Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznym Regulaminie udzielania zamówień, które obowiązują w SPZOZ w tym:
oszacowanie wartości zamówienia z należytą starannością,
wybór trybu i właściwe jego uzasadnienie,
opracowywanie wniosków w sprawie wszczęcia postępowania,
opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
wszczynanie postępowań zgodnie z Ustawą PZP ( ogłoszenia w Biuletynie lub Dzienniku Urzędowym UE, na stronie internetowej, tablicy ogłoszeń w siedzibie, na stronie Urzędu Miasta st. Warszawy),
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne,
uczestnictwo w komisjach przetargowych,
przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców,
przygotowanie i modyfikacja treści SWZ,
dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności,
prowadzenie i dokumentowanie postępowania na każdym jego etapie (prowadzenie protokołów ) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów wraz z załącznikami,
wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wadium wykonawcom zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie prawo zamówień publicznych,
koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych przez SPZOZ,
prowadzenie rejestru zawieranych umów na dostawy, usługi, roboty budowlane,
sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielanych zamówień,
monitoring wydatków, prowadzenie rodzajowej ewidencji wydatków,
przygotowywanie i przedstawianie raportów z procesu realizacji zamówień,
kontrola faktur pod względem zgodności cen z ofertą
organizacja pracy w kierowanej jednostce , w tym w zakresie nadzoru czasu pracy i przygotowania grafików pracy oraz planów urlopów lekarzy,
stałe monitorowanie jakości i efektywności pracy podległego personelu oraz optymalizowanie działalności kierowanej komórki organizacyjnej,
zapewnienie odpowiedniej jakości udzielanych świadczeń, zgodnie z umową zawartą z MOW NFZ, wytycznymi NFZ i obowiązującymi przepisami prawa,
zapewnienie przestrzegania praw pacjenta,
nadzór nad procesem leczniczo-diagnostycznym pacjentów przychodni,
nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji medycznej,
dbanie o stan infrastruktury poradni, pracowni i gabinetów oraz o prawidłowe wykorzystanie sprzętu i aparatury medycznej, nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego,
znajomość aktów prawnych właściwych dla funkcjonowania kierowanej jednostką lub komórką organizacyjną,
nadzór nad przestrzeganiem oraz stosowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów wewnętrznych,
udział w tworzeniu i realizacji polityki jakości,
przekazywanie do wiadomości podległym pracownikom treści zarządzeń, poleceń służbowych oraz innych aktów wewnętrznych oraz nadzór nad ich realizacją,
uczestniczenie w przygotowywania materiałów do postępowań konkursowych,
przygotowywania analitycznych dokumentów sprawozdawczych i planistycznych w zakresie działania podległej komórki
kompletowanie i archiwizacja dokumentów stanowiących podstawę do naliczania i wypłat wynagrodzeń oraz innych należności wynikających ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
prowadzenie ewidencji potrąceń dokonywanych na listach płac
obsługa programu kadrowo-płacowego , programu Płatnik oraz bankowości elektronicznej
wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami wynikającymi ze stosunku pracy, umów cywilnoprawnych
kontrola sporządzanych list płac
sporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych sprawozdań
sporządzanie i przesyłanie dokumentów rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego i ZUS