Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Specjalista ds. kadr i płac
Teofila Lenartowicza 4, Rzeszów
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełna obsługa dokumentacji kadrowej (w tym m. in. akta osobowe, umowy o pracę, aneksy, porozumienia, wnioski, świadectwa pracy, zaświadczenia);
Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych;
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z realizacją projektów współfinansowanych z Funduszy Strukturalnych oraz przygotowanie dokumentacji i informacji niezbędnych do prowadzenia rozliczeń kosztów wynagrodzeń;
Koordynowanie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich;
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
Tworzenie i naliczanie listy płac personelu;
Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP;
Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt oraz deklaracji i rozliczanie należności dla US;
Przygotowanie i kontrola deklaracji GUS, PFRON; rozliczanie wpłat PPK; rozliczanie benefitów pracowniczych;
Obsługa ZFŚS;
Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych i płacowych;
Współpraca z Główną Księgową, w tym wsparcie w wykonywaniu czynności księgowych z zakresu spraw kadrowych
Planowanie i realizacja projektów i inicjatyw PCI skierowanych na prowadzenie badań i analiz w obszarze rozwoju innowacji w regionie oraz gromadzenie szczegółowych informacji o regionalnych zasobach w zakresie rozwoju i transferu technologii;
Pozyskiwanie danych z wykorzystaniem różnorodnych technik badawczych i narzędzi informatycznych (desk research, CAPI, CATI, CAWI, FGI, IDI i in.), w tym od przedstawicieli środowiska naukowego i społeczno-gospodarczego (jednostki naukowe, samorząd, biznes i in.);
Opracowywanie materiałów wynikowych z pozyskanych danych ilościowych i jakościowych, w tym statystyczna obróbka danych ilościowych, tworzenie analiz i raportów analitycznych, zestawień, prezentacji, prognoz, baz danych;
Nawiązywanie i koordynacja współpracy z organizacjami i podmiotami działającymi w obszarze finansowania i promowania nowych technologii, rozwoju regionalnego oraz badań i analiz;
Rozpowszechnianie wiedzy nt. wyników badań wśród partnerów i odbiorców wsparcia PCI, w szczególności podkarpackich uczelni, naukowców oraz instytucji samorządowych, w tym poprzez organizację spotkań, wydarzeń i wsparcia szkoleniowo-doradczego;
Generowanie wniosków i rekomendacji będących wsparciem dla procesów decyzyjnych związanych z działalnością PCI, wsparcie zespołów wewnętrznych PCI w zakresie monitorowania i ewaluacji podejmowanych działań;
Budowanie zasobów informacyjnych Spółki i zarządzanie wiedzą, popularyzacja wiedzy eksperckiej wśród pracowników organizacji;
Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi PCI;
Realizacja innych poleceń służbowych przełożonego / Zarządu
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zakupów zgodnie z zasadami dokonywania zakupów w projektach UE, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach zasady konkurencyjności oraz PZP (w szczególności ogłoszeń o zamówieniach, SIWZ, OPZ, protokołów prowadzonych postępowań);
Opracowywanie projektów umów z dostawcami i wykonawcami;
Prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami;
Nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych;
Ocena składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);
Weryfikacja wniosków zakupowych pod względem ich zgodności z regulacjami wewnętrznymi, zasadami udzielania zamówień publicznych w projektach finansowanych z Funduszy Europejskich oraz przepisami PZP;
Wsparcie merytoryczne i techniczne w procesie przygotowania wniosku zakupowego, opisu przedmiotu zamówienia i innych wymaganych dokumentów niezbędnych w procedurze zakupowej;
Czuwanie nad obiegiem dokumentów wg procedur przyjętych dla realizacji zamówień;
Przygotowywanie i raportowanie informacji o stopniu osiągania wskaźników realizacji operacji oraz wysokości środków wydatkowanych na operacje;
Prowadzenie rejestrów prowadzonych przez Spółkę postępowań PZP, zakupów i wniosków zakupowych;
Ścisła współpraca z instytucjami finansującymi w zakresie kontroli udzielanych zamówień;
Współpraca z inicjatorami procesu zakupowego w zakresie przygotowania i realizacji wniosku zakupowego;
Współpraca z zespołem wewnętrznym, odpowiedzialnym za realizację projektów;
Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań związanych z prawem unijnym
Realizacja ujęć filmowych do materiałów promocyjnych/informacyjnych spółki;
Realizacja prac koncepcyjnych pod kątem realizacji ujęć i montażu;
Postprodukcja materiału filmowego – montaż obrazu wraz z ich korekcją kolorystyczną i dźwiękową pod kątem specyfiki kanałów publikacji materiałów audiowizualnych,
Przygotowanie warstwy graficznej do przygotowywanych filmów w postaci napisów, apli i grafik;
Organizacja transmisji na żywo na platformach YouTube oraz Facebook;
Współpraca z zespołem ds. marketingu;
Utrzymywanie w odpowiedniej sprawności powierzonego sprzętu audiowizualnego;
Montaż mniejszych materiałów wideo (ad-hoc) na kanały social media
Tworzenie koncepcji oraz projektowanie materiałów graficznych (infografiki, plakaty, grafiki do social media, YouTube, ds.);
Przygotowywanie i realizacja projektów graficznych i multimediów wspierających komunikację marki, w tym ksiąg znaków oraz elementów komunikacji wizualnej na potrzeby Spółki oraz jej projektów;
Projektowanie materiałów reklamowych (plakaty, billboardy, roll-upy i gadżety reklamowe, a także banery na strony WW, prezentacje na ekrany itp.), w tym na potrzeby social media;
Przygotowywanie materiałów graficznych do druku;
Współpraca z zespołem ds. marketingu;
Przygotowywanie i realizacja projektów w ramach działalność Spółki zleconych przez zwierzchników
Opracowywanie planów projektów oraz struktury podziału prac, harmonogramów, budżetów, planowanie i przydzielanie zasobów potrzebnych do realizacji projektów oraz zarządzanie ich realizacją;
Monitorowanie kluczowych parametrów projektów, m.in. budżet, KPI;
Monitorowanie jakości realizowanych działań w ramach projektów;
Decydowanie o konieczności wprowadzenia zmian i analizowanie ich wpływu na projekty, usprawnianie procesów realizacji działań projektowych;
Identyfikowanie, ocenianie i zarządzanie ryzykiem projektów oraz zarządzanie zmianami w projektach;
Odpowiedzialność za dokumentację projektową;
Budowanie zespołu projektowego oraz odpowiedzialność za organizację jego pracy;
Odpowiedzialność za komunikację w zespole projektowym, w tym zarządzanie komunikacją wewnętrzną, spotkaniami projektowymi, prezentacja projektów wobec zarządu firmy;
Kreowanie obszarów współpracy dla obecnych i przyszłych Partnerów;
Raportowanie o postępach realizacji projektów, w tym raportowanie z wykonania budżetów projektów oraz przygotowywanie materiałów analitycznych na potrzeby wewnętrzne Spółki;
Współpraca z pozostałymi działami PCI w ramach zatwierdzonych planów operacyjnych
Realizacja projektu związanego z preinkubacją pomysłów zalążkowych w fazie prototypowania rozwiązań rynkowych i startupowych w PCI Protolab
Koordynacja pracy zespołów projektowych oraz ścisła współpraca ze studentami oraz zespołami preinkubowanymi w ramach programów Protolab, w tym z liderami zespołów
Współtworzenie i optymalizacja procesów związanych z administracją formalną oraz finansową projektów innowacyjnych i prototypowych, w tym dbałość o jakość dokumentacji
Opracowywanie dokumentacji bieżącej w zakresie preinkubowanych projektów (w tym m. in. karta projektu, dokumentacja techniczna, raporty okresowe z postępów w realizacji prac nad projektem)
Odpowiedzialność za realizację wskaźników ilościowych oraz jakościowych związanych ze strategią firmy związanych z preinkubacją, w tym raportowanie o postępach ich realizacji
Wdrażanie nowych aktywności w zakresie programu preinkubacji
Wsparcie zespołów projektowych w budowaniu partnerstw w zakresie realizacji programu preinkubacji
Ciągła analiza procesu i wprowadzanie usprawnień w dokumentacji i procesie