Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1019)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1019 )
Data Engineer
Warszawa
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowywanie i wdrażanie strategii danych oraz poszczególnych komponentów, zapewniając ich zgodność z ogólnymi celami biznesowymi firmy
Odpowiedzialność za optymalizację i rozwój infrastruktury danych, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i analitycznym, w celu wspierania efektywnego przetwarzania i analizy danych
Opracowywanie i wdrażanie strategii dotyczących pozyskiwania, przetwarzania, przechowywania i utrzymania danych w różnych etapach ich cyklu życia
Wdrażanie i ocena systemów i technologii danych w celu usprawnienia zarządzania danymi, ich przetwarzania oraz automatyzacji działań biznesowych opartych na danych
Nadzór nad inicjatywami związanymi z automatyzacją procesów przetwarzania, analizy i zarządzania danymi, w tym również dotyczącymi obsługi klientów
Zarządzanie relacjami z partnerami i dostawcami z obszaru danych, zarówno w ramach firmy, jak i z podmiotami zewnętrznymi
Zarządzanie budżetem przeznaczonym na działania związane z zarządzaniem i przetwarzaniem danych
Wspieranie klienta oraz zespołu zewnętrznego dostawcy w zarządzaniu danymi: zbieranie danych wejściowych, zapewnianie jakości danych, kompletności i terminowości
Wspieranie zespołu zewnętrznego dostawcy w komunikacji z klientami: zbieranie pytań i opinii klientów, udział w cotygodniowych rozmowach aktualizacyjnych, dyskusjach priorytetowych, szkoleniach, pytaniach administracyjnych
Współpraca z zespołem zewnętrznego dostawcy w zakresie analityki biznesowej, identyfikacji i oceny błędów i luk
Poprawa zrozumienia funkcjonalności przez klienta, zapewnienie instrukcji dotyczących podstawowych funkcji systemu, zwiększenie statystyk użytkowania
przygotowywanie analiz oraz organizacja procesu zmian w odniesieniu do technologii, standardów bezpieczeństwa i celów projektowych. Kandydat dokonuje oceny wymagań biznesowych w celu określenia, jakie oprogramowanie, technologie integracyjne, architektury systemów i wzorce powinny być zastosowane w celu spełnienia celów biznesowych
odpowiedzialność za przełożenie wysokopoziomowych wymagań biznesowych na konkretne architektury i projekty, które będą wykorzystywane do budowy systemów oraz zarządzanie zespołami projektowymi
nadzorowanie prawidłowego cyklu rozwoju i zapewnienia jakości tworzonego oprogramowania
zarządzanie złożonymi wymaganiami technicznymi w systemach i domenach, przy współpracy z zespołem lokalnym, globalnym oraz dostawcami zewnętrznymi
odwzorowywanie procesów i potrzeb biznesowych w technologiach i rozwiązaniach informatycznych z uwzględnieniem standardów klienta w zakresie: budowy rozwiązań webowych, architektury zorientowanej usługowo, architektury integracji systemowych, technologii takich jak XML, JSON, SQL oraz technologii wspierających
Prowadzenie projektów doradczych, coachingowych, szkoleniowych od strony organizacyjnej i komunikacyjnej – dbanie o doświadczenie klientów, uczestników, współpraca z ekspertami merytorycznymi;
Zapewnienie wsparcia projektów od strony administracyjno-logistycznej – umowy; harmonogramy, faktury, współpraca z dostawcami;
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych, raportów, postępów prac, ankiet;
Aktywne uczestnictwo w organizacji i koordynacji eventów na miejscu (głównie Warszawa i okolice);
Budowanie dobrych relacji z ekspertami, zespołem sprzedaży i marketingu oraz innymi pracownikami grupy Amberstone
Service Contract Management Director - Aftersales Market (Automotive)
Poznań
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Develop and implement a comprehensive strategy for service contract management, aligning with the company’s goals and objectives
Define key performance indicators (KPIs) and targets for service contract management
Ensure the strategy considers profitability, operational execution, and customer satisfaction
Lead and manage a team of Service Contract Management Coordinators
Provide guidance, support, and mentorship to the team members
Set performance goals and conduct regular performance evaluations
Foster a collaborative and high-performance work environment
Collaborate with internal stakeholders, including sales, service, operations, and finance teams, to ensure effective coordination and execution of service contracts
Establish and maintain strong relationships with Service Partners and other external service providers
Foster effective communication and collaboration to ensure high-quality service contract implementation
Monitor and analyze the performance of service contracts, including profitability, customer satisfaction, and service quality
Track bus fleet availability per contract and identify areas for improvement
Prepare regular reports and presentations for senior management, highlighting contract performance and recommending actions for improvement
Identify opportunities for process optimization and efficiency in service contract management
Implement best practices and standard operating procedures to enhance contract management processes
Drive continuous improvement initiatives to enhance profitability, reduce costs, and improve customer satisfaction
Ensure compliance with legal and regulatory requirements related to service contracts
Identify and mitigate potential risks associated with service contracts, such as warranty claims, liability issues, and contract disputes
Collaborate with legal and risk management teams to address contract-related issues
Lead contract negotiation efforts with clients, analyzing and evaluating contract terms
Identify potential risks and opportunities in contract agreements
Global Sales Director Aftersales Market (Automotive)
Poznań
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Develop and implement comprehensive sales strategies and action plans to achieve revenue targets for the aftersales market across European markets
Manage a geographically dispersed salesforce across European markets by building sales operating model, driving regular sales meetings and planning, developing and implementing commercial excellence solutions and tools, running sales performance management
Build and maintain strong relationships with key customers, distributors, and stakeholders, ensuring their satisfaction and loyalty
Collaborate closely with other departments, including marketing, product development, and customer service, to ensure a seamless customer experience and maximize customer lifetime value
Monitor and analyze sales performance, market trends, and customer feedback, providing regular reports and insights to senior management
Develop and manage budgets and forecasts for the aftersales market, ensuring efficient resource allocation and cost control
Stay up-to-date with industry developments, attending conferences, trade shows, and networking events to expand industry knowledge and professional network
Lead and manage teams of sales professionals, providing guidance, coaching, and support to drive performance and exceed sales goals
Identify new business opportunities and market trends, conducting market research and competitor analysis to stay ahead of the competition
Develop and implement a centralized pricing for aftersales services across all Solaris European markets (previous experience in designing, developing, and implementing centralized pricing required)
Analyze market trends, competitor pricing strategies, and customer demands to determine optimal pricing structures
Conduct regular pricing reviews and make recommendations for adjustments based on market dynamics and profitability targets
Prepare and present pricing reports, forecasts, and recommendations to senior management
Monitor and analyze pricing performance, identifying areas for improvement and implementing corrective actions
Develop and maintain pricing databases, tools, and systems to ensure accurate and efficient pricing processes
Stay updated on industry trends, regulations, and best practices related to pricing in the automotive aftersales market
Collaborate with external stakeholders, such as suppliers and distributors, to negotiate pricing agreements and optimize cost structures
Collaborate with cross-functional teams, including Sales, Marketing, and Finance, to align pricing strategies with business objectives
Prawidłowe, regularne i bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, w tym rejestracja kosztów i przychodów, rozliczanie należności i zobowiązań, rozrachunków kasowych i innych dokumentów;
Zapewnienie zgodności operacji księgowych z obowiązującymi przepisami prawnymi i standardami rachunkowości, takimi jak: US GAAP (Generally Accepted Accounting Principles), UoR, ustawa o VAT i ustawa o CIT;
Wsparcie w procesie tworzenia budżetów i prognoz finansowych. Współpraca z innymi działami;
Audyt i kontrola wewnętrza - współpraca z zewnętrznymi audytorami w celu przeprowadzania audytów finansowych oraz wdrażanie kontroli wewnętrznych, w tym w zakresie SOX;
Wsparcie oraz czynny udział w projektach Globalnych z zakresu księgowości i finansów;
Ocena i implementancja nowych standardów oraz procedur księgowych
Implementing the IT governance framework and its activities in line with organizational standards, external regulations and business priorities;
Creating and providing transparency of relevant IT aspects, in particular regarding IT Strategy, IT Services and Processes, IT Budgets and IT Resources, IT Risk Assessment, IT Quality Assurance, IT Vendors Management;
Initiates and monitors improvement of IT processes across whole IT department based on audit and controls outcomes. Optimizes and adapts them to accepted good practices and standards. Ensures transparency of core processes defined by IT organization;
Works closely with control functions within the company such as Internal Audit, Compliance or the Risk Management Function;
Creates and shares reports with IT management, identifying IT process bottlenecks and suggesting options and recommendations. Reviews and enhances current process designs and discusses recommendations with teams
prowadzenie projektów doradczych, coachingowych, szkoleniowych od strony organizacyjnej i komunikacyjnej – dbanie o doświadczenie klientów, uczestników, współpraca z ekspertami merytorycznymi;
zapewnienie wsparcia projektów od strony administracyjno-logistycznej – umowy; harmonogramy, faktury, współpraca z dostawcami;
przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych, raportów, postępów prac, ankiet;
aktywne uczestnictwo w organizacji i koordynacji eventów na miejscu (głównie Warszawa i okolice);
tworzenie i publikowanie treści marketingowych w mediach społecznościowych;
budowanie dobrych relacji z ekspertami, zespołem sprzedaży oraz innymi pracownikami grupy Amberstone
Manage payroll for assigned countries with external provider, ensuring compliance with EMEA process, payroll schedules, legal and taxation requirements, collective labor/tariff agreements, country specific requirements and internal auditing requirements
Collect mutations for payroll input including the time register and provide data to the external vendor via communication interface
Payroll calculations verification and check for potential errors
Provide reports on payroll data for SOX, regulatory and internal purposes
Handle HR, employees, and Managers queries
Troubleshoot problems involving other stakeholders if necessary
Maintain HR database (Workday) ensuring all data is accurate and transactions performed in the due time
Ensure all employee data is up to date
Process HCM transactions related to new joiners and leavers, compensation andposition changes, employee onboarding
Run report on HR data
Absence management (E-days system)
Track employee absence
Report absence for payroll & other purposes
Contract management
Prepare standard HR documents (job contracts, amendments, etc.)
Employee benefits management
Statutory benefits and benefits in kind administration
Actively contribute to the organizational goals by taking initiative, executing on goals, and focusing on performance and safety
Improve the organization capacity and capabilities through building collaborative relationships, optimizing diverse talent and utilizing positive communications and influence with others
Wsparcie Kontrolera Finansowego w codziennych zadaniach i współpracy z Biznes Partnerami
Przygotowywanie pre- i post-ewaluacji aktywności komercyjnych, wspomagając Kontrolera Finansowego w obszarze kontrolingu finansowego sprzedażowego
Wspieranie procesu negocjacyjnego z klientami poprzez przygotowywanie narzędzi i analiz dla Kontrolera Finansowego
Kontrola wyników finansowych zgodnie z planami i budżetami, wskazywanie odchyleń, proponowanie zmian i udzielanie wyjaśnień
Przygotowywanie prostych, cyklicznych raportów i analiz finansowych dla Biznes Partnerów
Finansowe/operacyjne wsparcie Biznes Partnerów z obszaru sprzedaży przy podejmowaniu podstawowych decyzji biznesowych, w tym przygotowywanie analiz finansowych i kontroli rozliczeń
Daily bookkeeping of company entities in Belgium, UK, Germany, and Italy, including handling supplier invoices, staff expenses, client invoices, and conducting bank and credit card reconciliations;
Establishing creative strategy, leading innovative concept development and reviewing the holistic creative and contents;
Develop work across local clients and global client’s network;
Original outstanding digital-centric communication projects and campaigns;
Translate creative direction and design points from creative briefs into engaging and effective design concepts;
Develop a creative brief by working with the internal team and client team to define the original concept, create a target audience and begin the creative process;
Direct Management of clients at the senior level with the account team;
Report to CEO and Client Service Director, work on idea generation for all clients within the agency and assist in new business pitches;
Adjust and coordinate allocated team resources to avoid under or overloading
Prowadzenie i nadzorowanie procesu planowania finansowego,
Kontrola i analiza realizacji budżetu,
Przygotowanie projekcji i planów finansowych,
Przygotowanie lub nadzorowanie procesu sporządzania raportów i informacji zarządczych,
Tworzenie polityk i opracowywanie procedur w obszarze planowania finansowego,
Wsparcie CFO w tworzeniu strategii finansowej spółki,
Nadzorowanie finansowania działalności spółki (płynność finansowa, stan gotówki, finansowanie itp.),
Ścisła współpraca z CFO w obszarze analiz i opracowań, oceniających pod względem finansowym (opłacalności) planowane projekty,
Wsparcie CFO w regularnym przygotowywaniu raportów w ramach sprawozdawczości wewnątrz firmy, a także nadzorowanie obszaru sprawozdań finansowych, również we współpracy z audytem zewnętrznym,
Nadzorowanie współpracy z Shared Service Center w zakresie prawidłowości i rzetelności zapisów księgowych we wszystkich obszarach (z uwzględnieniem księgowań płacowych),
Zarządzanie obszarem ryzyk (risk management) i nadzorowanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatków VAT, CIT i podatków lokalnych
Coaching and driving agile principles and ways of working into the cross-functional marketing & integrated agency team for delivering the entire annual marketing calendar;
Establishing agile ceremonies and sprint plans to define, monitoring & track progress to ensure the delivery of all marketing campaigns;
Working with market and channel leads on the overall Marketing strategic objectives and supporting them to lay out the entire plan in backlog, breaking them down into small achievable goals for each Sprint;
Fostering close cooperation across all team members, encouraging cross-training and supporting each other;
Facilitating communication and ensuring collaboration between stakeholders and agencies and removing roadblocks that may impact the delivery;
Identifying the key dependencies and coaching cross-functional team members to remove impediments (e.g., logistical challenges, agency dependencies) to ensure they are communicated and resolved so they don’t impact the overall timelines;
Tracking project performance within the agile tool, specifically analyzing the successful completion of short and medium-term goals and periodically sharing progress and next steps with all stakeholders and global teams;
Building a trusting and safe environment where problems can be raised without fear;
utrzymanie oraz rozwój infrastruktury serwerowej oraz innych systemów IT funkcjonujących w organizacji np. (system pocztowy, system archiwizacji danych, systemy bezpieczeństwa informatycznego i inne);
wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów związanych z wyżej wymienionymi obszarami oraz kontakt z dostawcami usług w przypadku bardziej skomplikowanych problemów;
utrzymanie sprzętu (PC, notebooki, urządzenia mobilne, urządzenia peryferyjne) poprzez aktualizację oprogramowania, zakup licencji oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
planowanie i zarzadzanie lokalnym budżetem IT (OPEX, CAPEX);
udział w procesie zakupowym sprzętu i rozwiązań IT poprzez współorganizowanie procesu przetargowego, wybór optymalnych rozwiązań i dostawców;
przygotowywanie umów z dostawcami usług i sprzętu, negocjacje zakresu obsługi powdrożeniowej, ustalanie SLA, monitorowanie jakości dostarczanych usług;
optymalizacja procesów IT poprzez proponowanie nowych rozwiązań (np. system ticketowy, oprogramowanie do zarządzania zasobami sprzętowymi);
wykazywanie inicjatywy w kontekście optymalizacji lub usprawniania standardów i procesów IT (np. weryfikacja przestrzegania korporacyjnych standardów bezpieczeństwa IT);
udział w globalnych projektach IT jako osoba kontaktowa i koordynator działań po stronie polskiego oddziału
współtworzenie strategii rozwoju serwisów i biznesów w obszarze afiliacji, e-commerce i marketplace;
uczestnictwo w opracowywaniu strategii pozyskiwania ruchu internetowego ze źródeł płatnych, niezbędnego do realizacji sprzedanych kampanii i rozwoju biznesu w ww. obszarach;
koordynacja działań wokół produktu dla realizacji strategii i KPI dla podległych produktów/brandów/linii biznesowych;
odpowiedzialność za planowanie z zespołem IT rozwoju narzędzi i systemów niezbędnych do realizacji prowadzonych produktów/linii biznesowych;
analizowanie trendów rynkowych i tworzenie rekomendacji dla przełożonego;
współtworzenie szczegółowego P&L dla brandów/produktów/linii biznesowych ze swojego obszaru;
odpowiedzialność za wyniki pracy podległych pracowników (obecnie ok. 4-osobowy zespół) oraz za ich rekrutację
Wsparcie Kontrolera Finansowego w codziennych zadaniach i współpracy z Biznes Partnerami
Przygotowywanie pre- i post-ewaluacji aktywności komercyjnych, wspomagając Kontrolera Finansowego w obszarze kontrolingu finansowego sprzedażowego
Wspieranie procesu negocjacyjnego z klientami poprzez przygotowywanie narzędzi i analiz dla Kontrolera Finansowego
Kontrola wyników finansowych zgodnie z planami i budżetami, wskazywanie odchyleń, proponowanie zmian i udzielanie wyjaśnień
Przygotowywanie prostych, cyklicznych raportów i analiz finansowych dla Biznes Partnerów
Finansowe/operacyjne wsparcie Biznes Partnerów z obszaru sprzedaży przy podejmowaniu podstawowych decyzji biznesowych, w tym przygotowywanie analiz finansowych i kontroli rozliczeń
Develop and implement the organization’s IT strategy in alignment with a Group strategic goals and architectural guidelines
Manage the IT budget, both CAPEX and OPEX
Oversee the selection, adaptation, implementation, and maintenance of technological solutions
Manage relationships with internal clients and key technology partners within the organization
Manage the IT projects portfolio
Supervise the cybersecurity area
Identify and capitalize on opportunities to leverage technological solutions, actively exploring and proposing innovative approaches and new applications
Collaborate closely with the Group to facilitate the smooth rollout and implementation of group-wide solutions
Effectively manage the technology team, overseeing their activities and ensuring alignment with organizational goals. This includes setting goals, enforcing standards, and developing and implementing comprehensive development plans
Foster the professional growth and motivation of individual team members, actively supporting their performance management and providing guidance and mentorship
Define clear professional roles within the technology team, actively recruit and train resources to enhance team capabilities, and establish succession plans for key positions
Strategic senior leadership role working directly with the Group CTO
Partnering with customers and the CISO to shape and execute the company’s cybersecurity transformation in IT and OT
Responsible for building and executing strategies in line with IT & Data ambitions
Leading dedicated teams and operations, focusing on value creation, operational results, and user satisfaction
Promoting collaboration, agile mindset, and innovation with Manufacturing teams and IT & Data teams
Endorsing the business strategy and defining the strategic vision for products within the company
Managing and securing IT/OT sites, ensuring cybersecurity assets, network security, and compliance with cybersecurity standards
Managing IT/OT products, engaging with stakeholders to capture needs, setting vision and strategy, and implementing best-in-class infrastructure and products
Defining the organization of the IT/OT area, including technology processes, product teams, and delivery models
Managing IT/OT workforce and budget, responsible for P&L of products and developing sourcing strategies
Leading a team of internal resources, external resources, and Managed Service Providers (MSP) in product development and operations
Responsible for operational security products, supporting digital transformation, ensuring secure access to IT resources, and implementing security best practices
Responsible for IT/OT products in the company’s factories, enabling digital transformation, improving security maturity, and managing operational security and infrastructures
Lead Enterprise Architecture support activities in the design, delivery and optimization of ERP migration strategies (ECC to S4/HANA)
Partner with the Support Functions IT organization to establish and deliver Enterprise Architecture standards, oversee the Support Functions IT design process and deliver on the Support Functions IT roadmap
Define, document and defend the Support Functions IT architecture principles to be used by all Support Functions IT teams in the design, delivery, decision-making and vendor relationship management
Create and maintain capability and technology roadmaps based on a deep understanding of business strategy, current state of technology and future design principles
Apply advanced knowledge of business and IT architecture principles to identify and evaluate appropriate solutions for business domains, including establishing decision criteria
Analyze incoming technology requests for feasibility and roadmap fit
Lead technology modernization projects to optimize investments in the technology portfolio
Create and deliver IT Support Functions Architecture Strategy aligned Roadmaps
Budowanie nowych kontaktów biznesowych oraz partnerstw w sektorze bankowym (nawiązywanie relacji z decydentami po stronie banków – C-level);
Badanie trendów rynkowych (również międzynarodowych) w zakresie produktów i usług w obszarze FinTech;
Rozwijanie nowych kategorii produktowych w organizacji (proponowanie nowych kierunków rozwoju, pozyskiwanie partnerów, prowadzenie spotkań i prezentacji przedstawiających strategie rozwoju produktów);
Optymalizowanie, modernizowanie i rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi w celu poprawiania jakości produktów;
Tworzenie nowych kanałów partnerskich dla produktów finansowych (bankowych) oraz tworzenie business case`ów, potwierdzających zasadność biznesową proponowanych przedsięwzięć;
Negocjowanie umów handlowych z partnerami biznesowymi;
Współpraca z Dyrektorem Departamentu Produktów w zakresie wdrażania zaakceptowanych, nowych przedsięwzięć;
Analiza wyników sprzedaży, w tym przychodów i kosztów w celu diagnozowania obszarów do optymalizacji;
Skuteczne zarządzanie podległym zespołem: rozwój podległych pracowników, koordynowanie powierzonych zadań i celów
Analiza rynku i trendów w branży kart płatniczych oraz prowadzenie badań marketingowych, aby zidentyfikować potrzeby klientów i luki w ofercie produktowej firmy
Opracowywanie strategii rozwoju produktów, ustalanie celów i planów działań, a także koordynowanie pracy zespołu
Zapewnienie, że firma oferuje najbardziej konkurencyjne i innowacyjne produkty, które będą przyciągać klientów
Zarządzanie zespołem i zachęcanie go do osiągania wyników
You will be responsible for KPI management, people management, recruitment, and training, as well as client relationship building and financial management, including forecasting, budgeting, and invoicing
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
IT Regional Service Manager
Łódź
Wygasła: 11.05.2023
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
Build a strong regional IT team which can deliver against local requirements and implement standards set and agreed by the Intl IT team
To align with the central IT and Security teams to build strategy, projects and support by coordinating local delivery
To manage all local IT security audits, monitoring, GDPR, compliance and tasks relating to improving our IT security position
Responsible for the completion of all IT Infrastructure Auditing, including Internal & External IT Audits and SOX
To organise and deliver local region IT staff team meetings, regular documented one to ones and appraisals
To support the region businesses making sure IT has high availability and resourced correctly to match business demands
Drive actions increasing satisfaction of the internal customers
Współpraca z zarządem oraz kierownikami działów w celu zrozumienia ich potrzeb i wymagań w zakresie działań HR oraz zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie,
Zaprojektowanie i wdrożenie procesu rekrutacji oraz onboardingu,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne poziomy stanowisk,
Wsparcie menadżerów w codziennej pracy z zespołami (w tym w trudnych sytuacjach i rozmowach z pracownikami),
Zbudowanie od zera programów rozwojowych dla kadry menadżerskiej,
Koordynowanie projektów HR, takich jak: ankiety satysfakcji, badanie zaangażowania, oceny kompetencji itp.,
Inicjowanie i zarządzanie procesem budowania modeli kompetencyjnych, ścieżek karier itp.,
Doradztwo i wsparcie w zakresie bieżących zagadnień HR dla pracowników i menedżerów
Współpraca z zarządem oraz kierownikami działów w celu zrozumienia ich potrzeb i wymagań w zakresie działań HR oraz zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie,
Zaprojektowanie i wdrożenie procesu rekrutacji oraz onboardingu,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne poziomy stanowisk,
Wsparcie menadżerów w codziennej pracy z zespołami (w tym w trudnych sytuacjach i rozmowach z pracownikami),
Zbudowanie od zera programów rozwojowych dla kadry menadżerskiej,
Koordynowanie projektów HR, takich jak: ankiety satysfakcji, badanie zaangażowania, oceny kompetencji itp.,
Inicjowanie i zarządzanie procesem budowania modeli kompetencyjnych, ścieżek karier itp.,
Doradztwo i wsparcie w zakresie bieżących zagadnień HR dla pracowników i menedżerów
Coordinate communication between offices and international experts
External suppliers research and management
Coordinate meetings, manage schedules, make appointments, arrange travel and provide other general assistance as required
Perform potentially confidential and complex administrative duties involving Excel, Word and PowerPoint including, typing letters, creating/updating spreadsheets, and compiling presentations
Exhibit a strong attention to detail, ability to adapt to daily schedules and routines, and a focus on efficiency without sacrificing quality
planowanie programów indywidualnych wycieczek objazdowych i prywatnych podróży wypoczynkowych do egzotycznych destynacji,
sprzedaż oferty biura: umiejętna sprzedaż indywidualnych pakietów przelot + hotel i związanych z podróżą dodatkowych serwisów, jak wycieczki, transfery, VIP odprawy itp.,
rozmowa z Klientem, analiza preferencji i omawianie szczegółów programów,
kompletowanie dokumentacji podróży i kontrola jej przebiegu,
Independently lead implementations of SAP HCM module and compatible solutions such as ADP Globalview
Building relationships with customers that foster long-term cooperation
Work closely with regional Project Managers responsible for the implementation of country-specific payroll configurations, from business design to configuration implementation to UAT and parallel testing
Independently lead implementations of SAP HCM module and compatible solutions such as ADP Globalview
Building relationships with customers that foster long-term cooperation
Work closely with regional Project Managers responsible for the implementation of country-specific payroll configurations, from business design to configuration implementation to UAT and parallel testing
Independently lead implementations of SAP HCM module and compatible solutions such as ADP Globalview
Building relationships with customers that foster long-term cooperation
Work closely with regional Project Managers responsible for the implementation of country-specific payroll configurations, from business design to configuration implementation to UAT and parallel testing
Opracowanie strategii pomiaru (poprzez dostosowanie metryk do ogólnych celów biznesowych);
Zdefiniowanie cyfrowych KPI;
Projektowanie i wdrażanie portfolio raportów (w celu kalibracji wydajności produktów, rynków);
Zdefiniowanie strategii danych;
Przygotowanie analizy produktowej (w oparciu o metryki internetowe i biznesowe KPI, badania offline i online, aby podjąć decyzje oparte na danych);
Tworzenie analityki zorientowanej na biznes i nowy sposób patrzenia na dane w celu wspierania podejmowania decyzji dotyczących kluczowych aspektów cyfrowych
Opracowanie strategii pomiaru (poprzez dostosowanie metryk do ogólnych celów biznesowych);
Zdefiniowanie cyfrowych KPI;
Projektowanie i wdrażanie portfolio raportów (w celu kalibracji wydajności produktów, rynków);
Zdefiniowanie strategii danych;
Przygotowanie analizy produktowej (w oparciu o metryki internetowe i biznesowe KPI, badania offline i online, aby podjąć decyzje oparte na danych);
Tworzenie analityki zorientowanej na biznes i nowy sposób patrzenia na dane w celu wspierania podejmowania decyzji dotyczących kluczowych aspektów cyfrowych
Opracowanie strategii pomiaru (poprzez dostosowanie metryk do ogólnych celów biznesowych);
Zdefiniowanie cyfrowych KPI;
Projektowanie i wdrażanie portfolio raportów (w celu kalibracji wydajności produktów, rynków);
Zdefiniowanie strategii danych;
Przygotowanie analizy produktowej (w oparciu o metryki internetowe i biznesowe KPI, badania offline i online, aby podjąć decyzje oparte na danych);
Tworzenie analityki zorientowanej na biznes i nowy sposób patrzenia na dane w celu wspierania podejmowania decyzji dotyczących kluczowych aspektów cyfrowych
The main tasks will concentrate firstly on the Active Directory area and then seamlessly transition to the whole IAM within organisation
Design IAM security architectures, solutions, policies, and roadmaps including identity governance & administration based on business, technology, and security objectives
Develop strategies and standards for IAM solutions and technologies
Evaluate and review current architecture designs, quality, and effectiveness
Report metrics and dashboards related to IAM security to the head of cybersecurity architecture
Provide technical leadership during the acquisition, implementation, and integration of IAM technologies
Collaborate with the IAM manager to conduct feasibility studies and design system requirements for complex projects
Collaborate with Zonal IAM managers to design IAM architectures aligned with local needs, techniques, and practices and ensure their adherence to the IAM security policies
Evaluate and provide recommendations on current processes, practices, or technologies that would enhance business needs
Review documents, existing procedures, and processes and recommend where automation or improved processes can be implemented
Evaluate the quality and effectiveness of new processes, systems, and/or modifications to existing solutions
Advise on IAM technologies projects’ integration
Identify new technologies and development tools to improve current solutions
Budowa i rozwój modeli predykcyjnych w obszarze ryzyka kredytowego, w tym modeli scoringowych, modeli oczekiwanych strat kredytowych zgodnie z IFRS9, modeli kategoryzujących dane transakcyjne klientów,
Bieżące utrzymanie modeli obejmujące ich kalibrację i monitoring, a także automatyzacja procesów związanych z budową i utrzymaniem modeli,
Modelowanie procesów oceny ryzyka, w szczególności procesu decyzyjnego w ramach oceny wiarygodności kredytowej klientów,
Poszukiwanie obszarów optymalizacji algorytmów decyzyjnych, analiza procesów i rekomendacje zmian (również w odniesieniu do regulacji wewnętrznych),
Udział w implementacji zmian na środowisku produkcyjnym
Budowa i rozwój modeli predykcyjnych w obszarze ryzyka kredytowego, w tym modeli scoringowych, modeli oczekiwanych strat kredytowych zgodnie z IFRS9, modeli kategoryzujących dane transakcyjne klientów,
Bieżące utrzymanie modeli obejmujące ich kalibrację i monitoring, a także automatyzacja procesów związanych z budową i utrzymaniem modeli,
Opracowanie i rozwój metodyk budowy i monitorowania modeli, zapewniając ich zgodność z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
Modelowanie procesów oceny ryzyka, w szczególności procesu decyzyjnego w ramach oceny wiarygodności kredytowej klientów,
Poszukiwanie obszarów optymalizacji algorytmów decyzyjnych, analiza procesów i rekomendacje zmian (również w odniesieniu do regulacji wewnętrznych),
Udział w implementacji zmian na środowisku produkcyjnym
Prowadzenie projektów doradczych/ szkoleniowych od strony organizacyjnej – dbanie o doświadczenie klientów, uczestników, współpraca z ekspertami merytorycznymi;
Zapewnienie wsparcia projektów od strony administracyjno-logistycznej – umowy; harmonogramy, faktury, współpraca z dostawcami;
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, raportów, postępów prac, ankiet;
Uczestnictwo w organizacji i koordynacji eventów na miejscu (głównie Warszawa i okolice)
We need your creativity and copywriting skills: you will create all types of content: apart from posts on social media, you will also write short texts, long articles, infographics, summaries of events, invitations, etc
You will work on the digital marketing campaigns for our international events, you plan, prepare, write and publish posts
You will process interviews we do with top digital leaders, summarising, structuring, and publishing their content
You will attend our virtual events and work on the post-production: you write a blog post after each event
You will create the graphical material (in Canva) needed to support posts or specific publications
The company has a busy agenda you should be capable of prioritising your work and working on different tasks simultaneously. For that, you need to be highly organised
You will have to align and liaise with an international organisation, with teams in 9 different countries, and our community is English speaking
You'll be part of a small but close-knit team (of 4 people) that works well together. Successful events are created and celebrated together
Establish the IS security architecture strategy in line with the overall business strategy and contribute to the application of the principles of the global security model
Contribute to the translation of security policies into operational security standards
Support CTO tribe leaders, Product managers and owners in the design of the architecture, specify the various settings and define the technical security requirements to integrate new systems or upgrade existing systems
Advise on the choice of technical solutions and recommend secure architectures
Participate in the choice of Solution providers from a security perspective
Regularly review the existing architecture, identify gaps, and make recommendations for security improvements
Advise on the use and combination of existing security bricks
Analyze the security risks associated with the introduction of recent technologies
wsparcie biznesu w lepszym rozumieniu finansowej strony prowadzonych projektów,
inicjowanie działań optymalizacyjnych i podnoszących efektywność we wspieranym obszarze,
dostarczanie odpowiednich analiz, w tym prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników finansowych, analiz opłacalności, ocen planowanych inwestycji/projektów,
udział w procesie budżetowania oraz tworzenia planów finansowych,
monitorowanie i raportowanie wykonania budżetu, realizacji wskaźników efektywności oraz rekomendowanie działań korygujących,
nieustanne dzielenie się najlepszymi praktykami, opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących narzędzi służących do analiz, raportowania i budżetowania
Ekspert ds. Kontroli Wewnętrznej (w dziale finansowym)
Warszawa
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Ustalanie z przełożonym obszarów podlegających testowaniu oraz określanie rocznego planu kontroli z uwzględnieniem standardów kontroli wewnętrznej Korporacji;
Organizowanie projektów kontroli poprzez planowanie szczegółowego harmonogramu i scenariuszy testów, ustalanie zakresu informacji niezbędnych do ich przeprowadzania oraz zaangażowanie osób, od których te informacje należy uzyskać;
Realizowanie projektów kontroli w dziale finansowym firmy, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników bezpośredniemu przełożonemu oraz współpraca z międzynarodowym działem zewnętrznym;
zarządzanie contentem w mediach elektronicznych w oparciu o CMS,
współpraca z różnymi obszarami w całej firmie w celu wypracowania najlepszych praktyk i pomysłów w zakresie prezentacji oferty i treści sklepu internetowego,
dbanie o terminową i jakościową publikację danych produktowych na stronie www i w aplikacji mobilnej,
stały monitoring rynku, trendów - oraz jakości treści prezentowanych danych na stronie,
prowadzenie kalendarza komunikacji do różnych grup klientów,
kreowanie koncepcji różnych treści do różnych grup klientów,
tworzenie treści premium w oparciu o posiadane szablony,
współpraca z zewnętrznymi dostawcami treści – oraz aplikacji i modułów modernizujących prezentację produktów na stronie
Contribute to the design, identification and definition of company’s Employee Listening model and data working flows from IT perspective;
Identify gaps, quick wins and enhancement in the employee journeys with clear continuous improvement actions from IT perspective; manage support to end-users;
Support the definition of business cases to create, build or enhance IT solutions for processes within the Employee listening context standards;
Receive and evaluate request from stakeholders that could be fulfilled within existing global IT solutions / architecture;
Work in close collaboration with HR Digitalization team to implement the solutions and support the definition of policies;
Engage and promote the Employee listening; support employee listening initiatives, employee experience journey definitions and processes within global HR systems;
Contribute to tools design, definition and architecture for the key projects link to the stream
Contribute to the design, identification and definition of company’s Employee Experience model and data working flows from IT perspective;
Identify gaps, quick wins and enhancement in the employee journeys with clear continuous improvement actions from IT perspective; manage support to end-users;
Support the definition of business cases to create, build or enhance IT solutions for processes within the Employee Experience context standards;
Receive and evaluate request from stakeholders that could be fulfilled within existing global IT solutions / architecture;
Work in close collaboration with HR Digitalization team to implement the solutions and support the definition of policies;
Engage and promote the Employee listening; support employee listening initiatives, employee experience journey definitions and processes within global HR systems;
Contribute to tools design, definition and architecture for the key projects link to the stream
Working in conjunction with the Hub and local Credit Team as well as the customer care team, you will be responsible for the rules, decisions, processes, and systems across the Underwriting strategies in the Group to optimize a tradeoff between customer conversion, customer experience, costs related to underwriting and customer quality;
You will take a test and learn approach towards the governance and development of underwriting processes and activities, being quick to tighten, relax or challenge underwriting strategy and controls where they are not in support of the business strategy to push innovation and better way of working with customers;
Maintaining and ensuring effective reporting on strategy as well as a trade-off between underwriting process/quality/sale, being open to challenge and feedback in a data-driven organization;
Ensuring timely delivery of high-quality underwriting approval processes related to the origination of new customers as well as existing ones so the business is well protected against fraud and credit losses;
Preparing necessary reporting and analytics behind the area of responsibility, ready to provide recommendations in terms of changes in the processes based on the numbers as a way of optimization of processes;
Working with Credit Team on designing, monitoring, and adjusting customer’s onboarding process to ensure conversion optimization while keeping credit quality intact;
Caring about the business; monitoring and reviewing processes and policies to protect the organization from fraud and risk and identifying ways to further drive growth and reduce wastage;
Managing costs associated with customer assessment and credit underwriting (cost of credit /fraud checks, operational costs related to underwriters) as cost optimization directly influences the company’s profits;
You will love to build great relationships with key partners, working with stakeholders from within the business and external to ensure you can acquire the right tools and processes to deliver the business plan;
You will put customer experience and innovation at the heart of the business processes – have this in mind when approaching all risk management activities as managing customer experience translates to better conversions and customers loyalty;
Pursuing the economies of scale and opportunities to reduce waste, whilst not impacting the customer experience
Global Financial Reporting and Technical Support Director
Lesser Poland
Wygasła: 07.12.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
director
Obowiązki:
Overseeing production of IFRS Reporting Pack for Group Filings;
Preparing quarterly filings (10Q and 10k) for API on NYSE coordinating across multiple geographies to ensure fully compliant accounting and disclosures;
Ensuring technical adherence of all subsidiaries through accounting policy maintenance and updates as well as providing critical accounting advice as required;
Being the key integration point with external auditors;
Overseeing Outsourced Statutory Accounting preparation for multiple Holding companies;
Coordinating and aligning accounting approach with Group Accounting function;
Leadership and development of team of 3-4 (2 managers and 1 associate)