1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SZYMAŃCZYK ROMAN DERESZ KANCELARIA ADWOKACKA s. p.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SZYMAŃCZYK ROMAN DERESZ KANCELARIA ADWOKACKA s. p.

WARSZAWA, UL. WEJNERTA 28 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Aplikant prawny w naszej kancelarii

Aleksandra Wejnerta 28A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie opracowań, analiz i opinii prawnych z zakresu prawa nieruchomości, postępowań o wydanie decyzji o warunkach zabudowy / pozwoleń na budowę;
  • sporządzanie pism procesowych w sprawach cywilnych;
  • udział w rozprawach sądowych oraz reprezentowanie Klientów przed sądami głównie w sprawach cywilnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy - Sekretarka/Sekretarz w Kancelarii Prawnej

Aleksandra Wejnerta 28A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie
  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu
  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD)
  • Wsparcie Dyrektora Finansowego w zleconych zadaniach administracyjnych i finansowych
  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
  • Dbałość o estetyczny wygląd biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy - Sekretarka/Sekretarz w Kancelarii Prawnej

Aleksandra Wejnerta 28A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa zlecenie
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie
  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu
  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD)
  • Wsparcie Dyrektora Administracji w zleconych zadaniach administracyjnych i marketingowych
  • Doraźne wsparcie Dyrektora finansowego w prostych pracach np. kompletowanie dokumentów finansowych, przygotowanie przesyłek do biura księgowego
  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
  • Dbałość o estetyczny wygląd biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy - Sekretarka w Kancelarii Prawnej

Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie
  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu
  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD)
  • Wsparcie Dyrektora Administracji w zleconych zadaniach administracyjnych i marketingowych
  • Doraźne wsparcie Dyrektora finansowego w prostych pracach np. kompletowanie dokumentów finansowych, przygotowanie przesyłek do biura księgowego
  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
  • Dbałość o estetyczny wygląd biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Warszawa
Wygasła: 06.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie
  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu
  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD)
  • Wsparcie Dyrektora Administracji w zleconych zadaniach administracyjnych i marketingowych
  • Doraźne wsparcie Dyrektora finansowego w prostych pracach np. kompletowanie dokumentów finansowych, przygotowanie przesyłek do biura księgowego
  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
  • Dbałość o estetyczny wygląd biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate w Departamencie Transakcyjnym i obsługi Gospodarczej

Warszawa
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bezpośrednia praca z Klientami biznesowymi w dużej mierze z branży architektonicznej, gospodarki odpadami, odnawialnych źródeł energii, deweloperskiej oraz budowlanej;
  • sporządzanie opracowań, analiz i opinii prawnych dla Klientów;
  • przygotowywanie oraz opiniowanie umów;
  • opracowywanie pism procesowych, udział w rozprawach sądowych oraz reprezentowanie Klientów przed organami administracji publicznej;
  • bieżące działania sprzedażowe, marketingowe i PR kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Warszawa
Wygasła: 02.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji i sekretariatu ogólnego: odbieranie telefonów, łączenie rozmów, przekazywanie wiadomości, monitorowanie obecności prawników
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji (przyjmowanie oraz dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadawanie listów, etc.) i innych dokumentów spółki oraz ich rejestrowanie w systemie
  • Przyjmowanie i obsługa gości wedle ustalonego standardu
  • Działania z zakresu zarządzania biurem, np. monitorowanie zużycia artykułów biurowych i ich zamawianie, współpraca z ekipami technicznymi budynku, nadzór nad pracami gospodarczymi w budynku (ogrodnik, elektryk, gazownik, itp.), zgłaszanie usterek, monitorowanie stanu sprzętów w biurze (drukarek, xero, sprzęt AGD)
  • Wsparcie Dyrektora Administracji w zleconych zadaniach administracyjnych i marketingowych
  • Doraźne wsparcie Dyrektora finansowego w prostych pracach np. kompletowanie dokumentów finansowych, przygotowanie przesyłek do biura księgowego
  • Prace biurowe: kopiowanie, skanowanie, archiwizacja, edycja dokumentów, przygotowywanie prezentacji
  • Dbałość o estetyczny wygląd biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate w Departamencie Transakcyjnym i obsługi Gospodarczej

Warszawa
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bezpośrednia praca z Klientami biznesowymi w dużej mierze z branży architektonicznej, gospodarki odpadami, odnawialnych źródeł energii, deweloperskiej oraz budowlanej;
  • sporządzanie opracowań, analiz i opinii prawnych dla Klientów;
  • przygotowywanie oraz opiniowanie umów;
  • opracowywanie pism procesowych, udział w rozprawach sądowych oraz reprezentowanie Klientów przed organami administracji publicznej;
  • bieżące działania sprzedażowe, marketingowe i PR kancelarii
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate w Departamencie Transakcyjnym i obsługi Gospodarczej

Aleksandra Wejnerta 28A, 02-619 Warszawa, Polska
Wygasła: 11.03.2020
Pełny etat
Umowa zlecenie
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Associate w Departamencie Transakcyjnym i Obsługi Gospodarczej

Aleksandra Wejnerta 28A, 02-619 Warszawa, Polska
Wygasła: 07.03.2020
Pełny etat
Umowa zlecenie
Kontrakt B2B
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Aleksandra Wejnerta 28A, 02-619 Warszawa, Polska
Wygasła: 17.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Associate w Departamencie Transakcyjnym i Obsługi Gospodarczej

Aleksandra Wejnerta 28A, 02-619 Warszawa, Polska
Wygasła: 04.01.2020
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Warszawa
Wygasła: 12.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate w Departamencie Transakcyjnym i obsługi Gospodarczej

Aleksandra Wejnerta 28A, 02-619 Warszawa, Polska
Wygasła: 04.08.2019
Kierownik
od 8000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka - Asystent/-ka Biura w Kancelarii Prawnej

Warszawa
Wygasła: 08.06.2019
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Prawnik w Departamencie Transakcyjnym i Obsługi Gospodarczej

Warszawa
Wygasła: 21.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Biura

Warszawa
Wygasła: 23.09.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sekretarka w kancelarii adwokackiej

Warszawa
Wygasła: 08.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SZYMAŃCZYK ROMAN DERESZ KANCELARIA ADWOKACKA SPÓŁKA PARTNERSKA, podziel się opinią i pomóż innym.