Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych w marketach budowlanych sieci handlowych DIY, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik oraz stany magazynowe u obsługiwanych klientów
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych na rynku dystrybucyjnym i inwestycyjnym, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w tworzeniu nowych produktów, katalogów, cenników i innych materiałów marketingowych
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik u obsługiwanych klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych na rynku dystrybucyjnym i inwestycyjnym, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w tworzeniu nowych produktów, katalogów, cenników i innych materiałów marketingowych
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik u obsługiwanych klientów
Realizacja założonego planu sprzedaży oraz celów marketingowych na rynku dystrybucyjnym i inwestycyjnym, terminowe planowanie pracy i systematyczne raportowanie podejmowanych działań i wyników pracy
Prowadzenie rozmów handlowych mających na celu rozwój współpracy z aktualnymi klientami oraz pozyskanie nowych odbiorców w podległym regionie sprzedaży
Sprzedaż oraz doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu, prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów firmy
Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
Udział w tworzeniu nowych produktów, katalogów, cenników i innych materiałów marketingowych
Udział w targach branżowych i konferencjach na terenie całego kraju
Organizowanie i rozliczanie akcji promocyjnych przeprowadzanych na produkty firmy oraz raportowanie ich efektów do dyrektora handlowego
Sporządzenie i prezentacja ofert handlowych zawierających propozycje rozwiązań technicznych oraz kalkulację cenową
Dbanie z należytą starannością o ekspozycje produktów marki Karlik u obsługiwanych klientów