Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Draft and design layout of processes, tools to illustrate maximum efficiency in accordance to Industry engineering methods; participate in continuous improvement of processes
Collect and support creation of process and business documentation
Contributes to the identification of project and business process improvement opportunities that foster innovation, increase capacity of process by automation and meet strategic objectives through proactive process review
Performs data gathering, root cause analysis, and performance trending to identify unnecessary complexity in project and business processes and better ways of working
Build plans for projects together with assigned timeframes, teams and responsibilities of stakeholders and engage in project execution: Initially estimate savings and profit from investments resulting from potential improvements, Planning and building improvement solutions/process automatization with the use of appropriate tools in the area of improvement methodologies, Coordinate work within projects
Deliver methods and standards into projects and provide SixSigma Training
Communicate with management and CRM users to develop production and design standards of processes and tools; maintaining very good, professional cooperation and business relations with internal clients, employees and management
Build a knowledge center and expertise of the supported area for consulting purposes and sharing experience on the global forum
Maintaining very good, professional cooperation and business relations with internal clients, employees and management
zbieranie potrzeb badawczych wśród członków interdyscyplinarnego zespołu, odpowiadającego za rozwój produktu,
opracowywanie założeń dla projektów i przygotowywanie planów badań,
samodzielne i niezależne prowadzenie wszystkich faz projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym – od rekrutacji, poprzez właściwą realizację aż po analizę danych i opracowywanie raportów,
rekomendowanie działań i wspieranie decyzji w zakresie kierunków rozwoju dla wybranych produktów i usług
Szukamy zdolnego marketingowca, który rozumie, że w marketingu B2B demand generation to za mało, aby skonwertować leada na klienta. Kogoś, kto na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego doskonale rozumie, jak ważny jest spersonalizowany research i późniejsze tworzenie oraz prowadzenie kampanii na małych grupach firm
Nie musisz mieć praktycznego doświadczenia ABMowego, ale chęć doskonalenia się w tym zakresie oraz wielką chęć do nauki i pracy w ramach tej specjalizacji
Natomiast niezbędne dla nas będzie Twoje praktyczne doświadczenie w bliskiej współpracy ze sprzedażą, organizowaniu działań, kampanii na tzw. opportunitie, umiejętność nawiązania relacji z handlowcami, analizy pipeline’u, grupowania firm i dobierania odpowiednich taktyk i kanałów, aby pomóc sprzedawcom podpisać więcej umów w szybszym czasie
weryfikacja i analiza zgłoszeń kierowanych przez klientów platformy,
zestawianie i analiza danych o podmiotach gospodarczych na podstawie zewnętrznych baz i innych źródeł informacji,
szczegółowa analiza aktywności klientów pod kątem poprawności działania z regulacjami prawnymi, regulaminem i innymi zasadami bezpieczeństwa transakcji,
wykonywanie audytu autoryzacyjnego na podstawie obowiązującej procedury,
udzielenie pisemnej i telefonicznej odpowiedzi dla klienta (głównie kontakt mailowy),
współpraca z zespołami zagranicznymi (głównie poprzez język pisany),
Współpraca z testerami oraz zespołami deweloperskimi w celu zapewnienia odpowiedniej jakości testów zgodnych z wymaganiami biznesowymi i technicznymi
Tworzenie przypadków i scenariuszy testowych, które uwzględniają różne aspekty REST API, takie jak autentykacja, autoryzacja, paginacja, sortowanie itp
Wykonywanie testów, które symulują błędne wejścia, nieprawidłowe żądania i inne sytuacje wyjątkowe
Wykonywanie testów regresji testów API usług backendowych. (automatycznie lub manualnie)
Zgłaszanie błędów lub braków w wymaganiach biznesowych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z testowaniem, w tym przypadków testowych, instrukcji i notatek
Kształtowanie wizerunku i strategii dla linii Trans for Carriers na arenie międzynarodowej
Budowanie świadomości i znajomości produktów Grupy w Polsce i na rynkach zagranicznych
Projektowanie oraz realizacja strategii marketingowych B2B w oparciu o procesy decyzyjne klientów
Planowanie i realizacja wielokanałowych treści i zasobów marketingowych
Tworzenie planów komunikacji oraz dystrybucja i recykling treści
Projektowanie i realizacja zaawansowanych kampanii marketingowych – demand generation, lead generation, lead nurturing, go-to-market, wspierających sprzedaż oraz wizerunkowych i edukacyjnych
Współtworzenie taktyk marketing automation i aktywne wykorzystywanie potencjału automatyzacji w bieżących kampaniach
Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych
Analiza skuteczności działań marketingowych, raportowanie wyników, optymalizacja – z dbałością o najważniejsze wskaźniki, jak %CR, CAC czy cLTV
Współpraca z zespołem, zespołami współpracującymi, oddziałami zagranicznymi oraz pracownikami firmy i angażowanie ich w podejmowanie działania
zbieranie potrzeb badawczych wśród członków interdyscyplinarnego zespołu, odpowiadającego za rozwój produktu,
opracowywanie założeń dla projektów i przygotowywanie planów badań,
samodzielne i niezależne prowadzenie wszystkich faz projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym – od rekrutacji, poprzez właściwą realizację aż po analizę danych i opracowywanie raportów,
rekomendowanie działań i wspieranie decyzji w zakresie kierunków rozwoju dla wybranych produktów i usług
zarządzanie projektami z zakresu e-commerce, odpowiedzialność za sprzedaż z tego kanału,
kierowanie zespołem projektowym pod działania e-commerce
stworzenie i wdrożenie od podstaw nowego modelu sprzedaży e-commerce dla Klientów z branży TSL
analityka, modyfikacje, optymalizacja konwersji na całej długości ścieżki użytkownika od pierwszego wejścia na stronie przez formularze rejestracji, ścieżkę zakupu po first experience w produkcie,
ścisła współpraca z zespołem sprzedaży (wspólne modelowanie procesów sprzedaży) i zespołem technologicznym,
koordynacja/optymalizacja kampanii w oparciu o wybrane ścieżki
śledzenie trendów w e-commerce, webdesign, UX – wdrażanie, testowanie najciekawszych nowych rozwiązań
mierzenie efektywności i usprawnianie procesów zakupowych Klienta
współorganizowanie promocji dla klientów w oparciu o bieżące cele i sytuację rynkową,
zbieranie potrzeb badawczych wśród członków interdyscyplinarnego zespołu, odpowiadającego za rozwój produktu,
opracowywanie założeń dla projektów i przygotowywanie planów badań,
samodzielne i niezależne prowadzenie wszystkich faz projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym – od rekrutacji, poprzez właściwą realizację aż po analizę danych i opracowywanie raportów,
rekomendowanie działań i wspieranie decyzji w zakresie kierunków rozwoju dla wybranych produktów i usług
Kształtowanie wizerunku i strategii dla linii Trans for Carriers na arenie międzynarodowej
Budowanie świadomości i znajomości produktów Grupy w Polsce i na rynkach zagranicznych
Projektowanie oraz realizacja strategii marketingowych B2B w oparciu o procesy decyzyjne klientów
Planowanie i realizacja wielokanałowych treści i zasobów marketingowych
Tworzenie planów komunikacji oraz dystrybucja i recykling treści
Projektowanie i realizacja zaawansowanych kampanii marketingowych – demand generation, lead generation, lead nurturing, go-to-market, wspierających sprzedaż oraz wizerunkowych i edukacyjnych
Współtworzenie taktyk marketing automation i aktywne wykorzystywanie potencjału automatyzacji w bieżących kampaniach
Samodzielne prowadzenie projektów marketingowych
Analiza skuteczności działań marketingowych, raportowanie wyników, optymalizacja – z dbałością o najważniejsze wskaźniki, jak %CR, CAC czy cLTV
Współpraca z zespołem, zespołami współpracującymi, oddziałami zagranicznymi oraz pracownikami firmy i angażowanie ich w podejmowanie działania
Projektowanie i realizacja zaawansowanych strategii kampanii płatnych w zakresie e-commerce, demand generation, lead generation, wizerunkowych oraz edukacyjnych
Prowadzenie i optymalizacja kampanii perfomance’owych dla pozyskiwania ruchu, leadów oraz klientów
Hackowanie potencjału Facebook Ads i Google Ads w oparciu o lejki sprzedażowe i procesy decyzyjne
Copywriting oraz planowanie i współtworzenie treści i zasobów do kampanii płatnych zgodnie z naszą strategią marketingową
Tworzenie media planów dla kampanii wspierających sprzedaż, estymacji budżetowych i raportów z prowadzonych działań
Współtworzenie i wykorzystanie procesów marketing automation dla wsparcia efektywności działań płatnych
Optymalizacja strategii pozyskiwania, efektywności kampanii i wszystkich najważniejszych wskaźników – od %CR do CAC – żeby coś rosło, coś spadało – ale nie jak na konferencjach NBP
Śledzenie trendów, wprowadzanie innowacji, nowych rozwiązań i usprawnień w bieżących kampaniach płatnych
Współpraca z zespołem i liderami projektów marketingowych
Nasza firma tworzy rozwiązania, które realnie poprawiają organizację pracy i zwiększają rentowność firm spedycyjnych
Twoją rolą byłoby tworzenie różnych materiałów o charakterze edukacyjnym, dzięki którym osoby decyzyjne w spedycjach poznałyby praktyczne sposoby i rozwiązania technologiczne, dzięki którym ich firmy osiągnęłyby jeszcze lepsze rezultaty
Nie chcemy Tworzyć tekstów marketingowych ani też sprzedażowych – zależy nam na przekazywaniu treści eksperckich (manager do managera), na dzieleniu się wiedzą
Jeśli masz wyjątkową wiedzę, ale masz obawy, bo wcześniej nie pisałeś/aś artykułów czy treści wideo – nie martw się, pomożemy Ci w tej kwestii. Będziesz otoczony/a przez zespół fantastycznych specjalistów z zakresu komunikacji i marketingu
zbieranie potrzeb badawczych wśród członków interdyscyplinarnego zespołu, odpowiadającego za rozwój produktu,
opracowywanie założeń dla projektów i przygotowywanie planów badań,
samodzielne i niezależne prowadzenie wszystkich faz projektów badawczych o charakterze ilościowym i jakościowym – od rekrutacji, poprzez właściwą realizację aż po analizę danych i opracowywanie raportów,
rekomendowanie działań i wspieranie decyzji w zakresie kierunków rozwoju dla wybranych produktów i usług
work closely with your direct manager to learn the ins and outs of Trans.eu’s offering and successfully onboard into your new role. You will oversee the daily activities of a team of 6-9 Sales Development Representatives;
play a critical role in building effective liaise between marketing and sales teams, for example, by working closely with the marketing team to provide feedback on MQLs and campaigns;
develop and execute new strategies to build a strong team of Sales Development Representatives capable of inbound and outbound prospecting and account-based sales development while maintaining constant communication with our Account Executive team;
create the KPIs with the marketing team and enable your team to achieve these;
be responsible for meeting the Sales Development team’s SQL and Opportunity Creation targets. You’ll develop team members to make them comfortable with taking responsibility for a source of new leads that is predictable and scalable. Besides that, you will develop a system to update outbound messaging and cadences regularly
Przypisany do Twojej obsługi zostaje rejon obejmujący trzy województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie. Wymagane jest zatem zamieszkiwanie jednego z wymienionych województw,
Posiadamy dużą bazę klientów – korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania leadów, Twoim wsparciem w procesie sprzedaży będzie z pewnością współpracujący z działem sprzedaży dział Marketingu m.in. Account Based Marketing oraz SDR Team,
Twoim zadaniem będzie sprzedaż nowych rozwiązań Trans.eu dedykowanych dla firm spedycyjno – transportowych,
Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, dlatego zależy nam na osobie, która ma świetną organizację pracy własnej i jest zmotywowana na osiąganie celów,
Sprzedaż realizowana jest w oparciu o zdefiniowany i działający proces sprzedaży,
Praca jest w 100% zdalna, a stanowisko oparte jest na zadaniowym czasie pracy
Przypisany do Twojej obsługi zostaje rejon obejmujący trzy województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie. Wymagane jest zatem zamieszkiwanie jednego z wymienionych województw,
Posiadamy dużą bazę klientów – korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania leadów, Twoim wsparciem w procesie sprzedaży będzie z pewnością współpracujący z działem sprzedaży dział Marketingu m.in. Account Based Marketing oraz SDR Team,
Twoim zadaniem będzie sprzedaż nowych rozwiązań Trans.eu dedykowanych dla firm spedycyjno – transportowych,
Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, dlatego zależy nam na osobie, która ma świetną organizację pracy własnej i jest zmotywowana na osiąganie celów,
Sprzedaż realizowana jest w oparciu o zdefiniowany i działający proces sprzedaży,
Praca jest w 100% zdalna, a stanowisko oparte jest na zadaniowym czasie pracy
Przypisany do Twojej obsługi zostaje rejon obejmujący trzy województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie. Wymagane jest zatem zamieszkiwanie jednego z wymienionych województw,
Posiadamy dużą bazę klientów – korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania leadów, Twoim wsparciem w procesie sprzedaży będzie z pewnością współpracujący z działem sprzedaży dział Marketingu m.in. Account Based Marketing oraz SDR Team,
Twoim zadaniem będzie sprzedaż nowych rozwiązań Trans.eu dedykowanych dla firm spedycyjno – transportowych,
Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, dlatego zależy nam na osobie, która ma świetną organizację pracy własnej i jest zmotywowana na osiąganie celów,
Sprzedaż realizowana jest w oparciu o zdefiniowany i działający proces sprzedaży,
Praca jest w 100% zdalna, a stanowisko oparte jest na zadaniowym czasie pracy
Przypisany do Twojej obsługi zostaje rejon obejmujący trzy województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz warmińsko-mazurskie. Wymagane jest zatem zamieszkiwanie jednego z wymienionych województw,
Posiadamy dużą bazę klientów – korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania leadów, Twoim wsparciem w procesie sprzedaży będzie z pewnością współpracujący z działem sprzedaży dział Marketingu m.in. Account Based Marketing oraz SDR Team,
Twoim zadaniem będzie sprzedaż nowych rozwiązań Trans.eu dedykowanych dla firm spedycyjno – transportowych,
Jest to samodzielne i odpowiedzialne stanowisko, dlatego zależy nam na osobie, która ma świetną organizację pracy własnej i jest zmotywowana na osiąganie celów,
Sprzedaż realizowana jest w oparciu o zdefiniowany i działający proces sprzedaży,
Praca jest w 100% zdalna, a stanowisko oparte jest na zadaniowym czasie pracy
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa spółek w grupie (od mikroprzedsiębiorstw do spółki zatrudniającej powyżej 350 pracowników),
obsługa procesu zatrudniania pracowników, w tym: prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych pracowników do programu kadrowo-płacowego, sporządzanie umów o pracę, wystawianie skierowań na badania, zgłoszenie pracownika do ZUS,
obsługa procesu przedłużania umów o pracę oraz procesu zwalniania pracowników, w tym sporządzanie dokumentów rozwiązujących umowę o pracę, wystawianie świadectw pracy, wyrejestrowywanie pracownika z ZUS, naliczanie i wypłata ekwiwalentu urlopowego i odpraw,
obsługa procesu zatrudniania cudzoziemców, w tym weryfikacja potrzeby legalizacji pracy, przygotowywanie wniosków o zezwolenie na pracę dla cudzoziemca oraz rejestracja oświadczeń o powierzeniu pracy,
współpraca przy przejęciu pracowników (art. 23’ KP),
weryfikacja dokumentacji niezbędnej do wystawiania umów cywilno-prawnych, tworzenie umów zlecenia i umów o dzieło,
naliczanie list płac (fundusz: osobowy, bezosobowy, socjalny), oraz stosowanie KUP 50%,
identyfikacja potencjalnych klientów, którzy pasują do ICP;
nawiązywanie i personalizacja kontaktów na wczesnym etapie procesu sprzedażowego;
lead nurturing i budowanie relacji, czyli zwiększaniem szans sprzedażowych poprzez uzyskiwanie informacji na temat potrzeb potencjalnych klientów oraz ich odpowiednie adresowanie;
skuteczne budowanie długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji z potencjalnymi klientami w celu zakwalifikowania ich jako możliwości sprzedaży również w dalszych horyzontach czasowych;
umawianie spotkań przy wykorzystaniu Google Meet między potencjalnymi klientami a przedstawicielami sprzedaży;
wykorzystywanie w codziennej pracy CRM, NLW i innych programów dostarczanych przez pracodawcę;
proaktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych na rynku przy wykorzystaniu różnych kanałów informacyjnych i kontaktowych;
raportowanie do przełożonego (Inside Sales Leader) z realizacji założonych celów w odstępach tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych;
identyfikowanie i dzielenie się z resztą zespołu wiedzą w zakresie udoskonalania podręcznika generowania leadów w firmie;
sprzedaż modułu Freight dla małych firm (Self-Buy)
Customer Operations Service Specialist with German
Racławicka 2, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 22.10.2023
full-time, part time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
So let’s get down to business, what do we offer?
• As a Customer Operations Service Specialist (f/d/m) you will work in a home office if you don’t live in Wroclaw. If you live in Wroclaw, you will also work in our office at Racławicka street. Check!
• We provide you with the necessary equipment (laptop, headset, additional monitor and more) to prepare you optimally for your work, which also includes several weeks of training by your team leader and colleagues. We will introduce you to your tasks step by step. Check!
• Your task is to handle customer inquiries via email, phone and live chat. Your first contact person is always your team leader, who will assist you with all questions. Check!
• In addition, you will be involved in small to medium-sized projects to continuously improve the work processes and the customer journey. Check!
And what else?
• You will work full time 40 hrs/week (Monday – Friday, no weekend), so 8 hrs/day …Other working time model desired? Let’s talk about it…
• On top you will receive a performance-related bonus in the form of a quarterly payout of a gross monthly salary, your targets will be set at the beginning of the quarter using the OKR method
• You want to make a career with us? Well, yes please! Increase your knowledge level and celebrate your personal successes during your employee journey at Trans.eu
• With video training, coachings and training adapted to your needs, you can also enjoy our excellent induction and further training in your home office
• In regular meetings you will receive transparent and fair feedback – we want you to know exactly where you stand, what your next tasks are and where your journey can take you
work closely with your direct manager to learn the ins and outs of Trans.eu’s offering and successfully onboard into your new role. You will oversee the daily activities of a team of 5-7 Sales Development Representatives;
play a critical role in building effective liaise between marketing and sales teams, for example, by working closely with the marketing team to provide feedback on MQLs and campaigns;
develop and execute new strategies to build a strong team of Sales Development Representatives capable of inbound and outbound prospecting and account-based sales development while maintaining constant communication with our Account Executive team;
create the KPIs with the marketing team and enable your team to achieve these;
be responsible for meeting the Sales Development team’s SQL and Opportunity Creation targets. You’ll develop team members to make them comfortable with taking responsibility for a source of new leads that is predictable and scalable. Besides that, you will develop a system to update outbound messaging and cadences regularly
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa spółek w grupie (od mikroprzedsiębiorstw do spółki zatrudniającej powyżej 350 pracowników);
obsługa procesu zatrudniania pracowników, w tym: prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych pracowników do programu kadrowo-płacowego, sporządzanie umów o pracę, wystawianie skierowań na badania, zgłoszenie pracownika do ZUS;
obsługa procesu przedłużania umów o pracę oraz procesu zwalniania pracowników, w tym sporządzania dokumentów rozwiązujących umowę o pracę, wystawianie świadectw pracy, wyrejestrowywanie pracownika z ZUS, naliczanie i wypłata ekwiwalentu urlopowego i odpraw;
obsługa procesu zatrudniania cudzoziemców, w tym weryfikacja potrzeby legalizacji pracy, przygotowywanie wniosków o zezwolenie na pracę dla cudzoziemca oraz rejestracją oświadczeń o powierzeniu pracy;
współpraca przy przejęciu pracowników (art. 23’ KP);
weryfikacja dokumentacji niezbędnej do wystawiania umów cywilno-prawnych, tworzeniem umów zlecenia i umów o dzieło;
naliczanie list płac (fundusz osobowy, bezosobowy, socjalny) oraz stosowanie KUP 50%;
Szukamy prawdziwego mistrza komunikacji i marketingu! Osoby, która przejmie odpowiedzialność za współtworzenie i realizację strategii marketingowej marki Trans For Forwarders
Co będziesz robić?
Będziesz planować i realizować zaawansowane plany marketingowe w oparciu o lejki sprzedażowe i procesy decyzyjne