Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Doradca ds. Sprzedaży samochodów nowych
Rzeszów
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów
Rozbudowa bazy klientów indywidualnych
Raportowanie i rozliczanie operacji handlowych
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży dla klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Dbanie o wizerunek salonu i marki
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki
Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Serwisu
Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej – od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego, aż do wydania pojazdu
Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów
Kontrolowanie zleceń warsztatowych
Realizacja planu sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz akcesoriów
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów
Rozbudowa bazy klientów indywidualnych
Raportowanie i rozliczanie operacji handlowych
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży dla klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Dbanie o wizerunek salonu i marki
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów
Rozbudowa bazy klientów indywidualnych
Raportowanie i rozliczanie operacji handlowych
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży dla klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Dbanie o wizerunek salonu i marki
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki
Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Serwisu
Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej – od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego, aż do wydania pojazdu
Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów
Kontrolowanie zleceń warsztatowych
Realizacja planu sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz akcesoriów
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami
Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Serwisu
Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej – od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego, aż do wydania pojazdu
Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów
Kontrolowanie zleceń warsztatowych
Realizacja planu sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz akcesoriów
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami
Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Serwisu
Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej – od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego, aż do wydania pojazdu
Współpraca z Pracownikami Serwisu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów
Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów
Kontrolowanie zleceń warsztatowych
Realizacja planu sprzedaży usług serwisowych i części zamiennych oraz akcesoriów
Przestrzeganie procedur i postępowanie zgodnie ze standardami
Realizacja celów w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych
Aktywne pozyskiwanie nowych oraz identyfikowanie potencjalnych Klientów
Rozbudowa bazy klientów indywidualnych
Raportowanie i rozliczanie operacji handlowych
Samodzielne prowadzenie całego procesu sprzedaży dla klientów indywidualnych (analiza potrzeb, prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, ofertowanie, negocjacje cenowe, negocjacje umów)
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Dbanie o wizerunek salonu i marki
Monitorowanie rynku i rekomendowanie aktywności wzmacniających pozycję marki