Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowanie projektów uchwał Rady w sprawie ustalenia procedury uchwalenia budżetu Gminy oraz realizacja zadań wynikających z procedury uchwalonej przez Radę
Współpraca w zakresie planowania budżetu i jego realizacji z jednostkami podległymi Gminie oraz realizacja zadań wynikających z procedury uchwalonej przez Radę
Księgowanie planu budżetu gminy i planu jednostki budżetowej
Sprawdzanie dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym dot. wydatków Funduszu Sołeckiego
Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej budżetu w zakresie realizacji projektów ze środków UE oraz przygotowanie sprawozdań budżetowych
Sporządzanie deklaracji podatku VAT jednostki Urzędu Gminy oraz zbiorczej deklaracji jednostki samorządu terytorialnego
prowadzenie procedur administracyjnych i formalno - prawnych związanych z opracowaniem
i uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
prowadzenie rejestrów planów miejscowych,
prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych o ustaleniu opłaty planistycznej,
udzielanie zamówień publicznych w zakresie: opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, opracowań specjalistycznych na potrzeby planowania przestrzennego,
realizacja i koordynacja spraw w zakresie planowania, ustalania, przeznaczenia i zasad zagospodarowania przestrzennego terenu,
terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
pomoc dla interesantów w zakresie porad i informacji dotyczących procedur zmierzających do wydania decyzji administracyjnych dotyczących przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz budowlanych,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia urzędu,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
prowadzenie gospodarki lokalowej w budynkach i obiektach gminnych, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, sporządzanie umów najmu pomieszczeń oraz współpraca z TBS Wieliszew i Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa w ww. zakresie,
realizacja planu finansowego gospodarki komunalnej i wymogów związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie planowania, korekty i rozliczania środków finansowych w ramach zadań prowadzonych przez referat oraz wykonywanie sprawozdań rzeczowo- finansowych,
przygotowywanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach o zamówienie publiczne,
przygotowywanie umów w zakresie zadań realizowanych w referacie gospodarki komunalnej oraz nadzór nad ich realizacją,
wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży, najmu i dzierżawy majątku,
Sporządzanie sprawozdań ze środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz sprawozdań wynikających z zadań gospodarki komunalnej,
przygotowywanie zarządzeń Wójta, projektów uchwał dotyczących zadań referatu gospodarki komunalnej i nadzór nad ich realizacją,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej remontów budynków i innych obiektów gminnych,
realizacja zadań związanych z zakupem i rozliczaniem energii elektrycznej oraz gazu na potrzeby gminy Wieliszew,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach realizowanych obowiązków służbowych
a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania warunków zabudowy, pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie,
b) przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonawstwa robót i zastępstwa inwestycyjnego zgodnie z procedurą przetargową,
c) koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,
d) koordynacja prac projektowych, a z chwilą wejścia wykonawcy na budowę uczestnictwo we wszystkich spotkaniach i naradach koordynacyjnych dotyczących realizacji inwestycji,
2. Rozliczanie prowadzonych inwestycji
3. Przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych, uzyskania pozwolenia na użytkowanie i do przekazania użytkownikowi
4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów do przeprowadzenia przetargów zgodnie
z ustawą o zamówieniach publicznych, jak: opis przedmiotu zamówienia do SWZ