Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- z łatwością znajdujesz rozwiązania poprzez wsłuchiwanie się w potrzeby klientów,
- lubisz pracę w transformującym się środowisku, a rozwój jest podstawą Twojego codziennego działania,
- jeździsz lub planujesz więcej jeździć na rowerze (i niekoniecznie już posiadasz wiedzę na ich temat),
…to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem utalentowanej i nastawionej na działanie osoby do Zespołu Doradców Klienta, która podobnie jak my traktuje sprzedaż jako formę pomocy, a pracę jako wyraz codziennej twórczości i bezpośrednią drogę do osiągnięcia upragnionego stylu życia
Jak możesz rozwinąć z nami BIKERS?
Jako Doradca Klienta pracujący z produktami marki TREK łączysz zabawę, wysoką kulturę osobistą w sprzedaży z pasją do pomagania ludziom
Pełnisz ważną rolę w zespole pracując bezpośrednio z Rowerzystami na miejscu (czasem telefonicznie) jako gospodarz, doradca, ambasador marki, a nawet mentor. Poznajesz potrzeby i sprawnie dostarczasz najlepsze rozwiązania z globalnej oferty sprzętów i usług, a także umożliwiasz ich doświadczanie na miejscu. Pomagasz świadcząc niepowtarzalną obsługę (której możesz nauczyć się u nas) i troszczysz się, aby jeździli dłużej i lepiej. Jako dobry gospodarz dbasz o czystość i wizualne przedstawienie produktów oraz punktu handlowego
Pamiętaj natomiast, że nie robisz tego wszystkiego sam. W zespole pomagamy sobie nawzajem i wspólnie napędzamy się do rozwoju osobistego i rowerowego. Zależy nam, abyś niezależnie od stanu posiadanej wiedzy rowerowej dobrze grał w Zespole i podzielił się swoją indywidualną energią do działania. Poprzez dbanie o nasze życie i dobre samopoczucie możemy pozytywnie wpływać na życie Rowerzystów, co wraca do nas z podwójną mocą efektów
Mówiąc wprost: jak to wygląda w praktyce?
1. Dostarczasz obsługę zgodną z wymaganym standardem, która umożliwia regularną sprzedaż i wysoki poziom satysfakcji Klienta w punkcie sprzedaży oraz zdalnie (telefon, mail). Przekazujemy Ci pakiet szkoleń dotyczący tych zagadnień, abyś dobrze rozumiał ten standard
2. Wsłuchujesz się w potrzeby Rowerzysty poprzez rozmowę i zadawanie pytań, a następnie prezentujesz możliwości zakupu i/lub porady dotyczące użytkowania, aby połączyć jego oczekiwania, z dostępnymi rozwiązaniami
3. Inspirujesz do zakupów, które cieszą. Utrzymując kontakt w procesie sprzedaży tworzysz dobre długotrwałe relacje. Jeśli chcesz, podejmujesz inicjatywy w celu zwiększania bazy Klientów i utrzymywania z nimi regularnych kontaktów
4. Współpracujesz z Zespołem, aby znajdować rozwiązania nie zawsze typowych problemów i orientujesz swoje działania na osiągnięcie celów. Nigdy natomiast nie przekraczasz granicy nadużywającej zaufanie klienta czy współpracownika
5. Dbasz o przestrzeń punktu handlowego i estetyczną prezentację produktów na bieżąco w ciągu dnia. Uczestniczysz w utrzymaniu standardu czystości punktu i swojej pracy oraz prawidłowych procedur otwarcia / zamknięcia punktu
6. Prawidłowo rozliczasz transakcje korzystając z systemu handlowo-magazynowego. Uczestniczysz w rozliczeniu dnia. Przyjmujesz dostawy towarów i przygotowujesz towar do wyeksponowania w Punkcie Handlowym
7. Korzystając z udostępnionych przez nas materiałów, szkoleń i ogólnodostępnych źródeł wiedzy pozostajesz na bieżąco z informacjami dotyczącymi m.in. funkcji produktów, zmian w ofercie i trendów oddziałujących na rowerowy świat lokalnie i globalnie
8. Sprawiasz, że można na Tobie polegać w kontekście punktualności, szczerości, otwartości i odpowiedzialności
Interesujesz się światem rowerów i bardzo lubisz dzielić się tym z innymi, a swoją karierę wiążesz z branżą Retail…
…to ta oferta pracy może być idealna dla Ciebie!
Jak możesz wpłynąć na RIDERS?
Jako Doradca Klienta pracujący z produktami marki Specialized łączysz perfekcję w sprzedaży z pasją do pomagania ludziom
Pełnisz kluczową rolę w zespole pracując bezpośrednio z Rowerzystami na miejscu i zdalnie jako gospodarz, doradca, ambasador marki, a nawet mentor. Poznajesz potrzeby i sprawnie dostarczasz najlepsze rozwiązania z globalnej oferty sprzętów i usług, a także umożliwiasz ich doświadczanie lokalnie. Pomagasz świadcząc niepowtarzalną obsługę i troszczysz się, aby jeździli dłużej i lepiej. Jako dobry gospodarz dbasz o wizualne przedstawienie produktów w punkcie
Pamiętaj natomiast, że nie robisz tego wszystkiego sam. W zespole pomagamy sobie nawzajem i wspólnie napędzamy się do rozwoju osobistego i rowerowego. To dzięki temu możemy pozytywnie wpływać na życie Rowerzystów
Twój zakres obowiązków:
1. Dostarczasz obsługę klasy światowej, która umożliwia regularną sprzedaż i wysoki poziom satysfakcji Klienta w punkcie sprzedaży oraz zdalnie
2. Wsłuchujesz się w potrzeby Rowerzysty poprzez rozmowę i zadawanie pytań, a następnie prezentujesz możliwości zakupu i/lub porady dotyczące użytkowania, aby połączyć jego oczekiwania, z dostępnymi rozwiązaniami
3. Inspirujesz do zakupów, które cieszą. Utrzymując ciągły kontakt w procesie sprzedaży tworzysz dobre długotrwałe relacje. Podejmujesz inicjatywy w celu zwiększania bazy Klientów i utrzymywania z nimi regularnych kontaktów
4. Współpracujesz z Zespołem, aby znajdować rozwiązania nie zawsze typowych problemów, rozwijać się i osiągać wspólnie określone cele
5. Dbasz o przestrzeń punktu handlowego i prezentację produktów na bieżąco w ciągu dnia. Uczestniczysz w utrzymaniu standardu czystości punktu i swojej pracy oraz prawidłowych procedur otwarcia / zamknięcia punktu
6. Prawidłowo rozliczasz transakcje korzystając z systemu handlowo-magazynowego. Uczestniczysz w rozliczeniu dnia
7. Korzystając z materiałów, dostępnych szkoleń i ogólnodostępnych źródeł wiedzy pozostajesz na bieżąco z informacjami dotyczącymi m.in. funkcji produktów, zmian w ofercie i trendów oddziałujących na rowerowy świat lokalnie i globalnie
8. Sprawiasz, że można na Tobie polegać w kontekście punktualności, szczerości, otwartości
• Lubisz składać, modyfikować i naprawiać rowery, a rozmowa z ludźmi nie sprawia Ci problemu,
• Lubisz pomagać i współpracować z Zespołem,
• Starasz się wyciągać wnioski z napotkanych sytuacji i rozwijać każdego dnia…
…to być może jesteś osobą, której szukamy do naszego Teamu!
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Twoim głównym zadaniem jest dopilnowanie, aby Klienci, którzy do nas przyjdą znaleźli rozwiązanie swojego serwisowego problemu (bądź otrzymali pomocne informacje, jeśli nasza paleta rozwiązań w danym momencie nie pozwala go znaleźć). Czasem zaproponowanie usługi, kiedy indziej sugestia wymiany osprzętu na ten, który będzie bardziej odpowiedni dla stylu jazdy Klienta, a czasem podpowiedź w jaki sposób może wykorzystać narzędzie, które kupił wcześniej. Różnorodność zapytań naszych Klientów jest duża, więc wiedza rowerowa, ułatwi Ci aplikowanie na to stanowisko
Jeśli jednak czujesz, że możesz mieć jej za mało na ten moment, ale nie sprawi Ci problemu zdobycie jej, to zachęcamy do czytania dalej…
Ważniejsze niż wiedza rowerowa jest dla nas Twoje podejście do siebie, życia i pracy. Nie chcemy „na siłę” współpracować z ludźmi, którzy pracują za karę, dlatego że nieumiejętnie sobie tę pracę wybrali. Jeśli chcesz z nami pracować to prosimy Cię o to, abyś szczerze zastanowił się czy wykonywanie poniżej opisanych zadań każdego dnia będzie dla Ciebie naturalne, przyjemne i rozwijające…
W praktyce zakres Twoich obowiązków to:
1) Profesjonalna obsługa Klientów Serwisu BIKERS: rozpoznanie potrzeb i korzystając z dostępnej oferty (komponenty, usługi / usługi finansowe) znalezienie najlepszego rozwiązania na zapytanie Klienta. Wiąże się z tym również znajomość mechaniki roweru, kompatybilności komponentów oraz bezpieczeństwa jazdy (których możemy Cię nauczyć)
2) Wykonywanie usług w serwisie: Przygotowanie nowych rowerów do jazdy, montowanie dodatkowego wyposażenia, naprawy lub wymiany komponentów: od wymiany dętki czy przykręcenia dzwonka, do centrowania kół czy kalibracji elektronicznych napędów. Rozpiętość działań jest całkiem duża. Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie bardzo się przydaje. Zainteresowanie mechaniką (inaczej nazywane „smykałką” bardzo pożądane) ;) Zapewniamy wdrożenie w prawidłowe wykonywanie czynności
3) Odpowiedzi na zapytania Klientów przez telefon (czy media społecznościowe). Skupiamy się głównie na obsłudze na miejscu, jednak zdarza się, że trzeba pomóc przez telefon
4) Pielęgnowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami poprzez regularne „odkrywanie” przed nimi rowerowego świata
5) Pomoc przy realizacji celów firmy przy współpracy z całym Team’em
6) Prawidłowe rozliczanie transakcji, czyli wystawianie paragonów i faktur w oparciu o nasz system handlowy (w tym dokładność i uczciwość rozliczeń wobec Klientów i firmy)
7) Utrzymywanie porządku w recepcji serwisu oraz w podejmowanych działaniach
8) Ciągłe zainteresowanie branżą, zdobywanie nowej wiedzy i pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań do firmy w zakresie sprzedaży czy dostępności produktów
9) Ciągły rozwój osobisty oraz elastyczność wobec dynamicznie rozwijającego się rynku rowerowego, naszej firmy i zespołu
Jeśli sądzisz, że codzienne wykonywanie powyższych obowiązków nie będzie Cię męczyć tylko sprawiać radość i będziesz dążył do jak najlepszego zrozumienia swojej roli w Teamie…
• Lubisz składać, modyfikować i naprawiać rowery, a rozmowa z ludźmi nie sprawia Ci problemu,
• Lubisz pomagać i współpracować z Zespołem,
• Starasz się wyciągać wnioski z napotkanych sytuacji i rozwijać każdego dnia…
…to być może jesteś osobą, której szukamy do naszego Teamu!
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Twoim głównym zadaniem jest dopilnowanie, aby Klienci, którzy do nas przyjdą znaleźli rozwiązanie swojego serwisowego problemu (bądź otrzymali pomocne informacje, jeśli nasza paleta rozwiązań w danym momencie nie pozwala go znaleźć). Czasem zaproponowanie usługi, kiedy indziej sugestia wymiany osprzętu na ten, który będzie bardziej odpowiedni dla stylu jazdy Klienta, a czasem podpowiedź w jaki sposób może wykorzystać narzędzie, które kupił wcześniej. Różnorodność zapytań naszych Klientów jest duża, więc wiedza rowerowa, ułatwi Ci aplikowanie na to stanowisko
Jeśli jednak czujesz, że możesz mieć jej za mało na ten moment, ale nie sprawi Ci problemu zdobycie jej, to zachęcamy do czytania dalej…
Ważniejsze niż wiedza rowerowa jest dla nas Twoje podejście do siebie, życia i pracy. Nie chcemy „na siłę” współpracować z ludźmi, którzy pracują za karę, dlatego że nieumiejętnie sobie tę pracę wybrali. Jeśli chcesz z nami pracować to prosimy Cię o to, abyś szczerze zastanowił się czy wykonywanie poniżej opisanych zadań każdego dnia będzie dla Ciebie naturalne, przyjemne i rozwijające…
W praktyce zakres Twoich obowiązków to:
1) Profesjonalna obsługa Klientów Serwisu BIKERS: rozpoznanie potrzeb i korzystając z dostępnej oferty (komponenty, usługi / usługi finansowe) znalezienie najlepszego rozwiązania na zapytanie Klienta. Wiąże się z tym również znajomość mechaniki roweru, kompatybilności komponentów oraz bezpieczeństwa jazdy (których możemy Cię nauczyć)
2) Wykonywanie usług w serwisie: Przygotowanie nowych rowerów do jazdy, montowanie dodatkowego wyposażenia, naprawy lub wymiany komponentów: od wymiany dętki czy przykręcenia dzwonka, do centrowania kół czy kalibracji elektronicznych napędów. Rozpiętość działań jest całkiem duża. Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie bardzo się przydaje. Zainteresowanie mechaniką (inaczej nazywane „smykałką” bardzo pożądane) ;) Zapewniamy wdrożenie w prawidłowe wykonywanie czynności
3) Odpowiedzi na zapytania Klientów przez telefon (czy media społecznościowe). Skupiamy się głównie na obsłudze na miejscu, jednak zdarza się, że trzeba pomóc przez telefon
4) Pielęgnowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami poprzez regularne „odkrywanie” przed nimi rowerowego świata
5) Pomoc przy realizacji celów firmy przy współpracy z całym Team’em
6) Prawidłowe rozliczanie transakcji, czyli wystawianie paragonów i faktur w oparciu o nasz system handlowy (w tym dokładność i uczciwość rozliczeń wobec Klientów i firmy)
7) Utrzymywanie porządku w recepcji serwisu oraz w podejmowanych działaniach
8) Ciągłe zainteresowanie branżą, zdobywanie nowej wiedzy i pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań do firmy w zakresie sprzedaży czy dostępności produktów
9) Ciągły rozwój osobisty oraz elastyczność wobec dynamicznie rozwijającego się rynku rowerowego, naszej firmy i zespołu
Jeśli sądzisz, że codzienne wykonywanie powyższych obowiązków nie będzie Cię męczyć tylko sprawiać radość i będziesz dążył do jak najlepszego zrozumienia swojej roli w Teamie…