Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Asystentka / Asystent ds. administracyjno - biurowych
Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjno - biurowych
Jeśli:
● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
● lubisz być odpowiedzialna/y za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
● jesteś znana/y jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
● posiadasz prawo jazdy kat. B,
● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjna - biurowych
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
Twoja rola polegała będzie na:
● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych
Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjno - biurowych
Jeśli:
● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
● lubisz być odpowiedzialna/y za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
● jesteś znana/y jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
● posiadasz prawo jazdy kat. B,
● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjna - biurowych
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
Twoja rola polegała będzie na:
● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych
Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych
Jeśli:
● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
● lubisz być odpowiedzialny za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
● jesteś znany jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
● posiadasz prawo jazdy kat. B,
● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Koordynatora biura
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
Twoja rola polegała będzie na:
● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i rozwoju rynku
Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Specjalisty ds. sprzedaży i rozwoju rynku
Jeśli:
● interesuje Cię branża wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
● posiadasz wykształcenie kierunkowe (technik, inżynier, magister/inżynier) lub jesteś w trakcie zaocznych studiów kierunkowych,
● pasjonujesz się technologią i posiadasz solidną wiedzę z zakresu mechaniki oraz elektroniki,
● jesteś na bieżąco z nowinkami technologicznymi i chętnie pogłębiasz wiedzę w przedmiotowym kierunku,
● posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży (pozyskanie klienta, negocjacje, sprzedaż, obsługa posprzedażowa),
● lubisz pracę przy komputerze z telefonem w ręku, a dobre słowo od zadowolonego klienta daje Ci satysfakcję i paliwo do działania,
● posiadasz prawo jazdy kat. B,
● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B1 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej,
● masz umiejętność analizy danych, raportów, wskaźników efektywności i wyciągania wniosków z tych danych oraz podejmowania świadomych decyzji opartych na faktach,
● jesteś znany jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
● lubisz być odpowiedzialny za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu procesu sprzedażowego produktów o zaawansowanej technologii, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Specjalisty do spraw sprzedaży i rozwoju rynku
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
Na czym polega praca na stanowisku Inżyniera do spraw sprzedaży i rozwoju rynku?
Twoja rola polegała będzie na:
Pozyskiwaniu nowych klientów: 25% czasu
● nawiązywaniu kontaktów telefonicznych, identyfikacji potencjalnych klientów w sieci i poprzez analizę rynku przetargowego,
Prowadzeniu procesów sprzedażowych: 25% czasu
● prowadzeniu spotkań handlowych, świadczeniu doradztwa technicznego, przygotowywaniu ofert handlowych, opracowaniu dokumentacji technicznej, negocjowaniu warunków współpracy, finalizacji i podpisywaniu umów,
Kontaktach z zagranicznymi dostawcami: 15% czasu
● uczestniczeniu w prowadzonych przez dostawców szkoleniach (on-line lub zagraniczne delegacje) w celu zdobycia wiedzy na temat oferowanych produktów,
Analizowaniu rynku: 8% czasu
● identyfikowaniu nowych możliwości sprzedaży poprzez śledzenie aktualnych trendów rynkowych,
Samokształceniu: 11% czasu
● samokształceniu w zakresie produktów oferowanych przez firmę oraz podnoszeniu umiejętności i kompetencji stanowiskowych,
Działaniach marketingowych: 11% czasu
● uczestniczeniu w organizacji i promocji wydarzeń branżowych, takich jak targi, konferencje czy webinaria, reprezentując firmę i nawiązując kontakty z potencjalnymi klientami,
Innych zadaniach biurowo i administracyjnych: 5% czasu
● prowadzeniu dokumentacji działalności firmy w zgodzie ze standardami firmy oraz przepisami prawa tj. wystawianiu faktur, czuwaniu nad realizacją płatności
Poszukujemy wysoce zmotywowanej i aktywnej osoby, który nawiąże i utrzyma relacje z obecnymi i nowymi klientami w całej Polsce poprzez spotkania osobiste, rozmowy telefoniczne, komunikację pisemną, wystawy, konferencje, udziały w targach, szkoleniach i podróżach. Nowa osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów mechanicznych i elektronicznych oferowanych przez firmę, przygotowywanie ofert, doradztwo techniczne, negocjacje handlowe, oraz działania marketingowe
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inżynier ds. sprzedaży - Handlowiec
Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis oferty pracy:
Poszukujemy wysoce zmotywowanej i aktywnej osoby, który nawiąże i utrzyma relacje z obecnymi i nowymi klientami w całej Polsce poprzez spotkania osobiste, rozmowy telefoniczne, komunikację pisemną, wystawy, konferencje, udziały w targach, szkoleniach i podróżach. Nowa osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów mechanicznych i elektronicznych oferowanych przez firmę, przygotowywanie ofert, doradztwo techniczne, negocjacje handlowe, oraz działania marketingowe