Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Piastowska 63, Gdańsk
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Każdego dnia w Twojej nowej pracy będziesz pomagał klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych, z którymi bez Ciebie nie będą w stanie sobie poradzić. W trudniejszych przypadkach wesprą Cię koledzy z L2 i L3. Poznasz interesujące autorskie rozwiązania w branży monitoringu i zarządzania transportem
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Wykonywanie prac związanych z infrastrukturą IT: instalacja, wdrażanie i konfiguracja oprogramowania
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o istniejące procedury
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Piastowska 63, Gdańsk
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Każdego dnia w Twojej nowej pracy będziesz pomagał klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych, z którymi bez Ciebie nie będą w stanie sobie poradzić. W trudniejszych przypadkach wesprą Cię koledzy z L2 i L3. Poznasz interesujące autorskie rozwiązania w branży monitoringu i zarządzania transportem
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Wykonywanie prac związanych z infrastrukturą IT: instalacja, wdrażanie i konfiguracja oprogramowania
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o istniejące procedury
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Piastowska 63A, Gdańsk
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Każdego dnia w Twojej nowej pracy będziesz pomagał klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych, z którymi bez Ciebie nie będą w stanie sobie poradzić. W trudniejszych przypadkach wesprą Cię koledzy z L2 i L3. Poznasz interesujące autorskie rozwiązania w branży monitoringu i zarządzania transportem
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Wykonywanie prac związanych z infrastrukturą IT: instalacja, wdrażanie i konfiguracja oprogramowania
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o istniejące procedury
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klienta
Piastowska 63A, Gdańsk
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Każdego dnia w Twojej nowej pracy będziesz pomagał klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych, z którymi bez Ciebie nie będą w stanie sobie poradzić. W trudniejszych przypadkach wesprą Cię koledzy z L2 i L3. Poznasz interesujące autorskie rozwiązania w branży monitoringu i zarządzania transportem
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Wykonywanie prac związanych z infrastrukturą IT: instalacja, wdrażanie i konfiguracja oprogramowania
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o istniejące procedury
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Każdego dnia w Twojej nowej pracy będziesz pomagał klientom w rozwiązywaniu zagadnień technicznych, z którymi bez Ciebie nie będą w stanie sobie poradzić. W trudniejszych przypadkach wesprą Cię koledzy z L2 i L3. Poznasz interesujące autorskie rozwiązania w branży monitoringu i zarządzania transportem
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych
Wykonywanie prac związanych z infrastrukturą IT: instalacja, wdrażanie i konfiguracja oprogramowania
Monitorowanie i nadzór nad zgłoszeniami, dbałość o terminowość ich realizacji
Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o istniejące procedury
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług