Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Infolinia wychodząca – inicjowanie kontaktu do Klientów zainteresowanych zakupem części zamiennych, akcesoriów, pojazdów Kawasaki (motocykle, pojazdy czterokołowe, skutery wodne) i usług dodatkowych (kredyt, leasing, raty, polisy ubezpieczeniowe), przedstawianie oferty i sprzedaż;
Infolinia przychodząca – obsługa infolinii sklepu internetowego (obsługa i tworzenie zamówień, obsługa reklamacji i zwrotów, udzielanie informacji o ofercie sklepu) oraz infolinii marki;
Aktywna sprzedaż produktów marki podczas targów i eventów;
Doradztwo w zakresie doboru części zamiennych i akcesoriów do pojazdów marki;
Obsługa innych kanałów kontaktu – e-mail, czat, Messenger, Allegro;
Aktywny udział w realizacji działań marketingowych dla wszystkich segmentów marki Kawasaki (motocykle, skutery wodne, pojazdy ATV/UTV) oraz włoskiej marki Bimota
Kreatywne tworzenie treści, w tym zdjęć/wideo oraz relacji
Współorganizacja eventów oraz kontrola nad ich przebiegiem
Moderacja fanpage’y i publikowanie postów
Redagowanie i aktualizacja treści na stronach kawasaki.pl; sklep.kawasaki.pl
Aktywny udział w realizacji działań marketingowych dla wszystkich segmentów marki Kawasaki (motocykle, skutery wodne, pojazdy ATV/UTV) oraz włoskiej marki Bimota
Kreatywne tworzenie treści, w tym zdjęć/wideo oraz relacji
Współorganizacja eventów oraz kontrola nad ich przebiegiem
Moderacja fanpage’y i publikowanie postów
Redagowanie i aktualizacja treści na stronach kawasaki.pl; sklep.kawasaki.pl
Infolinia wychodząca – inicjowanie kontaktu do Klientów zainteresowanych zakupem części zamiennych, akcesoriów, pojazdów Kawasaki (motocykle, pojazdy czterokołowe, skutery wodne) i usług dodatkowych (kredyt, leasing, raty, polisy ubezpieczeniowe), przedstawianie oferty i sprzedaż;
Infolinia przychodząca – obsługa infolinii sklepu internetowego (obsługa i tworzenie zamówień, obsługa reklamacji i zwrotów, udzielanie informacji o ofercie sklepu) oraz infolinii marki;
Aktywna sprzedaż produktów marki podczas targów i eventów;
Doradztwo w zakresie doboru części zamiennych i akcesoriów do pojazdów marki;
Obsługa innych kanałów kontaktu – e-mail, czat, Messenger, Allegro;
Infolinia przychodząca – obsługa infolinii sklepu internetowego (obsługa i tworzenie zamówień, obsługa reklamacji i zwrotów, udzielanie informacji o ofercie sklepu) oraz infolinii marki;
Infolinia wychodząca – inicjowanie kontaktu do Klientów zainteresowanych zakupem części, akcesoriów i pojazdów Kawasaki;
Obsługa innych kanałów kontaktu – e-mail, czat, Messenger, Allegro;
Doradztwo w zakresie doboru części zamiennych i akcesoriów do pojazdów marki
Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju sieci sprzedaży na rynku krajowym;
Współpraca z siecią sprzedaży;
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych sieci sprzedaży;
Planowanie i realizacja budżetu sprzedaży Spółki;
Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrej relacji z kluczowymi klientami;
Tworzenie wartościowych i ilościowych planów sprzedaży oraz monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowanie wprowadzania zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności;
Planowanie i organizowanie pracy
Obserwowanie rynku, analiza zachowań konkurencji, konsumentów i odbiorców oraz inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży;
Gromadzenie danych i analiz dotyczących rynku;
Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu