Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Organizowanie i nadzorowanie codziennych operacji biurowych
Dbanie o dostępność artykułów biurowych i innych potrzebnych materiałów dla pracowników
Zarządzanie relacjami z dostawcami i negocjowanie najlepszych warunków współpracy
Przyjmowanie gości i dbanie o ich obsługę
Dekretacja faktur kosztowych oraz administrowanie fakturami towarowymi
Wspieranie komunikacji wewnętrznej w firmie, w tym zarządzanie skrzynką pocztową, obsługa centrali telefonicznej, organizacja wewnętrznych spotkań integracyjnych
Organizowanie układu przestrzeni biurowej, w tym rozmieszczenie stanowisk pracy, wyposażenie i dekoracje
Nadzorowanie utrzymania czystości i porządku w biurze
Rozwiązywanie problemów i pytania pracowników dotyczące codziennych spraw biurowych
Odpowiedzialność za obieg dokumentów w biurze oraz archiwizacja dokumentów w systemach Frisco
Poszukiwanie sposobów na usprawnienie operacji biurowych i wprowadzanie efektywniejszych rozwiązań
Tworzenie od podstaw komunikacji dla marki Frisco i aktywacji konsumenckich
Tworzenie strategii rozwoju Frisco.pl na rynkach lokalnych (wybrane miasta Polski): zarządzanie procesami mającymi na celu budowę equity marki i realizację krótko- i długoterminowych celów biznesowych
Realizacja lokalnych kampanii reklamowych i działań aktywacyjnych przekładających się na wzrost bazy klientów i sprzedaż - planowanie, egzekucja, post-ewaluacja
Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
Nadzór nad pracami agencji kreatywnych i grafików oraz współpraca z domem mediowym
Bliska, codzienna współpraca z zespołem marketingu (marketing produktowy, digital, social media, ecommerce) oraz innymi działami w zakresie zapewnienia spójności komunikacyjnej marki w różnych punktach styku z konsumentem
Implementing of finance strategy and ensure implementation of finance processes in our organization
Develop short and long-term finance strategies and execute with a roadmap that is integrated with company strategy
Implementing of finance organizational strategies by contributing financial and accounting information, analysis and recommendations to strategic thinking and direction and establishing functional objectives in line with organizational objectives
Develop organization prospects by studying economic trends and projects their impact on future growth in sales and market share. Projecting expansion prospects and analyzing organization operations. Identifying opportunities for improvement, cost reduction and systems enhancement
Provide strategic, multi-dimensional and insightful analysis to support organization in making key business decisions
Prepare budgets, forecasts and long range plan set of financial & operational statements standalone and consolidated
Monitor financial performance by measuring and analyzing results, initiating corrective actions, and minimizing the impact of variances
Performance management related to deviations versus plan
Cost management, control and analysis
Report financial status by developing forecasts, reporting results, analyzing variances, and developing improvements
Conduct appropriate communication with key stakeholders from operational and business teams to develop medium term & annual plans at the level of detail relevant for the business and align those plans to the overall financial targets. Close contact with the business as a business partner
Continuous development and update of business planning models based on current and expected developments of the business
Tworzenie strategii mediowej w kanale online dla marki Frisco we współpracy z Kierownikiem Marketingu, Działem Performance Marketingu i domem mediowym,
Planowanie, kupowanie i optymalizacja kampanii digitalowych (kanały programmatic, Facebook, Instagram, Youtube, platformy VOD i inne, przy współpracy z domem mediowym lub bezpośrednio z wydawcami),
Bieżący nadzór nad współpracą z domem mediowym, tracking realizacji założeń kampanii, analiza wyników i tworzenie rekomendacji planowanie oraz nadzór nad realizacją kampanii digital (wizerunkowych i trafficowych),
Dobór odpowiednich kanałów komunikacji pod względem ich efektywności, przeprowadzanie testów kreacji, optymalizacja splitu mediowego pomiędzy kanałami,
Testowanie nowych kanałów komunikacji,
Optymalizacja prowadzonych kampanii przez codzienne monitorowanie i analizę kluczowych wskaźników efektywności,
Przygotowywanie analiz na bazie danych z różnych źródeł,
Potencjalnie budowanie prostych modeli analitycznych samodzielnie lub we współpracy z partnerami zewnętrznymi,
Przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji,
Analiza aktualnych trendów w planowaniu mediów digital,
administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów (wprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie, aktualizacja istniejącej bazy danych, weryfikacja poprawności danych w systemie)
pomoc w realizacji zabudżetowanych celów dla kategorii
pomoc w bieżącej analizie i raportowaniu danych dotyczących zakupów i odsprzedaży produktów w kategorii
nadzór nad realizacją ustaleń kontraktowych z dostawcami
zarządzanie zespołem, odpowiedzialność za wsparcie i rozwój pracowników
badanie i analiza rynku, sprzedaży oraz konkurencji w powierzonej kategorii w celu identyfikacji możliwości rozwoju kategorii i wzrostu efektywności biznesowej
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych
współudział w tworzeniu strategii marketingowej
zarządzanie ofertą produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży
zarządzanie ofertą promocyjną w powierzonych kategoriach produktowych
budowanie długotrwałych relacji z dostawcami i partnerami biznesowymi
Organizowanie i nadzorowanie codziennych operacji biurowych
Dbanie o dostępność artykułów biurowych i innych potrzebnych materiałów dla pracowników
Zarządzanie relacjami z dostawcami i negocjowanie najlepszych warunków współpracy
Przyjmowanie gości i dbanie o ich obsługę
Dekretacja faktur kosztowych oraz wsparcie w administrowaniu faktur towarowych
Wspieranie komunikacji wewnętrznej w firmie, w tym zarządzanie skrzynką pocztową, obsługa centrali telefonicznej, organizacja wewnętrznych spotkań integracyjnych
Organizowanie układu przestrzeni biurowej, w tym rozmieszczenie stanowisk pracy, wyposażenie i dekoracje
Nadzorowanie utrzymania czystości i porządku w biurze
Rozwiązywanie problemów i pytania pracowników dotyczące codziennych spraw biurowych
Odpowiedzialność za obieg dokumentów w biurze oraz archiwizacja dokumentów w systemach Frisco
Poszukiwanie sposobów na usprawnienie operacji biurowych i wprowadzanie efektywniejszych rozwiązań
Odpowiedzialność za przyjęcie dostaw do sklepu Frisco.pl pod względem jakościowym i ilościowym
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów podczas procesu przyjęcia towaru
Weryfikacja dostaw przyjętych przez magazyn, zgodności dokumentacji oraz rejestracja dostaw w systemie na podstawie dokumentów dostawy (faktura, list przewozowy, potwierdzenie odbioru towaru itp.)
Bieżące wyjaśnianie i korygowanie różnic i niezgodności w procesie przyjęcia towaru
Współpraca z Dostawcami i Przewoźnikami
Współpraca z Działami Zakupów, Logistyki oraz Księgowości
Przestrzeganie standardów i bezpieczeństwa w miejscu pracy
Tworzenie strategii rozwoju marki Frisco.pl i całej kategorii e-grocery na rynkach lokalnych (wybrane miasta Polski): zarządzanie procesami mającymi na celu budowę equity marki i realizację krótko- i długoterminowych celów biznesowych
Realizacja lokalnych kampanii reklamowych i działań aktywacyjnych przekładających się na wzrost bazy klientów i sprzedaż - planowanie, egzekucja, post-ewaluacja
Koordynacja promocji partnerskich z zewnętrznymi podmiotami
Planowanie i egzekucja działań marketingu bezpośredniego
Raportowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych i ich przełożenia na wyniki biznesowe
Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
Nadzór nad pracami agencji kreatywnych, PR oraz domu mediowego
Bliska, codzienna współpraca z zespołem marketingu (grafika, e-commerce, kalendarz promocyjny, digital) oraz innymi działami w zakresie zapewnienia spójności komunikacyjnej marki w różnych punktach styku z konsumentem
administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów (wprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie, aktualizacja istniejącej bazy danych, weryfikacja poprawności danych w systemie)
pomoc w realizacji zabudżetowanych celów dla kategorii
pomoc w bieżącej analizie i raportowaniu danych dotyczących zakupów i odsprzedaży produktów w kategorii
nadzór nad realizacją ustaleń kontraktowych z dostawcami
Wsparcie przy opracowywaniu i realizacji założeń polityki cenowej poprzez implementację odpowiednich narzędzi oraz procesów wspierających osiąganie wyznaczonych celów biznesowych
Przygotowywanie analiz biznesowych oraz rekomendacji działań wspierających wzrost efektywności i realizację strategii cenowej
Bieżąca komunikacja i wspieranie Zespołu Zarządzania Kategoriami w zakresie oferty cenowej oraz wsparcie we wdrażaniu strategii i procesów cenowych
Monitoring i analiza działań konkurencji oraz uczestnictwo w procesie zmiany cen
Zarządzanie narzędziem do repricingu
Przygotowywanie raportów, symulacji i analiz dotyczących sprzedaży, marży i cen
Developing and owning company data management, architecture and analytics strategy
Providing strategic advice and service for businesses with the focus on advanced analytics, data platforms & architecture, data driven business insights and information management
Managing the Business Intelligence capabilities to improve business performance with focus on developing personalization, CRM, analytics on customer behavior and developing behavioral/machine learning models
Working closely with the business team to develop and deploy solutions to support business needs and ensure decision-making process based on data and performing analysis of efficiency of different initiatives
Supporting and developing the team to expand the business, both via business development activities and project delivery. Providing a high performance, successful and engaged team
Odpowiedzialność za przyjęcie dostaw do sklepu Frisco.pl pod względem jakościowym i ilościowym
Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów podczas procesu przyjęcia towaru
Weryfikacja dostaw przyjętych przez magazyn, zgodności dokumentacji oraz rejestracja dostaw w systemie na podstawie dokumentów dostawy (faktura, list przewozowy, potwierdzenie odbioru towaru itp.)
Bieżące wyjaśnianie i korygowanie różnic i niezgodności w procesie przyjęcia towaru
Współpraca z Dostawcami i Przewoźnikami
Współpraca z Działami Zakupów, Logistyki oraz Księgowości
Przestrzeganie standardów i bezpieczeństwa w miejscu pracy
tworzenie i realizacja całej strategii, krótko jak długo terminowej dla danej kategorii (FMCG)
zarządzanie zespołem, odpowiedzialność za wsparcie i rozwój pracowników
badanie i analiza rynku, sprzedaży oraz konkurencji w powierzonej kategorii w celu identyfikacji możliwości rozwoju kategorii i wzrostu efektywności biznesowej
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych, poprzez zarządzanie asortymentem, polityką cenową i promocyjną
planowanie i wprowadzanie nowych produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży
współudział w tworzeniu strategii marketingowej
budowanie długotrwałych relacji z Dostawcami i Partnerami biznesowymi
Implementing of finance strategy and ensure implementation of finance processes in our organization
Develop short and long-term finance strategies and execute with a roadmap that is integrated with company strategy
Implementing of finance organizational strategies by contributing financial and accounting information, analysis and recommendations to strategic thinking and direction and establishing functional objectives in line with organizational objectives
Develop organization prospects by studying economic trends and projects their impact on future growth in sales and market share. Projecting expansion prospects and analyzing organization operations. Identifying opportunities for improvement, cost reduction and systems enhancement
Provide strategic, multi-dimensional and insightful analysis to support organization in making key business decisions
Prepare budgets, forecasts and long range plan set of financial & operational statements standalone and consolidated
Monitor financial performance by measuring and analyzing results, initiating corrective actions, and minimizing the impact of variances
Performance management related to deviations versus plan
Cost management, control and analysis
Report financial status by developing forecasts, reporting results, analyzing variances, and developing improvements
Conduct appropriate communication with key stakeholders from operational and business teams to develop medium term & annual plans at the level of detail relevant for the business and align those plans to the overall financial targets. Close contact with the business as a business partner
Continuous development and update of business planning models based on current and expected developments of the business
administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów (wprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie, aktualizacja istniejącej bazy danych, weryfikacja poprawności danych w systemie)
pomoc w realizacji zabudżetowanych celów dla kategorii
pomoc w bieżącej analizie i raportowaniu danych dotyczących zakupów i odsprzedaży produktów w kategorii
nadzór nad realizacją ustaleń kontraktowych z dostawcami
administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów (wprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie, aktualizacja istniejącej bazy danych, weryfikacja poprawności danych w systemie)
pomoc w realizacji zabudżetowanych celów dla kategorii
pomoc w bieżącej analizie i raportowaniu danych dotyczących zakupów i odsprzedaży produktów w kategorii
nadzór nad realizacją ustaleń kontraktowych z dostawcami
Pełna odpowiedzialność za przebieg procesów operacyjnych w obszarze transportu, koordynacja i kontrola całości działań operacyjnych w Oddziałach Frisco S.A
Nadzór nad realizacją budżetu Działu Transportu
Bieżące raportowanie kosztów floty oraz kosztów współpracy z dostawcami
Zarządzanie polityką personalną w ramach Działu Transportu. Określanie standardów realizacji zadań, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy pracowników
Planowanie i organizowanie pracy zespołu
Zarządzanie transportem własnym oraz współpraca z dostawcami usług transportowych
Odpowiedzialność za prawidłową realizację poziomu wskaźników obowiązujących w obszarze transportu
Rekomendowanie rozwiązań optymalizacji kosztów i podwyższania jakości matrycy dostaw do klientów
Odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów
Współpraca z firmami serwisowymi i negocjowanie najlepszych warunków współpracy
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów oraz zachowanie standardów organizacji pracy
Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska
tworzenie i realizacja całej strategii, krótko jak długo terminowej dla danej kategorii (FMCG)
zarządzanie zespołem, odpowiedzialność za wsparcie i rozwój pracowników
badanie i analiza rynku, sprzedaży oraz konkurencji w powierzonej kategorii w celu identyfikacji możliwości rozwoju kategorii i wzrostu efektywności biznesowej
odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych, poprzez zarządzanie asortymentem, polityką cenową i promocyjną
planowanie i wprowadzanie nowych produktów w poszczególnych kanałach sprzedaży
współudział w tworzeniu strategii marketingowej
budowanie długotrwałych relacji z Dostawcami i Partnerami biznesowymi
administrowanie bazą dostawców oraz bazą produktów (wprowadzanie i zarządzanie danymi w systemie, aktualizacja istniejącej bazy danych, weryfikacja poprawności danych w systemie)
pomoc w realizacji zabudżetowanych celów dla kategorii
pomoc w bieżącej analizie i raportowaniu danych dotyczących zakupów i odsprzedaży produktów w kategorii
nadzór nad realizacją ustaleń kontraktowych z dostawcami
będziesz brał/a udział w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań projektach związanych z projektowaniem, rozwojem, utrzymywaniem oprogramowania wykorzystywanego na co dzień we Frisco.pl z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
będziesz odpowiedzialny/a za dbałość o jakość, wydajność oraz bezpieczeństwo kodu
przygotowanie, wystawianie i utrzymywanie aplikacji w technologii .Net Core/React
tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej
gramy w zespole i liczymy na Twoją innowacyjność – dostaniesz od nas pełne wsparcie ale i przestrzeń do wdrażania innowacyjnych rozwiązań
Tworzenie strategii rozwoju marki Frisco.pl i całej kategorii e-grocery na rynkach lokalnych (wybrane miasta Polski): zarządzanie procesami mającymi na celu budowę equity marki i realizację krótko- i długoterminowych celów biznesowych
Realizacja lokalnych kampanii reklamowych i działań aktywacyjnych przekładających się na wzrost bazy klientów i sprzedaż - planowanie, egzekucja, post-ewaluacja
Koordynacja promocji partnerskich z zewnętrznymi podmiotami
Planowanie i egzekucja działań marketingu bezpośredniego
Raportowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych i ich przełożenia na wyniki biznesowe
Analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
Nadzór nad pracami agencji kreatywnych, PR oraz domu mediowego
Bliska, codzienna współpraca z zespołem marketingu (grafika, e-commerce, kalendarz promocyjny, digital) oraz innymi działami w zakresie zapewnienia spójności komunikacyjnej marki w różnych punktach styku z konsumentem
Administracja systemu kadrowego oraz wprowadzanie danych (Comarch Optima)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz nadzór nad ich obiegiem (akta osobowe, umowy o pracę oraz umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, świadectwa pracy)
Bieżąca kontrola terminowej realizacji badań lekarskich pracowników oraz szkoleń BHP,
Obsługa i rozliczenia benefitów pracowniczych oraz PPK
Zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców w ZUS
będziesz brał/a udział w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań projektach związanych z projektowaniem, rozwojem, utrzymywaniem oprogramowania wykorzystywanego na co dzień we Frisco.pl z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
będziesz odpowiedzialny/a za dbałość o jakość, wydajność oraz bezpieczeństwo kodu
przygotowanie, wystawianie i utrzymywanie aplikacji w technologii .Net Core/React
tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej
gramy w zespole i liczymy na Twoją innowacyjność – dostaniesz od nas pełne wsparcie ale i przestrzeń do wdrażania innowacyjnych rozwiązań
będziesz brał/a udział w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań projektach związanych z projektowaniem, rozwojem, utrzymywaniem oprogramowania wykorzystywanego na co dzień we Frisco.pl z wykorzystaniem nowoczesnych technologii
będziesz odpowiedzialny/a za dbałość o jakość, wydajność oraz bezpieczeństwo kodu
przygotowanie, wystawianie i utrzymywanie aplikacji w technologii .Net Core/React
tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej
gramy w zespole i liczymy na Twoją innowacyjność – dostaniesz od nas pełne wsparcie ale i przestrzeń do wdrażania innowacyjnych rozwiązań
Koordynacja i rozwój procesów w zakresie ochrony środowiska, zarządzania energią oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prowadzenie bieżących spraw związanych z gospodarką odpadami, w szczególności ewidencji odpadów w systemie BDO
Nadzór, administrowanie oraz bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do systemów, rejestru BDO oraz KOBIZE
Przygotowywanie danych do sprawozdań, operatów i sprawozdań wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska oraz wewnętrznych analiz i statystyk
Przygotowanie dokumentacji do audytu i kontroli w zakresie ochrony środowiska, certyfikacji systemów i certyfikacji BIO
Wspieranie merytoryczne menadżerów z zakresu ochrony środowiska i bhp, przekazywanie dobrych praktyk z obszaru ochrony środowiska
Aktualizacja dokumentacji HACCP
Monitorowanie wymagań prawnych oraz zmian w zakresie ochrony środowiska oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska, certyfikacji i usług zleconych
Tworzenie strategii mediowej (kanał offline i online) dla marki Frisco we współpracy z Kierownikami Marek, Działem Performance Marketingu i domem mediowym
Planowanie, kupowanie i optymalizacja kampanii digitalowych (kanały programmatic, bezpośrednia współpraca z wydawcami, Facebook, Instagram, Youtube, platformy VOD)
Wsparcie brand managerów przy zakupie kampanii w kanałach offline
Bieżący nadzór nad domem mediowym, aktualizacja media planów (wszystkie działania mediowe marki), tracking realizacji założeń kampanii, analiza wyników i tworzenie rekomendacji
Dodatkowo (doświadczenie w tym zakresie będzie dodatkowym atutem): tworzenie strategii social media i bieżące prowadzenie działań promocyjnych w tym kanale
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących procesów logistycznych, przepływów wolumenowych, stanów magazynowych i wydajności poszczególnych obszarów magazynów,
Wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz, pomiar i weryfikacja efektywności wdrożonych zmian,
Proaktywne poszukiwanie szans do optymalizacji procesów i systemów oraz wsparcie w ich wdrażaniu,
Przygotowywanie prognoz i planów, monitorowanie ich realizacji,
Praca na dużych zbiorach danych oraz nad rozwojem narzędzi wykorzystywanych w zespole,
Wsparcie użytkowników biznesowych w zakresie analizy i interpretacji danych
załadowanie i rozładowanie towarów za pomocą wózka widłowego
dbałość o prawidłowe rozlokowanie towarów w magazynie
wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją i wytycznymi Frisco
przestrzeganie przepisów BHP w miejscu pracy, stosowanie się do wytycznych zawartych w instrukcjach BHP, stosowanie właściwych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej
kontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowej
uczestnictwo w inwentaryzacji oraz innych pracach magazynowych
Pełna odpowiedzialność za przebieg procesów operacyjnych oddziału (Magazyn oraz Transport)
Zarządzanie polityką personalną w ramach oddziału. Określanie standardów realizacji zadań, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy pracowników
Planowanie i organizowanie pracy zespołu
Zarządzanie transportem własnym oraz współpraca z dostawcami usług transportowych
Odpowiedzialność za prawidłową realizację poziomu wskaźników obowiązujących w obszarze magazynowym i transportowym
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów oraz zachowanie standardów organizacji pracy i porządku na magazynie
Negocjowanie umów, warunków handlowych, dostaw z producentami, dostawcami,
Wdrażanie i monitoring akcji promocyjnych, analiza wskaźników sprzedażowych,
Przygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych w oparciu o różne dane, analizy,
Śledzenie trendów rynkowych kategorii,
Ścisła współpraca z Zarządem oraz z pozostałymi działami firmy (m.in. Operacja, Marketing) w celu maksymalizacji wyniku finansowego i optymalizacji procesów