1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. SIENNA 39

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (66) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 66 )

Technik - branża Retail

Łódź
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
  • Prowadzenie przetargów na prace naprawcze, serwisowe i modernizacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik - branża Retail

Gdańsk
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
  • Prowadzenie przetargów na prace naprawcze, serwisowe i modernizacyjne
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Warszawa
Wygasła: 01.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • What would you be responsible for?
  • - Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
  • - Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
  • - Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
  • - Calculating service charges and turnover rent reconciliations
  • - Accounts verification of chosen companies in the property management area
  • - Verifying lease agreements
  • - Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami

Poznań
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Opis stanowiska:
  • • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • • Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
  • • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • What would you be responsible for?
  • - Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
  • - Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
  • - Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
  • - Calculating service charges and turnover rent reconciliations
  • - Accounts verification of chosen companies in the property management area
  • - Verifying lease agreements
  • - Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego / Shopping Centre Director

Ignacego Paderewskiego 8, Konin
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Pełna odpowiedzialność za zarządzanie oraz właściwe funkcjonowanie centrum handlowego zgodne z obowiązującym prawem i regulacjami
  • Utrzymanie wysokich standardów nieruchomości (lokali handlowych, biurowych) oraz zachowanie jej w stanie gotowości do sprzedaży
  • Nadzór nad sprawnym działaniem obiektu, polegający między innymi na zlecaniu prac technicznych (konserwacja, naprawy, inspekcje)
  • Nadzór nad dokumentacją prawną oraz techniczną dotyczącą nieruchomości
  • Organizacja przetargów oraz negocjowanie umów na usługi zewnętrzne
  • Planowanie oraz optymalizacja kosztów oraz przygotowywanie budżetów centrum handlowego
  • Zarządzanie projektami rozbudowy i przebudowy nieruchomości
  • Sporządzanie analiz oraz raportów dla Właściciela centrum
  • Reprezentacja centrum handlowego przed władzami i podmiotami kontroli
  • Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z lokalnymi władzami w celu kreowania pozytywnego wizerunku oraz rozwoju centrum handlowego
  • Bieżący kontakt i współpraca z najemcami i właścicielem nieruchomości
  • Negocjowanie warunków najmu umów krótkoterminowych oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów
  • Monitorowanie, analiza działalności konkurencyjnej na rynku lokalnym
  • Współpraca w budowaniu strategii marketingowej
  • Współpraca z Działem Najmu w zakresie rekomercjalizacji
  • Zarządzanie podległymi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego

Spacerowa 48, Osowa, Gdańsk
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego Osowa
  • Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
  • Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna

Opole
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Specialist

Opole
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Reprezentowanie w kontaktach z najemcami, dostawcami i innymi stronami
  • • Wsparcie administracyjne pracy biura zarządcy na obiekcie
  • • Ustalenie, wdrażanie i monitorowanie strategii dotyczącej powierzchni komercyjnej w celu przeprowadzenia procedury wynajmu wolnych powierzchni
  • • Planowanie, koordynacja i monitorowanie działań marketingowych
  • • Udział w comiesięcznych spotkaniach oraz w opracowaniu strategii rozwoju
  • • Identyfikacja nowej strategii rozwoju i nowych kierunków rynkowych
  • • Planowanie, koordynowanie i monitorowanie działalności związanej z otwieraniem nowo podpisanych przestrzeni
  • • Monitorowanie stanu istniejących umów najmu
  • • Monitorowanie procesu odnowienia umów najmu
  • • Zapewnienie stosowania wszystkich czynników i warunków umownych
  • • Analiza rynku nieruchomości oraz identyfikacja trendów i możliwości biznesowych
  • • Proaktywne podejście do potencjalnych nowych klientów
  • • Proponowanie strategii poprawy wizerunku i widoczności wolnych przestrzeni
  • • Profesjonalne i terminowe rozwiązywanie wszelkich próśb klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego

Gdańsk
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
  • Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna

Opole
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy analityk finansowy

Warszawa
Wygasła: 27.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Firma Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Młodszy Analityk Finansowy
  • Twoja rola w firmie:
  • Bezpośrednia współpraca z Analitykiem Finansowym odpowiedzialnym za wybrane nieruchomości
  • Główne zadania:
  • - przygotowywanie raportu należności,
  • - przygotowanie miesięcznych raportów finansowych z wybranych obszarów nieruchomości
  • - analizowanie przychodów,
  • - weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym
  • - sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • What would you be responsible for?
  • - Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
  • - Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
  • - Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
  • - Calculating service charges and turnover rent reconciliations
  • - Accounts verification of chosen companies in the property management area
  • - Verifying lease agreements
  • - Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Specialist

Warszawa
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Firma Sierra Balmain Property Management Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Financial Specialist
  • Twoja rola w firmie:
  • Bezpośrednia współpraca z Analitykiem Finansowym odpowiedzialnym za wybrane nieruchomości
  • Główne zadania:
  • - przygotowywanie raportu należności,
  • - przygotowanie miesięcznych raportów finansowych z wybranych obszarów nieruchomości
  • - analizowanie przychodów,
  • - weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym
  • - sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna centrum handlowego

Gdańsk
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Administracja biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie Dyrektora Centrum w zakresie prowadzonych projektów na terenie Centrum Handlowego
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
  • Współpraca z serwisami obsługującymi Centrum Handlowe oraz działem technicznym Centrum
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym, kontrola procesu płatności
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk finansowy

Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • What would you be responsible for?
  • - Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
  • - Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
  • - Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
  • - Calculating service charges and turnover rent reconciliations
  • - Accounts verification of chosen companies in the property management area
  • - Verifying lease agreements
  • - Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i marketingu

Gdańsk
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów marketingowych
  • Nadzór nad realizacją akcji marketingowych prowadzonych przez Centrum Handlowe
  • Egzekucja planu marketingowego zgodnie z założoną strategią
  • Kontrola oraz udział w przygotowaniu budżetu marketingowego
  • Spotkania z najemcami oraz zewnętrznymi partnerami mające na celu uzgodnienie współpracy marketingowej oraz możliwości reklamowych na terenie centrum
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym, obsługa interesantów
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik techniczny

Opole
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • • Zarządzanie zespołem działu technicznego;
  • • Nadzór oraz bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego);
  • • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów;
  • • Nadzór nad właściwym prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego;
  • • Nadzór oraz przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu;
  • • Ocena potrzeb napraw w centrum handlowym;
  • • Nadzór nad naprawami oraz remontami;
  • • Nadzór nad procesami rekomercjalizacji lokali w centrum handlowym;
  • • Czynny udział w przygotowaniu budżetu, kontrola realizacji budżetów, w tym kontrola kosztów eksploatacji centrum;
  • • Przekazywanie i odbiór lokali najemców;
  • • Wsparcie najemców, doradztwo techniczne w przypadkach awarii;
  • • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych;
  • • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych;
  • • Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Technicznego oraz realizowanie zadań wynikających z potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa w centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjna

Łódź
Wygasła: 16.11.2022
umowa zlecenie
asystent
Obowiązki:
  • • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • • Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
  • • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. finansowych

Warszawa
Wygasła: 28.10.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Twoja rola w firmie:
  • Wsparcie Analityka Finansowego w jego bieżącej pracy
  • Główne zadania:
  • - przygotowywanie raportu należności,
  • - akceptacja faktur zakupu,
  • - weryfikacja umów najmu pod kątem finansowym,
  • - analiza przychodów,
  • - sporządzanie innych raportów finansowych na zlecenie Analityka Finansowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst - Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 01.10.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • What would you be responsible for?
  • - Performing monthly and quarterly financial reporting of chosen properties
  • - Preparing monthly property management reports based on data collected from other departments
  • - Preparing quarterly forecasts and annual budgets together with property managers and leasing team
  • - Calculating service charges and turnover rent reconciliations
  • - Accounts verification of chosen companies in the property management area
  • - Verifying lease agreements
  • - Supporting Head of Finance in ad hoc tasks
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Opole
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Hadlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Administracyjna

Konin
Wygasła: 14.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Poznań
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji oraz Biura Dyrekcji centrum handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów na terenie centrum handlowego
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem centrum handlowego, najemcami, instytucjami, klientami oraz centralą firmy
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Zaopatrywania biura w artykuły biurowe, spożywcze
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Udział w inwentaryzacjach na terenie obiektu
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Opisywanie oraz ewidencjonowanie faktur, kontrola ich zgodności
  • Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • przygotowywanie płatności
  • zamykanie miesiąca wg harmonogramu
  • sporządzanie zestawień
  • praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży,
  • księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych,
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • zamykanie ksiąg rachunkowych w cyklach miesięcznych
  • przygotowywanie płatności,
  • uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
  • ścisła współpraca z zewnętrznym klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Administracyjna

Konin
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Zgłaszanie oraz obsługa szkód oc/mienia, nadzór nad procesem odszkodowawczym oraz likwidacyjnym
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Działu Finansów

Warszawa
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie działu finansowego w organizacji codziennej pracy,
  • przygotowywanie dokumentów do księgowania,
  • obsługa korespondencji,
  • wprowadzanie płatności do systemu bankowego,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • wprowadzanie faktur do systemu oraz uzyskiwanie akceptacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży,
  • księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych,
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • zamykanie ksiąg rachunkowych w cyklach miesięcznych
  • przygotowywanie płatności,
  • uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami
  • ścisła współpraca z zewnętrznym klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • przygotowywanie płatności
  • zamykanie miesiąca wg harmonogramu
  • sporządzanie zestawień
  • praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • księgowanie dokumentów ksiegowych w tym FVZ, FVS, PK
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • przygotowywanie płatności
  • zamykanie miesiąca wg harmonogramu
  • sporządzanie zestawień
  • praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Gliwice
Wygasła: 15.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarządzanie najmem krótkoterminowym
  • Gospodarka odpadami
  • Współpraca z serwisami, koordynacja ich prac
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Techniczny – branża Retail

Wrocławska 152/154, Opole
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem działu technicznego
  • Nadzór oraz bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, oświetleniowe, wentylacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, bezpieczeństwa pożarowego)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
  • Nadzór nad właściwym prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjnej oraz książki obiektu budowlanego
  • Nadzór oraz przygotowanie dokumentacji, organizacja i prowadzenie przetargów w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu
  • Ocena potrzeb napraw w centrum handlowym
  • Nadzór nad naprawami oraz remontami
  • Nadzór nad procesami rekomercjalizacji lokali w centrum handlowym
  • Czynny udział w przygotowaniu budżetu, kontrola realizacji budżetów, w tym kontrola kosztów eksploatacji centrum
  • Przekazywanie i odbiór lokali najemców
  • Wsparcie najemców, doradztwo techniczne w przypadkach awarii
  • Bezpośredni nadzór nad pracą podwykonawców i firm serwisowych
  • Wykonywanie drobnych prac naprawczych, montażowych, hydraulicznych
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Działu Technicznego oraz realizowanie zadań wynikających z potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa w centrum handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director

Opole
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Pełna odpowiedzialność za zarządzanie oraz właściwe funkcjonowanie centrum handlowego zgodne z obowiązującym prawem i regulacjami
  • Utrzymanie wysokich standardów nieruchomości (lokali handlowych, biurowych) oraz zachowanie jej w stanie gotowości do sprzedaży
  • Reprezentacja centrum handlowego przed władzami i podmiotami kontroli
  • Bieżący kontakt i współpraca z najemcami i właścicielem nieruchomości
  • Monitorowanie, analiza działalności konkurencyjnej na rynku lokalnym
  • Nadzór nad sprawnym działaniem obiektu, polegający na zleceniu technicznych prac (konserwacja, naprawy, inspekcje)
  • Zarządzanie projektami rozbudowy i przebudowy nieruchomości
  • Planowanie oraz optymalizacja kosztów oraz przygotowywanie budżetów centrum handlowego
  • Zarządzanie podległymi zespołami
  • Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z lokalnymi władzami w celu kreowanie pozytywnego wizerunku oraz rozwoju centrum handlowego
  • Nadzór nad dokumentacją prawną oraz techniczną dotyczącej nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • księgowanie faktur zakupu, rozliczeń wydatków, delegacji
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i przychodów,
  • przygotowywanie płatności
  • pomoc przy zamknięciu miesiąca
  • sporządzanie zestawień
  • praca wykonywana pod nadzorem księgowej lub głównej księgowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Commercial Partnerships Manager

Warszawa
Wygasła: 25.02.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Taking strategic direction from the Leasing and Marketing Departments, this role is responsible for implementing commercial strategy to increase revenue growth and emphasize positioning direction of the Shopping Centers. The role will be responsible for identifying local opportunities for short-term cooperation (kiosks/ pop-up stores/ exhibition areas) and develop new business and income streams. This job position will require frequent travels to Sierra Balmain shopping centers
  • Key Responsibilities
  • 1. Coordination of short-term leasing:
  • Leading the commercial and sales process including retail strategy, forecasting, sourcing new tenants and contract negotiations in compliance with Sierra Balmain’s procedures
  • Working closely with Head of Marketing and Leasing and identifying pipeline for revenue growth
  • Preparing the list of contact with potential new Short-Term tenants for centers from Sierra Balmain portfolio with focus on internet native brands and local artisan
  • Analysis and active search for brands emphasizing unique positioning of the centers -in line with leasing and marketing strategy
  • Finding and identifying suitable tenants through cold calls and field prospection
  • Preparation and coordination of offers for potential tenants and sponsors in form of presentations, advertising posts on local portals and social media
  • Identifying and maintaining relationships with potential retail clients on national and international level (brands natively digital, influencers and new tech)
  • Recommendations on the possibility of transferring short-term tenants into long-term tenants
  • Source and support innovative projects (Tesla Superchargers stations, VR cloakroom showrooms)
  • Identifying and implementing possible cross-promotions or brand partnerships with leading brands in the European market
  • Create partnerships with Client's brand vision through development and implementation of innovative actions and events in cooperation with marketing team
  • 2. Short Term Leasing Income Coordination:
  • Develop price strategy definition
  • Develop flexible forms of cooperation- pop up's, hours renting, co-sharing space with other brands
  • 3. Reporting:
  • Preparation of the report on Short Term Leases signed and leases in progress, tenants targeted
  • Preparation of the Short-Term Leasing tenants’ performance report
  • Preparation of any other required reports
  • 4. Constant monitoring of the local and national market in terms of existing and future trends:
  • Monitoring and analysis of the market data
  • New tenants/ activations entering the competitive schemes
  • 5. Creation and management of the STL data base
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Opole
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Praca w wyznaczonych godzinach w Infopunkcie Centrum Hadlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist

Gliwice
Wygasła: 19.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych strategii marketingowych Centrum Handlowego oraz nadzór nad ich realizacją
  • Aktywny udział w przygotowaniu okresowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) i innych wymaganych raportów
  • Planowanie i prawidłowa realizacja budżetów marketingowych
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych oraz raportowanie wg. określonych wzorów
  • Negocjacje umów z agencjami reklamowymi oraz artystami zaangażowanymi w promocję Centrum Handlowego, kierowanie i nadzór nad organizacją ich występów
  • Nadzór nad pracami agencji reklamowych i agencji PR zaangażowanych w przygotowanie kampanii reklamowych oraz eventów promocyjnych Centrum Handlowego, koordynacja realizacji powierzonych zadań,
  • Koordynacja produkcji materiałów reklamowych, zbieranie ofert cenowych, nadzór nad realizacją zleceń
  • Kontakt ze środkami masowego przekazu (radio, telewizja) przygotowywanie informacji prasowych
  • Realizacja zgodnie z planem ogłoszeń w środkach masowego przekazu
  • Tworzenie archiwum prasowego
  • Przekazywanie informacji o rozliczeniach do działu księgowości
  • Aktualizowanie strony internetowej oraz portali społecznościowych Centrum Handlowego
  • Reprezentowanie Centrum Handlowego przed lokalnymi instytucjami i mediami w zakresie bieżącej współpracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst - Analityk Finansowy

Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
full-time
umowa o pracę
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Performing monthly and quarterly financial reporting for the asset managers of shopping centres
  • Understanding business issues and ensure a very high level of accuracy and timeliness of all reporting in an efficient manner
  • Assisting in reconciliation of financial data between reporting systems
  • Assisting in reconciliation of service charge
  • Working on a daily basis with Head of finance / Finance analyst team leader and Chief Accountant
  • Ensuring process documentation is completed, reviewed and updated
  • Balance accounts reconciliations
  • Supporting process of issuing invoices
  • Lease agreements audits
  • Maintenance/creating VBA macros/Access databases
  • Automation and optimisation of processes
  • Any other task related to financial analyst daily work
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Gliwice
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum Handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

mazowieckie
Wygasła: 25.09.2021
Umowa na zastępstwo
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Działu Finansów

mazowieckie
Wygasła: 25.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

Wrocławska 152
Wygasła: 25.09.2021
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik - Branża Retail

Kołobrzeska 41c
Wygasła: 24.09.2021
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director

wielkopolskie
Wygasła: 08.09.2021
Umowa o pracę
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing & Development Manager

Maltańska 1
Wygasła: 08.09.2021
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist

dolnośląskie
Wygasła: 28.03.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Data Analyst

mazowieckie
Wygasła: 17.03.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Centrum Handlowego - Shopping Centre Director

pomorskie
Wygasła: 17.03.2021
Umowa o pracę
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu - Marketing Specialist

śląskie
Wygasła: 17.03.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Administracyjny/-a Centrum Handlowego

opolskie
Wygasła: 06.01.2021
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst – Analityk Finansowy

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Commercialisation Manager

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Umów Najmu – Windykator

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Debt Collector

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Techniczny – branża Retail

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Umowa o pracę
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Property Manager

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Financial Analyst - Młodszy Analityk Finansowy

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

mazowieckie
Wygasła: 29.11.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-tka ds. Marketingu Parku Handlowego Arena

śląskie
Wygasła: 17.09.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

mazowieckie
Wygasła: 08.08.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

mazowieckie
Wygasła: 02.07.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

mazowieckie
Wygasła: 26.07.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

wielkopolskie
Wygasła: 24.06.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

mazowieckie
Wygasła: 13.07.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

mazowieckie
Wygasła: 16.06.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.