1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. FORCEPOL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FORCEPOL sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. MODLIŃSKA 190

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Asystentka / Asystent ds. administracyjno - biurowych

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjno - biurowych
  • Jeśli:
  • ● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
  • ● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
  • ● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
  • ● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
  • ● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
  • ● lubisz być odpowiedzialna/y za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
  • ● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
  • ● jesteś znana/y jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
  • ● posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • ● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
  • ● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
  • To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
  • Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjna - biurowych
  • Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
  • Twoja rola polegała będzie na:
  • ● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
  • ● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
  • ● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
  • ● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
  • ● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
  • ● Komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną (10-15%): odbieranie telefonów, zarządzanie pocztą e-mail, przyjmowanie gości,
  • ● Zarządzaniem finansami biura (5-10%): przetwarzanie dokumentów finansowych, kontrola nad płatnościami i wydatkami,
  • ● Zarządzaniem projektami (5-10%): monitorowanie postępów projektów biurowych,
  • ● Innymi zadaniami (5-10%): różne zadania wspierające działalność firmy np. jak zarządzanie social mediami
Pokaż więcej >>
od 5500 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjno - biurowych
  • Jeśli:
  • ● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
  • ● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
  • ● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
  • ● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
  • ● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
  • ● lubisz być odpowiedzialna/y za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
  • ● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
  • ● jesteś znana/y jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
  • ● posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • ● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
  • ● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
  • To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
  • Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjna - biurowych
  • Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
  • Twoja rola polegała będzie na:
  • ● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
  • ● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
  • ● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
  • ● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
  • ● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
  • ● Komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną (10-15%): odbieranie telefonów, zarządzanie pocztą e-mail, przyjmowanie gości,
  • ● Zarządzaniem finansami biura (5-10%): przetwarzanie dokumentów finansowych, kontrola nad płatnościami i wydatkami,
  • ● Zarządzaniem projektami (5-10%): monitorowanie postępów projektów biurowych,
  • ● Innymi zadaniami (5-10%): różne zadania wspierające działalność firmy np. jak zarządzanie social mediami
Pokaż więcej >>
od 5500 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - biurowych

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych
  • Jeśli:
  • ● ciekawi Cię branża technologiczna, wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
  • ● posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w na stanowisku Asystentki / Asystenta ds. administracyjnych lub koordynatorki/koordynatora biura i lubisz zakres czynności związanych z tym stanowiskiem,
  • ● doskonale znasz i korzystasz z pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz innych narzędzi biurowych jak systemy zarządzania bazą danych, programy do obsługi e-maili,
  • ● posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, znasz savoir vivre pism, e-maili, oraz ogólnie pojętej etykiety biznesowej,
  • ● niestraszna jest Ci praca wymagająca dużej precyzji i dbałości o szczegóły, jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną, lubisz utrzymywać wokół siebie ład i porządek a cierpliwość i zrozumienie to twoje drugie imię,
  • ● lubisz być odpowiedzialny za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
  • ● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej, masz umiejętność ustalania priorytetów, zarządzania czasem i dokumentacją,
  • ● jesteś znany jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
  • ● posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • ● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B2 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
  • ● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
  • To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
  • Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu biura, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Koordynatora biura
  • Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Na czym polega praca na stanowisku Asystentki/ Asystenta ds. administracyjnych ?
  • Twoja rola polegała będzie na:
  • ● Zarządzaniu korespondencją i pocztą (10-15%): przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji,
  • ● Organizacją spotkań i wydarzeń (10-15%): organizowanie i koordynowanie spotkań,
  • ● Zarządzaniu dokumentacją i archiwizacją (15-20%): aktualizowanie i organizowanie dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów dostaw i innych,
  • ● Wsparciem zarządu i pracowników (15-20%): asystowanie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów, oraz wsparcie w codziennych zadaniach,
  • ● Zarządzaniem zasobami biurowymi (5-10%): zarządzanie materiałami i sprzętem biurowym,
  • ● Komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną (10-15%): odbieranie telefonów, zarządzanie pocztą e-mail, przyjmowanie gości,
  • ● Zarządzaniem finansami biura (5-10%): przetwarzanie dokumentów finansowych, kontrola nad płatnościami i wydatkami,
  • ● Zarządzaniem projektami (5-10%): monitorowanie postępów projektów biurowych,
  • ● Innymi zadaniami (5-10%): różne zadania wspierające działalność firmy np. jak zarządzanie social mediami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży i rozwoju rynku

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu w https://www.forcepol.com - stacjonarnie w Warszawie szukamy Specjalisty ds. sprzedaży i rozwoju rynku
  • Jeśli:
  • ● interesuje Cię branża wojskowa oraz przemysłu cywilnego,
  • ● posiadasz wykształcenie kierunkowe (technik, inżynier, magister/inżynier) lub jesteś w trakcie zaocznych studiów kierunkowych,
  • ● pasjonujesz się technologią i posiadasz solidną wiedzę z zakresu mechaniki oraz elektroniki,
  • ● jesteś na bieżąco z nowinkami technologicznymi i chętnie pogłębiasz wiedzę w przedmiotowym kierunku,
  • ● posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży (pozyskanie klienta, negocjacje, sprzedaż, obsługa posprzedażowa),
  • ● lubisz pracę przy komputerze z telefonem w ręku, a dobre słowo od zadowolonego klienta daje Ci satysfakcję i paliwo do działania,
  • ● posiadasz prawo jazdy kat. B,
  • ● znasz język angielski w stopniu przynajmniej B1 (w mowie i piśmie) a j. polski jest Twoim językiem ojczystym,
  • ● masz w sobie żyłkę dobrego stratega, wiesz, co zrobić, żeby proces działał lepiej i sprawniej,
  • ● masz umiejętność analizy danych, raportów, wskaźników efektywności i wyciągania wniosków z tych danych oraz podejmowania świadomych decyzji opartych na faktach,
  • ● jesteś znany jako osoba zaradna (można powiedzieć, że umiesz pokonywać problemy, jeszcze zanim się pojawią),
  • ● lubisz być odpowiedzialny za powierzone projekty, decydować o procesach, które wykonujesz na co dzień i bierzesz za to pełną odpowiedzialność, czyli innymi słowy, jesteś odpowiedzialny i wytrwały,
  • ● posiadasz pozytywne nastawienie, chęć rozwoju i samodoskonalenia, a poza tym lubisz pracować w młodym, energicznym i wspólnie uzupełniającym się zespole,
  • To być może jesteś tą osobą, której szukamy!
  • Szukamy bowiem osoby skutecznej w kompleksowym prowadzeniu procesu sprzedażowego produktów o zaawansowanej technologii, która będzie równocześnie samodzielnym pracownikiem na stanowisku Specjalisty do spraw sprzedaży i rozwoju rynku
  • Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Na czym polega praca na stanowisku Inżyniera do spraw sprzedaży i rozwoju rynku?
  • Twoja rola polegała będzie na:
  • Pozyskiwaniu nowych klientów: 25% czasu
  • ● nawiązywaniu kontaktów telefonicznych, identyfikacji potencjalnych klientów w sieci i poprzez analizę rynku przetargowego,
  • Prowadzeniu procesów sprzedażowych: 25% czasu
  • ● prowadzeniu spotkań handlowych, świadczeniu doradztwa technicznego, przygotowywaniu ofert handlowych, opracowaniu dokumentacji technicznej, negocjowaniu warunków współpracy, finalizacji i podpisywaniu umów,
  • Kontaktach z zagranicznymi dostawcami: 15% czasu
  • ● uczestniczeniu w prowadzonych przez dostawców szkoleniach (on-line lub zagraniczne delegacje) w celu zdobycia wiedzy na temat oferowanych produktów,
  • Analizowaniu rynku: 8% czasu
  • ● identyfikowaniu nowych możliwości sprzedaży poprzez śledzenie aktualnych trendów rynkowych,
  • Samokształceniu: 11% czasu
  • ● samokształceniu w zakresie produktów oferowanych przez firmę oraz podnoszeniu umiejętności i kompetencji stanowiskowych,
  • Działaniach marketingowych: 11% czasu
  • ● uczestniczeniu w organizacji i promocji wydarzeń branżowych, takich jak targi, konferencje czy webinaria, reprezentując firmę i nawiązując kontakty z potencjalnymi klientami,
  • Innych zadaniach biurowo i administracyjnych: 5% czasu
  • ● prowadzeniu dokumentacji działalności firmy w zgodzie ze standardami firmy oraz przepisami prawa tj. wystawianiu faktur, czuwaniu nad realizacją płatności
Pokaż więcej >>
od 6000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. sprzedaży - Handlowiec

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opis oferty pracy:
  • Poszukujemy wysoce zmotywowanej i aktywnej osoby, który nawiąże i utrzyma relacje z obecnymi i nowymi klientami w całej Polsce poprzez spotkania osobiste, rozmowy telefoniczne, komunikację pisemną, wystawy, konferencje, udziały w targach, szkoleniach i podróżach. Nowa osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów mechanicznych i elektronicznych oferowanych przez firmę, przygotowywanie ofert, doradztwo techniczne, negocjacje handlowe, oraz działania marketingowe
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. sprzedaży - Handlowiec

Modlińska 190, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opis oferty pracy:
  • Poszukujemy wysoce zmotywowanej i aktywnej osoby, który nawiąże i utrzyma relacje z obecnymi i nowymi klientami w całej Polsce poprzez spotkania osobiste, rozmowy telefoniczne, komunikację pisemną, wystawy, konferencje, udziały w targach, szkoleniach i podróżach. Nowa osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za sprzedaż produktów mechanicznych i elektronicznych oferowanych przez firmę, przygotowywanie ofert, doradztwo techniczne, negocjacje handlowe, oraz działania marketingowe
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Modlińska 190
Wygasła: 16.09.2021
Pełny etat, Część etatu
Kontrakt B2B
Specjalista
od 3500 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Modlińska 190
Wygasła: 31.12.2020
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
od 2000 do 3000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. sprzedaży - Sales engineer

Warszawa
Wygasła: 16.09.2018
Specjalista
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier ds. sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 29.03.2018
Specjalista
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Sprzedaży

Warszawa
Wygasła: 04.02.2018
Specjalista
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FORCEPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.