Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kreacja i obsługa kampanii PR i komunikacji marketingowej dla Klientów zarówno o profilu lifestyle, jak i biznesowym, w tym z branż specjalistycznych, między innymi w obszarze zdrowia i e-commerce, lifestylu (praca dla takich marek jak SuperMenu by Anna Lewandowska, Kraft Heinz, Winiarnia Zamojska - Ambra)
opracowywanie sprofilowanych list mediów
prowadzenie media relations
opracowywanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. informacji prasowych, materiałów dla mediów, komentarzy, artykułów eksperckich i innych tekstów
dystrybuowanie komunikatów prasowych do mediów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami
udział w planowaniu i egzekucja idei kreatywnych dla poszczególnych kampanii
organizacja konferencji prasowych, webinarów, eventów
raportowanie do Klienta m.in. analiz skuteczności prowadzonej kampanii
kreacja i obsługa kampanii PR i komunikacji marketingowej dla Klienta z działów healthcare/healthy lifestyle oraz e-commerce
prowadzenie media relations
opracowywanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. informacji prasowych, materiałów dla mediów, artykułów i innych tekstów
dystrybuowanie komunikatów prasowych do mediów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami
planowanie i egzekucja idei kreatywnych dla poszczególnych kampanii
organizacja konferencji prasowych, webinarów, eventów
raportowanie do Klienta m.in. analiz skuteczności prowadzonej kampanii
kreacja i obsługa kampanii PR i komunikacji marketingowej dla Klienta z działów healthcare i healthy lifestyle
prowadzenie media relations
opracowywanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym m.in. informacji prasowych, materiałów dla mediów, artykułów i innych tekstów
dystrybuowanie komunikatów prasowych do mediów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z mediami
planowanie i egzekucja idei kreatywnych dla poszczególnych kampanii
organizacja konferencji prasowych, webinarów, eventów
raportowanie do Klienta m.in. analiz skuteczności prowadzonej kampanii