Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (49)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 49 )
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budownictwa kubaturowego oraz infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości polega m.in. na prowadzeniu spraw finansowo - księgowych w zakresie rachunkowości organu, wprowadzaniu do ewidencji sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy oraz sporządzaniu na ich podstawie zbiorczych sprawozdań Gminy i bilansu skonsolidowanego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego należy
w szczególności:
1) bieżące prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymaniem budynków i lokali, w szczególności Domem Osiedlowym w Biedrusku, świetlicami wiejskimi i osiedlowymi oraz dworcami w zakresie spraw organizacyjnych i administracyjno – gospodarczych w tym rozliczanie kosztów utrzymania obiektów;
2) prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem prac naprawczych, konserwacyjnych i remontowych w obiektach gminnych administrowanych przez Wydział Nieruchomości i Planowania Przestrzennego;
3) realizacja zakupów sprzętu i zaopatrzenia na potrzeby funkcjonowania obiektów,
Stanowisko ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku ds. nieruchomości i planowania przestrzennego w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego należy w szczególności: prowadzenie procedur dotyczących przygotowywania projektów i uchwalania aktów planowania przestrzennego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. księgowości i sprawozdawczości organu w Referacie Budżetu i Sprawozdawczości polega m.in. na prowadzeniu spraw finansowo - księgowych w zakresie rachunkowości organu, wprowadzaniu do ewidencji sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy oraz sporządzaniu na ich podstawie zbiorczych sprawozdań Gminy i bilansu skonsolidowanego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Komendant Straży Gminnej
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 24.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres realizowanych obowiązków na stanowisku Komendanta Straży Gminnej obejmuje
w szczególności:
a) organizowanie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
b) kierowanie bieżącą działalnością Straży i reprezentowanie jej na zewnątrz,
c) sporządzanie harmonogramów czasu pracy podległych pracowników,
d) planowanie i dysponowanie budżetowymi środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
e) dysponowanie mieniem, środkami technicznymi oraz pojazdami oddanymi do dyspozycji Straży Gminnej, a także nadzór nad ich prawidłowym zabezpieczeniem,
f) sprawowanie nadzoru i organizowanie działań służbowo – operacyjnych podległych pracowników,
g) analiza sytuacji w zakresie porządku publicznego na terenie gminy Suchy Las i planowanie działań prewencyjnych,
h) sprawowanie nadzoru nad postępowaniem mandatowym realizowanym przez podległych Strażników,
i) współpraca z Policją, Strażą Pożarną oraz innymi instytucjami i jednostkami w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
j) przyjmowanie i załatwianie wniosków i skarg mieszkańców, w zakresie kompetencji Straży Gminnej, w tym:
współpraca z mieszkańcami,
analiza wniosków i problemów zgłaszanych przez mieszkańców,
k) składanie sprawozdań Wójtowi Gminy i Komendantowi Wojewódzkiemu Policji oraz prowadzenie pełnej statystyki sprawozdawczej wymaganej przepisami prawa
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Referatu Budowlano – Inwestycyjnego
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzaniu pracą zespołu,
przygotowywaniu i dbaniu o prawidłowe rozliczanie budżetu,
współpracy z innymi wydziałami i referatami Urzędu Gminy,
Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
planowaniu i realizowaniu zakupów urządzeń teleinformatycznych i programów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej,
konfigurowanie i ustawianie sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy,
dokonywanie przemieszczeń sprzętu w urzędzie, realizacja wymiany sprzętu, ewidencjonowanie zmian lokalizacji sprzętu w oprogramowaniu statlook i przekazywanie informacji o przemieszczeniach do osoby odpowiedzialnej za ewidencję mienia w urzędzie,
terminowe przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia sprzętu na stan urzędu, współpraca z Referatem Wydatków w tym zakresie,
prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i serwisowaniem sprzętu komputerowego, w tym sporządzanie umów, aneksów itp
ewidencjonowanie oprogramowania i licencji posiadanych przez urząd,
ewidencjonowanie sprzętu informatycznego obcego wykorzystywanego przez urząd, analizowanie zasadności kontynuowania umów, dbałość o terminowe przedłużanie umów lub zdawanie sprzętu zbędnego,
współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt informatyczny w zakresie serwisów i przeglądów gwarancyjnych i konserwacyjnych sprzętu,
wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego, zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń MFP,
opiniowanie przeznaczenia sprzętu przeznaczanego do likwidacji pod kątem możliwości sprzedaży lub przeznaczenia do utylizacji,
monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych,
administrowanie sprzętem komputerowym,
ewidencjonowanie i utrzymanie podpisów kwalifikowanych i elektronicznych oraz komercyjnych certyfikatów, dbałość o ich terminowe zamawianie i przedłużanie,
realizacja Polityki Bezpieczeństwa – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
wsparcie w przygotowaniu wniosków w sprawie uzyskania dofinansowania w ramach projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
zgłaszanie zapotrzebowania i organizacja szkoleń dla użytkowników z pakietu Office,
dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu i obsługiwanie obrad sesji Rady Gminy oraz transmisji sesji on-line, obsługa techniczna dyskusji publicznych
Stanowisko ds. komunalnych i drogownictwa w Referacie Komunalnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. komunalnych i drogownictwa w Referacie Komunalnym obejmuje:
- prowadzenie spraw z zakresu zarządzania pasem drogowym, w tym
w szczególności prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji
w zakresie:
• zajęcia pasa drogowego,
• lokalizacji i umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w pasach dróg gminnych,
- bieżące współprowadzenie spraw z zakresu utrzymania mienia komunalnego, w tym
w szczególności zarządzanie obiektami gminnymi oraz elementami małej architektury (m. in. place zabaw, parki, skwery, boiska, zdroje i kurtyny wodne, toaleta publiczna):
• realizowanie procedury analizy rynku i zamówień publicznych,
• rozliczanie zadań,
• weryfikacja dokumentów dotyczących płatności,
- współprowadzenie pozostałych spraw związanych z pracami komunalnymi,
- współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej Suchy Las Sp. z o.o
w zakresie utrzymania porządku pasa drogowego, utrzymania zieleni, sprzątania nieczystości zwierzęcych, i innych
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 18.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 12.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega, m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie inwestycji budowy obiektów kubaturowych, remontów gminnych obiektów oświatowych i innych oraz budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 09.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
• administrowanie sprzętem serwerowym i sieciowym,
• administrowanie lokalnymi systemami informatycznymi, w tym utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych, zapewnienie odpowiedniej wydajności systemów, instalacja nowych wydań i poprawek, zarządzanie kontami użytkowników oraz uprawnieniami, zarządzanie kopiami awaryjnymi systemów i baz danych, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa określonych w politykach bezpieczeństwa i instrukcjach zarządzania systemami, monitorowanie i utrzymanie warunków technicznych infrastruktury sprzętowo-programowej w celu zapewnienia ciągłości i efektywności pracy,
• bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci wraz tworzeniem dokumentacji technicznej wypracowanych rozwiązań,
• administrowanie i zarządzaniem wirtualnymi centralami telefonicznymi SIP/VoIP,
• monitorowanie utrzymywanych systemów i automatyzacja tego procesu,
• współpraca z innymi zespołami na rzecz rozwiązywania incydentów i problemów w zarządzanych systemach,
• realizowanie procesu bezpośredniego wsparcia użytkowników usług informatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania,
• udział w projektach wdrażania nowych systemów i aplikacji, wspieranie prac rozwojowych zarządzanych systemów,
• identyfikowanie obszarów wymagających poprawy jakości świadczonych usług informatycznych,
• planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Prawo Zamówień Publicznych,
• wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
• wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
• dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań,
• współpraca z pozostałymi stanowiskami informatycznymi i zastępowanie ich w przypadku nieobecności
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 17.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
• administrowanie sprzętem serwerowym i sieciowym,
• administrowanie lokalnymi systemami informatycznymi, w tym utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych, zapewnienie odpowiedniej wydajności systemów, instalacja nowych wydań i poprawek, zarządzanie kontami użytkowników oraz uprawnieniami, zarządzanie kopiami awaryjnymi systemów i baz danych, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa określonych w politykach bezpieczeństwa i instrukcjach zarządzania systemami, monitorowanie i utrzymanie warunków technicznych infrastruktury sprzętowo-programowej w celu zapewnienia ciągłości i efektywności pracy,
• bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci wraz tworzeniem dokumentacji technicznej wypracowanych rozwiązań,
• administrowanie i zarządzaniem wirtualnymi centralami telefonicznymi SIP/VoIP,
• monitorowanie utrzymywanych systemów i automatyzacja tego procesu,
• współpraca z innymi zespołami na rzecz rozwiązywania incydentów i problemów w zarządzanych systemach,
• realizowanie procesu bezpośredniego wsparcia użytkowników usług informatycznych w celu zapewnienia ciągłości działania,
• udział w projektach wdrażania nowych systemów i aplikacji, wspieranie prac rozwojowych zarządzanych systemów,
• identyfikowanie obszarów wymagających poprawy jakości świadczonych usług informatycznych,
• planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Prawo Zamówień Publicznych,
• wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
• wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
• dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań,
• współpraca z pozostałymi stanowiskami informatycznymi i zastępowanie ich w przypadku nieobecności
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
• administrowanie środowiskami opartymi o systemy operacyjne i platformy
MS Windows, Linux/Unix, MS Office 365,
• administrowanie i zarządzanie urządzeniami firmy Fortinet,
• administrowanie i zarządzanie rozwiązaniami firmy Cisco opartymi o systemy IOS i NX-OS,
• administrowanie i zarządzaniem centralami telefonicznymi SIP/VoIP opartymi o rozwiązanie Asterisk,
• administrowanie i zarządzaniem sieciami TCP/IP,
• administrowanie i zarządzaniem platform wirtualizacyjnych: VMware, Microsoft HyperV,
• administrowanie i zarządzeniem wraz z backupem relacyjnych baz danych SQL w szczególności: MS SQL, FireBird, PostgreSQL,
• administrowanie systemem dziedzinowym jednostki ( Rekord SI Ratusz)
• wdrażanie nowych technologii informatycznych i oprogramowania w urzędzie,
• administrowanie sprzętem komputerowym, systemami informatycznymi, siecią i zasobami oprogramowania urzędu, w tym nadzór nad aktualizacjami i legalnością oprogramowania,
• planowanie nowoczesnych i optymalnych rozwiązań sieciowo-sprzętowych dla urzędu, adekwatnych do potrzeb i zapewniających ciągłość działania,
• bieżąca rozbudowa sieci, dokonywanie niezbędnych modyfikacji i ulepszeń, rozdzielanie infrastruktury teleinformatycznej na poziomie logicznym i fizycznym, budowa podsieci,
• monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych i oprogramowania,
• planowanie i uczestniczenie w realizacji zakupów urządzeń i programów oraz rozbudowy sieci, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
• wsparcie w zakresie obsługi e-PUAP, podpisu elektronicznego, korespondencji elektronicznej,
• realizacja Polityki Bezpieczeństwa – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
• wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego,
• wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
• dbałość o realizację zadań wynikających z ustawy o informatyzacji podmiotów wykonujących zadania publiczne oraz rozporządzeń wykonawczych, w tym wskazywanie istotnych zmian, proponowanie rozwiązań
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Informatyk w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku informatyka polega przede wszystkim na prowadzeniu spraw związanych z informatyzacją urzędu, w tym w szczególności:
• planowaniu i realizowaniu zakupów urządzeń teleinformatycznych i programów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, współpraca przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej,
• konfigurowanie i ustawianie sprzętu komputerowego na stanowiskach pracy,
• dokonywanie przemieszczeń sprzętu w urzędzie, realizacja wymiany sprzętu, ewidencjonowanie zmian lokalizacji sprzętu w oprogramowaniu statlook i przekazywanie informacji o przemieszczeniach do osoby odpowiedzialnej za ewidencję mienia w urzędzie,
• terminowe przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia sprzętu na stan urzędu, współpraca z Wydziałem Finansowym w tym zakresie
• prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i serwisowaniem sprzętu komputerowego, w tym sporządzanie umów, aneksów itp
• ewidencjonowanie oprogramowania i licencji posiadanych przez urząd,
• ewidencjonowanie sprzętu informatycznego obcego wykorzystywanego przez urząd, analizowanie zasadności kontynuowania umów, dbałość o terminowe przedłużanie umów lub zdawanie sprzętu zbędnego,
• współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt informatyczny w zakresie serwisów i przeglądów gwarancyjnych i konserwacyjnych sprzętu,
• wykonywanie bieżącej konserwacji i napraw sprzętu informatycznego, zapewnienie utrzymania sprawności technicznej i ciągłości funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń MFP,
• opiniowanie przeznaczenia sprzętu przeznaczanego do likwidacji pod kątem możliwości sprzedaży lub przeznaczenia do utylizacji,
• monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań w urzędzie, wdrażanie nowych technologii informatycznych,
• administrowanie sprzętem komputerowym,
• ewidencjonowanie i utrzymanie podpisów kwalifikowanych i elektronicznych oraz komercyjnych certyfikatów, dbałość o ich terminowe zamawianie i przedłużanie,
• realizacja Polityki Bezpieczeństwa obowiązującej w urzędzie – w tym ochrona danych osobowych i zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa,
• wsparcie w przygotowaniu wniosków do uzyskania dofinansowania do projektów informatycznych – w zakresie kwestii technicznych (określenia parametrów sprzętu, dostosowań do istniejącej infrastruktury itp.) i w realizacji tych projektów,
• zgłaszanie zapotrzebowania i organizacja szkoleń dla użytkowników z pakietu Office,
• dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemu i obsługiwanie obrad sesji Rady Gminy Suchy Las oraz transmisji sesji on-line, obsługa techniczna dyskusji publicznych
Stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy Suchy Las
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. ewidencji ludności polega przede wszystkim na prowadzeniu wszelkich spraw związanych z ewidencją ludności i dowodami osobistymi. W szczególności do zadań stanowiska należy:
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych (zameldowania i wymeldowania),
- prowadzenie rejestru mieszkańców,
- prowadzenie postępowań w sprawie wymeldowania, zameldowania lub zaniechania tych czynności w drodze decyzji administracyjnej,
- przyjmowanie i opracowywanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
- nadawanie numeru PESEL,
- udostępnianie danych lub wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych,
- udział w organizacji konsultacji społecznych i współpracy z jednostkami pomocniczymi Gminy Suchy Las,
- prowadzenie postępowań o udostępnienie informacji publicznej,
- wsparcie Sekretarza Gminy w realizacji zadań powierzonych przez Wójta Gminy, w tym w szczególności zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad gminnymi spółkami komunalnymi,
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami i oświaty w Referacie Oświaty i Sportu
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
a) prowadzenie spraw w zakresie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in.:
- ogłaszanie otwartych konkursów ofert i prowadzenie postępowania konkursowego,
- koordynowanie realizacji zadań objętych konkursami (bieżąca kontrola),
- redagowanie umów dla rozstrzygniętych konkursów oraz w ramach tzw. małych zleceń,
- rozliczanie zadań pod względem merytorycznym i finansowym,
- organizowanie sprawozdawczości: częściowej i końcowej,
b) prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie, w tym m.in.:
- bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w sferze realizacji zadań publicznych,
- opracowywanie projektów uchwał w zakresie gminnych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z gminnego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie wykazu organizacji pozarządowych działających na terenie gminy Suchy Las,
c) prowadzenie spraw z zakresu oświaty, w tym m.in.:
- zadania dotyczące działalności szkół i przedszkoli, w tym obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO,
- stypendia szkolne,
- nagrody dla absolwentów szkół,
- dofinansowanie młodocianych pracowników,
- dokształcanie nauczycieli,
- awans zawodowy nauczycieli,
- dotacje podręcznikowe,
- gromadzenie danych merytorycznych i finansowych odnośnie wymienionych zadań oraz ich przetwarzanie i ewidencjonowanie
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 19.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega, m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie inwestycji budowy obiektów kubaturowych, remontów gminnych obiektów oświatowych i innych. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. wymiaru podatku w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 06.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przyjmowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, informacji podatkowych dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz innych materiałów mających zastosowanie przy wymiarze zobowiązań podatkowych,
weryfikacja danych zawartych w przedkładanych informacjach podatkowych,
określanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatków lokalnych tj. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego,
bieżące wprowadzanie do komputerowej bazy danych, zmian otrzymanych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu oraz innych zmian na podstawie wpływającej dokumentacji m.in. z sądów,
przygotowywanie projektów decyzji przypisów i odpisów zobowiązań podatkowych,
kompletowanie wpływających od osób fizycznych wniosków w sprawach umorzenia podatków oraz opracowywanie projektów stosownych aktów (decyzji, postanowień i odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego),
sporządzanie sprawozdań/zestawień,
wydawanie osobom fizycznym zaświadczeń w sprawach podatkowych,
przeprowadzanie oględzin w terenie i kontroli podatkowych u osób fizycznych,
współpraca z innymi instytucjami (m.in. sądy, prokuratura, ZUS, GUS, KRUS) oraz z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy w zakresie spraw podatkowych,
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia. Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. obsługi interesantów w Wydziale Organizacyjnym
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. obsługi interesantów polega m.in. na: informowaniu klientów o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, o niezbędnych dokumentach i właściwych komórkach merytorycznych; wydawaniu formularzy; obsłudze systemu kasowego i terminala płatniczego w zakresie wpłat opłaty skarbowej; odbieraniu telefonów (udzielaniu informacji lub łączeniu z właściwymi osobami); przyjmowaniu pism oraz potwierdzaniu ich odbioru, obsłudze kancelaryjnej Urzędu w zakresie korespondencji przychodzącej (w tym rejestrowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów); prowadzeniu Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego, ustalaniu terminu wizyt klientów w sprawach dotyczących ewidencji ludności
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych
Szkolna 13, Suchy Las (pow. poznański)
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Referacie Budowlano-Inwestycyjnym polega m.in. na:
• przygotowywaniu procesów inwestycyjnych,
• nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem,
• dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie gminnych inwestycji, w tym przede wszystkim budowy infrastruktury: dróg, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz oświetlenia
Zadania stanowiska wymagają stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Wydziałem Finansowym, Wydziałem Gospodarki Nieruchomościami i Gminną Pracownią Urbanistyczną oraz instytucjami zewnętrznymi – Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK i gestorami infrastruktury technicznej, m.in. Aquanet S.A., Enea S.A., itd