Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
monitorowanie incydentów i zgłaszanych problemów w celu identyfikacji trendów oraz wykrywania potencjalnych problemów systemowych lub procesowych,
przeprowadzanie szczegółowej analizy przyczyn problemów, w tym zrozumienie skomplikowanych zależności między różnymi systemami i procesami,
koordynowanie działań w celu skutecznego rozwiązania problemów, które mają powtarzający się lub znaczący wpływ na działalność organizacji,
opracowywanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań problemów, zapewniających trwałe usunięcie przyczyn incydentów i problemów,
wdrażanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji ryzyka powtórzenia się problemów w przyszłości,
śledzenie postępu rozwiązywania incydentów, monitorowanie poziomu usług oraz przygotowywanie raportów dla kierownictwa na temat wydajności i wskaźników jakościowych,
szkolenie personelu IT w zakresie procesów zarządzania incydentami oraz procedur postępowania w przypadku różnych rodzajów incydentów
analiza potrzeb poszczególnych działów sektora medycznego Grupy,
testowanie aplikacji medycznych pod kątem wydajności, interoperacyjności, bezpieczeństwa,
analiza i implementacja nowych rozwiązań w celu maksymalizacji wykorzystania istniejących funkcjonalności systemu z uwzględnieniem optymalizacji kosztów, bezpieczeństwa, elastyczności i minimalizacji długu technologicznego,
nadzór i generowanie raportów dotyczących awarii i przerw w zachowaniu ciągłości działania aplikacji,
doskonalenie procesów związanych z zarządzaniem systemami medycznymi,
wspieranie użytkowników w zakresie korzystania z systemów medycznych,
wsparcie procesu rozwoju architektury rozwiązań informatycznych dla systemów medycznych,
kompleksowe prowadzenie projektów wdrożeniowych i tworzenie dokumentacji projektowej - monitorowanie postępu projektów, harmonogramów i kosztów,
przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych dla użytkowników,
wsparcie usługi L2 i L3 dla systemów informatycznych, walidacja poprawek i obejść od dostawcy,
konfigurowanie systemu informatycznego zgodnie z wymaganiami i specyfiką działu,
wsparcie procesu utrzymania systemów medycznych,
analizowanie rozwiązań rynkowych w celu zapewnienia ciągłego doskonalenia oraz dostosowania strategii do zmieniających się potrzeb użytkowników i technologii,
współpraca z zespołem IT i innymi użytkownikami systemów medycznych,
zarządzanie danymi medycznymi i ich integralnością,
umiejętność opracowywania raportów w systemach medycznych,
zapewnienie wsparcia dla integracji z systemami części szarej oraz ogólną wiedzę na temat całości architektury aplikacji w Grupie
Specjalista / Specjalistka ds. Rekrutacji i Rozwoju
Katowice
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Udzielanie wsparcia systemowego ośrodkom medycznym Grupy w zakresie prowadzonych przez nich rekrutacji na stanowiska medyczne
Nawiązywanie kontaktów i rozwijanie współpracy z Uczelniami, Szkołami Wyższymi, Akademiami Medycznymi itp. w Polsce udział w targach pracy i innych wydarzeniach branżowych
Nawiązywanie współpracy z podmiotami oferującymi usługi rekrutacyjne pracowników medycznych
Nadzór, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi, np. izby medyczne, firmy doradztwa personalnego, firmy doradczo-szkoleniowe
Proponowanie i wspieranie zmian personalnych i organizacyjnych
Aktywne wsparcie projektów HR, w tym m.in. onboarding, exit interview, arkusze ocen i inne
Weryfikacja bieżąca przepisów prawa, wymagań NFZ, wytycznych innych organów państwowych oraz standardów akredytacyjnych MZ w zakresie dokumentacji medycznej
Audyty i kontrola dokumentacji medycznej
Proponowanie nowych rozwiązań, korekt w zakresie dokumentacji medycznej
Tworzenie formularzy nowej dokumentacji medycznej
Weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem zdarzeń niepożądanych
Opracowywanie procedur związanych z dokumentacją medyczną
Wdrażanie standardów akredytacyjnych w zakresie dokumentacji medycznej
Szkolenia personelu w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej
Uczestnictwo w spotkaniach z zakresu rozwoju dokumentacji medycznej z Działem IT oraz producentem oprogramowania
Udział w opracowywaniu wskaźników działalności medycznej
Współpraca z personelem powiązanym z procesem prowadzenia dokumentacji medycznej
Doskonalenie skuteczności ZSZ, spełniającego wymagania norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001
Prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego i administracyjnego w zakresie wymagań ZSZ
Wprowadzanie zmian i modyfikacja procedur ZSZ i innych dokumentów ZSZ
Wdrażanie standardów akredytacyjnych
Kontrola aktualności dokumentacji ZSZ
Wsparcie merytoryczne kierowników komórek organizacyjnych w ustalaniu celów ZSZ, identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych, ryzyk i szans operacyjnych, inwentaryzacji aktywów
Okresowa ocena zgodności z wymaganiami prawnymi i innymi wymaganiami Spółki
Udział w audytach wewnętrznych ZSZ oraz sporządzanie dokumentacji poaudytowej
Wsparcie usługi L2 oraz L3 dla systemów w obszarze szarym, walidacja poprawek i obejść od dostawcy
Wraz z właścicielem biznesowym pełni rolę „Product Owner” systemów w obszarze szarym
Analizuje, kategoryzuje i szacuje żądania ze strony biznesu i IT w zakresie systemów w obszarze szarym
Pełni kontrolę nad relacjami z klientem, w tym zaangażowanie biznesowe i poparcie dla określonych rozwiązań
Posiada dogłębną wiedzę z konfiguracji i użytkowania systemów w obszarze szarym (ERP, HRMS, DMS), potrafi zapewnić wsparcie dla integracji z systemami w obszarze medycznym, oraz ogólną wiedzę na temat całości architektury aplikacji Grupy
Wspiera proces rozwoju architektury rozwiązań informatycznych dla systemów z obszaru szarego,
Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju i Ochrony Środowiska
Katowice
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie poprawności sporządzania sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz nadzór nad terminowością ich przesyłania do instytucji zewnętrznych
Udział w projektach optymalizacyjnych z zakresu gospodarki odpadami
Udział w opracowaniu oraz monitorowaniu wskaźników zrównoważonego rozwoju
Współpraca z innymi działami w zakresie gromadzenia danych do raportowania niefinansowego
Udział w tworzeniu narzędzi do raportowania niefinansowego
Kształtowanie świadomości pracowników poprzez realizację szkoleń z zakresu ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju
Prowadzenie audytów i kontroli w obszarze ESG
Bieżące śledzenie wymagań prawnych i trendów w obszarze zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska i ich praktyczna implementacja
administracja oraz rozwój systemów w obszarze aplikacji dedykowanych,
zapewnienie 2L wsparcia dla użytkowników systemów,
administracja, konfiguracja oraz monitoring systemów informatycznych,
zapewnienie przeglądu ról i uprawnień w aplikacjach,
wsparcie w procesie raportowania,
prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz biurowego w zakresie zmian w systemach informatycznych,
zapewnienie dokumentacji dla wspieranych aplikacji, architektury rozwiązań oraz wymagań tj. capacity środowiska infrastrukturalnego, zgodność licencji dla ról aplikacyjnych,
współpraca z działem bezpieczeństwa w zakresie wdrażania zabezpieczeń,
wsparcie prac konfiguracyjnych i wdrożeniowych w obszarze sieci i systemów operacyjnych,
przeprowadzenie cyklicznie testów zachowania ciągłości działania systemu
organizacja konferencji i wydarzeń w obszarze medycyny skierowanych do Lekarzy, Pielęgniarek i innych pracowników medycznych, w tym również konferencji międzynarodowych,
opracowanie strategii rozwoju konferencji medycznych i warsztatów w Polsce oraz Europie i poza nią,
potencjalna współpraca z partnerami zagranicznymi, (biegła znajomość języka angielskiego),
nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z partnerami w branży medycznej,
prowadzenie negocjacji handlowych oraz współudział w tworzeniu nowych projektów konferencyjnych w branży medycznej,
odpowiedzialność za realizację założonych budżetów
doskonalenie skuteczności ZSZ w Spółce, spełniającego wymagania norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001;
prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego i administracyjnego w zakresie wymagań ZSZ;
wprowadzanie zmian i modyfikacja procedur ZSZ i innych dokumentów ZSZ;
kontrola aktualności dokumentacji;
wsparcie merytoryczne zakładów leczniczych w ustalaniu celów ZSZ, identyfikacji i oceny aspektów środowiskowych, ryzyk i szans operacyjnych, inwentaryzacji aktywów;
okresowa ocena zgodności z wymaganiami prawnymi i innymi wymaganiami Spółki;
prowadzenie audytów wewnętrznymi ZSZ, w tym audytów doraźnych;
nadzór nad wprowadzeniem działań korygujących w poszczególnych komórkach organizacyjnych w stosunku do stwierdzanych niezgodności;
monitorowanie i pomiary związane z ZSZ;
udział w kompletowaniu danych wejściowych do przeglądu zarządzania;
udział w rozwiazywaniu problemów ZSZ;
współpraca ze specjalistą ds. BHP w zakresie wymagań normy ISO 45001;
współpraca z działem IT i inspektorem ochrony danych osobowych w zakresie wymagań normy ISO 27001
administracja oraz rozwój systemów w obszarze ERP,
zapewnienie 2L wsparcia dla użytkowników systemów,
administracja, konfiguracja oraz monitoring systemów informatycznych,
zapewnienie przeglądu ról i uprawnień w aplikacjach medycznych,
wsparcie w procesie raportowania,
prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego oraz biurowego w zakresie zmian w systemach informatycznych,
zapewnienie dokumentacji dla wspieranych aplikacji, architektury rozwiązań oraz wymagań tj. capacity środowiska infrastrukturalnego, zgodność licencji dla ról aplikacyjnych,
współpraca z działem bezpieczeństwa w zakresie wdrażania zabezpieczeń,
wsparcie prac konfiguracyjnych i wdrożeniowych w obszarze sieci i systemów operacyjnych,
zarządzanie procesem Change Management dla podległego obszaru aplikacyjnego,
przeprowadzenie cyklicznie testów zachowania ciągłości działania systemów,
wsparcie analityka IT obszaru aplikacji szarych w pracach operacyjnych
Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki Materiałów Medycznych
Katowice
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja i koordynacja procesu logistycznego obejmującego zakup oraz sprzedaż i dystrybucję materiałów, w tym: a) analiza zapotrzebowania na materiały, planowanie i realizacja zamówień, koordynacja dostaw; b) sprzedaż i dystrybucja materiałów do klientów, koordynacja wysyłek; c) nadzór nad łańcuchem dostaw materiałów pomiędzy dostawcami a klientami
Monitorowanie statusu dziennych przepływów magazynowych – zamówienia, dostawy, sprzedaż
Systemowa kontrola przyjęć materiałów z fakturami zakupowymi, generowanie dokumentów sprzedaży
Bieżący kontakt z dostawcami i klientami
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych w przypadku niezgodności logistycznych
Optymalizacja stanów magazynowych, realizacja celów zgodna z wyznaczonymi wskaźnikami
Udział we wdrażaniu strategii działalności Fundacji w porozumieniu z Prezesem Fundacji,
Bieżące zarządzanie działalnością statutową Fundacji w celu wspierania strategii Grupy AHP,
Udział w tworzeniu, organizacji i realizacji programu edukacyjnego – Kluby Pacjenta we wszystkich lokalizacjach zarządzanych przez Grupę AHP,
Przetwarzanie umów / zamówień, realizacja zakupów / rozliczanie faktur dot. działalności Fundacji (we współpracy z działem prawnym / działem księgowości),
Przygotowywanie wniosków dot. objęcia patronatem Klubów Pacjenta, przygotowanie sprawozdań / podziękowań za objecie wydarzenia patronatem,
Przygotowywanie treści oraz materiałów fotograficznych/filmowych z wydarzeń organizowanych przez Fundację,
Obsługa mediów społecznościowych, strony www oraz strony intranetowej Fundacji,
Budowanie oraz rozwijanie relacji z władzami samorządowymi, organizacjami pozarządowymi, ze środowiskami medycznymi i organizacjami Pacjentów w zakresie działalności Fundacji,
Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania funduszy spoza Grupy AHP w porozumieniu z Prezesem Fundacji,
Udział w raportowaniu bieżącej działalności Fundacji do bezpośredniego przełożonego oraz przygotowywanie planu działań, budżetu Fundacji oraz okresowego raportu z działalności Fundacji na potrzeby Zarządu AHP,
Bezpośrednia współpraca z zespołem PR i Komunikacji
Udział we wdrażaniu strategii działalności Fundacji w porozumieniu z Prezesem Fundacji,
Bieżące zarządzanie działalnością statutową Fundacji w celu wspierania strategii Grupy AHP,
Udział w tworzeniu, organizacji i realizacji programu edukacyjnego – Kluby Pacjenta we wszystkich lokalizacjach zarządzanych przez Grupę AHP,
Przetwarzanie umów / zamówień, realizacja zakupów / rozliczanie faktur dot. działalności Fundacji (we współpracy z działem prawnym / działem księgowości),
Przygotowywanie wniosków dot. objęcia patronatem Klubów Pacjenta, przygotowanie sprawozdań / podziękowań za objecie wydarzenia patronatem,
Przygotowywanie treści oraz materiałów fotograficznych/filmowych z wydarzeń organizowanych przez Fundację,
Obsługa mediów społecznościowych, strony www oraz strony intranetowej Fundacji,
Budowanie oraz rozwijanie relacji z władzami samorządowymi, organizacjami pozarządowymi, ze środowiskami medycznymi i organizacjami Pacjentów w zakresie działalności Fundacji,
Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania funduszy spoza Grupy AHP w porozumieniu z Prezesem Fundacji,
Udział w raportowaniu bieżącej działalności Fundacji do bezpośredniego przełożonego oraz przygotowywanie planu działań, budżetu Fundacji oraz okresowego raportu z działalności Fundacji na potrzeby Zarządu AHP,
Bezpośrednia współpraca z zespołem PR i Komunikacji
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja zadań Inspektora Ochrony Danych określonych w art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
Tworzenie, opiniowanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji przetwarzania danych osobowych zgodnie z wymogami Rozporządzenia
Przeprowadzanie analizy ryzyka naruszenia danych osobowych
Przeprowadzanie audytów systemu ochrony danych osobowych
Opiniowanie propozycji umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o zachowaniu poufności w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych
Przygotowywanie propozycji pism w zakresie ochrony danych osobowych
Sporządzanie opinii oraz wytycznych w zakresie ochrony danych osobowych
Opiniowanie klauzul, regulaminów lub innych dokumentów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych
Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych
Zgłaszanie naruszeń danych osobowych organowi nadzorczemu
Przygotowywanie zestawień, analiz niezbędnych do zarządzania ochroną danych osobowych, w tym do planowania działań zapewniających zgodność z wymogami z zakresu ochrony danych osobowych
Przeprowadzanie doraźnych kontroli wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych w Spółce oraz wprowadzanie działań korygujących
Monitorowanie bieżącego stanu prawnego w zakresie Ochrony Danych, komunikacja planowanych zmian i opracowywanie dokumentów w związku ze zmianą stanu prawnego
Specjalista ds. Dystrybucji i Logistyki Materiałów Medycznych
Katowice
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja i koordynacja procesu logistycznego obejmującego zakup oraz sprzedaż i dystrybucję materiałów, w tym: a) analiza zapotrzebowania na materiały, planowanie i realizacja zamówień, koordynacja dostaw; b) sprzedaż i dystrybucja materiałów do klientów, koordynacja wysyłek; c) nadzór nad łańcuchem dostaw materiałów pomiędzy dostawcami a klientami
Monitorowanie statusu dziennych przepływów magazynowych – zamówienia, dostawy, sprzedaż
Systemowa kontrola przyjęć materiałów z fakturami zakupowymi, generowanie dokumentów sprzedaży
Bieżący kontakt z dostawcami i klientami
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych w przypadku niezgodności logistycznych
Optymalizacja stanów magazynowych, realizacja celów zgodna z wyznaczonymi wskaźnikami
Przygotowywanie i analiza projektów umów związanych z bieżącą działalnością operacyjną grupy kapitałowej
Wsparcie prawne w tematach medycznych (znajomość przepisów ustawy o działalności leczniczej, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta)
Konsultowanie tematów z zakresu Prawa Pracy
Przygotowywanie projektów informacji prawnych i opinii prawnych związanych z bieżącą działalnością operacyjną
Poszukujemy nauczyciela języka angielskiego z doświadczeniem w prowadzeniu kursów branżowych dla grup medycznych (lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów, masażystów, techników RTG, sekretarek medycznych, recepcji)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. PR i Komunikacji
Białystok
Wygasła: 12.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Realizacja strategii PR podmiotów Grupy American Heart of Poland w szczególności w regionie wielkopolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim w zakresie oddziałów kardiologicznych oraz szpitali wieloprofilowych
Planowanie / realizowanie projektów i działań PR-owych w wymienionych regionach, w tym organizowanie wydarzeń i konferencji
Przygotowywanie i inicjowanie publikacji w mediach, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa mediów społecznościowych
Budowanie relacji ze społecznościami lokalnymi i władzami samorządowymi, rządowymi, NFZ
Koordynacja realizowanych działań z inicjatywami w ramach Fundacji „Z sercem do Pacjenta”
Planowanie zadań, działań i wyników projektu na poszczególnych etapach jego realizacji na terenie ok. połowy Polski (kilka lokalizacji jednocześnie w północnej części kraju)
Opracowywanie oraz kontrola harmonogramów, budżetów przydzielonych projektów
Przydzielanie zasobów do zadań oraz sterowanie ich realizacją
Organizacja i koordynacja pracy zespołu projektowego
Monitorowanie realizacji projektu
Identyfikacja problemów funkcjonalnych i technicznych
Rozwiązywanie pojawiających się problemów lub szukanie odpowiednich sposobów ich rozwiązania
Zarządzanie konfliktem oraz radzenie sobie z kryzysem
1. Opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentów dotyczących:
• Planu przygotowań szpitala na potrzeby obronne Państwa;
• Planu wydzielenia łóżek dla służb mundurowych w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa Państwa i w czasie wojny
2. Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stałego dyżuru w jednostce
3. Analiza potrzeb i występowanie o nałożenie niezbędnych świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony
4. Prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem osób od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, w tym:
• Prowadzenie na bieżąco analizy potrzeb osobowych pod kątem realizacji zadań na potrzeby obronne Państwa;
• Sporządzanie zawiadomień o reklamowaniu z urzędu osób oraz sporządzenie wniosków o reklamowanie osób zatrudnionych w jednostce i przesyłanie ich wojskowemu komendantowi uzupełnień;
• Sporządzanie i dostarczanie zainteresowanym pisemnej informacji o reklamowaniu oraz wynikających stąd obowiązkach;
• Sporządzanie zawiadomień o ustaniu przyczyn reklamowania dla wojskowego komendanta uzupełnień
5. Planowanie i organizowanie szkolenia obronnego w jednostce, w tym:
Bieżąca analiza danych oraz raportowanie zagadnień z zakresu informacji zarządczej Grupy kapitałowej, w tym w szczególności w zakresie przychodów, kosztów, rentowności oraz działalności operacyjnej poszczególnych obszarów biznesowych
Udział w procesie budżetowania i przygotowywanie w uzgodnieniu z kierownictwem budżetów oraz comiesięczna weryfikacja ich wykonania
Zapewnienie, pozyskiwanie i konsolidacja danych z dostępnych źródeł danych
Kontrola jakości danych finansowych i operacyjnych
Czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym kalkulowanie rezerw
Usprawnienie oraz budowa narzędzi kontrolingowych wspomagających automatyzację istniejących procesów
Specjalista ds. akredytacji i zintegrowanych systemów zarządzania
Katowice
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wdrażanie standardów akredytacyjnych oraz nadzór nad ich realizacją
prowadzenie doradztwa w zakresie wymagań standardów akredytacyjnych
prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie wymagań standardów akredytacyjnych
koordynacja nad realizacją prac powołanych zespołów zadaniowych, w tym nad prawidłowym prowadzeniem wymaganych analiz medycznych
przeprowadzenie okresowych wizytacji w zakładach leczniczych w zakresie nadzoru nad standardami akredytacyjnymi
udział i koordynacja nadzoru nad wskaźnikami działalności klinicznej
nadzór nad monitorowaniem zdarzeń niepożądanych w świadczeniu usług medycznych
opracowywanie raportów na polecenie bezpośredniego przełożonego w zakresie stopnia spełnienia standardów akredytacyjnych
aktywny udział w wizytacjach Centrum Monitorowania Jakości
wspieranie Pełnomocnika ds. ZSZ w zakresie opracowywania nowych procedur lub aktualizacji już obowiązujących
promowanie wśród pracowników świadomości projakościowej, środowiskowej, BHP i bezpieczeństwa informacji poprzez prowadzenie szkoleń dla personelu medycznego i administracyjnego na polecenie bezpośredniego przełożonego
udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych i zintegrowanego systemu zarządzania, w tym w zakresie przeglądu i oceny skuteczności działań korygujących
udział w identyfikacji ryzyk i szans w zintegrowanym systemie zarządzania
udział w ocenie zgodności z wymaganiami prawnymi i innymi zobowiązaniami dotyczącymi zgodności
udział w identyfikacji i monitorowaniu aspektów środowiskowych
inicjowanie wniosków o doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania
udział w przeprowadzanych audytach wewnętrznych
współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie wymagań normy PN-ISO 45001:2018
współpraca z Działem IT oraz Inspektorem Ochrony Danych w zakresie wymagań normy PN-ISO/IEC 27001:2017
przygotowanie wskazanych przez bezpośredniego przełożonego analiz do przeglądu zarządzania
Specjalista ds. Zakupu Sprzętu i Aparatury Medycznej
Katowice
Wygasła: 10.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Monitorowanie zasobów Sprzętu i Aparatury Medycznej, identyfikacja nowych potrzeb
Ustalanie strategii zakupów nowych zasobów dotyczących długookresowej optymalizacji kosztów i zapewnienia ich sprawności oraz połączenia w infrastrukturze IT
Analiza rynku i technologii Sprzętu i Aparatury Medycznej, analiza trendów cenowych
Analiza porównawcza parametrów technicznych posiadanych i planowanych do zakupu Sprzętu i Aparatury Medycznej z planowanymi do realizacji programami medycznymi w poszczególnych oddziałach całej Grupy
Planowanie budżetów w zakresie Sprzętu i Aparatury Medycznej, alokacja zasobów
Poszukiwanie nowych dostawców, rozwój i ocena dostawców
Negocjowanie warunków zakupowych kontraktów, realizacja zamówień, odbiory Sprzętu i Aparatury Medycznej
Nadzór nad zawartymi umowami/ kontraktami serwisowymi
Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i oddziałami Grupy
Uruchomienie procesów HR w obszarze (m.in. rozwój pracowników, tworzenie ścieżek kariery, opisów stanowisk, budowanie zaangażowania, ocena okresowa, zarządzanie talentami, planów sukcesji, zmiany struktury)
Inicjowanie powstawania nowych narzędzi HR w oparciu o potrzeby Grupy
Wdrażanie nowych narzędzi lub systemów, nadzór nad już istniejącymi
Aktywna praca ze wskaźnikami i celami biznesowymi (rotacja, poziom zatrudnienia, poziom zaangażowania, system premiowy)
Inicjowanie i kontrola nad procedurami Grupy
Współpraca z wyższymi uczelniami medycznymi w celu niwelowania problemu zastępowalności pokoleniowej kadry medycznej
Inicjowanie i wsparcie w organizacji dni otwartych w placówkach Grupy
Sprzedaż wyrobów B2B do nowych i obecnych klientów zgodnie z założoną strategią firmy
Realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych
Obsługa zapytań ofertowych - opracowywanie ofert na podstawie zapytań klienta
Prowadzenie procesów – zamówienia u dostawcy, sprzedaż do klienta
Koordynacja magazynu dotycząca prawidłowego przebiegu i ewidencji przyjęcia, kontroli i przygotowania wysyłki wyrobów
Nadzór nad łańcuchem dostaw materiałów pomiędzy dostawcami a klientami
Prowadzenie właściwego nadzoru nad systemową ewidencją wyrobów (przepływami magazynowymi) oraz nad wymaganą w obrocie dokumentacją (certyfikaty, deklaracje)
Wprowadzanie zamówień do systemu informatycznego, wystawianie dokumentów sprzedaży
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych, w tym niezbędnej dokumentacji
Współpraca z innymi działami firmy: zakupy, księgowość etc