Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.)
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Nadzorowanie współpracy z właścicielami obiektów najmowanych/dzierżawionych
Zapewnienie optymalnego wykorzystania majątku, w tym: akceptacja planów rozbudowy obiektów, budowy stacji paliw, myjni, inicjowanie działań w zakresie optymalnego wykorzystania terenów niezabudowanych
Zapewnienie terminowego przepływu i rozliczania faktur
Nadzorowanie oraz realizacja projektów inwestycyjnych najemców zgodnie z obowiązującymi procedurami w tym uzyskiwanie zgód korporacyjnych
Przyjmowanie zgłoszeń oraz koordynacja bieżących napraw, w tym znajdowanie usługodawców zgodnie z przyjętymi procedurami
Nadzorowanie procesu audytów technicznych (przeglądów budowlanych) nieruchomości i wykonania zalecanych napraw i remontów
Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Finansowania i Ubezpieczeń
św. Mikołaja 5, Swadzim (pow. poznański)
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Współpraca z bankami i towarzystwami leasingowymi w celu pozyskania finansowania
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania finansowania
Współpraca z właścicielami sklepów Intermarche oraz Bricomarche w zakresie przygotowywania prognoz finansowych
Sporządzanie analiz, zestawień, raportów
Bieżąca obsługa sklepów oraz spółek Centralnych w zakresie likwidacji szkód ubezpieczeniowych: przyjęcie zgłoszenie o zaistnieniu szkody, przekazanie niezbędnej dokumentacji dla brokera, monitorowanie procesu likwidacji szkody
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.)
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.)
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Specjalista ds. Szkoleń i Wdrożeń Systemów Informatycznych
św. Mikołaja 5, Swadzim (pow. poznański)
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie szkoleń w systemie zdalnym oraz bezpośrednim
Przeprowadzanie wizyt doradczo-szkoleniowych zgodnie z polityką szkoleniową sieci
Realizacja procesu otwarcia działu/ów sklepu Intermarché oraz organizacja wdrożeń systemów informatycznych w sklepach
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów w ramach swojej specjalizacji
oraz organizacja staży dla postulantów
Przeprowadzanie asysty poootwarciowej
Nadzorowanie i koordynowanie prac nad prawidłowym przeprowadzaniem inwentaryzacji w sklepach
Przeprowadzanie niezbędnych szkoleń teoretycznych i praktycznych (indywidualnych
i grupowych)
Opracowywanie materiałów szkoleniowych
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Intermarché
Przygotowanie kompleksowych analiz i rekomendacji finansowych, które pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych
Bliski kontakt z właścicielami spółek franczyzowych w celu zapewnienia profesjonalnego wsparcia finansowego nastawionego na wzrost wartości
Tworzenie prognoz finansowych i monitorowanie odchyleń
Aktywne monitorowanie realizacji budżetu i prognoz, prowadzenie szczegółowej analizy odchyleń, a następnie proponowanie i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych
Proaktywne podejmowanie inicjatyw w zakresie optymalizacji i automatyzacji procesów raportowania
Utrzymanie cyklicznych analiz i raportów finansowych monitorujących P&L, bilans jak i przepływy pieniężne wyznaczonych spółek
Opracowywanie analiz ad hoc dostosowanych do bieżących potrzeb umożliwiających efektywne zarządzanie i podejmowanie decyzji
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy
Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz sporządzanie list płac
Przygotowanie danych do rozliczeń z ZUS, US, PFRON oraz instytucjami finansowymi w zakresie PPK
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, urlopów i innych absencji
Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy dla pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach)
Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP
Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych
Monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zgodnie z nimi przygotowywanie projektów zmian w dokumentach wewnętrznych
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarci
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Będziesz odpowiadać za przyjmowanie i wydawanie towarów do i z magazynu,
Poznasz jak właściwie administrować dokumentacją związaną z magazynem,
Odpowiadać będziesz za kompletację zamówień dla klienta,
Nauczysz się segregacji i rejestracji nośników transportowych, opakowań zwrotnych oraz zapewnienia ich obrotu między poszczególnymi działami Bazy,
Będziesz zajmować się odpowiednim wprowadzaniem danych dla procesów magazynowych w wyznaczonym przez przełożonego obszarze (przyjęcia, przygotowanie, załadunek, stokaż, destokaż)
Analiza i monitoring rozliczeń pomiędzy sklepami a centralą
Przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych dotyczących sklepów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Przełożonego, Centrali oraz na potrzeby Zarządu
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarci
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Będziesz odpowiadać za przyjmowanie i wydawanie towarów do i z magazynu,
Poznasz jak właściwie administrować dokumentacją związaną z magazynem,
Odpowiadać będziesz za kompletację zamówień dla klienta,
Nauczysz się segregacji i rejestracji nośników transportowych, opakowań zwrotnych oraz zapewnienia ich obrotu między poszczególnymi działami Bazy,
Będziesz zajmować się odpowiednim wprowadzaniem danych dla procesów magazynowych w wyznaczonym przez przełożonego obszarze (przyjęcia, przygotowanie, załadunek, stokaż, destokaż)
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarci
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przyjęcie towaru od dostawców, wstawianie przyjętego towaru w adresy magazynowania
Załadunek i rozładunek nośników transportowych
Segregacja i rejestracja nośników transportowych, opakowań zwrotnych, zapewnienie ich obrotu między poszczególnymi działami Bazy oraz prowadzenie recyklingu odpadów
Uzupełnianie adresów przygotowania w wyznaczonym obszarze magazynu
Odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych dla procesów magazynowych w wyznaczonym przez przełożonego obszarze (przyjęcia, przygotowanie, załadunek, stokaż, destokaż)
Nadzór nad wynikami finansowymi punktów sprzedaży w podległym regionie (sklepy na terenie województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie i podlaskie)
Nadzór operacyjny nad realizacją celów sprzedażowych w sklepach sieci Bricomarche
Monitorowanie i analiza KPI poszczególnych sklepów (koszty, sprzedaż, produktywność, zatowarowanie) oraz nadzorowanie działań korygujących
Optymalizacja wyników i procesów biznesowych poprzez ścisłą współpracę ze sklepami i właścicielami sklepów
Udzielanie pomocy szkoleniowej sklepom w zakresie procesów zachodzących w sieci oraz organizacja szkoleń regionalnych
Analiza rozwoju i polityki handlowej konkurencji
Pilotowanie osób zainteresowanych otwarciem sklepów oraz osób, które otrzymały już preafektację i prowadzenie ich do momentu otwarcia sklepu
Koordynacja współpracy w zakresie weryfikacji i oceny terenów, na których miałyby zostać zlokalizowane kolejne punkty
Odpowiedzialność za przekazywanie informacji z centrali i wymianę wiedzy pomiędzy sklepami w regionie
Nadzór nad wynikami finansowymi punktów sprzedaży w podległym regionie (sklepy na terenie województw: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, mazowieckie i podlaskie)
Nadzór operacyjny nad realizacją celów sprzedażowych w sklepach sieci Bricomarche
Monitorowanie i analiza KPI poszczególnych sklepów (koszty, sprzedaż, produktywność, zatowarowanie) oraz nadzorowanie działań korygujących
Optymalizacja wyników i procesów biznesowych poprzez ścisłą współpracę ze sklepami i właścicielami sklepów
Udzielanie pomocy szkoleniowej sklepom w zakresie procesów zachodzących w sieci oraz organizacja szkoleń regionalnych
Analiza rozwoju i polityki handlowej konkurencji
Pilotowanie osób zainteresowanych otwarciem sklepów oraz osób, które otrzymały już preafektację i prowadzenie ich do momentu otwarcia sklepu
Koordynacja współpracy w zakresie weryfikacji i oceny terenów, na których miałyby zostać zlokalizowane kolejne punkty
Odpowiedzialność za przekazywanie informacji z centrali i wymianę wiedzy pomiędzy sklepami w regionie
Nadzorowanie współpracy z właścicielami obiektów najmowanych/dzierżawionych
Zapewnienie optymalnego wykorzystania majątku, w tym: akceptacja planów rozbudowy obiektów, budowy stacji paliw, myjni, inicjowanie działań w zakresie optymalnego wykorzystania terenów niezabudowanych
Zapewnienie terminowego przepływu i rozliczania faktur
Nadzorowanie oraz realizacja projektów inwestycyjnych najemców zgodnie z obowiązującymi procedurami w tym uzyskiwanie zgód korporacyjnych
Przyjmowanie zgłoszeń oraz koordynacja bieżących napraw, w tym znajdowanie usługodawców zgodnie z przyjętymi procedurami
Nadzorowanie procesu audytów technicznych (przeglądów budowlanych) nieruchomości i wykonania zalecanych napraw i remontów
Specjalista ds. Administracji Personalnej i Wynagrodzeń
św. Mikołaja 5, Swadzim (pow. poznański)
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy
naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz sporządzanie list płac
rozliczanie ZFŚS oraz benefitów pracowniczych
przygotowywanie zbiorczych raportów kadrowo-płacowych na potrzeby organizacji
przygotowywanie danych do rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PPK oraz sprawozdań GUS
rozliczanie czasu pracy i absencji pracowników oraz ustalanie wymiaru urlopów
przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy dla pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach)
nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP
udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych
monitorowanie zmian zachodzących w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz zgodnie z nimi przygotowywanie projektów zmian w dokumentach wewnętrznych
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Przygotowanie towaru do wysyłki zgodnie z zamówieniem
od 4200 do 5800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik administracyjno-magazynowy
Sosnowiec
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompletacja zamówień dla klienta
przyjęcie towaru od dostawców, wstawianie przyjętego towaru w adresy magazynowania
załadunek i rozładunek nośników transportowych
segregacja i rejestracja nośników transportowych, opakowań zwrotnych, zapewnienie ich obrotu między poszczególnymi działami Bazy, prowadzenie recyklingu odpadów
uzupełnianie adresów przygotowania w wyznaczonym obszarze magazynu
odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych dla procesów magazynowych w wyznaczonym przez przełożonego obszarze (przyjęcia, przygotowanie, załadunek, stokaż, destokaż)
Odpowiedzialność za politykę szkoleniową i rozwój w tym: identyfikację i analizę potrzeb szkoleniowych, opracowywanie planów szkoleń, realizację projektów szkoleniowych, zarządzanie i nadzór nad budżetem szkoleniowym, współpracę z firmami szkoleniowymi,
Tworzenie ścieżek karier i planów rozwojowych,
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań HR mające na celu podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników,
Aktywny udział w projektach realizowanych przez zespół HR
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Telefoniczne i zdalne wsparcie użytkowników w zakresie bieżących problemów technicznych związanych z aplikacją i systemami dla pracowników centrali Grupy Muszkieterów i sklepów (system ecommerce, system zamówień, PIM)
Rejestracja zgłoszeń do systemu,
Czynny udział w implementacji, rozwijaniu i testowaniu nowych rozwiązań programowych i sprzętowych,
Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami oprogramowania,
przyjęcie towaru od dostawców, wstawianie przyjętego towaru w adresy magazynowania
załadunek i rozładunek nośników transportowych
segregacja i rejestracja nośników transportowych, opakowań zwrotnych, zapewnienie ich obrotu między poszczególnymi działami Bazy, prowadzenie recyklingu odpadów
uzupełnianie adresów przygotowania w wyznaczonym obszarze magazynu
odpowiedzialność za prawidłowe wprowadzanie danych dla procesów magazynowych w wyznaczonym przez przełożonego obszarze (przyjęcia, przygotowanie, załadunek, stokaż, destokaż)
Realizacja założeń i celów projektu aplikacji wspierających obsługę procesów ecommerce (wzrost produktywności, minimalizacja poziomu braków, szybkość pickingu)
Zarządzanie priorytetami zadań, uspójnienie strategii rozwoju produktu w oparciu o bieżące potrzeby
Tworzenie i realizacja strategii omnichannel
Analiza rynku i wdrażanie rozwiązań mających na celu optymalizację
Doskonalenie aplikacji w reakcji na analizę kluczowych wskaźników – definiowanie i walidowanie obszarów do optymalizacji
Definiowanie potrzeb biznesowych i wymagań technicznych – współpraca z deweloperami
Ulepszanie specyfikacji wymagań oraz tworzenie kryteriów akceptacji
Testowanie kolejnych iteracji produktu
Współpraca wewnątrz organizacji w działami kluczowymi dla rozwijania aplikacji
Przygotowanie towaru do wysyłki zgodnie z zamówieniem
od 4200 do 5800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Szkoleniowiec Informatyki
wielkopolskie
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Bieżące wsparcie pracy Kupca oraz współpraca z innymi działami (Promocji, Zarządzania Cenami, Category Managementu itp.),
Realizowanie postanowień kontraktowych z dostawcami w szczególności w zakresie ilości przeprowadzanych akcji promocyjnych oraz wprowadzaniu i usuwaniu produktów z gamy,
Zbieranie i monitorowanie otoczenia rynkowego, tworzenie raportów i zestawień,
Analizowanie danych o dostawcach i wsparcie procesu ich wyboru
Negocjowanie i przeprowadzanie promocji cenowych i gazetkowych,
Administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów powierzonej kategorii,
Bieżący kontakt i wsparcie przedstawicieli sklepów
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
Przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów,
Odpowiadanie za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
Wdrażanie i szkolenie osób odpowiedzialnych za informatykę sklepową w danej jednostce,
Przeprowadzenie szkoleń interwencyjnych przy maksymalizacji wykorzystania połączeń zdalnych,
Uczestnictwo w procesie przejęć i zamknięć sklepów oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
Przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
Udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handel i Szkolenia,
Przeprowadzanie szkoleń gwarantowanych na sklepach oraz szkoleń grupowych,
Przeprowadzanie zleconych lub zgodnych z harmonogramem audytów działów informatycznych w sklepach,
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrali przy realizacji aktualnych projektów dotyczących poprawy efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche