Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
bieżąca współpraca z organami korporacyjnymi podmiotów powiązanych
analiza wniosków spółek zależnych i powiązanych kierowanych do walnego zgromadzenia/zgromadzenia wspólników
opracowywanie wniosków do zarządu i rady nadzorczej spółki
opracowywanie innej dokumentacji w zakresie nadzoru właścicielskiego
analiza i weryfikacja zmian w zakresie składu organów spółek, ich sytuacji operacyjnej i finansowej
nadzorowanie przygotowywania przez spółki zależne i powiązane rocznych planów rzeczowo-finansowych, celów zarządczych oraz wieloletnich planów strategicznych
Analiza struktury należności oraz raportowanie stanu przeterminowanych należności, wyjaśnianie niezgodności sald
Procesowanie wniosków o zmianę terminów płatności oraz rozłożenie zadłużenia na raty na prośbę wierzycieli
Prowadzenie procesu windykacji należności, wysyłanie wezwań do zapłaty, realizacja zabezpieczeń, współpraca z firmami windykacyjnymi oraz komornikami sądowymi w zakresie realizacji zajęć wierzytelności
Analiza oraz tworzenie zestawień dotyczących odpisów na należności
Koordynacja działań przy spisaniu długu w straty
Opracowywanie i aktualizacja obowiązujących procedur windykacyjnych
Dzienna weryfikacja salda środków pieniężnych, analiza pozycji walutowej, zlecanie zakupu walut, dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach
Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych
Udział w procesie płatności, w tym weryfikacja propozycji płatności; blokowanie/odblokowywanie kontrahentów do płatności; sporządzanie raportu płatności
Sporządzanie prognozy płynności krótkoterminowej: dzienne zasilanie modelu danymi z systemu finansowo-księgowego, aktualizacja plików bazowych, bieżąca weryfikacja poprawności danych, analiza wyników, raportowanie zarządcze
Projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności oraz rozwój istniejącego oprogramowania, tworzymy portal webowy lot.com, dla naszych klientów. Osadzony na AWS, pisany w AEM Java na froncie Angular,
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
Prowadzenie projektów zakupowych (S2C) w ramach przypisanej kategorii zakupowej
Koordynowanie procesu wyboru dostawcy poprzez określenie założeń handlowych, negocjacje, analizę i monitoring trendów rynkowych oraz uzgadnianie warunków zawieranych przez firmę umów przy udziale innych jednostek merytorycznych PGL S.A
Renegocjacja kontraktów
Wdrażanie długofalowych strategii działania dla kategorii zakupowej
Wspieranie klientów wewnętrznych w definiowaniu bieżących i przyszłych potrzeb oraz konsolidacji zakupów w Grupie Kapitałowej PGL S.A
Rekomendowanie działań optymalizujących koszty Spółki i usprawnień w obszarze zakupów
Projektowanie, implementacja oraz utrzymanie procesów ETL/ELT w architekturze Lakehouse wykorzystując platformę Azure Databricks, Azure Data Factory, SSIS, etc.;
Przetwarzanie danych w trybie batch i real-time na potrzeby raportowania, analityki
Analiza danych ad hoc z użyciem SQL, Spark, Python;
Czynny udział w pracach przy Data Governance
Czynny udział w projektowaniu rozwiązań Business Intelligence;
Optymalizacja zapytań, procedur;
Prace przy tworzeniu i modyfikowaniu raportów w PowerBI;
Zarządzanie spójnością i jakością danych;
Identyfikacja i naprawa usterek w istniejących procesach;
Dokumentowanie zmian;
Weryfikacja techniczna zmian wprowadzanych przez zewnętrznych dostawców
Bieżąca obsługa prawna i doradztwo dla spółek z grupy Polska Grupa Lotnicza S.A., w szczególności PLL LOT S.A. w wybranych obszarach, w tym dla działu IT i nowych technologii, cyberbezpieczeństwa, e-commerce, sprzedaży, cargo
Sporządzanie dokumentacji prawnej (projekty umów, aneksów, opinii, pism) dla jednostek wewnętrznych obsługiwanych spółek
Udział w procesach negocjowaniu umów (w językach polskim i angielskim)
Formalnoprawne uzgadnianie umów, uchwał i innych dokumentów (w szczególności poprzez identyfikację ryzyk prawnych i proponowanie sposobów ich mitygacji, a także zapewnienie zgodności z wewnętrznymi procedurami spółki)
Wsparcie Zarządu i Rady Nadzorczej w kwestiach wymagających wiedzy prawniczej
Reprezentowanie spółek w postępowaniach sądowych i pozasądowych w sprawach gospodarczych i administracyjnych
Koordynacja pracy kancelarii zewnętrznych (głównie spoza polskiej jurysdykcji)
Adwokat/radca prawny ds. korporacyjnych (Polska Grupa Lotnicza)
Komitetu Obrony Robotników 45a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie i opiniowanie umów w zakresie bieżącej działalności Spółki w języku polskim i angielskim
Sporządzanie opinii prawnych i rekomendacji w języku polskim i angielskim
Przygotowywanie tekstów regulaminów, zarządzeń i innych wewnętrznych regulacji
Opracowanie projektów uchwał Zarządu i Rad Nadzorczych
Opracowywanie wniosków do Zarządu u Rady Nadzorczej
Formalnoprawne uzgadnianie umów, uchwał i innych dokumentów (w szczególności poprzez identyfikację ryzyk prawnych i proponowanie sposobów ich mitygacji, a także zapewnienie zgodności z wewnętrznymi procedurami spółki)
Wsparcie Zarządu i Rady Nadzorczej w kwestiach wymagających wiedzy prawniczej
Reprezentowanie spółek w postępowaniach sądowych i pozasądowych w sprawach gospodarczych i administracyjnych
Koordynacja pracy kancelarii zewnętrznych (głównie spoza polskiej jurysdykcji)
Bieżąca analiza zmian w przepisach i w aktach prawnych
bieżąca współpraca z organami korporacyjnymi podmiotów powiązanych
analiza wniosków spółek zależnych i powiązanych kierowanych do walnego zgromadzenia/zgromadzenia wspólników
opracowywanie wniosków do zarządu i rady nadzorczej spółki
opracowywanie innej dokumentacji w zakresie nadzoru właścicielskiego
analiza i weryfikacja zmian w zakresie składu organów spółek, ich sytuacji operacyjnej i finansowej
nadzorowanie przygotowywania przez spółki zależne i powiązane rocznych planów rzeczowo-finansowych, celów zarządczych oraz wieloletnich planów strategicznych
Zarządzanie zespołem 4+, także w różnych lokalizacjach w Polsce
Koordynowanie projektami ICT w Dziale Wparcia Użytkowników
Udział w testowaniu nowych rozwiązań
Implementacja zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych
Odpowiedzialność za otwarcia nowych lokalizacji i przygotowanie infrastruktury dla pracowników
Odpowiedzialność za zakupy i obsługę sprzętu ICT wykorzystywanym przez użytkowników w spółkach
Współpraca z dostawcami oraz z innymi działami w obszarze ICT (dostawca sprzętu komputerowego; dostawca łącz internetowych i telefonii VoIP; dostawca środowiska druku/serwis drukarek; serwis laptopów i telefonów komórkowych; dostawcy aplikacji lotniczych i specjalistycznych)
Prowadzenie projektów zakupowych (S2C) w ramach przypisanej kategorii zakupowej
Koordynowanie procesu wyboru dostawcy poprzez określenie założeń handlowych, negocjacje, analizę i monitoring trendów rynkowych oraz uzgadnianie warunków zawieranych przez firmę umów przy udziale innych jednostek merytorycznych PGL S.A
Renegocjacja kontraktów
Wdrażanie długofalowych strategii działania dla kategorii zakupowej
Wspieranie klientów wewnętrznych w definiowaniu bieżących i przyszłych potrzeb oraz konsolidacji zakupów w Grupie Kapitałowej PGL S.A
Rekomendowanie działań optymalizujących koszty Spółki i usprawnień w obszarze zakupów
Projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności oraz rozwój istniejącego oprogramowania, tworzymy portal webowy lot.com, dla naszych klientów. Osadzony na AWS, pisany w AEM Java na froncie Angular,
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
Kontrola merytoryczna i finansowa wydatków i przychodów z tytułu umów IT oraz alokacja i rozliczanie kosztów IT (weryfikacja poprawności i zgodności z umowami, reklamacje, księgowanie w SAP)
Bieżąca współpraca z dostawcami usług IT w zakresie rozliczeń z tytułu świadczonych przez nich usług
Opracowywanie zgłoszeń zapotrzebowania na usługi, materiały i sprzęt IT zgodnie z obowiązującą procedurą zakupową
Opracowywanie rezerw kosztowych z tytułu usług IT (szacowanie kwot z tytułu kosztów nie zaksięgowanych w danym okresie rozliczeniowym)
Planowanie, monitorowanie i kontrola wykonania budżetu usług IT
Współpraca z odbiorcami wewnętrznymi i zewnętrznymi usług IT – cykliczne raportowanie usług IT do refakturowania
Koordynowanie, monitorowanie i rozliczanie umów na usługi IT świadczone przez Biuro IT
Projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności oraz rozwój istniejącego oprogramowania, tworzymy portal webowy lot.com, dla naszych klientów. Osadzony na AWS, pisany w AEM Java na froncie Angular,
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej budującej kulturę organizacji zgodną z misją, strategią i wartościami
Tworzenie i redagowanie materiałów informacyjnych dostosowanych do różnych kanałów komunikacji wewnętrznej
Samodzielne prowadzenie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej
Współpraca z innymi działami firmy przy organizacji projektów, koordynowanie komunikacji wewnętrznej w ramach prowadzonych projektów
Wdrażanie zmian w procesie komunikacji oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy
Inicjowanie, kreowanie i współrealizacja kampanii i działań angażujących pracowników i współpracowników w tym organizowanie aktywności budujących tożsamość zespołową opartą na wartościach firmy
Współorganizacja wydarzeń dla pracowników i współpracowników, m.in. cyklicznych spotkań informacyjnych, spotkań okolicznościowych itp
Zbieranie i analiza informacji zwrotnej dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz przygotowywanie rekomendacji i proponowanie usprawnień w procesach komunikacji wewnętrznej
Tworzenie wysokiej jakości tekstów na potrzeby angażującej komunikacji
Umiejętność zamiany fachowego żargonu w treść przystępną dla każdego
Opracowywanie koncepcji kreatywnych kampanii reklamowych na rynek polski i rynki anglojęzyczne
Tworzenie haseł, postów, artykułów, treści landing page, na potrzeby www, mailingów B2C i B2B oraz innych materiałów marketingowych w języku polskim i angielskim
Bieżące utrzymywanie i prace rozwojowe służące dostosowaniu systemu SAP ERP HR PA i PY do aktualnych wymagań,
Analiza i definicja rozwiązań w ramach obsługi incydentów, zarządzania zmianami i projektami,
Rozwój systemu SAP ERP poprzez implementację nowych funkcjonalności w w/w obszarach,
Techniczne wsparcie dla użytkowników SAP ERP
Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników oraz ścisłą współpracę z działem HR (pierwsza linia wsparcia do obsługi zgłoszeń związanych ze standardowym oprogramowaniem SAP),
Przygotowanie scenariuszy testów i ich realizację, pomoc w procesie testowania w celu wykrycia błędów i problemów w procesach biznesowych,
Przygotowywanie scenariuszy szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz weryfikację kompetencji poszkoleniowych,
Tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną,
Współpraca z dostawcami usług utrzymaniowych, gwarancyjnych i rozwoju w zakresie związanym z obsługą zgłoszeń, przygotowaniem oraz realizacją zamówień oraz rozliczeniem zrealizowanych prac,
Koordynacja i realizacja prac projektowych, wdrożeniowych i rozwojowych,
Kontrola merytoryczna i finansowa wydatków i przychodów z tytułu umów IT oraz alokacja i rozliczanie kosztów IT (weryfikacja poprawności i zgodności z umowami, reklamacje, księgowanie w SAP)
Bieżąca współpraca z dostawcami usług IT w zakresie rozliczeń z tytułu świadczonych przez nich usług
Opracowywanie zgłoszeń zapotrzebowania na usługi, materiały i sprzęt IT zgodnie z obowiązującą procedurą zakupową
Opracowywanie rezerw kosztowych z tytułu usług IT (szacowanie kwot z tytułu kosztów nie zaksięgowanych w danym okresie rozliczeniowym)
Planowanie, monitorowanie i kontrola wykonania budżetu usług IT
Współpraca z odbiorcami wewnętrznymi i zewnętrznymi usług IT – cykliczne raportowanie usług IT do refakturowania
Koordynowanie, monitorowanie i rozliczanie umów na usługi IT świadczone przez Biuro IT
Tworzenie wielowymiarowych analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju
Przygotowanie i automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz z komentarzem dotyczącym przyczyn i skutków odchyleń oraz sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki
Tworzenie we współpracy z obszarami biznesowymi operacyjnych i strategicznych business case’ów wraz z rekomendacjami
Udział w przygotowaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Identyfikację obszarów spółki wymagających zwiększenia efektywności finansowej i operacyjnej wraz z rekomendacjami
Przetwarzanie danych biznesowych z różnych systemów informatycznych
Sporządzanie innych raportów i analiz na polecenie Zarządu i CFO
Prowadzenie projektów zakupowych (S2C) w ramach przypisanej kategorii zakupowej
Koordynowanie procesu wyboru dostawcy poprzez określenie założeń handlowych, negocjacje, analizę i monitoring trendów rynkowych oraz uzgadnianie warunków zawieranych przez firmę umów przy udziale innych jednostek merytorycznych PGL S.A
Renegocjacja kontraktów
Wdrażanie długofalowych strategii działania dla kategorii zakupowej
Wspieranie klientów wewnętrznych w definiowaniu bieżących i przyszłych potrzeb oraz konsolidacji zakupów w Grupie Kapitałowej PGL S.A
Rekomendowanie działań optymalizujących koszty Spółki i usprawnień w obszarze zakupów
Współpraca z klientem wewnętrznym, zarządzanie jego oczekiwaniami oraz uzgadnianie rozwiązań w zakresie wdrażanych funkcjonalności;
Opracowywanie zintegrowanych planów wdrożeń nowych usług i zmian w usługach;
Zarządzanie projektami ze szczególnym zwróceniem uwagi na kategoryzację projektów, uwzględniając istotność, skalę, czas trwania oraz poziom ryzyka w projekcie;
Przygotowywanie, analiza i weryfikacja dokumentacji projektowej i wdrożeniowej;
Skuteczne wdrażanie projektów zgodnie z harmonogramem i przewidzianym budżetem;
Raportowanie i prezentowanie postępów prac;
Dokonywanie przeglądu stosowania procedur projektowych i proponowanie ich modyfikacji;
Kierowanie pracą podległych zespołów, wewnętrznych jak i zewnętrznych, wybór metod realizacji zadań oraz opracowanie strategii weryfikacji wcześniej ustalonych ram akceptacji rozwiązania;
Uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych oraz ocena i wybór dostawców;
Identyfikowanie ekspozycji narażonej na ryzyko oraz pomiar ryzyka
Zawieranie, wycena oraz rozliczanie transakcji zabezpieczających
Raportowanie oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby Komitetu Ryzyka
Opiniowanie procesów biznesowych w Spółce, które wpływają na poziom ryzyka
Nadzorowanie relacji z instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi oraz agentami rozliczeniowymi w zakresie płatności realizowanych kartami płatniczymi
Organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
Projektowanie i implementacja nowych funkcjonalności oraz rozwój istniejącego oprogramowania, tworzymy portal webowy lot.com, dla naszych klientów. Osadzony na AWS, pisany w AEM Java na froncie Angular
Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami,
Tworzenie wielowymiarowych modeli i analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju
Przygotowanie i automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz z komentarzem dotyczącym przyczyn i skutków odchyleń oraz sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki
Tworzenie we współpracy z obszarami biznesowymi operacyjnych i strategicznych business case’ów omawianych na poziomie Zarządu wraz z rekomendacjami
Udział w przygotowaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Identyfikację obszarów spółki wymagających zwiększenia efektywności finansowej i operacyjnej wraz z rekomendacjami
Przetwarzanie danych biznesowych z różnych systemów informatycznych
Sporządzanie innych raportów i analiz na polecenie Zarządu i CFO
Tworzenie wielowymiarowych analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju
Przygotowanie i automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz z komentarzem dotyczącym przyczyn i skutków odchyleń oraz sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki
Tworzenie we współpracy z obszarami biznesowymi operacyjnych i strategicznych business case’ów wraz z rekomendacjami
Udział w przygotowaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Identyfikację obszarów spółki wymagających zwiększenia efektywności finansowej i operacyjnej wraz z rekomendacjami
Przetwarzanie danych biznesowych z różnych systemów informatycznych
Sporządzanie innych raportów i analiz na polecenie Zarządu i CFO
Identyfikowanie ekspozycji narażonej na ryzyko oraz pomiar ryzyka
Zawieranie, wycena oraz rozliczanie transakcji zabezpieczających
Raportowanie oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby Komitetu Ryzyka
Opiniowanie procesów biznesowych w Spółce, które wpływają na poziom ryzyka
Nadzorowanie relacji z instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi oraz agentami rozliczeniowymi w zakresie płatności realizowanych kartami płatniczymi
Organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
Bieżące utrzymywanie i prace rozwojowe służące dostosowaniu systemu SAP ERP HR PA i PY do aktualnych wymagań,
Analiza i definicja rozwiązań w ramach obsługi incydentów, zarządzania zmianami i projektami,
Rozwój systemu SAP ERP poprzez implementację nowych funkcjonalności w w/w obszarach,
Techniczne wsparcie dla użytkowników SAP ERP
Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników oraz ścisłą współpracę z działem HR (pierwsza linia wsparcia do obsługi zgłoszeń związanych ze standardowym oprogramowaniem SAP),
Przygotowanie scenariuszy testów i ich realizację, pomoc w procesie testowania w celu wykrycia błędów i problemów w procesach biznesowych,
Przygotowywanie scenariuszy szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz weryfikację kompetencji poszkoleniowych,
Tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną,
Współpraca z dostawcami usług utrzymaniowych, gwarancyjnych i rozwoju w zakresie związanym z obsługą zgłoszeń, przygotowaniem oraz realizacją zamówień oraz rozliczeniem zrealizowanych prac,
Koordynacja i realizacja prac projektowych, wdrożeniowych i rozwojowych,
Tworzenie wielowymiarowych modeli i analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju
Przygotowanie i automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz z komentarzem dotyczącym przyczyn i skutków odchyleń oraz sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki
Tworzenie we współpracy z obszarami biznesowymi operacyjnych i strategicznych business case’ów omawianych na poziomie Zarządu wraz z rekomendacjami
Udział w przygotowaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Identyfikację obszarów spółki wymagających zwiększenia efektywności finansowej i operacyjnej wraz z rekomendacjami
Przetwarzanie danych biznesowych z różnych systemów informatycznych
Sporządzanie innych raportów i analiz na polecenie Zarządu i CFO
Verify and address non-functional requirements e.g., scalability, performance, security during development of concrete, detailed solution architecture plans
Conduct feasibility studies of potential solutions to fulfil existing business requirements
Strongly collaborate with internal software development teams & governance of outsourced suppliers involved in the area providing supervision and guidance
Help to build the architectural design of new digital solutions based on digital components (AEM, ESB Apache Camel) in integration
Manage future solution, create, and maintain respective documentation
Provides guidance and consultancy to product owners, QAs
Contribute to internal knowledge sharing initiatives
Identyfikowanie ekspozycji narażonej na ryzyko oraz pomiar ryzyka
Zawieranie, wycena oraz rozliczanie transakcji zabezpieczających
Raportowanie oraz przygotowywanie analiz i rekomendacji na potrzeby Komitetu Ryzyka
Opiniowanie procesów biznesowych w Spółce, które wpływają na poziom ryzyka
Nadzorowanie relacji z instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi oraz agentami rozliczeniowymi w zakresie płatności realizowanych kartami płatniczymi
Organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu
Bieżące utrzymywanie i prace rozwojowe służące dostosowaniu systemu SAP ERP HR PA i PY do aktualnych wymagań,
Analiza i definicja rozwiązań w ramach obsługi incydentów, zarządzania zmianami i projektami,
Rozwój systemu SAP ERP poprzez implementację nowych funkcjonalności w w/w obszarach,
Techniczne wsparcie dla użytkowników SAP ERP
Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników oraz ścisłą współpracę z działem HR (pierwsza linia wsparcia do obsługi zgłoszeń związanych ze standardowym oprogramowaniem SAP),
Przygotowanie scenariuszy testów i ich realizację, pomoc w procesie testowania w celu wykrycia błędów i problemów w procesach biznesowych,
Przygotowywanie scenariuszy szkoleniowych, prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz weryfikację kompetencji poszkoleniowych,
Tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną,
Współpraca z dostawcami usług utrzymaniowych, gwarancyjnych i rozwoju w zakresie związanym z obsługą zgłoszeń, przygotowaniem oraz realizacją zamówień oraz rozliczeniem zrealizowanych prac,
Koordynacja i realizacja prac projektowych, wdrożeniowych i rozwojowych,
Tworzenie wielowymiarowych analiz finansowych z zakresu rentowności, płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju
Przygotowanie i automatyzacja raportów finansowych i zarządczych wraz z komentarzem dotyczącym przyczyn i skutków odchyleń oraz sporządzanie okresowych raportów prezentujących sytuację finansową spółki
Tworzenie we współpracy z obszarami biznesowymi operacyjnych i strategicznych business case’ów omawianych na poziomie Zarządu wraz z rekomendacjami
Udział w przygotowaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Identyfikację obszarów spółki wymagających zwiększenia efektywności finansowej i operacyjnej wraz z rekomendacjami
Przetwarzanie danych biznesowych z różnych systemów informatycznych
Sporządzanie innych raportów i analiz na polecenie Zarządu i CFO
Pracujemy nad projektem rozwoju strony lot.com. Mamy 3 zespoły Scrum w pełni oddające charaktery ich członków: Spiderman, Ironman i Batman. W zespole jest już jeden Scrum Master, szukamy drugiego. Używamy Nexusa. Projekt jest w 90% prowadzony w języku angielskim w teamie międzynarodowym
Twoje zadania:
• Udział w procesie wytwarzania oprogramowania w roli Scrum Mastera
• Budowa i wsparcie zespołów SCRUM w codziennej pracy, dbanie o ich efektywność, rozwój i satysfakcję
• Proaktywne usuwanie przeszkód utrudniających pracę zespołu
• Doskonalenie zespołu w praktykach SCRUMa
• Wsparcie w stosowaniu Nexusa w zespołach
• Ciągły rozwój procesu dostarczania i zapewnienie realizacji planowanych zadań
• Dbałość o optymalne i skuteczne stosowanie praktyk Agile
• Aktywne budowanie standardów product ownershipu w organizacji
• Czynny udział w zmianach na poziomie organizacji
Kwerenda danych w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach; ewidencjonowanie oraz analiza informacji o podmiotach gospodarczych pod kątem występowania ryzyka w obszarze compliance;
Sporządzanie raportów z przeprowadzonych analiz;
Wspieranie procesu wdrażania i rozwoju systemu weryfikacji kontrahentów Polskiej Grupy Lotniczej;
Prowadzenie szkoleń z zakresu działalności Biura ds. Zgodności i Przeciwdziałania Nadużyciom;
Wsparcie Biura ds. Zgodności i Przeciwdziałania Nadużyciom w realizacji bieżących zadań
• Verify and address non-functional requirements e.g., scalability, performance, security during development of concrete, detailed solution architecture plans
• Conduct feasibility studies of potential solutions to fulfil existing business requirements
• Strongly collaborate with internal software development teams & governance of outsourced suppliers involved in the area providing supervision and guidance
• Help to build the architectural design of new digital solutions based on digital components (AEM, ESB Apache Camel) in integration
• Manage future solution, create, and maintain respective documentation
• Provides guidance and consultancy to product owners, QAs
• Contribute to internal knowledge sharing initiatives
Pracujemy nad projektem rozwoju strony lot.com. Mamy 3 zespoły Scrum w pełni oddające charaktery ich członków: Spiderman, Ironman i Batman. W zespole jest już jeden Scrum Master, szukamy drugiego. Używamy Nexusa. Projekt jest w 90% prowadzony w języku angielskim w teamie międzynarodowym
Twoje zadania:
• Udział w procesie wytwarzania oprogramowania w roli Scrum Mastera
• Budowa i wsparcie zespołów SCRUM w codziennej pracy, dbanie o ich efektywność, rozwój i satysfakcję
• Proaktywne usuwanie przeszkód utrudniających pracę zespołu
• Doskonalenie zespołu w praktykach SCRUMa
• Wsparcie w stosowaniu Nexusa w zespołach
• Ciągły rozwój procesu dostarczania i zapewnienie realizacji planowanych zadań
• Dbałość o optymalne i skuteczne stosowanie praktyk Agile
• Aktywne budowanie standardów product ownershipu w organizacji
• Czynny udział w zmianach na poziomie organizacji
Implementacja strategii bezpieczeństwa informatycznego;
Wdrożenie, nadzór i utrzymanie zapisów określonych w normie ISO 27001 (aktualizacja dokumentacji, prowadzenie audytów, analiza ryzyka, obsługa incydentów);
Podnoszenie i kontrola świadomości bezpieczeństwa informacji w organizacji;
Wsparcie w zakresie bezpieczeństwa informacji dla nowych projektów i inicjatyw;
Przygotowywanie wkładu merytorycznego do szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji;