Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (241)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 241 )
Specjalista Infolinii Produktowej
Ostrava, Czechy
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
Weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
Organizacja pomocy przy użyciu naszej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
Współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
Koordynator / Koordynatorka ds. Administracyjno – Biurowych
Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa biura i recepcji - Dbanie o czystość i porządek w biurze. Koordynacja zamówień artykułów biurowych i spożywczych. Nadzór nad drobnymi pracami dostawców, kontakt z serwisem budowlanym i dostawcami sprzętu biurowego. Opieka nad gośćmi. Kontrole bezpieczeństwa i środowiska pracy. Współpraca we wszystkich projektach i działaniach biura
Wsparcie kierownictwa i innych działów - Wsparcie spotkań biznesowych (rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych, koordynacja cateringu itp.) Wsparcie administracyjne zarządu firmy. Wsparcie przy organizacji podróży służbowych dla pracowników, współpraca przy organizacji podróży służbowych pracowników zagranicznych. Wsparcie procesów rekrutacyjnych w zakresie nowych pracowników - przydzielanie kart dostępu, szafek osobistych itp., Pomoc w organizacji czasu wolnego dla pracowników
Prace administracyjne - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, administrowanie i archiwizowanie umów i dokumentów. Obsługa poczty elektronicznej
Wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową - koordynacja odbioru i zwrotu samochodów, serwis i kontrole
Inne czynności administracyjno-biurowe zgodnie z poleceniami przełożonego
Help develop a sales strategy and an action plan to achieve budgeted sales and business targets for new business as well as cross selling to existing Partners to deliver the Revenues (GWP) required
Seeking new relationships through active sales activities and presentation of AXA Partners value proposition
Reaching out to potential partners in accordance with the business plan
Organizing and participating in sales meetings
Preparing or managing responses to tenders and RFPs
Preparing business documentation
Maintaining and growing the relationship with existing Clients in terms of revenue and profitability
Analysing and monitoring Client’s performance including sales and marketing methods, penetration and claims trends analysis in order to identify growth needs and agree the annual nosiness plan with the Client’s organisation
Contributing toward defining and implementing marketing and promotion incentive campaigns
Identify, target and capture new Client sales revenues through a co-ordinated multifunction sales effort
Meet clients and identify their needs; write up meeting reports
Analyse a specific market and help define company sales policy
Negotiate pricing conditions for certain contracts, within the UW Guidelines of a defined scope
Provide regular client feedback concerning the volume, quality and cost of services delivered
Keep the client database up-to-date
Pass on feedback received from clients, so as to enhance the product offering
He/she works closely with business departments in the CEE region and supports them, especially in the areas of Desktop support, SSO technologies, cloud services and IT operations activities
Acts as IT Owner of o365 and is responsible for specifying IT requirements within agreed budget, scope and overall IT strategy
Acts as a technology and process ambassador, trains, educates and develops IT competences. Also supports other colleagues and helps them grow professionally by providing trainings and advises in his/her area of expertise
Identifies and analyses possible risks and takes the necessary steps to eliminate them
Supports the continuous improvement process and ensures quality of delivery (e.g. best practices, reporting, incident management, etc.)
Addresses user requirements for IT operations and coordinate activities with other colleagues within the defined scope with an emphasis on quality, reliability and speed of delivery
Administer, develop, improve and educate within their entrusted technological or process expertise
Collaborate on other IT projects, including strategy design, renewals, improvements
Communicates with other departments in AACZ, ensure the implementation of their projects from a technical point of view
Takes care of security within the assigned area and complies with the security requirements of the organization
obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
organizacja pomocy przy użyciu naszej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
On-call availability 24 hours a day during scheduled duty
Providing medical opinion on cases via phone based on information given by a consultant and/or medical record
Providing medical opinion on cases in an internal tooling in accordance with the established deadlines & processes
Providing medical opinion in the field of: medical costs (amount of costs and legitimacy), accidents, third party liability insurance and travel cancellation costs, taking into account GTC and the company's policy
Acting for the benefit of the company in terms of cost optimization
Basic translations of medical documentation from English into Polish
Consulting with other doctors in complex cases in order to develop a coherent position
Regular contact with manager/supervisor of a given department and sharing feedback on the work of consultants and ideas for process impovements
On-call availability 24 hours a day during scheduled duty
Providing medical opinion on cases via phone based on information given by a consultant and/or medical record
Providing medical opinion on cases in an internal tooling in accordance with the established deadlines & processes
Providing medical opinion in the field of: medical costs (amount of costs and legitimacy), accidents, third party liability insurance and travel cancellation costs, taking into account GTC and the company's policy
Acting for the benefit of the company in terms of cost optimization
Basic translations of medical documentation from English into Polish
Consulting with other doctors in complex cases in order to develop a coherent position
Regular contact with manager/supervisor of a given department and sharing feedback on the work of consultants and ideas for process impovements
Obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
Weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów
Organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza)
Współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
Obsługa biura i recepcji - Dbanie o czystość i porządek w biurze. Koordynacja zamówień artykułów biurowych i spożywczych. Nadzór nad drobnymi pracami dostawców, kontakt z serwisem budowlanym i dostawcami sprzętu biurowego. Opieka nad gośćmi. Kontrole bezpieczeństwa i środowiska pracy. Współpraca we wszystkich projektach i działaniach biura
Wsparcie kierownictwa i innych działów - Wsparcie spotkań biznesowych (rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych, koordynacja cateringu itp.) Wsparcie administracyjne zarządu firmy. Wsparcie przy organizacji podróży służbowych dla pracowników, współpraca przy organizacji podróży służbowych pracowników zagranicznych. Wsparcie procesów rekrutacyjnych w zakresie nowych pracowników - przydzielanie kart dostępu, szafek osobistych itp., Pomoc w organizacji czasu wolnego dla pracowników
Prace administracyjne - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, administrowanie i archiwizowanie umów i dokumentów. Obsługa poczty elektronicznej
Wsparcie w zarządzaniu flotą samochodową - koordynacja odbioru i zwrotu samochodów, serwis i kontrole
Inne czynności administracyjno-biurowe zgodnie z poleceniami przełożonego
obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
organizacja pomocy przy użyciu naszej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
Obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
Weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
Organizacja pomocy przy użyciu naszej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
Współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących świadczeń
organizacja pomocy przy użyciu naszej sieci usługodawców (np. zorganizowanie wizyty w placówce medycznej lub wizyty domowej lekarza pierwszego kontaktu za granicą)
współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
The production of closing information in several GAAPs (IFRS, Local GAAP)
Managing of local external auditors and local accounting software (implementation, maintenance) from an accounting perspective needs (liaising with IT supplier to keep it updated accordingly with Polish Accounting & Tax regulations, with key focus on JPK files)
Compliance to local regulatory and tax requirements (declarations, payments, external audit, replies to Tax Office)
Production of strong, robust and auditable reconciliation between GAAPs
Support and setup procedures related to data quality control between several systems
Support of technical teams in solving data issues impacting accounting data
The production of Internal contributors’ pack at branch level
Seeking new relationships through active sales activities and presentation of AXA Partners value proposition
Reaching out to potential partners in accordance with the business plan
Organizing and participating in sales meetings
Preparing or managing responses to tenders and RFPs
Preparing business documentation
Maintaining and growing the relationship with existing Clients in terms of revenue and profitability
Analysing and monitoring Client’s performance including sales and marketing methods, penetration and claims trends analysis in order to identify growth needs and agree the annual nosiness plan with the Client’s organisation
Contributing toward defining and implementing marketing and promotion incentive campaigns
Identify, target and capture new Client sales revenues through a co-ordinated multifunction sales effort
Meet clients and identify their needs; write up meeting reports
Analyse a specific market and help define company sales policy
Negotiate pricing conditions for certain contracts, within the UW Guidelines of a defined scope
Provide regular client feedback concerning the volume, quality and cost of services delivered
Keep the client database up-to-date
Pass on feedback received from clients, so as to enhance the product offering
Seeking new relationships through active sales activities and presentation of AXA Partners value proposition
Reaching out to potential partners in accordance with the business plan
Organizing and participating in sales meetings
Preparing or managing responses to tenders and RFPs
Preparing business documentation
Maintaining and growing the relationship with existing Clients in terms of revenue and profitability
Analysing and monitoring Client’s performance including sales and marketing methods, penetration and claims trends analysis in order to identify growth needs and agree the annual nosiness plan with the Client’s organisation
Contributing toward defining and implementing marketing and promotion incentive campaigns
Identify, target and capture new Client sales revenues through a co-ordinated multifunction sales effort
Meet clients and identify their needs; write up meeting reports
Analyse a specific market and help define company sales policy
Negotiate pricing conditions for certain contracts, within the UW Guidelines of a defined scope
Provide regular client feedback concerning the volume, quality and cost of services delivered
Keep the client database up-to-date
Pass on feedback received from clients, so as to enhance the product offering
Seeking new relationships through active sales activities and presentation of AXA Partners value proposition
Reaching out to potential partners in accordance with the business plan
Organizing and participating in sales meetings
Preparing or managing responses to tenders and RFPs
Preparing business documentation
Maintaining and growing the relationship with existing Clients in terms of revenue and profitability
Analysing and monitoring Client’s performance including sales and marketing methods, penetration and claims trends analysis in order to identify growth needs and agree the annual nosiness plan with the Client’s organisation
Contributing toward defining and implementing marketing and promotion incentive campaigns
Identify, target and capture new Client sales revenues through a co-ordinated multifunction sales effort
Meet clients and identify their needs; write up meeting reports
Analyse a specific market and help define company sales policy
Negotiate pricing conditions for certain contracts, within the UW Guidelines of a defined scope
Provide regular client feedback concerning the volume, quality and cost of services delivered
Keep the client database up-to-date
Pass on feedback received from clients, so as to enhance the product offering
Obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
Weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów
Organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza)
Współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów
organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza)
współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów
organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza)
współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
Obsługa infolinii: przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych klientów potrzebujących pomocy
Weryfikacja danych klientów, zakresu ubezpieczenia oraz przysługujących klientowi serwisów
Organizacja pomocy przy użyciu naszej rozbudowanej sieci usługodawców (np. holowanie samochodu, zapewnienie samochodu zastępczego, zapewnienie usług hydraulika, ślusarza, dekarza)
Współpraca z zagranicznymi filiami Grupy AXA Partners
setting and managing E2E implementation process of new contracts/products and changes in existing ones in all relevant departments in our company
direct touch with company’s management and Sales & Product Department regarding offers creating and support of the whole lifecycle of each individual product
auditing and improving the implementation process of standardized (routine) and nonroutine (project) product solutions
ability to manage the implementation of process changing the project way
deployment of basic PMO functions based on standardized project methodology (esp. project definition, coordination, resourcing, monitoring and reporting including regular status report for management)