Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. Zadania główne:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Uczelni
- nadzór nad realizacją nakazów
postanowień
wniosków określonych przez wewnętrzne oraz zewnętrzne jednostki kontrolujące stan bhp na Uczelni
- doradztwo w stosowaniu przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na Uczelni
-bieżące informowanie Władz Uczelni o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje rozwiązań technicznych i organizacyjnych
mających na celu poprawę warunków pracy
- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy
wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- opracowywanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych
- badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków profilaktycznych i kontrola ich realizacji
- prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych
a także badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną pracą
- przeprowadzanie instruktażu ogólnego z zakresu bhp pracowników Uczelni
a także studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz uczestników studiów doktoranckich
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- współpraca z laboratoriami upoważnionymi
zgodnie z odrębnymi przepisami do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy
- współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań w celu przestrzegania zasad bhp w trybie i zakresie ustalonym w odrębnych przepisach
2. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika:
Szczegółowy zakres działania i odpowiedzialności pracownika na stanowisku inspektora ds. bhp regulują odrębne przepisy
Zakres zadań:
pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy;
monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni;
reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę;
obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej;
kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni;
nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni;
reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń;
podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków;
patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie.
Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika:
patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego;
zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie do Rejestru Dyżurów;
prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu;
monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze;
ochrona obiektów
w których trwają organizowane konferencje
wystawy
imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów;
obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
współpraca przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia) dla prac projektowych i robót budowlanych w branży elektrycznej,
udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (Prawo zamówień publicznych),
kontrola wypełniania warunków umów zawartych przez Uczelnię z wykonawcami,
prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków w branży elektrycznej,
koordynacja zadań w procesie inwestycyjnym i remontowym,
nadzór nad realizowanymi robotami remontowymi i inwestycyjnymi,
możliwe zatrudnienie na część etatu (nie mniej niż 1/2)
studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń
stypendiów)
zleceniobiorcami
-rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat
w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem
-kompleksową obsługę programu Płatnik
w tym współpracę z innymi jednostkami Uniwersytetu
-kontrolę nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków
zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne
zdrowotne i Fundusz Pracy
-sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS
MNiSW
inne z zarządzanego obszaru
-sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych
w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok
-planowanie
organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową i prawidłową pracą podległych pracowników Sekcji
-rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywanie obowiązków i sprawne działanie podległej Sekcji
-współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb
-współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń
podatków
składek ZUS
potrąceń z wynagrodzeń i inne
-opracowywanie projektów zarządzeń
przygotowywanie pism
zestawień i informacji zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Sekcji
-rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi rozliczeniami, w tym z pracownikami, studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń, stypendiów), zleceniobiorcami,
rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat, w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem,
kompleksową obsługę programu Płatnik, w tym współpracę z innym jednostkami Uniwersytetu,
kontrolę nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne
i Fundusz Pracy,
sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS, MNiSW, inne z zarządzanego obszaru,
sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych, w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok,
planowanie, organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową
i prawidłową pracą podległych pracowników Sekcji,
rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywania obowiązków i sprawne działanie podległej Sekcji,
współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb,
współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń, podatków, składek ZUS, potrąceń z wynagrodzeń i inne,
opracowywanie projektów zarządzeń, przygotowywanie pism, zestawień i informacji
z zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Sekcji,
rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowych, w tym Obsługa sekretarska komisji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych
Przygotowywanie pism i ogłoszeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w szczególności: sporządzanie ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzanie projektów umów o zamówienie publiczne, sporządzanie projektów umów ramowych, opracowywanie właściwej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wraz opracowywaniem projektów tychże dokumentów,
Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie prowadzonych przez Dział Zakupów i Zamówień Publicznych spraw
Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów normatywnych zewnętrznych i wewnętrznych związanych w wykonywanymi obowiązkami
Prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, jednostkami i instytucjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, a także z organami publicznymi w zakresie prowadzonych postępowań o udzielanie zamówień publicznych
Specjalista / Specjalistka ds. komercjalizacji nauki
Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie razem z naukowcami ofert handlowych dotyczących zastosowań nauki,
poszukiwanie klientów dla usług badawczych, negocjowanie warunków i zawieranie umów,
doskonalenie regulacji wewnętrznych dotyczących komercjalizacji nauki,
prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do naukowców i rynku
celem działań będzie uzyskiwanie przychodów ze sprzedaży usług badawczych, wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz know-how związanego z tymi wynikami
Do zakresu wykonywanych zadań należeć będą m.in.:
Zadania główne :
pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy;
monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni;
reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę;
obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej;
kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni;
nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni;
reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń;
podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków;
patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie.
Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika:
patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego;
zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie do Rejestru Dyżurów;
prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu;
monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze;
ochrona obiektów
w których trwają organizowane konferencje
wystawy
imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów;
obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Uczelni
- nadzór nad realizacją nakazów
postanowień
wniosków określonych przez wewnętrzne oraz zewnętrzne jednostki kontrolujące stan bhp na Uczelni
- doradztwo w stosowaniu przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy na Uczelni
- bieżące informowanie Władz Uczelni o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje rozwiązań technicznych i organizacyjnych
mających na celu poprawę warunków pracy
- udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy
wewnętrznych zarządzeń
regulaminów i instrukcji ogólnych oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- opracowywanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych
- badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków profilaktycznych i kontrola ich realizacji
- prowadzenie rejestrów
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych
a także badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego
które wiąże się z wykonywaną pracą
- przeprowadzanie instruktażu ogólnego z zakresu bhp pracowników Uczelni
a także studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz uczestników studiów doktoranckich
- organizacja i przeprowadzanie szkoleń okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- współpraca z laboratoriami upoważnionymi
zgodnie z odrębnymi przepisami do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych występujących w środowisku pracy
- współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związkowymi przy podejmowaniu działań w celu przestrzegania zasad bhp w trybie i zakresie ustalonym w odrębnych przepisach
współpracę z innymi pracownikami przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia, kosztorys, przedmiar robót) dla prac remontowych w branży budowlanej;
udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (przetargi, zapytania ofertowe);
przygotowywanie dokumentacji do zamówień realizowanych w oparciu o regulamin zakupów
na KUL;
kontrolę wypełniania warunków umów zawartych przez uczelnię z wykonawcami, dostawcami;
przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń awaryjnych w systemie elektronicznym;
koordynację zadań w procesie remontowym;
bieżącą kontrolę stanu technicznego budynków;
nadzór nad bieżącą konserwacją i dokonywaniem napraw budynków
wsparcie wdrożenia systemu informatycznego w obszarze finansowo-księgowym oraz płacowym
utrzymanie słowników determinujących działanie systemu informatycznego
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych
Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 19.04.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej (SWZ, opis przedmiotu zamówienia) dla prac projektowych i robót budowlanych w branży elektrycznej;
udział w procedurach udzielenia zamówień publicznych (Prawo zamówień publicznych);
kontrola wypełniania warunków umów zawartych przez Uczelnię z wykonawcami;
prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków w branży elektrycznej;
koordynacja zadań w procesie inwestycyjnym i remontowym;
nadzór nad realizowanymi robotami remontowymi i inwestycyjnymi
przygotowywanie dokumentacji służącej do uruchomienia przetargów na dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usług (opisy przedmiotu zamówienia, wraz z szacowaniami wartości),
udział w pracach komisji przetargowych dotyczących zakupów sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania, usług, itp.,
prowadzenie zakupów zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,
aktualizacja SWIF (Słownik Wewnętrznej Informacji Finansowej) w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (aktualizacja cen oraz modyfikacja opisów, dodawanie nowego asortymentu),
prowadzenie umów w ramach działalności DTI na zlecenie przełożonych (kontrola wartości umów, obsługa formalna oraz pomoc w rozliczaniu faktur),
pomoc w przygotowywaniu zapotrzebowań,
pomoc w przygotowywaniu planu zamówień publicznych oraz aktualizacja planu,
dokumentowanie własnej pracy w systemie zgłoszeń,
przekazywanie przełożonym swoich uwag w zakresie usprawnień pracy, polepszenia warunków pracy,
dbanie o dobre imię KUL, całego zespołu pracowniczego oraz o dobrą atmosferę pracy,
przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, instrukcji p.pożarowej, dyscypliny regulaminu Pracy i udziału w szkoleniach BHP i p. poż.,
realizacja innych zadań i poleceń przełożonego związanych z działalnością DTI ,
wynikających z aktualnych potrzeb KUL,
podnoszenie kwalifikacji w zakresie stosowanych i planowanych technologi
obsługa finansowa Uniwersytetu w zakresie regulowania zobowiązań,
weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym oraz badanie legalności dokumentów finansowych stanowiących podstawę do realizacji zobowiązań, w tym faktur zakupu, krajowych i zagranicznych podróży służbowych,
pełnienie nadzoru nad wewnętrznymi rozliczeniami, w tym z pracownikami, studentami Uniwersytetu (m.in. nadzorowanie wypłat wynagrodzeń, stypendiów), zleceniobiorcami,
rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych w ramach obowiązków płatnika tego podatku od realizowanych wypłat, w tym sporządzanie deklaracji rocznych oraz w wybranym zakresie nadzór nad ich sporządzaniem,
kompleksowa obsługa programu Płatnik, w tym współpraca z innym jednostkami Uniwersytetu,
kontrola nad prawidłowym obliczaniem i pobieraniem podatków, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy,
sporządzanie lub nadzór nad opracowaniem sprawozdań wynikających ze sprawozdawczości GUS, MNiE, inne z zarządzanego obszaru,
sporządzanie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń i zasiłków dla celów sprawozdawczych i kontrolnych, w tym planu oraz wykonania funduszu wynagrodzeń na dany rok,
obsługa systemu bankowości elektronicznej,
prowadzenie współpracy z bankiem w zakresie otwierania i zamykania rachunków bankowych, obsługi kart płatniczych, wypłaty dewiz, obrotu czekowego oraz realizacji innych transakcji, w tym zakładanie lokat,
planowanie, organizowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad terminową i prawidłową pracą podległych pracowników Działu Finansowego,
rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych mających na celu prawidłowe wykonywania obowiązków i sprawne działanie podległego działu,
współpraca i współdziałanie z dostawcą programu płacowego w zakresie obsługi programu komputerowego i realizacji bieżących potrzeb,
współpraca z Działem Księgowości w zakresie uzgadniania kosztów wynagrodzeń, podatków, składek ZUS, potrąceń z wynagrodzeń i inne,
opracowywanie projektów zarządzeń, przygotowywanie pism, zestawień i informacji z zakresu powierzonych zadań oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej Działu Finansowego,
rozliczanie czasu pracy oraz dbanie o podnoszenie przez pracowników kwalifikacji zawodowych
Kierownik sekcji ds. ewidencji i kontroli majątku w Dziale Administracji Obiektami KUL
Lublin
Wygasła: 14.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-koordynowanie działań w zakresie zarządzania rzeczowymi składnikami majątku uczelni
ze szczególnym uwzględnieniem ich ewidencji i inwentaryzacji;
-koordynowanie działań w zakresie likwidacji
przeceny i sprzedaży majątku uczelni;
-sporządzanie planów inwentaryzacji oraz czuwanie nad ich terminową realizacją;
-sporządzanie sprawozdań z wykonanych zadań;
-nadzór nad sprawami związanymi z powierzaniem pracownikom odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie;
-weryfikacja i akceptacja dokumentów księgowych;
-organizowanie pracy własnej i podległego personelu
tworzenie właściwej atmosfery pracy w dziale;
-ustalanie i aktualizowanie zakresu obowiązków
odpowiedzialności i uprawnień dla podległych pracowników;
-dokonywanie bieżącej i okresowej oceny pracy podległych pracowników;
-prowadzenie ewidencji obecności w pracy pracowników oraz kart rozliczeniowych czasu pracy;
-planowanie i udzielanie urlopów wypoczynkowych zgodnie z Kodeksem Pracy
1. Zakres zadań:
pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy;
monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni;
reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę;
obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej
kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni
nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni;
reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń
podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków;
patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie.
2. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika:
patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego; zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie ich do Rejestru Dyżurów; prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu;
monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze;
ochrona sal i obiektów
w których trwają organizowane konferencje
wystawy
imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów;
obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
oszczędne gospodarowanie nimi i zapobieganie ich stratom;
- wykonywanie różnego rodzaju potraw zgodnie z obowiązującą recepturą;
- porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych;
- przygotowywanie surowców do produkcji posiłków oraz obsługa procesów technologicznych w kuchni ( z użyciem narzędzi i maszyn);
- terminowe przygotowywanie posiłków zamówionych przez gości obiektu;
- utrzymanie porządku w pomieszczeniach
zmywanie naczyń
sprzętu i urządzeń kuchennych oraz dezynfekcja;
- kwaterowanie gości indywidualnych i grup;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Rajchertówki
tj. obsługa bieżących rezerwacji
w szczególności: przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji pokoi gościnnych telefonicznie i na portalach internetowych
dbałość o właściwą obsługę gości wynajmujących pokoje.
MIEJSCE PRACY:
Kazimierz Dolny
1. Zakres zadań:
pełnienie służby w dniach i godzinach określonych harmonogramem pracy;
monitorowanie wszelkich sytuacji będących zagrożeniem dla bezpieczeństwa pracowników
studentów a także w przypadku kradzieży lub dewastacji mienia Uczelni;
reagowanie w sytuacji uruchamiania systemów wspomagających ochronę;
obserwacja i obsługa systemu monitoringu telewizji przemysłowej
kontrola porządku i ruchu pojazdów poruszających się po terenie Uczelni
nadzór nad przestrzeganiem zasad parkowania pojazdów na terenie parkingów Uczelni;
reagowanie w przypadkach naruszeń porządku i zabezpieczenia pomieszczeń
podejmowanie działań niezbędnych w celu wykrywania zagrożeń lub osuwania ich skutków;
patrolowanie terenu oraz obiektów Uczelni w wyznaczonym Kampusie.
2. Zadania pomocnicze i odpowiedzialność pracownika:
patrolowanie rejonów obiektów KUL zgodnie z wytycznymi przełożonego; zgłaszanie zauważonych usterek i nieprawidłowości w trakcie pełnienia dyżuru i wpisanie ich do Rejestru Dyżurów; prowadzenie dokumentacji wynikających z regulacji wewnętrznych Uniwersytetu;
monitorowanie systemów przeciwpożarowych oraz systemów antywłamaniowych funkcjonujących w budynkach i na ochranianym obszarze;
ochrona sal i obiektów
w których trwają organizowane konferencje
wystawy
imprezy ze szczególnym uwzględnieniem miejsc wskazanych przez organizatorów;
obsługa bram wjazdowych i miejsc parkingowych
labolatoryjnym. Prowadzenie drobnych napraw ww. sprzętu. Prowadzenie ewidencji idbałość o dokumentację ww. sprzętu. Prowadzenie wewnętrznych przeglądów ww. sprzętu. Uczestnictwo przy wykonywaniu czynności przez firmy serwisowe. Inicjowanie i opracowywanie planów napraw i przeglądów ww. sprzętu. Reagowanie w sytuacjach nagłych
Pełnienie dyżurów w dozorowanych obiektach. Wydawanie kluczy i kart dostępu do pomieszczeń. Kontrola ruchu osobowego i samochodowego na terenie budynków i przyległym terenie. Prace porządkowe na zewnątrz budynków. Przeprowadzanie drobnych napraw. Wykonywanie drobnych prac instalacyjno-montażowych-remontowych. Dozorowanie instalacji dostarczających media do budynków
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager ds. komercjalizacji nauki
Aleje Racławickie 14, Lublin
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
menedżer
Obowiązki:
tworzenie razem z naukowcami ofert handlowych dotyczących zastosowań nauki,
poszukiwanie klientów dla usług badawczych, negocjowanie warunków i zawieranie umów,
opracowywanie regulacji wewnętrznych dotyczących komercjalizacji nauki,
prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do naukowców i rynku. Celem działań będzie uzyskiwanie przychodów ze sprzedaży usług badawczych, wyników badań naukowych i prac rozwojowych oraz know-how związanego z tymi wynikami