziami do monitoringu i analizy danych (menedżer reklam Facebook, Google Analytics, Freshmail, Sotrender)
realizacja zadań z obszar całego marketingu mix (brand i trade marketing) dla klientów B2B i B2C,
dbanie o rzetelne i prawidłowe informacje dot. produktów (uzupełnianie kartotek produktowych w CMS, wprowadzanie opisów produktów, zdjęć produktowych, itp.),
copywritting newsletterów, tekstów produktowych, ulotek i innych materiałów reklamowych,
koordynacja działań marketingowych na styku z innymi działami firmy (m.in. Import, Export, Sprzedaż, Grafik),
prowadzenie analiz sprzedażowych,
nadzorowanie prac firm zewnętrznych (agencje reklamowe, dostawcy rozwiązań reklamowych, drukarnie, producenci materiałów reklamowych i POS),
organizowanie i nadzór nad realizacją promocji handlowych,
organizacja pracy zespołów kreatywnych, nadzór nad sesjami zdjęciowymi,
implementacja standardów graficznych na nowe i istniejące opakowania,
współtworzenie oraz kontrola realizacji budżetu marketingowego,
monitorowanie aktywności konkurencji oraz sytuacji na rynku pod kątem produktów, nowości, trendów,
współudział w planowaniu działań promocyjnych, marketingowych, sprzedażowych,
organizacja i bezpośredni udział w targach branżowych, konferencjach, eventach
Realizowanie planów sprzedaży na terenie województw: opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego, (gotowość do częstych podróży służbowych),
aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy hurtowi oraz detaliczni),
negocjacje handlowe oraz realizacja strategii marketingowej firmy
dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy,
analiza rynku i rekomendowanie działań wspierających rozwój firmy,
regularne i terminowe raportowanie efektów podjętych działań,
Realizowanie planów sprzedaży na terenie województw: opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego, (gotowość do częstych podróży służbowych),
aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy hurtowi oraz detaliczni),
negocjacje handlowe oraz realizacja strategii marketingowej firmy
dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy,
analiza rynku i rekomendowanie działań wspierających rozwój firmy,
regularne i terminowe raportowanie efektów podjętych działań,
Realizowanie planów sprzedaży na terenie województw: opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego, (gotowość do częstych podróży służbowych),
aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy hurtowi oraz detaliczni),
negocjacje handlowe oraz realizacja strategii marketingowej firmy
dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy,
analiza rynku i rekomendowanie działań wspierających rozwój firmy,
regularne i terminowe raportowanie efektów podjętych działań,
Realizowanie planów sprzedaży na terenie województw: opolskiego, śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego, (gotowość do częstych podróży służbowych),
aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy hurtowi oraz detaliczni),
negocjacje handlowe oraz realizacja strategii marketingowej firmy
dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów firmy,
analiza rynku i rekomendowanie działań wspierających rozwój firmy,
regularne i terminowe raportowanie efektów podjętych działań,