Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (66 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 66 )
Technik - branża Retail
Łódź
Wygasła: 03.05.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Prowadzenie przetargów na prace naprawcze, serwisowe i modernizacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik - branża Retail
Gdańsk
Wygasła: 03.05.2024
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Prowadzenie przetargów na prace naprawcze, serwisowe i modernizacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk finansowy
Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
What would you be responsible for?
- Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
- Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
- Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
- Calculating service charges and turnover rent reconciliations
- Accounts verification of chosen companies in the property management area
- Verifying lease agreements
- Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami
Poznań
Wygasła: 20.01.2024
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Opis stanowiska:
• Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
• Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
• Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
• Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
• Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
• Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
• Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
• Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
• Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
• Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
• Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
• Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
• Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
• Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk finansowy
Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
What would you be responsible for?
- Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
- Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
- Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
- Calculating service charges and turnover rent reconciliations
- Accounts verification of chosen companies in the property management area
- Verifying lease agreements
- Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Centrum Handlowego / Shopping Centre Director
Ignacego Paderewskiego 8, Konin
Wygasła: 11.11.2023
Obowiązki:
Pełna odpowiedzialność za zarządzanie oraz właściwe funkcjonowanie centrum handlowego zgodne z obowiązującym prawem i regulacjami
Utrzymanie wysokich standardów nieruchomości (lokali handlowych, biurowych) oraz zachowanie jej w stanie gotowości do sprzedaży
Nadzór nad sprawnym działaniem obiektu, polegający między innymi na zlecaniu prac technicznych (konserwacja, naprawy, inspekcje)
Nadzór nad dokumentacją prawną oraz techniczną dotyczącą nieruchomości
Organizacja przetargów oraz negocjowanie umów na usługi zewnętrzne
Planowanie oraz optymalizacja kosztów oraz przygotowywanie budżetów centrum handlowego
Zarządzanie projektami rozbudowy i przebudowy nieruchomości
Sporządzanie analiz oraz raportów dla Właściciela centrum
Reprezentacja centrum handlowego przed władzami i podmiotami kontroli
Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z lokalnymi władzami w celu kreowania pozytywnego wizerunku oraz rozwoju centrum handlowego
Bieżący kontakt i współpraca z najemcami i właścicielem nieruchomości
Negocjowanie warunków najmu umów krótkoterminowych oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Monitorowanie, analiza działalności konkurencyjnej na rynku lokalnym
Współpraca w budowaniu strategii marketingowej
Współpraca z Działem Najmu w zakresie rekomercjalizacji
Zarządzanie podległymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego
Spacerowa 48, Osowa, Gdańsk
Wygasła: 08.11.2023
Obowiązki:
Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego Osowa
Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna
Opole
Wygasła: 16.06.2023
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• Reprezentowanie w kontaktach z najemcami, dostawcami i innymi stronami
• Wsparcie administracyjne pracy biura zarządcy na obiekcie
• Ustalenie, wdrażanie i monitorowanie strategii dotyczącej powierzchni komercyjnej w celu przeprowadzenia procedury wynajmu wolnych powierzchni
• Planowanie, koordynacja i monitorowanie działań marketingowych
• Udział w comiesięcznych spotkaniach oraz w opracowaniu strategii rozwoju
• Identyfikacja nowej strategii rozwoju i nowych kierunków rynkowych
• Planowanie, koordynowanie i monitorowanie działalności związanej z otwieraniem nowo podpisanych przestrzeni
• Monitorowanie stanu istniejących umów najmu
• Monitorowanie procesu odnowienia umów najmu
• Zapewnienie stosowania wszystkich czynników i warunków umownych
• Analiza rynku nieruchomości oraz identyfikacja trendów i możliwości biznesowych
• Proaktywne podejście do potencjalnych nowych klientów
• Proponowanie strategii poprawy wizerunku i widoczności wolnych przestrzeni
• Profesjonalne i terminowe rozwiązywanie wszelkich próśb klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego
Gdańsk
Wygasła: 27.05.2023
Obowiązki:
Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna
Opole
Wygasła: 06.05.2023
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy analityk finansowy
Warszawa
Wygasła: 27.04.2023
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Firma Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Młodszy Analityk Finansowy
Twoja rola w firmie:
Bezpośrednia współpraca z Analitykiem Finansowym odpowiedzialnym za wybrane nieruchomości
Główne zadania:
- przygotowywanie raportu należności,
- przygotowanie miesięcznych raportów finansowych z wybranych obszarów nieruchomości
- analizowanie przychodów,
- weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym
- sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk finansowy
Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
What would you be responsible for?
- Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
- Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
- Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
- Calculating service charges and turnover rent reconciliations
- Accounts verification of chosen companies in the property management area
- Verifying lease agreements
- Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Financial Specialist
Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Firma Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Financial Specialist
Twoja rola w firmie:
Bezpośrednia współpraca z Analitykiem Finansowym odpowiedzialnym za wybrane nieruchomości
Główne zadania:
- przygotowywanie raportu należności,
- przygotowanie miesięcznych raportów finansowych z wybranych obszarów nieruchomości
- analizowanie przychodów,
- weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym
- sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego
Gdańsk
Wygasła: 24.03.2023
Obowiązki:
Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk finansowy
Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
What would you be responsible for?
- Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
- Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
- Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
- Calculating service charges and turnover rent reconciliations
- Accounts verification of chosen companies in the property management area
- Verifying lease agreements
- Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i marketingu
Gdańsk
Wygasła: 04.02.2023
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów marketingowych
Nadzór nad realizacją akcji marketingowych prowadzonych przez Centrum Handlowe
Egzekucja planu marketingowego zgodnie z założoną strategią
Kontrola oraz udział w przygotowaniu budżetu marketingowego
Spotkania z najemcami oraz zewnętrznymi partnerami mające na celu uzgodnienie współpracy marketingowej oraz możliwości reklamowych na terenie centrum
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym, obsługa interesantów
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik techniczny
Opole
Wygasła: 02.12.2022
Obowiązki:
• Zarządzanie zespołem działu technicznego;
• Nadzór oraz bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego);
• Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
• Nadzór nad właściwym prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego;
• Nadzór oraz przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu;
• Ocena potrzeb napraw w centrum handlowym;
• Nadzór nad naprawami oraz remontami;
• Nadzór nad procesami rekomercjalizacji lokali w centrum handlowym;
• Czynny udział w przygotowaniu budżetu, kontrola realizacji budżetów, w tym kontrola kosztów eksploatacji centrum;
• Przekazywanie i odbiór lokali najemców;
• Wsparcie najemców, doradztwo techniczne w przypadkach awarii;
• Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych;
• Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych;
• Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Technicznego oraz realizowanie zadań wynikających z potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa w centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent / Asystentka administracyjna
Łódź
Wygasła: 16.11.2022
Obowiązki:
• Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
• Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
• Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
• Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
• Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
• Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
• Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
• Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
• Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
• Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
• Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
• Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
• Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
• Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. finansowych
Warszawa
Wygasła: 28.10.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Twoja rola w firmie:
Wsparcie Analityka Finansowego w jego bieżącej pracy
Główne zadania:
- przygotowywanie raportu należności,
- akceptacja faktur zakupu,
- weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym,
- analiza przychodów,
- sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Financial Analyst - Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 01.10.2022
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
What would you be responsible for?
- Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
- Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
- Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
- Calculating service charges and turnover rent reconciliations
- Accounts verification of chosen companies in the property management area
- Verifying lease agreements
- Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Opole
Wygasła: 24.08.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Hadlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka Administracyjna
Konin
Wygasła: 14.08.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Poznań
Wygasła: 06.07.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji oraz Biura Dyrekcji centrum handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów na terenie centrum handlowego
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem centrum handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Udział w inwentaryzacjach na terenie obiektu
Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży
księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
księgowanie wyciągów bankowych
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
przygotowywanie płatności
zamykanie miesiąca wg harmonogramu
sporządzanie zestawień
praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa / Księgowy
Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży,
księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych,
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
zamykanie ksiąg rachunkowych w cyklach miesięcznych
przygotowywanie płatności,
uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
ścisła współpraca z zewnętrznym klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystentka Administracyjna
Konin
Wygasła: 11.06.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Działu Finansów
Warszawa
Wygasła: 29.05.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
Obowiązki:
wsparcie działu finansowego w organizacji codziennej pracy,
przygotowywanie dokumentów do księgowania,
obsługa korespondencji,
wprowadzanie płatności do systemu bankowego,
księgowanie wyciągów bankowych,
wprowadzanie faktur do systemu oraz uzyskiwanie akceptacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa / Księgowy
Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży,
księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych,
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
zamykanie ksiąg rachunkowych w cyklach miesięcznych
przygotowywanie płatności,
uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
ścisła współpraca z zewnętrznym klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży
księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
księgowanie wyciągów bankowych
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
przygotowywanie płatności
zamykanie miesiąca wg harmonogramu
sporządzanie zestawień
praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży
księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
księgowanie wyciągów bankowych
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
przygotowywanie płatności
zamykanie miesiąca wg harmonogramu
sporządzanie zestawień
praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Gliwice
Wygasła: 15.05.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym
Gospodarka odpadami
Współpraca z serwisami, koordynacja ich prac
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Techniczny – branża Retail
Wrocławska 152/154, Opole
Wygasła: 16.04.2022
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem działu technicznego
Nadzór oraz bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
Nadzór nad właściwym prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
Nadzór oraz przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
Ocena potrzeb napraw w centrum handlowym
Nadzór nad naprawami oraz remontami
Nadzór nad procesami rekomercjalizacji lokali w centrum handlowym
Czynny udział w przygotowaniu budżetu, kontrola realizacji budżetów, w tym kontrola kosztów eksploatacji centrum
Przekazywanie i odbiór lokali najemców
Wsparcie najemców, doradztwo techniczne w przypadkach awarii
Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Technicznego oraz realizowanie zadań wynikających z potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa w centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director
Opole
Wygasła: 07.04.2022
Obowiązki:
Pełna odpowiedzialność za zarządzanie oraz właściwe funkcjonowanie centrum handlowego zgodne z obowiązującym prawem i regulacjami
Utrzymanie wysokich standardów nieruchomości (lokali handlowych, biurowych) oraz zachowanie jej w stanie gotowości do sprzedaży
Reprezentacja centrum handlowego przed władzami i podmiotami kontroli
Bieżący kontakt i współpraca z najemcami i właścicielem nieruchomości
Monitorowanie, analiza działalności konkurencyjnej na rynku lokalnym
Nadzór nad sprawnym działaniem obiektu, polegający na zleceniu technicznych prac (konserwacja, naprawy, inspekcje)
Zarządzanie projektami rozbudowy i przebudowy nieruchomości
Planowanie oraz optymalizacja kosztów oraz przygotowywanie budżetów centrum handlowego
Zarządzanie podległymi zespołami
Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z lokalnymi władzami w celu kreowanie pozytywnego wizerunku oraz rozwoju centrum handlowego
Nadzór nad dokumentacją prawną oraz techniczną dotyczącej nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wystawianie faktur sprzedaży
księgowanie faktur zakupu, rozliczeń wydatków, delegacji
księgowanie wyciągów bankowych
księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
przygotowywanie płatności
pomoc przy zamknięciu miesiąca
sporządzanie zestawień
praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Commercial Partnerships Manager
Warszawa
Wygasła: 25.02.2022
home office work, hybrid work
Obowiązki:
Taking strategic direction from the Leasing and Marketing Departments, this role is responsible for implementing commercial strategy to increase revenue growth and emphasize positioning direction of the Shopping Centers. The role will be responsible for identifying local opportunities for short-term cooperation (kiosks/ pop-up stores/ exhibition areas) and develop new business and income streams. This job position will require frequent travels to Sierra Balmain shopping centers
Key Responsibilities
1. Coordination of short-term leasing:
Leading the commercial and sales process including retail strategy, forecasting, sourcing new tenants and contract negotiations in compliance with Sierra Balmain’s procedures
Working closely with Head of Marketing and Leasing and identifying pipeline for revenue growth
Preparing the list of contact with potential new Short-Term tenants for centers from Sierra Balmain portfolio with focus on internet native brands and local artisan
Analysis and active search for brands emphasizing unique positioning of the centers -in line with leasing and marketing strategy
Finding and identifying suitable tenants through cold calls and field prospection
Preparation and coordination of offers for potential tenants and sponsors in form of presentations, advertising posts on local portals and social media
Identifying and maintaining relationships with potential retail clients on national and international level (brands natively digital, influencers and new tech)
Recommendations on the possibility of transferring short-term tenants into long-term tenants
Source and support innovative projects (Tesla Superchargers stations, VR cloakroom showrooms)
Identifying and implementing possible cross-promotions or brand partnerships with leading brands in the European market
Create partnerships with Client's brand vision through development and implementation of innovative actions and events in cooperation with marketing team
2. Short Term Leasing Income Coordination:
Develop price strategy definition
Develop flexible forms of cooperation- pop up's, hours renting, co-sharing space with other brands
3. Reporting:
Preparation of the report on Short Term Leases signed and leases in progress, tenants targeted
Preparation of the Short-Term Leasing tenants’ performance report
Preparation of any other required reports
4. Constant monitoring of the local and national market in terms of existing and future trends:
Monitoring and analysis of the market data
New tenants/ activations entering the competitive schemes
5. Creation and management of the STL data base
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Opole
Wygasła: 19.02.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Hadlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist
Gliwice
Wygasła: 19.02.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych strategii marketingowych Centrum Handlowego oraz nadzór nad ich realizacją
Aktywny udział w przygotowaniu okresowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) i innych wymaganych raportów
Planowanie i prawidłowa realizacja budżetów marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji
Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych oraz raportowanie wg. określonych wzorów
Negocjacje umów z agencjami reklamowymi oraz artystami zaangażowanymi w promocję Centrum Handlowego, kierowanie i nadzór nad organizacją ich występów
Nadzór nad pracami agencji reklamowych i agencji PR zaangażowanych w przygotowanie kampanii reklamowych oraz eventów promocyjnych Centrum Handlowego, koordynacja realizacji powierzonych zadań,
Koordynacja produkcji materiałów reklamowych, zbieranie ofert cenowych, nadzór nad realizacją zleceń
Kontakt ze środkami masowego przekazu (radio, telewizja) przygotowywanie informacji prasowych
Realizacja zgodnie z planem ogłoszeń w środkach masowego przekazu
Tworzenie archiwum prasowego
Przekazywanie informacji o rozliczeniach do działu księgowości
Aktualizowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych Centrum Handlowego
Reprezentowanie Centrum Handlowego przed lokalnymi instytucjami i mediami w zakresie bieżącej współpracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Financial Analyst - Analityk Finansowy
Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Performing monthly and quarterly financial reporting for the asset managers of shopping centres
Understanding business issues and ensure a very high level of accuracy and timeliness of all reporting in an efficient manner
Assisting in reconciliation of financial data between reporting systems
Assisting in reconciliation of service charge
Working on a daily basis with Head of finance / Finance analyst team leader and Chief Accountant
Ensuring process documentation is completed, reviewed and updated
Balance accounts reconciliations
Supporting process of issuing invoices
Lease agreements audits
Maintenance/creating VBA macros/Access databases
Automation and optimisation of processes
Any other task related to financial analyst daily work
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Gliwice
Wygasła: 02.01.2022
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa / Księgowy
mazowieckie
Wygasła: 25.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Działu Finansów
mazowieckie
Wygasła: 25.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
Wrocławska 152
Wygasła: 25.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik - Branża Retail
Kołobrzeska 41c
Wygasła: 24.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director
wielkopolskie
Wygasła: 08.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Leasing & Development Manager
Maltańska 1
Wygasła: 08.09.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist
dolnośląskie
Wygasła: 28.03.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director
pomorskie
Wygasła: 17.03.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist
śląskie
Wygasła: 17.03.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego
opolskie
Wygasła: 06.01.2021
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Financial Analyst – Analityk Finansowy
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Commercialisation Manager
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator Umów Najmu – Windykator
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Debt Collector
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor Techniczny – branża Retail
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Senior Property Manager
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Junior Financial Analyst - Młodszy Analityk Finansowy
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista/-tka ds. Marketingu Parku Handlowego Arena
śląskie
Wygasła: 17.09.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu
mazowieckie
Wygasła: 08.08.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Property Manager
mazowieckie
Wygasła: 02.07.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/Księgowy
mazowieckie
Wygasła: 26.07.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. marketingu
wielkopolskie
Wygasła: 24.06.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/Księgowy
mazowieckie
Wygasła: 13.07.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
mazowieckie
Wygasła: 16.06.2020
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne