1. Pracodawca
  2. Włocławek
  3. ROWERY JAMRÓZ S.C. IRENEUSZ JAMRÓZ, IGOR JAMRÓZ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ROWERY JAMRÓZ S.C. IRENEUSZ JAMRÓZ, IGOR JAMRÓZ

Włocławek, ul. Przedmiejska 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Doradca klienta w sklepie

Kruszyńska 55, Włocławek
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Witamy Cię w BIKERS!
  • Autoryzowany Dealer TREK Bicycles – Kruszyńska 55, Włocławek
  • Jeżeli:
  • - z łatwością znajdujesz rozwiązania poprzez wsłuchiwanie się w potrzeby klientów,
  • - lubisz pracę w transformującym się środowisku, a rozwój jest podstawą Twojego codziennego działania,
  • - jeździsz lub planujesz więcej jeździć na rowerze (i niekoniecznie już posiadasz wiedzę na ich temat),
  • …to być może jesteś osobą, której szukamy!
  • Szukamy bowiem utalentowanej i nastawionej na działanie osoby do Zespołu Doradców Klienta, która podobnie jak my traktuje sprzedaż jako formę pomocy, a pracę jako wyraz codziennej twórczości i bezpośrednią drogę do osiągnięcia upragnionego stylu życia
  • Jak możesz rozwinąć z nami BIKERS?
  • Jako Doradca Klienta pracujący z produktami marki TREK łączysz zabawę, wysoką kulturę osobistą w sprzedaży z pasją do pomagania ludziom
  • Pełnisz ważną rolę w zespole pracując bezpośrednio z Rowerzystami na miejscu (czasem telefonicznie) jako gospodarz, doradca, ambasador marki, a nawet mentor. Poznajesz potrzeby i sprawnie dostarczasz najlepsze rozwiązania z globalnej oferty sprzętów i usług, a także umożliwiasz ich doświadczanie na miejscu. Pomagasz świadcząc niepowtarzalną obsługę (której możesz nauczyć się u nas) i troszczysz się, aby jeździli dłużej i lepiej. Jako dobry gospodarz dbasz o czystość i wizualne przedstawienie produktów oraz punktu handlowego
  • Pamiętaj natomiast, że nie robisz tego wszystkiego sam. W zespole pomagamy sobie nawzajem i wspólnie napędzamy się do rozwoju osobistego i rowerowego. Zależy nam, abyś niezależnie od stanu posiadanej wiedzy rowerowej dobrze grał w Zespole i podzielił się swoją indywidualną energią do działania. Poprzez dbanie o nasze życie i dobre samopoczucie możemy pozytywnie wpływać na życie Rowerzystów, co wraca do nas z podwójną mocą efektów
  • Mówiąc wprost: jak to wygląda w praktyce?
  • 1. Dostarczasz obsługę zgodną z wymaganym standardem, która umożliwia regularną sprzedaż i wysoki poziom satysfakcji Klienta w punkcie sprzedaży oraz zdalnie (telefon, mail). Przekazujemy Ci pakiet szkoleń dotyczący tych zagadnień, abyś dobrze rozumiał ten standard
  • 2. Wsłuchujesz się w potrzeby Rowerzysty poprzez rozmowę i zadawanie pytań, a następnie prezentujesz możliwości zakupu i/lub porady dotyczące użytkowania, aby połączyć jego oczekiwania, z dostępnymi rozwiązaniami
  • 3. Inspirujesz do zakupów, które cieszą. Utrzymując kontakt w procesie sprzedaży tworzysz dobre długotrwałe relacje. Jeśli chcesz, podejmujesz inicjatywy w celu zwiększania bazy Klientów i utrzymywania z nimi regularnych kontaktów
  • 4. Współpracujesz z Zespołem, aby znajdować rozwiązania nie zawsze typowych problemów i orientujesz swoje działania na osiągnięcie celów. Nigdy natomiast nie przekraczasz granicy nadużywającej zaufanie klienta czy współpracownika
  • 5. Dbasz o przestrzeń punktu handlowego i estetyczną prezentację produktów na bieżąco w ciągu dnia. Uczestniczysz w utrzymaniu standardu czystości punktu i swojej pracy oraz prawidłowych procedur otwarcia / zamknięcia punktu
  • 6. Prawidłowo rozliczasz transakcje korzystając z systemu handlowo-magazynowego. Uczestniczysz w rozliczeniu dnia. Przyjmujesz dostawy towarów i przygotowujesz towar do wyeksponowania w Punkcie Handlowym
  • 7. Korzystając z udostępnionych przez nas materiałów, szkoleń i ogólnodostępnych źródeł wiedzy pozostajesz na bieżąco z informacjami dotyczącymi m.in. funkcji produktów, zmian w ofercie i trendów oddziałujących na rowerowy świat lokalnie i globalnie
  • 8. Sprawiasz, że można na Tobie polegać w kontekście punktualności, szczerości, otwartości i odpowiedzialności
Pokaż więcej >>
od 4950 do 6900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Płock
Wygasła: 11.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Doradca Klienta: Autoryzowany Dealer rowerów Specialized
  • Jeżeli:
  • Interesujesz się światem rowerów i bardzo lubisz dzielić się tym z innymi, a swoją karierę wiążesz z branżą Retail…
  • …to ta oferta pracy może być idealna dla Ciebie!
  • Jak możesz wpłynąć na RIDERS?
  • Jako Doradca Klienta pracujący z produktami marki Specialized łączysz perfekcję w sprzedaży z pasją do pomagania ludziom
  • Pełnisz kluczową rolę w zespole pracując bezpośrednio z Rowerzystami na miejscu i zdalnie jako gospodarz, doradca, ambasador marki, a nawet mentor. Poznajesz potrzeby i sprawnie dostarczasz najlepsze rozwiązania z globalnej oferty sprzętów i usług, a także umożliwiasz ich doświadczanie lokalnie. Pomagasz świadcząc niepowtarzalną obsługę i troszczysz się, aby jeździli dłużej i lepiej. Jako dobry gospodarz dbasz o wizualne przedstawienie produktów w punkcie
  • Pamiętaj natomiast, że nie robisz tego wszystkiego sam. W zespole pomagamy sobie nawzajem i wspólnie napędzamy się do rozwoju osobistego i rowerowego. To dzięki temu możemy pozytywnie wpływać na życie Rowerzystów
  • Twój zakres obowiązków:
  • 1. Dostarczasz obsługę klasy światowej, która umożliwia regularną sprzedaż i wysoki poziom satysfakcji Klienta w punkcie sprzedaży oraz zdalnie
  • 2. Wsłuchujesz się w potrzeby Rowerzysty poprzez rozmowę i zadawanie pytań, a następnie prezentujesz możliwości zakupu i/lub porady dotyczące użytkowania, aby połączyć jego oczekiwania, z dostępnymi rozwiązaniami
  • 3. Inspirujesz do zakupów, które cieszą. Utrzymując ciągły kontakt w procesie sprzedaży tworzysz dobre długotrwałe relacje. Podejmujesz inicjatywy w celu zwiększania bazy Klientów i utrzymywania z nimi regularnych kontaktów
  • 4. Współpracujesz z Zespołem, aby znajdować rozwiązania nie zawsze typowych problemów, rozwijać się i osiągać wspólnie określone cele
  • 5. Dbasz o przestrzeń punktu handlowego i prezentację produktów na bieżąco w ciągu dnia. Uczestniczysz w utrzymaniu standardu czystości punktu i swojej pracy oraz prawidłowych procedur otwarcia / zamknięcia punktu
  • 6. Prawidłowo rozliczasz transakcje korzystając z systemu handlowo-magazynowego. Uczestniczysz w rozliczeniu dnia
  • 7. Korzystając z materiałów, dostępnych szkoleń i ogólnodostępnych źródeł wiedzy pozostajesz na bieżąco z informacjami dotyczącymi m.in. funkcji produktów, zmian w ofercie i trendów oddziałujących na rowerowy świat lokalnie i globalnie
  • 8. Sprawiasz, że można na Tobie polegać w kontekście punktualności, szczerości, otwartości
Pokaż więcej >>
od 5300 do 6900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Kruszyńska 55, Włocławek
Wygasła: 28.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Jeśli:
  • • Lubisz składać, modyfikować i naprawiać rowery, a rozmowa z ludźmi nie sprawia Ci problemu,
  • • Lubisz pomagać i współpracować z Zespołem,
  • • Starasz się wyciągać wnioski z napotkanych sytuacji i rozwijać każdego dnia…
  • …to być może jesteś osobą, której szukamy do naszego Teamu!
  • Na czym polega praca na tym stanowisku?
  • Twoim głównym zadaniem jest dopilnowanie, aby Klienci, którzy do nas przyjdą znaleźli rozwiązanie swojego serwisowego problemu (bądź otrzymali pomocne informacje, jeśli nasza paleta rozwiązań w danym momencie nie pozwala go znaleźć). Czasem zaproponowanie usługi, kiedy indziej sugestia wymiany osprzętu na ten, który będzie bardziej odpowiedni dla stylu jazdy Klienta, a czasem podpowiedź w jaki sposób może wykorzystać narzędzie, które kupił wcześniej. Różnorodność zapytań naszych Klientów jest duża, więc wiedza rowerowa, ułatwi Ci aplikowanie na to stanowisko
  • Jeśli jednak czujesz, że możesz mieć jej za mało na ten moment, ale nie sprawi Ci problemu zdobycie jej, to zachęcamy do czytania dalej…
  • Ważniejsze niż wiedza rowerowa jest dla nas Twoje podejście do siebie, życia i pracy. Nie chcemy „na siłę” współpracować z ludźmi, którzy pracują za karę, dlatego że nieumiejętnie sobie tę pracę wybrali. Jeśli chcesz z nami pracować to prosimy Cię o to, abyś szczerze zastanowił się czy wykonywanie poniżej opisanych zadań każdego dnia będzie dla Ciebie naturalne, przyjemne i rozwijające…
  • W praktyce zakres Twoich obowiązków to:
  • 1) Profesjonalna obsługa Klientów Serwisu BIKERS: rozpoznanie potrzeb i korzystając z dostępnej oferty (komponenty, usługi / usługi finansowe) znalezienie najlepszego rozwiązania na zapytanie Klienta. Wiąże się z tym również znajomość mechaniki roweru, kompatybilności komponentów oraz bezpieczeństwa jazdy (których możemy Cię nauczyć)
  • 2) Wykonywanie usług w serwisie: Przygotowanie nowych rowerów do jazdy, montowanie dodatkowego wyposażenia, naprawy lub wymiany komponentów: od wymiany dętki czy przykręcenia dzwonka, do centrowania kół czy kalibracji elektronicznych napędów. Rozpiętość działań jest całkiem duża. Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie bardzo się przydaje. Zainteresowanie mechaniką (inaczej nazywane „smykałką” bardzo pożądane) ;) Zapewniamy wdrożenie w prawidłowe wykonywanie czynności
  • 3) Odpowiedzi na zapytania Klientów przez telefon (czy media społecznościowe). Skupiamy się głównie na obsłudze na miejscu, jednak zdarza się, że trzeba pomóc przez telefon
  • 4) Pielęgnowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami poprzez regularne „odkrywanie” przed nimi rowerowego świata
  • 5) Pomoc przy realizacji celów firmy przy współpracy z całym Team’em
  • 6) Prawidłowe rozliczanie transakcji, czyli wystawianie paragonów i faktur w oparciu o nasz system handlowy (w tym dokładność i uczciwość rozliczeń wobec Klientów i firmy)
  • 7) Utrzymywanie porządku w recepcji serwisu oraz w podejmowanych działaniach
  • 8) Ciągłe zainteresowanie branżą, zdobywanie nowej wiedzy i pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań do firmy w zakresie sprzedaży czy dostępności produktów
  • 9) Ciągły rozwój osobisty oraz elastyczność wobec dynamicznie rozwijającego się rynku rowerowego, naszej firmy i zespołu
  • Jeśli sądzisz, że codzienne wykonywanie powyższych obowiązków nie będzie Cię męczyć tylko sprawiać radość i będziesz dążył do jak najlepszego zrozumienia swojej roli w Teamie…
Pokaż więcej >>
od 3050 do 4750 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Kruszyńska 55, Włocławek
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Jeśli:
  • • Lubisz składać, modyfikować i naprawiać rowery, a rozmowa z ludźmi nie sprawia Ci problemu,
  • • Lubisz pomagać i współpracować z Zespołem,
  • • Starasz się wyciągać wnioski z napotkanych sytuacji i rozwijać każdego dnia…
  • …to być może jesteś osobą, której szukamy do naszego Teamu!
  • Na czym polega praca na tym stanowisku?
  • Twoim głównym zadaniem jest dopilnowanie, aby Klienci, którzy do nas przyjdą znaleźli rozwiązanie swojego serwisowego problemu (bądź otrzymali pomocne informacje, jeśli nasza paleta rozwiązań w danym momencie nie pozwala go znaleźć). Czasem zaproponowanie usługi, kiedy indziej sugestia wymiany osprzętu na ten, który będzie bardziej odpowiedni dla stylu jazdy Klienta, a czasem podpowiedź w jaki sposób może wykorzystać narzędzie, które kupił wcześniej. Różnorodność zapytań naszych Klientów jest duża, więc wiedza rowerowa, ułatwi Ci aplikowanie na to stanowisko
  • Jeśli jednak czujesz, że możesz mieć jej za mało na ten moment, ale nie sprawi Ci problemu zdobycie jej, to zachęcamy do czytania dalej…
  • Ważniejsze niż wiedza rowerowa jest dla nas Twoje podejście do siebie, życia i pracy. Nie chcemy „na siłę” współpracować z ludźmi, którzy pracują za karę, dlatego że nieumiejętnie sobie tę pracę wybrali. Jeśli chcesz z nami pracować to prosimy Cię o to, abyś szczerze zastanowił się czy wykonywanie poniżej opisanych zadań każdego dnia będzie dla Ciebie naturalne, przyjemne i rozwijające…
  • W praktyce zakres Twoich obowiązków to:
  • 1) Profesjonalna obsługa Klientów Serwisu BIKERS: rozpoznanie potrzeb i korzystając z dostępnej oferty (komponenty, usługi / usługi finansowe) znalezienie najlepszego rozwiązania na zapytanie Klienta. Wiąże się z tym również znajomość mechaniki roweru, kompatybilności komponentów oraz bezpieczeństwa jazdy (których możemy Cię nauczyć)
  • 2) Wykonywanie usług w serwisie: Przygotowanie nowych rowerów do jazdy, montowanie dodatkowego wyposażenia, naprawy lub wymiany komponentów: od wymiany dętki czy przykręcenia dzwonka, do centrowania kół czy kalibracji elektronicznych napędów. Rozpiętość działań jest całkiem duża. Umiejętność zarządzania zadaniami w czasie bardzo się przydaje. Zainteresowanie mechaniką (inaczej nazywane „smykałką” bardzo pożądane) ;) Zapewniamy wdrożenie w prawidłowe wykonywanie czynności
  • 3) Odpowiedzi na zapytania Klientów przez telefon (czy media społecznościowe). Skupiamy się głównie na obsłudze na miejscu, jednak zdarza się, że trzeba pomóc przez telefon
  • 4) Pielęgnowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami poprzez regularne „odkrywanie” przed nimi rowerowego świata
  • 5) Pomoc przy realizacji celów firmy przy współpracy z całym Team’em
  • 6) Prawidłowe rozliczanie transakcji, czyli wystawianie paragonów i faktur w oparciu o nasz system handlowy (w tym dokładność i uczciwość rozliczeń wobec Klientów i firmy)
  • 7) Utrzymywanie porządku w recepcji serwisu oraz w podejmowanych działaniach
  • 8) Ciągłe zainteresowanie branżą, zdobywanie nowej wiedzy i pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań do firmy w zakresie sprzedaży czy dostępności produktów
  • 9) Ciągły rozwój osobisty oraz elastyczność wobec dynamicznie rozwijającego się rynku rowerowego, naszej firmy i zespołu
  • Jeśli sądzisz, że codzienne wykonywanie powyższych obowiązków nie będzie Cię męczyć tylko sprawiać radość i będziesz dążył do jak najlepszego zrozumienia swojej roli w Teamie…
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca klienta w sklepie

Kruszyńska 55
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Pracownik fizyczny
od 3700 do 3750 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne