1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. MIEJSKIE CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKIE CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU

Wrocław, ul. Mączna 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Starszy inspektor ds. BHP w Miejskim Centrum Usług Socjalnych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje zadania i obowiązki w zakresie BHP w Miejskim Centrum Usług Socjalnych (,,MCUS”), wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997r. Nr 109, poz. 704 ze zm.);
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
  • 2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
  • 3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
  • 4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
  • 5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
  • 6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
  • 7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
  • 8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu
  • e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
  • 9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
  • 10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • 11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
  • 12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
  • 13) udział w posiedzeniach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
  • 2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
  • 3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
  • 4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
  • 5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
  • 6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
  • 7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
  • 8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu
  • e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
  • 9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
  • 10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • 11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
  • 12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
  • 13) udział w posiedzeniach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista ds. prawnych i organizacyjnych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1) analiza, opracowywanie i doskonalenie wewnętrznych procesów organizacyjnych działalności MCUS, w tym przepływu informacji, obiegu dokumentów i korespondencji, efektywności funkcjonowania, zgodności zakresu zadań komórek organizacyjnych
  • z zadaniami statutowymi MCUS;
  • 2) sprawdzanie pod kątem formalno-prawnym przepisów wewnętrznych przygotowywanych przez merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot regulacji komórki organizacyjne,
  • w tym zarządzeń, procedur, instrukcji i regulaminów;
  • 3) przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru;
  • 4) prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
  • 5) przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski, po uprzednim postępowaniu wyjaśniającym i analizie dokumentów;
  • 6) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej Wrocławia i projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie działania MCUS;
  • 7) przygotowywanie projektu regulaminu organizacyjnego MCUS oraz regulaminów organizacyjnych MCUS DPS;
  • 8) prowadzenie dokumentacji regulującej prawo do dysponowania nieruchomością, będącą
  • w posiadaniu MCUS;
  • 9) przygotowywanie umów w zakresie realizacji praktyk w MCUS, w porozumieniu
  • z komórkami organizacyjnymi;
  • 10) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych, procesowych lub nieprocesowych, w szczególności w zakresie stwierdzenia nabycia spadku na rzecz Gminy lub osób zobowiązanych, a także w zakresie stwierdzenia likwidacji niepodjętego depozytu;
  • 11) przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych;
  • 12) prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej;
  • 13) weryfikowanie i aktualizowanie informacji na stronę internetową MCUS oraz do Biuletynu Informacji Publicznej, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi;
  • 14) współpraca z podmiotami współpracującymi z MCUS;
  • 15) współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie realizowanych zadań;
  • 16) sporządzanie analiz i sprawozdań merytorycznych z zakresu realizowanych zadań;
  • 17) realizacja innych zadań zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
  • 2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
  • 3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
  • 4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
  • 5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
  • 6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
  • 7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
  • 8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
  • 9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
  • 10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • 11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
  • 12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
  • 13) udział w posiedzeniach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. księgowości

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • W zakresie księgowości finansowej
  • a) weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie stwierdzonych w trakcie w trakcie weryfikacji nieścisłości i błędów
  • b) przygotowanie dokumentów finansowych do zatwierdzenia do wypłaty przez głównego księgowego i kierownika jednostki
  • c) dekretacja dowodów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont
  • d) ewidencja operacji gospodarczych w porządku chronologicznym i systematycznym w programie finansowo-księgowym oraz kontrola ciągłości zapisów
  • e) uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką
  • f) bieżąca analiza należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie i potwierdzenie sald
  • g) bieżąca kontrola rozrachunków z pracownikami
  • h) prowadzenie rejestru otrzymanych faktur, kontrola terminowości ich zwrotu z komórek merytorycznych
  • i) wystawianie dowodów księgowych wewnętrznych i zewnętrznych
  • j) sporządzanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu jednostki
  • k) sporządzanie informacji z zakresu księgowości finansowej na potrzeby komórek organizacyjnych MCUS
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Głównego Księgowego

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
  • 2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  • 3) dokonywanie wstępnej kontroli:
  • a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • 4) kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu;
  • 5) analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki;
  • 6) opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych;
  • 7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości;
  • 8) współpraca z bankiem i organami skarbowymi;
  • 9) przygotowywanie projektów planów finansowych jednostki, a także zmiany w ciągu roku budżetowego;
  • 10 )sporządzanie sprawozdań i bilansu jednostki;
  • 10) obsługa finansowa zobowiązań i należności jednostki;
  • 11 )przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  • 12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia jednostki;
  • 13 )organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych;
  • 14 )realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami;
  • 15 )nadzór nad ewidencjonowaniem i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników;
  • 16 )wnioskowanie w sprawie zatrudnienia, awansów, kar i nagród pracowników działu;
  • 17 )wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych

Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
  • 2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
  • 3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
  • 4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
  • 5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
  • 6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
  • 7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
  • 8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
  • 9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
  • 10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • 11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
  • 12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
  • 13) udział w posiedzeniach komisji przetargowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun

Wrocław
Wygasła: 11.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pomoc i towarzyszenie mieszkańcowi w czynnościach życia codziennego i higieny osobistej. Równoważny system czasu pracy: 7:00-19:00
  • 19:00-7:00
  • 7:00-15:00. Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul.: Karmelkowa 25
  • Mączna 3
  • Kaletnicza 8
  • Rędzińska 66/68. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36
  • e-mail: kadry@mcus.pl
Pokaż więcej >>
od 3 540 do 4 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun medyczny

Wrocław
Wygasła: 11.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pomoc i towarzyszenie mieszkańcowi w czynnościach życia codziennego i higieny osobistej. Równoważny system czasu pracy: 7:00-19:00
  • 19:00-7:00
  • 7:00-15:00. Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej we Wrocławiu przy ul.: Karmelkowa 25
  • Mączna 3
  • Kaletnicza 8
  • Rędzińska 66/68. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 376 99 36
  • e-mail: kadry@mcus.pl
Pokaż więcej >>
od 3 780 do 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator ds. Zamówień publicznych

MCUS
Wygasła: 19.08.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 4200 do 5320 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MIEJSKIE CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU, podziel się opinią i pomóż innym.