Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Starszy inspektor ds. BHP w Miejskim Centrum Usług Socjalnych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje zadania i obowiązki w zakresie BHP w Miejskim Centrum Usług Socjalnych (,,MCUS”), wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997r. Nr 109, poz. 704 ze zm.);
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu
e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
Starszy administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu
e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
Starszy Specjalista ds. prawnych i organizacyjnych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
1) analiza, opracowywanie i doskonalenie wewnętrznych procesów organizacyjnych działalności MCUS, w tym przepływu informacji, obiegu dokumentów i korespondencji, efektywności funkcjonowania, zgodności zakresu zadań komórek organizacyjnych
z zadaniami statutowymi MCUS;
2) sprawdzanie pod kątem formalno-prawnym przepisów wewnętrznych przygotowywanych przez merytorycznie właściwe ze względu na przedmiot regulacji komórki organizacyjne,
w tym zarządzeń, procedur, instrukcji i regulaminów;
3) przygotowywanie pełnomocnictw i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru;
4) prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
5) przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski, po uprzednim postępowaniu wyjaśniającym i analizie dokumentów;
6) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej Wrocławia i projektów zarządzeń Prezydenta w zakresie działania MCUS;
7) przygotowywanie projektu regulaminu organizacyjnego MCUS oraz regulaminów organizacyjnych MCUS DPS;
8) prowadzenie dokumentacji regulującej prawo do dysponowania nieruchomością, będącą
w posiadaniu MCUS;
9) przygotowywanie umów w zakresie realizacji praktyk w MCUS, w porozumieniu
z komórkami organizacyjnymi;
10) przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowań sądowych, procesowych lub nieprocesowych, w szczególności w zakresie stwierdzenia nabycia spadku na rzecz Gminy lub osób zobowiązanych, a także w zakresie stwierdzenia likwidacji niepodjętego depozytu;
11) przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych;
12) prowadzenie spraw z zakresu dostępu do informacji publicznej;
13) weryfikowanie i aktualizowanie informacji na stronę internetową MCUS oraz do Biuletynu Informacji Publicznej, w porozumieniu z właściwymi komórkami organizacyjnymi;
14) współpraca z podmiotami współpracującymi z MCUS;
15) współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie realizowanych zadań;
16) sporządzanie analiz i sprawozdań merytorycznych z zakresu realizowanych zadań;
17) realizacja innych zadań zleconych przez przełożonych
Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;
a) weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym i wyjaśnianie stwierdzonych w trakcie w trakcie weryfikacji nieścisłości i błędów
b) przygotowanie dokumentów finansowych do zatwierdzenia do wypłaty przez głównego księgowego i kierownika jednostki
c) dekretacja dowodów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont
d) ewidencja operacji gospodarczych w porządku chronologicznym i systematycznym w programie finansowo-księgowym oraz kontrola ciągłości zapisów
e) uzgadnianie kont analitycznych z syntetyką
f) bieżąca analiza należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie i potwierdzenie sald
g) bieżąca kontrola rozrachunków z pracownikami
h) prowadzenie rejestru otrzymanych faktur, kontrola terminowości ich zwrotu z komórek merytorycznych
i) wystawianie dowodów księgowych wewnętrznych i zewnętrznych
j) sporządzanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu jednostki
k) sporządzanie informacji z zakresu księgowości finansowej na potrzeby komórek organizacyjnych MCUS
Administrator ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych
Mączna 3, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych (dokumentacji do postępowań poniżej progów unijnych oraz powyżej progów unijnych);
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
3) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
4) dokumentowanie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
5) prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
6) sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
7) przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
8) zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzanymi procedurami na portalu e-zamówienia, platformie zakupowej oraz stronie internetowej MCUS;
9) opisywanie faktur i rachunków dotyczących realizacji zamówień;
10) sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
11) prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
12) analizowanie, przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwum;