Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przetwarzanie i utrzymywanie zamówień klientów i prognoz od początku do końca w celu zapewnienia realizacji zamówień zgodnie z wymaganiami klientów (przechwytywanie zamówień w różnych formatach, przetwarzanie ich i proaktywne zarządzanie wszelkimi późniejszymi zmianami)
Zajmowanie się zapytaniami/zapytaniami dotyczącymi procesu OTD
Proaktywne zarządzanie zamówieniami klientów i prognozami, zarządzanie zmianami i osiąganie terminowych dostaw; maksymalizacja satysfakcji klienta i minimalizacja reklamacji klientów
Szybkie rozwiązywanie zapytań i zapytań o dostawę oraz kontakt z zainteresowanymi stronami, komunikowanie zarówno postępów, jak i wyników
Służy jako łącze komunikacyjne między klientami a organizacją w celu zapewnienia szybkości reakcji (codzienna proaktywna komunikacja z klientem i wewnętrznie z odpowiednimi stronami)
Identyfikowanie i rozwiązywanie systemowych i złożonych problemów związanych z realizacją zamówień i łańcuchem dostaw
Udział w regularnych/okazjonalnych telekonferencjach/spotkaniach z Klientem
Zwiększanie sprzedaży poprzez proaktywną sprzedaż krzyżową, np.: promocje produktów, produkty alternatywne i nowe produkty
Zapewnij dedykowane zarządzanie zamówieniami i wiedzę na temat łańcucha dostaw/logistyki
Identyfikowanie możliwości poprawy wydajności własnej, zespołu i działu, ocena ryzyka/szans
Zrozumienie wymagań KPI w celu osiągnięcia i przekroczenia pożądanych rezultatów
Zrozumienie i spełnienie wszystkich regulacji polityki wewnętrznej firmy
Przetwarzanie i utrzymywanie zamówień klientów i prognoz od początku do końca w celu zapewnienia realizacji zamówień zgodnie z wymaganiami klientów (przechwytywanie zamówień w różnych formatach, przetwarzanie ich i proaktywne zarządzanie wszelkimi późniejszymi zmianami)
Zajmowanie się zapytaniami/zapytaniami dotyczącymi procesu OTD
Proaktywne zarządzanie zamówieniami klientów i prognozami, zarządzanie zmianami i osiąganie terminowych dostaw; maksymalizacja satysfakcji klienta i minimalizacja reklamacji klientów
Szybkie rozwiązywanie zapytań i zapytań o dostawę oraz kontakt z zainteresowanymi stronami, komunikowanie zarówno postępów, jak i wyników
Służy jako łącze komunikacyjne między klientami a organizacją w celu zapewnienia szybkości reakcji (codzienna proaktywna komunikacja z klientem i wewnętrznie z odpowiednimi stronami)
Identyfikowanie i rozwiązywanie systemowych i złożonych problemów związanych z realizacją zamówień i łańcuchem dostaw
Udział w regularnych/okazjonalnych telekonferencjach/spotkaniach z Klientem
Zwiększanie sprzedaży poprzez proaktywną sprzedaż krzyżową, np.: promocje produktów, produkty alternatywne i nowe produkty
Zapewnij dedykowane zarządzanie zamówieniami i wiedzę na temat łańcucha dostaw/logistyki
Identyfikowanie możliwości poprawy wydajności własnej, zespołu i działu, ocena ryzyka/szans
Zrozumienie wymagań KPI w celu osiągnięcia i przekroczenia pożądanych rezultatów
Zrozumienie i spełnienie wszystkich regulacji polityki wewnętrznej firmy
Uzupełnianie i poprawa brakujących danych dotyczących Items w systemie ERP,
Stosowanie się do poleceń przełożonego dotyczących pracy, wykonywanie pracy sumiennie i starannie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Logistics Coordinator
Skawina
Wygasła: 29.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
Processing and maintaining customer orders and forecasts from start to finish to ensure orders are fulfilled to customer requirements (capturing orders in various formats, processing them and proactively managing any subsequent changes)
Dealing with enquiries/queries relating to the OTD process
Proactive management of customer orders and forecasts, manage changes and achieve delivery on-time-in-full; maximizing customer satisfaction and minimizing customer complaints
Resolving enquiries and delivery queries promptly and liaising with interested parties, communicating both progress and the outcome
Serving as communication link between customers and the organization to assure responsiveness (communicating pro-actively on a daily basis with customer and internally with relevant parties)
Identifying and solving systemic and complex order fulfillment and supply chain related issues
Participating in regular / occasional teleconferences / meetings with the Customer
Increasing sales through proactive cross-selling, for example: product promotions, alternative products and new products
Provide dedicated order management and supply chain/logistics expertise
Identifying opportunities to improve own, team, and department efficiency, evaluating risks/opportunities
Understanding KPI requirements in order to achieve and exceed desired results
Understanding and fulfilling all regulations of the internal policies of the company