Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta
Grunwaldzka 14, Bydgoszcz
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontakt z Klientami zgłaszającymi się do firmy, wstępna analiza sprawy, przedstawienie propozycji zawarcia umowy, zawarcie umowy w systemie online lub na spotkaniu w biurze, rejestracja zdarzeń w systemie, przekazanie umowy do dalszej pracy
Szczegółowe obowiązki:
obsługa klienta w biurze
obsługa infolinii przychodzącej
kontakt z potencjalnym klientem
wstępna analiza sprawy
uzupełnienie dokumentów niezbędnych od klienta
przedstawienie propozycji zawarcia umowy z potencjalnym klientem
przygotowanie umowy za pomocą systemu
zawarcie umowy
sprawdzenie kompletności informacji i dokumentów oraz ich uzupełnienie
przekazanie umowy do dalszej pracy
sporządzanie ofert współpracy
kontakt z podmiotami zainteresowanymi współpracą
umawianie klientów na spotkania, prowadzenie kalendarza
Kontakt z Klientami, którym kancelaria prowadzi sprawę, zawieranie umów z Klientami zdecydowanymi na współpracę, udzielanie informacji, obsługa reklamacji, ankietowanie Klientów, zarządzanie rekomendacjami i opiniami. Szczegółowe obowiązki:
obsługa infolinii przychodzącej
kontakt z klientem
ustalenie stanu sprawy na podstawie systemu informatycznego i kontaktu z innymi pracownikami
informacja dla klienta o stanie sprawy
telefon powitalny do Klienta z informacją o przyjęciu sprawy, ankieta w celu ustalenia potrzeb i zaproponowania dodatkowych usług,
techniczne kończenie spraw
informacja telefoniczna i mailowa do Klienta o zakończeniu sprawy, prośba o wystawienie opinii, przeprowadzenie ankiety
umawianie klientów na spotkania, prowadzenie kalendarza
podpisywanie umów z Klientami zainteresowanymi współpracą
wypełnianie zdalne umów za pośrednictwem systemu informatycznego z Klientami zainteresowanymi współpracą
Kontakt z Klientami zgłaszającymi się do firmy, wstępna analiza sprawy, przedstawienie propozycji zawarcia umowy, zawarcie umowy w systemie online lub na spotkaniu w biurze, rejestracja zdarzeń w systemie, przekazanie umowy do dalszej pracy
Szczegółowe obowiązki:
obsługa infolinii przychodzącej
kontakt z potencjalnym klientem
wstępna analiza sprawy
uzupełnienie dokumentów niezbędnych od klienta
przedstawienie propozycji zawarcia umowy z potencjalnym klientem
przygotowanie umowy za pomocą systemu
zawarcie umowy
sprawdzenie kompletności informacji i dokumentów oraz ich uzupełnienie
przekazanie umowy do dalszej pracy
sporządzanie ofert współpracy
kontakt z podmiotami zainteresowanymi współpracą
umawianie klientów na spotkania, prowadzenie kalendarza
Kontakt z Klientami zgłaszającymi się do firmy, wstępna analiza sprawy, przedstawienie propozycji zawarcia umowy, zawarcie umowy w systemie online lub na spotkaniu w biurze, rejestracja zdarzeń w systemie, przekazanie umowy do dalszej pracy
Szczegółowe obowiązki:
obsługa infolinii przychodzącej
obsługa skrzynki mailowej
obsługa systemu ogłoszeniowego
kontakt z potencjalnym klientem
wstępna analiza sprawy
uzupełnienie dokumentów niezbędnych od klienta
przedstawienie propozycji zawarcia umowy z potencjalnym klientem
przygotowanie umowy za pomocą systemu
zawarcie umowy
sprawdzenie kompletności informacji i dokumentów oraz ich uzupełnienie
przekazanie umowy do dalszej pracy
sporządzanie ofert współpracy
kontakt z podmiotami zainteresowanymi współpracą
umawianie klientów na spotkania, prowadzenie kalendarza
Kontakt z Klientami, którym kancelaria prowadzi sprawę, zawieranie umów z Klientami zdecydowanymi na współpracę, udzielanie informacji, obsługa reklamacji, ankietowanie Klientów, zarządzanie rekomendacjami i opiniami
Szczegółowe obowiązki:
obsługa infolinii przychodzącej
kontakt z klientem
ustalenie stanu sprawy na podstawie systemu informatycznego i kontaktu z innymi pracownikami
informacja dla klienta o stanie sprawy
telefon powitalny do Klienta z informacją o przyjęciu sprawy, ankieta w celu ustalenia potrzeb i zaproponowania dodatkowych usług,
techniczne kończenie spraw
informacja telefoniczna i mailowa do Klienta o zakończeniu sprawy, prośba o wystawienie opinii, przeprowadzenie ankiety
umawianie klientów na spotkania, prowadzenie kalendarza
podpisywanie umów z Klientami zainteresowanymi współpracą
wypełnianie zdalne umów za pośrednictwem systemu informatycznego z Klientami zainteresowanymi współpracą